quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
TT

[..]
Ik heb er zelfs teveel over gelezen denk ik

Zeker de afgelopen week.
Vandaar dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
En ik ben een vrij ongeorganiseerd type (hadden jullie vast niet gedacht he?

) dat het geheid gaat vergeten om KVV te ontdooien enzo. Of denk je dat het echt snel went?
En wat ik na al dat lezen nog graag wil weten: als je je hond op bv Carnibest zet (wat me eigenlijk het beste klinkt) en je vergeet een dagje je ontdooien, schiet dat hele darmstelsel dan in de paniek als ik een dagje brokken geef voor nood? Raken ze dan niet teveel gewend zeg maar?
Wij vergeten het ook nog wel eens hoor

Zo zijn wij

Maar je moet jezelf even aanleren dat je altijd voor twee dagen in de koelkast hebt. Als ze per dag 250 gram zou eten, moet je gewoon standaard 500gr hebben liggen. En dan leer je jezelf aan dat je er 250gr bijlegt als je er 250gr uithaalt. Na een paar weken heb je die routine echt

En dan nog vergeten wij het wel eens, en dan kan je het nog au bain marie in koud water leggen als je niet te laat bent. Anders kan het ook nog in warm water, maar liever niet.
Brokken ineens tussendoor weet ik niet. Mensen voeren wel eens beide, maar ik denk dat ze eerder wel een keer brokken kunnen hebben dan andersom. Of inderdaad Renske of zo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.