25quote:
Internet op je tel is toch juist handig voor jou? Kan je de NS dienstregeling checken en meteen je trein-info uploaden!quote:
Ja dat lijkt mij nou wel handig soms, internet op je telefoon. Dus ik moet maar een iPhone ofzo dacht ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef 045represent het volgende:
[..]
Internet op je tel is toch juist handig voor jou? Kan je de NS dienstregeling checken en meteen je trein-info uploaden!
Heb je hem weer met z'n Nokia 8210quote:
Detective.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
TS trollt trouwens, als ze echt niet wist wat het was wist ze ook niet hoe ze het moest schrijven. En dan had ze het uitgeschreven als 'whats up' of iets dergelijks. Leuk man.
Dat heb ik toch niet nodig, joh! Weet ik wel uit mijn hoofd als ik op pad ben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef 045represent het volgende:
Internet op je tel is toch juist handig voor jou? Kan je de NS dienstregeling checken
Gebeurt eventueel later thuis wel rustig achter de PC.quote:en meteen je trein-info uploaden!
Kun je onderweg pokerenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij nou wel ahndig soms, internet op je telefoon. Dus ik emot maarr een iPhone ofzo dacht ik.
Bedankt, duidelijke uitleg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef 045represent het volgende:
nou TS ik zal je dan toch maar ff helpen:
whatsapp is gewoon een soort van smsen maar dan gratis omdat het via internet gaatdaarom is het ook zo populair, het is GRATIS.
pingen is hetzelfde, alleen is ping voor een blackberry en whatsapp voor androids en iphones
Bel of SMS mij maar als je reisinformatie wil onderweg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Ja dat lijkt mij nou wel ahndig soms, internet op je telefoon. Dus ik emot maarr een iPhone ofzo dacht ik.
Nee dat is niet zo, BlackBerry's kunnen prima Whatsappen, die moeten alleen weer populair doen met hun Ping, maar in principe heeft elke smartphone Whatsapp wat dus betekent dat het het nieuwe SMS'en wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef 045represent het volgende:
nou TS ik zal je dan toch maar ff helpen:
whatsapp is gewoon een soort van smsen maar dan gratis omdat het via internet gaatdaarom is het ook zo populair, het is GRATIS.
pingen is hetzelfde, alleen is ping voor een blackberry en whatsapp voor androids en iphones
Zolang het maar een Nokia isquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Bel of SMS mij maar als je reisinformatie wil onderweg.
Begin a.u.b. niet aan internet op de telefoon of een `smartphone´.
Stel mij niet teleur, monkyyy.
Sowieso van de zotte dat Google wil dat iedereen een account aanmaakt. Had ik laatst ook last van toen ik wilde inloggen in mijn YouTube-account. Dat kan ineens niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef monkyyy het volgende:
En ik zal wel een geforceerd worden binnenkort om een google+ account aan te maken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |