The xx.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Topic moet nog wel even vol. [ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ik alleen dat nummer van ze ken. Ik hoorde 'm tijdens een film en moest weten welk nummer 't was.quote:
's Nachts experimenten in de stoute tent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En vooral erg veel kloten altijd.![]()
Oh, en de geur van de sokken na zomerkamp.![]()
quote:
quote:The video is supposed to juxtaposed the song. She's saying she doesnt have to leave, that everything is great. But the video is what happens when you realize that its not perfect, that the other person is flawed, and you're just living in routine. So she stops, and then she's gone, and thats when the guy notices. The last girl realizes this, but decides to keep going even though the room is on fire.
Daar gingen bij ons alleen de jongetjes met de meisjes heen, wij hadden geen spannende jongetjes jongetjes expirimenteertentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
's Nachts experimenten in de stoute tent.![]()
Dat heb ik nou met dansles.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Scouting.... Heeft me nooit iets geleken. Zaten ook weinig vrienden van ons bij.
Dat waren pubers onderling.quote:En de stoute tent klinkt wel echt heel erg smerig in de context van kinderen
dat zeggen zwangere vrouwen ook altijd tegen mij, maar ja ik ben dan ook dol op kinderen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, de baby van mijn collega/vriendin wordt naar een best wel lekker ding vernoemd eigenlijk
Ze is echt zoooo bol... dat ik zeg dat het er 2 zijn. En als ik gelijk heb dan krijg ik er eentje
Zeker met een gesnipperd uitje en een lekkere marinadequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zeggen zwangere vrouwen ook altijd tegen mij, maar ja ik ben dan ook dol op kinderen...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Want pubers mogen geen seks hebben?
Integendeel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk dat Steve vroeger een echte dondersteen was
Ja dat dacht ik ook van mezelf, maar schijn bedriegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Integendeel.. Ik was zo braaf als zijn kon.
.
En nu?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Integendeel.. Ik was zo braaf als zijn kon.
.
Juist. Een beetje zoals dat jij het smerig vond toen hier jongeren kwamen postenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Want pubers mogen geen seks hebben?
Ben je vanavond ook een donersteentje?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist. Een beetje zoals dat jij het smerig vond toen hier jongeren kwamen posten
De tent is zo braaf zoals je het zelf maakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik sliep dan altijd ook in de brave tent, ter geruststelling.
Dat gaan we in Soerendonk proefondervindelijk meemaken over 2 wekenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De tent is zo braaf zoals je het zelf maakt.
En handig als je een potenrammer tegenkomt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb op karate gezeten. Ben zelfs clubkampioen Kwon-Do Karate geweest. Ik ben dan ook echt een hele echte man geworden
Nee, je hebt gevoetbald. Zo mannelijk was dat niet hoor.quote:
Waardeloos. Maar er is meer in het leven.quote:
Heb ik niet echt behoefte aan om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Eensch
Zeg. Stijn is vandaag jarig. Zullen we hem even feliciteren?
Zit je weer een paar dagen lang met een hetero opgescheept, ik weet niet of je dat wel trekt hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Damn. Wilde gezellig ff met je op vakantie naar dat hotel
Een homo die van het songfestival houdt, wat een cliché.quote:
Er is meer dan songfestival in mijn leven hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een homo die van het songfestival houdt, wat een cliché.
Da's logisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is meer dan songfestival in mijn leven hoor.
Eigenlijk is dat 1 van de weinige dingen die ik graag uit je zou willen branden uit je levenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is meer dan songfestival in mijn leven hoor.
Ik weet 't eigenlijk nog niet. Vond het de vorige keren op zich wel leuk, maar niet je-van-het.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaan jullie allemaal naar tilburg de 25e?
Heb je er last van danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat 1 van de weinige dingen die ik graag uit je zou willen branden uit je leven
Nou ja. Het is natuurlijk wel een beetje een smet op mijn hippe vriendenkring.quote:
Je begon dus al op jonge leeftijd met het ballen verzamelen en uit netjes vissen.quote:
Roze maandag op de kermis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: wat is er in Tilburg op de 25e?
Gister.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve ben je al naar Harry Potter geweest?
straks tijdens vergadering even bellen met hem ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Eensch
Zeg. Stijn is vandaag jarig. Zullen we hem even feliciteren?
Enige basic survivalvaardigheden kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Scouting, tsja, daar leren ze wel wat en dat teamverband concept enzo is ook wel goed, maar daarna is het tijd voor wat anders: echte mannen zitten natuurlijk op een mooie sport zoals karate.
Sowieso is poepen op de hudo al een hele verrijking voor je leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Enige basic survivalvaardigheden kan ook geen kwaad.
Nederland scoort hoog daar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk toch wat mooi.
Een kaart waar Twitterberichten en Flickrfoto's met een geotag is weergegeven.
Bron
Houd uw darmen openquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Sowieso is poepen op de hudo al een hele verrijking voor je leven.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef Great.Expectations het volgende:
En van die dingen als weten hoe je kaart kunt lezen, dat je aan de linkerkant van een weg moet lopen, wat ehbo-vaardigheden, hoe je vuur moet maken, hoe je om moet gaan met een mes (en kruisboog), knopen leggen, etc.
Maar waarschijnlijk mag de helft nu al niet meer in verband met allerlei regelgeving.
Kuuuuut. Moet ik nog gaan opruimen ook?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:27 schreef Steve het volgende:
Straks maar eens kijken of de God van Frankrijk ook een beetje op stand woont..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef Steve het volgende:
Het is wel opvallend dat mensen vrijwel altijd zeggen dat je niet op de rommel moet letten als je ergens binnenkomt, hoe opgeruimd een huis ook is..
Er was geen mens die dacht dat ik homo was toen... zelfs niet bij het douchenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, je hebt gevoetbald. Zo mannelijk was dat niet hoor.
Het is een rommel vs Het is niet opgeruimdquote:
Dat is heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb nu sinds maaaaaanden mijn was eens opgruimd. Die ligt altijd op de wasmachine en droger... en op de zonnebank
Ti's wel allemaal zuiver, maar ergens in het proces blijf ik hangen na wasmand volgooien - wassen - drogen ....... en dan opruimen? Neh.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er was geen mens die dacht dat ik homo was toen... zelfs niet bij het douchen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef wonderer het volgende:
Who cares.
Zolang mensen maar kunnen zitten.
Ik heb het vooral met broekenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is heel herkenbaar.
Ik heb op een gegeven moment maar losse minimanden van textiel gekocht, daar gooi ik schone was in, en die gaan dan in de kast.
Jullie lieten je zeker vaak tegelijkertijd wisselen om alvast te gaan douchenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze dachten het bij mij in het team van iemand anders, maar dat was ook wel erg opvallend
. Er zaten dus 2 homo's in ons team
.
Dat doe ik met mijn handdoeken... ik heb er een hekel aan om die op te vouwenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het vooral met broekenDan leef ik soms gewoon vanaf de zonnebankberg
Vanwege die fijne huid van mij (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn handdoeken... ik heb er een hekel aan om die op te vouwen
Ja, smerig is wat anders dan rommelig natuurlijk. En ik als ze dingen overal van af moeten plukken voor het zitten, dan kunnen ze dus niet zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I care.
Ik vind het vervelend als mensen spullen overal vanaf moeten plukken voordat ze kunnen zitten en het gewoon 1 grote smerige teringbende is. Klinisch is een ander uiterste hoor, maar "whocares, als ze maar kunnen zitten" vind ik gewoon smerig.
Met de juiste mannen is het misschien alleen maar handig dat je bank al een bed isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef Xiance het volgende:
@ wonderer mij dus wel he...
als ik s'ochtends de deur uit ga is de afwas gedaan, de kamer oop orde, en mn bed in een bank verandert.
Ik neem zo dus wat mensen mee naar huis, en door de drukte van deze week is dat allemaal dus niet gebeurd.. ik erger me er nu al aan dat ze zometeen zien dat mn bedbank nog in bedmodus is, mn administratie nog op tafel ligt, en er liggen nog wat papieren op het dressoir
dat zeg ik.. tique uit mn jeugd
Dat is niet handig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Houd uw darmen open
Maar niet als je aan de diarree bent door ijzerhoudend water, dan is het vreselijk.
Spreek ik uit ervaring.
"Let niet op de rommel"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef Steve het volgende:
Het is wel opvallend dat mensen vrijwel altijd zeggen dat je niet op de rommel moet letten als je ergens binnenkomt, hoe opgeruimd een huis ook is..
Ik rol ze tegenwoordig op. Maar dan nog. Ik laat ze soms ook in de droger zitten, als alle wasmanden ook vol zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn handdoeken... ik heb er een hekel aan om die op te vouwen
ik heb ooit buikvliesontsteking gehad toen ik uit kamperen was, in een tent terwijl het buiten 30 graden, geen aanrader, 'nachts denken ook de andere kampeerders dat je te veel gezopen hebt...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is niet handig.![]()
Ik heb ook een keer buikgriep gehad tijdens kamp, daar lig je dan in je tent kapot te gaan.![]()
[..]
"Let niet op de rommel"
http://treinhunks.wordpress.com/quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe heette die site ook al weer waar je leuke jongens in de trein op kon posten?
Mij ook!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Het lijkt me wel leuk om panorama foto's van de (huis)kamers van alle [homo]'s hier te zien.
Dat is geen pretje inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ooit buikvliesontsteking gehad toen ik uit kamperen was, in een tent terwijl het buiten 30 graden, geen aanrader, 'nachts denken ook de andere kampeerders dat je te veel gezopen hebt...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
luchtinvasie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Treinhunks.nlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe heette die site ook al weer waar je leuke jongens in de trein op kon posten?
Dat zal een ruimte worden die nog sterieler is dan een operatiekamer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Het lijkt me wel leuk om panorama foto's van de (huis)kamers van alle [homo]'s hier te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai allemaal!
edit: hij had toch Franse liedjes?Of is dat Dave?
[ Bericht 17% gewijzigd door Waxxer op 15-07-2011 21:50:17 (gedachtenspinsels) ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb zojuist 2 foto's gepost op treinhunks, vond het wel spannend om ze te maken, vooral die ene op het balkon, zo heet de hal in een trein, die jongen lijkt echt door te hebben dat ik hem fotografeer
Ik leef van het droogrekquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb nu sinds maaaaaanden mijn was eens opgruimd. Die ligt altijd op de wasmachine en droger... en op de zonnebank
Ti's wel allemaal zuiver, maar ergens in het proces blijf ik hangen na wasmand volgooien - wassen - drogen ....... en dan opruimen? Neh.
Bedbanken hebben de neiging vreselijk studentenkamer rommelig te worden, dus ik kan me voorstellen dat je die echt iedere dag opruimt behalve in het weekend of zoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met de juiste mannen is het misschien alleen maar handig dat je bank al een bed is
deze zat in mijn toneelbewerking van Festenquote:
Werkt nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef creno het volgende:
http://vetje28.hyves.nl/a(...)741.cyDS&__state__=2
ik heb geen idee of de link werkt, maar anders is de flasmob te zien die we afgelopen zaterdag deden op een bruiloft.
Die op het balkon heeft het zeker in de gaten ja... maar leuke jongensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb zojuist 2 foto's gepost op treinhunks, vond het wel spannend om ze te maken, vooral die ene op het balkon, zo heet de hal in een trein, die jongen lijkt echt door te hebben dat ik hem fotografeer
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik een cd kopen van Bennie Nijman met allemaal Franse liedjes?Jij bent zelf een Frans liedje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai allemaal!
edit: hij had toch Franse liedjes?Of is dat Dave?
![]()
Dit is niet erotiserend bedoeld.
En ik ga geen foto's posten van mijn huiskamer die voor de hele wereld te zien zijn. Jullie komen maar fijn allemaal op Google+, dan zet ik jullie in een apart kringetje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mij ook!![]()
Ik heb alleen teveel dode dieren op mijn kamer.![]()
![]()
Zeg, jij wilde ze zienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En ik ga geen foto's posten van mijn huiskamer die voor de hele wereld te zien zijn. Jullie komen maar fijn allemaal op Google+, dan zet ik jullie in een apart kringetje.
Gezienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Nouhou...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij bent zelf een Frans liedje.![]()
Ik heb nog wel een cd van Jacques Brel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou...![]()
![]()
Gelukkig ben je er aan gewend.
Vraag anders maar of Waxxer de woonkamer hier in woorden wil beschrijven.quote:
Elke week.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd:
1. Hoe vaak verschonen jullie handdoeken?
2. Hoe vaak verschonen jullie je bed?
3. Hoe vaak maken jullie de WC, keuken en badkamer schoon?
4. Hoe vaak stofzuigen jullie?
In mijn geval:
1. om de 3 dagen ofzo
2. iedere 1 à 2 weken
3. wc/keuken/badkamer: om de 2 dagen een quickclean, iedere 1 à weken een grote beurt
4. iedere 1 à 2 weken
O. Ik was al onderweg naar jouquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vraag anders maar of Waxxer de woonkamer hier in woorden wil beschrijven.
Ne me quitte pas... Ne me quitte pas.... *brul*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een cd van Jacques Brel.
Mjah... Deze cd is een cadeau van mijn schoonmoeder.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ne me quitte pas... Ne me quitte pas.... *brul*![]()
Volgens mij ligt in mijn geleende auto ook nog een cd met zijn muziek.![]()
Nou, je loopt een deur in en dan zie je een verrassend ruime woonkamer. Je staat erin en op de achtergrond hoor je uit een kamertje de geluiden van ontploffende auto's en loeiende sirenes. Maar enfin, de woonkamer. Er zijn twee kastenzones, waar je een heleboel boeken, dvd's en cd's vindt, evenals een aantal leuke hebbedingetjes. Wanneer je plaatsneemt op de grote comfortabele bank voel je je meteen thuis en als je ogen door de ruimte gaan, zie je opeens allerlei leuke, opvallende dingen. Nou, ja, het is er gewoon heel warm en gezellig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vraag anders maar of Waxxer de woonkamer hier in woorden wil beschrijven.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je loopt een deur in en dan zie je een verrassend ruime woonkamer. Je staat erin en op de achtergrond hoor je uit een kamertje de geluiden van ontploffende auto's en loeiende sirenes. Maar enfin, de woonkamer. Er zijn twee kastenzones, waar je een heleboel boeken, dvd's en cd's vindt, evenals een aantal leuke hebbedingetjes. Wanneer je plaatsneemt op de grote comfortabele bank voel je je meteen thuis en als je ogen door de ruimte gaan, zie je opeens allerlei leuke, opvallende dingen. Nou, ja, het is er gewoon heel warm en gezellig.Eigenlijk.
Maar dit voelt heel voyeuristisch.Dus ik stop er maar mee.
Ja, viel me alles mee, hij was leuk op een spontane manier en toch ook niet bang om een beetje te jureren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Mitchell van Modern Family is gast jurylid bij So you think you can dance USA....En hij doet het echt hilarisch
Wat leuk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Deze cd is een cadeau van mijn schoonmoeder.
quote:
Een cultuur die aan mij voorbij gaat.quote:
Nou.... Ja.... Not in my back-yard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]!
Ik wil een Streetview voor huiskamers.
Ik wilde nét zeggen: een lekkerrrr nummerrrrtje van Liesbeth List.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een cultuur die aan mij voorbij gaat.
Ik heb echt niets met chansons.
Ook niet met Brel, Ramses, Liesbeth, Wende etc.
Plukkiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Whaaahhhh. Onverwachts bezoek beukt net door de hordeur heen.
Ook hallo Plukkie
Die is wel gaaf!quote:
Ik krijg daar toch ernstige Herman van Veen-achtige jaren '70 gevoelens bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde nét zeggen: een lekkerrrr nummerrrrtje van Liesbeth List.![]()
Krrrrrullebol.
Nog zo iemand waar ik echt niks mee heb. Hele vervelende stemquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch ernstige Herman van Veen-achtige jaren '70 gevoelens bij.
Ols hij kon toforon, kon toforonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog zo iemand waar ik echt niks mee heb. Hele vervelende stem
QFTquote:
Haha, ja precies. Dat dus. Totaal niet prettig om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ols hij kon toforon, kon toforon
*ril*
FPSRussia.quote:
1. elke dagquote:1. Hoe vaak verschonen jullie handdoeken?
2. Hoe vaak verschonen jullie je bed?
3. Hoe vaak maken jullie de WC, keuken en badkamer schoon?
4. Hoe vaak stofzuigen jullie?
Iedereen kan deepthroaten, de vraag is komt er kots mee uit.quote:
Ik moet mezelf al beheersen bij het houten stokje van een arts op mijn tong, ik kokhals erg snel, waarschijnlijk vanwege het vele overgeven door mijn medicijnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:12 schreef creno het volgende:
[..]
Iedereen kan deepthroaten, de vraag is komt er kots mee uit.
Het principe dat ik vegetarisch benquote:
Je eet toch geen vleesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het principe dat ik vegetarisch ben
Ik mag ook geen vlees in mijn mond nemenquote:
Maar dat staat niet in de definitiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag ook geen vlees in mijn mond nemen
Die draai heb ik er zelf aan gegeven.... maar even serieus: ik pijp niet omdat ik er gele tanden van krijgquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar dat staat niet in de definitie
Dan snap ik je vriendje nietquote:
Heeft Hetero al eens voorgesteld om je een keer goed te neuken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan snap ik je vriendje nietik had de ketting dan al lang losgemaakt
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou niet gelijk zo dramatisch.
weer niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou niet gelijk zo dramatisch.
Misschien moet je vriend dan af en toe een douche opzoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die draai heb ik er zelf aan gegeven.... maar even serieus: ik pijp niet omdat ik er gele tanden van krijg
Ik zet hem er straks gelijk even onderquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet je vriend dan af en toe een douche opzoeken.
Dat is toch al jaren dood?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
weer niet?
shit...![]()
dan ga ik maar dallas kijken ofzo
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Hetero al eens voorgesteld om je een keer goed te neuken?
Welneequote:
Preciesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welneedaar kunnen de gier en de engel wel tegen.
Eet je wel kaas ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het principe dat ik vegetarisch ben
Alleen gesmoltenquote:
Wist je dat kaas gemaakt wordt met behulp van een enzym dat gehaald wordt uit de maag van een dood kalf ?quote:
Nou verpest zijn eetlust nou niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:27 schreef creno het volgende:
[..]
Wist je dat kaas gemaakt wordt met behulp van een enzym dat gehaald wordt uit de maag van een dood kalf ?
Arm schaapquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:27 schreef creno het volgende:
[..]
Wist je dat kaas gemaakt wordt met behulp van een enzym dat gehaald wordt uit de maag van een dood kalf ?
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:27 schreef creno het volgende:
[..]
Zeg wreedaard zeg je dat tegen alle vegetariers?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:27 schreef creno het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zeg wreedaard zeg je dat tegen alle vegetariers?
Tegenwoordig kunnen ze trouwens dat enzym ook chemisch ontwikkelen
Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Javriendin van me is vegetarisch en voelt zich daardoor ook steeds schuldig als ze kaas eet.
En terecht. Als je iets doet uit principe, doe t dan goed.
Isla mose is vooral goed tegen heesheid. Alle zoete snoepjes met name winegums zijn ontspannend voor de stembanden en dus goed tegen keelpijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn moeder heeft -heel zorgzaam- keelpastilles meegebracht.![]()
Kijk ik bij de werkzame bestanddelen: waterig extract van IJslands Mos.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn moeder heeft -heel zorgzaam- keelpastilles meegebracht.![]()
Kijk ik bij de werkzame bestanddelen: waterig extract van IJslands Mos.![]()
In dat geval had sacharose de werkzame stof moeten zijn, maarja het is goed bedoeld enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Isla mose is vooral goed tegen heesheid. Alle zoete snoepjes met name winegums zijn ontspannend voor de stembanden en dus goed tegen keelpijn
Dat gaat een duur grapje worden dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] prima spul, het beste eet je IJslands Mos per kilo.
Tis dus een bewuste keuzequote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Als ik echt vegetarisch was geweest zou ik er misschien mee hebben gezeten
Zoals ik al zei, de werkzame stof Isla mose helpt tegen heesheid niet zozeer tegen keelpijn, daar kun je net zo goed winegums tegen nemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In dat geval had sacharose de werkzame stof moeten zijn, maarja het is goed bedoeld enzo.![]()
[..]
Dat gaat een duur grapje worden dan.
neeee dat komt weer terug zag ik vdw ergens.. volgens mij bij RTL4quote:
als je t uitprobeert kun je hier t resultaat neerpostenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dus van deepthroaten zijn we bij zuurtje's keelpijn beland... Typisch weer.
Oh hier nog een smerige vraag:
Stel, je bent iemand aan het deepthroaten, en die leegt zijn pretzak als de hele handel in je slokdarm hangt, proef je het dan? Brand het in je keel?
Waarom vind je het zo nodig het gesprek te vernastyen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stel, je bent iemand aan het deepthroaten, en die leegt zijn pretzak als de hele handel in je slokdarm hangt, proef je het dan? Brand het in je keel?
Je smaakpapillen zitten toch op je tong?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als ie hem daarna terugtrekt, zit er altijd nog een restje aan dat je dan proeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
als je t uitprobeert kun je hier t resultaat neerposten
je weet wat men zegt he.. kennis is macht
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie hem daarna terugtrekt, zit er altijd nog een restje aan dat je dan proeft.
is het niet zo dat alles wat zuur is het zoeter maakt? En alles wat zoet is zuur.quote:
Is dat trouwens eigenlijk wel waar? Ik heb geen praktische ervaring met het proeven van mannenyoghurt, dus al helemaal geen vergelijkings materiaal... dus Creno, Peter, vertel!quote:
Ik bewaar wel wat als ik weer eens ananas heb gegeten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is dat trouwens eigenlijk wel waar? Ik heb geen praktische ervaring met het proeven van mannenyoghurt, dus al helemaal geen vergelijkings materiaal... dus Creno, Peter, vertel!
Wat je eet heeft er wel invloed op, maar ik heb nooit uitgevonden hoelang het duurt voor de smaak verandert.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is dat trouwens eigenlijk wel waar? Ik heb geen praktische ervaring met het proeven van mannenyoghurt, dus al helemaal geen vergelijkings materiaal... dus Creno, Peter, vertel!
Ik heb een keer smaak test gezien, waarbij de mannen van drie (hetero) stellen alleen een verschillend dieet moesten volgen, en de vrouwen daarna moesten proeven. En daarna vertellen wat ze van de smaak vonden (zonder te weten wat het dieet van hun man was geweest).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat je eet heeft er wel invloed op, maar ik heb nooit uitgevonden hoelang het duurt voor de smaak verandert.
Jaaa, die ken ik van Dezeen. Ik vond ze super vetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:56 schreef wonderer het volgende:
Vlinder, niks voor jouw balkon?
http://www.sharesomecandy(...)bastien-kieffer.html
Waarom wil je 't weten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En daarna als je asperges hebt gegeten, ter vergelijkingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:58 schreef creno het volgende:
[..]
Ik bewaar wel wat als ik weer eens ananas heb gegeten.
Kan ie ;t toch beter zelf gaan ondervinden?quote:
Ja, dat bedacht ik later ook... zelf proeven is nog veel makkelijkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ie ;t toch beter zelf gaan ondervinden?
nieuwsgierigheid, ik voel bijzonder weinig drang om het te proberen, maar wil het eigenlijk best wel weten. Ik wil het niet zelf proberen want mij lijkt het waanzinnig goor om andermans babysnot in mijn giegeltje te hebben.quote:
Ik denk dat ik over mijn nek zou gaan...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat bedacht ik later ook... zelf proeven is nog veel makkelijker
Het trekt me echt helemaal niet. Wat dat betreft ben ik vies van mezelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:07 schreef Ang3l het volgende:
There is such a thing as google.
And such a thing as "your own".
Of ben je vies van jezelf?
Het trekt je blijkbaar toch genoeg om er nieuwsgierig naar te zijn, anders zou je het niet vragen en het gewoon links laten liggenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het trekt me echt helemaal niet. Wat dat betreft ben ik vies van mezelf.
ik ben nieuwsgierig, maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg om het aan den lijve te ondervinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het trekt je blijkbaar toch genoeg om er nieuwsgierig naar te zijn, anders zou je het niet vragen en het gewoon links laten liggen
ga je mee uncharted 2 online spelen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het trekt je blijkbaar toch genoeg om er nieuwsgierig naar te zijn, anders zou je het niet vragen en het gewoon links laten liggen
Ik ga zo naar Antwerpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ga je mee uncharted 2 online spelen?
Pff, dat kan ik me echt niet meer herinneren hoor. Vriendje Y is 6 jaar geleden!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig, maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg om het aan den lijve te ondervinden.
Daarbij hebben jullie waarschijnlijk meer praktische ervaring met het beoordelen van differentierende resulaten. Smaakte vriendje X hetzelde als vriendje Y?
Dat van Brad fluctueert tussenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig, maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg om het aan den lijve te ondervinden.
Daarbij hebben jullie waarschijnlijk meer praktische ervaring met het beoordelen van differentierende resulaten. Smaakte vriendje X hetzelde als vriendje Y?
Ik kan me niet voorstellen dat babypasta ooit lekker kan smaken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:14 schreef wonderer het volgende:
Dat van Brad fluctueert tussenen
dus het zal tussen mannen onderling ook wel verschillen.
Maakt ook niet uit als je t toch nooit gaat proevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat babypasta ooit lekker kan smaken.
Meestal niet, maar een paar keer (na een doosje skittles, oa) was het echt van "oeh, is er meer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat babypasta ooit lekker kan smaken.
Dude, ik ben getrouwd, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
eigenlijk ben ik nog heel onschuldig als ik het zo hoor. Jullie hebben naar het schijnt liters achterover geslagen
Veel te veel gedoe, zeker als het toch al in je mond zit. Dan blijft de smaak alleen maar langer hangen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet ik veel, dat je het gewoon braaf ergens deponeert dat niet je spijsverteringsstelsel is.
En hij waarschuwt dan niet even van "het is zover"?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef wonderer het volgende:
Veel te veel gedoe, zeker als het toch al in je mond zit. Dan blijft de smaak alleen maar langer hangen.
Overigens is het geen goed boek. Het is traag en het leest weg als slash-fic waar zelfs Elton John zich nog te hetero voor voelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
In een post-apocalyptische wereld hebben hermafrodiete mutanten magische gaven en hebben ze met enige regelmaar sex in groepsverband.
Je zegt het alsof het een schande is.quote:
je zegt het alsof het geen vernedering isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het een schande is.
Neu, maar ik heb er ook geen probleem mee (en ik kan wel voorspellen wanneer het zover is). Verder ben ik een stuk beter met mijn mond dan met mijn handen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En hij waarschuwt dan niet even van "het is zover"?
Dat merk je zelf toch wel?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En hij waarschuwt dan niet even van "het is zover"?
Ik kan me voorstellen als je "in the moment" bent dat je daar niet bijzonder veel rekening mee houd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Dat merk je zelf toch wel?ademhaling, beweging, spieren etc.
en nu hebben we het over een onderwerp wat jij aanzwengeld en nu ga je zelf een zijspoor in waar wij geen van allen in mee kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |