Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser)
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
Santelllo (Santello)
String3r (Stringer)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (KentdeBruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Welke formatie? Zowieso Falcao lijkt me...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik ben bezig met een Copa America team. Ik wil een volledig IF team. En heb een groot budget. Ik hiervoor wel mijn Liga Portugese team moet verkopen.
4321. Nee die zit op de bank (de 88 versie)quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Welke formatie? Zowieso Falcao lijkt me...
ik heb nog nix met m'n pro gedaan, speel met een oetlul van 69 clubsquote:
Kwam laats een 94 CR tegen maar hij kreeg een DC tijdens het laden, had 'm graag aan het werk gezienquote:
och, wat ben ik jaloers op die mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Kwam laats een 94 CR tegen maar hij kreeg een DC tijdens het laden, had 'm graag aan het werk gezien
Niet gelukt omdat je het onderweg opgaf, of omdat het gewoon echt niet lukte? Hij is toch *maar* 400k ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
och, wat ben ik jaloers op die mensen.![]()
Ik ben sinds het begin van FUT bezig hem te halen, nog nooit gelukt. Heb wel 200 pakjes gehaald en Xavi was de beste die eruit kwam. Dan maar trade, maar dat wil ook niet!![]()
FIFA 12 dan maar.
200 pakjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
och, wat ben ik jaloers op die mensen.![]()
Ik ben sinds het begin van FUT bezig hem te halen, nog nooit gelukt. Heb wel 200 pakjes gehaald en Xavi was de beste die eruit kwam. Dan maar trade, maar dat wil ook niet!![]()
FIFA 12 dan maar.
Het lukte gewoon niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet gelukt omdat je het onderweg opgaf, of omdat het gewoon echt niet lukte? Hij is toch *maar* 400k ofzo?
In het begin alleen maar pakjes gehaald, met als gedachte: ''als hij CR7 heeft, dan kan ik dat ook krijgen''.quote:
heb je die omhaal opgslagen?quote:
MLSquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:07 schreef mash_ het volgende:
Welke comp heeft de beste verdediging vinden jullie? En dan met spelers van max 25K
Per stuk of voor de hele linie? En voor hoeveel verdedigers, 3,4 of 5?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:07 schreef mash_ het volgende:
Welke comp heeft de beste verdediging vinden jullie? En dan met spelers van max 25K
Hele linie. speel 4-3-3quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Per stuk of voor de hele linie? En voor hoeveel verdedigers, 3,4 of 5?
Beste goedkope CB's zitten imho in de Serie A (Thiago Silva, Ranocchia IF, Lucio etc) en de Bundesliga vind ik ook nice (Hummels, Subotic, Naldo, Rodnei IF)
Qua L en RB's zijn deze competities crap, net als eigenlijk alle andere. Enige redelijk chille vind ik Kelly IF en Kolarov, dus BPL.
BBVA> Pique, Puyol, Pepe, Lopo, Abidal, Sergio Ramos, Dani Alves etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Per stuk of voor de hele linie? En voor hoeveel verdedigers, 3,4 of 5?
Beste goedkope CB's zitten imho in de Serie A (Thiago Silva, Ranocchia IF, Lucio etc) en de Bundesliga vind ik ook nice (Hummels, Subotic, Naldo, Rodnei IF)
Qua L en RB's zijn deze competities crap, net als eigenlijk alle andere. Enige redelijk chille vind ik Kelly IF en Kolarov, dus BPL.
IF Distin is echt een beest, alleen qua pace is ie minder. IF Samba is ook nice, maar moet wel in je budget passenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hele linie. speel 4-3-3
Serie a heb ik wel mee gespeeld. met Thiago silva en Chiendingens. Alleen ging toch niet zo geweldig. Mijn eredivisie team ging beter. best raar.
Ik ga nu voor bpl. en dan 2 reuze in het middenEens kijken of dat beetje wilt werken
Hoe? gewoon pakje kopen en dan alles verkopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:17 schreef DannyDeko het volgende:
Degene die ooit de tip gaf om bronzen pakjes te kopen is echt een held![]()
Zo makkelijk geld verdienen!
Ja, alles voor 200 bin er op zetten. Fitness, Healing, Contracts gaan meestal wel voor 200. Spelers (ligt er natuurlijk aan welke) voor 150 of soms meer als ze hoge pace hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe? gewoon pakje kopen en dan alles verkopen?
Squad fitness is bingo bij bronze packs. Kun je voor minstens 1000c kwijt. Alleen ze zitten niet zo vaak in de 400/750 packs.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, alles voor 200 bin er op zetten. Fitness, Healing, Contracts gaan meestal wel voor 200. Spelers (ligt er natuurlijk aan welke) voor 150 of soms meer als ze hoge pace hebben.
Het kan soms wel ff duren voordat je verkoopt maar gewoon er op blijven zetten
Ik wil m graag op cam hebben maar vind het ook zonde om te doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef mash_ het volgende:
ik had nooit cf van zlatan moeten makenhij is meteen 10k minder waard.
Ja. Je kan ook wachten tot hij weggaatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Jorwol het volgende:
Wat een teringzooi, eerste wedstrijd online FUT en na 90 minuten staat ie vast, we kunnen allebei niet verder.. Ik had toch al verloren maar krijg ik nu nog een straf ofzo voor quitten?
Tja, da's wel heel Duits als je al verloren hebtquote:
Hadden we allebei al geprobeerd, kon niet omdat ik geen balbezit had, wedstrijd was al voorbijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Als die vast loopt moet je altijd proberen om op start te drukken, als jij de bal hebt is de kans groot dat je gewoon naar het pauzemenu gaat.
Die laatste potjes van gister voordat we gingen clubben.quote:
Frustrerend is dat. Ik had gister ook een potje waarbij ik 5/6 op de paal/laat schoot. Zaten echt een paar prachtige schoten tussen maar het mocht niet baten. Gelukkig wel gewonnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:15 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Die laatste potjes van gister voordat we gingen clubben.
![]()
![]()
Zoveeel kansen
Gouden spelers kopen voor 300 coins en verkopen voor 600-1000? Werkt het beste bij spelers uit de BPL en met een goede formatie. Koop wel de meer populaire spelers, en geen Damien Duff's enzo want die verkopen voor geen fuckquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een toernooi te spelen zonder dat ik halverwege mn team móet wisselen omdat spelers geen contracten meer hebben en dan gaat mn hele chemistry naar de kl*te.....
Hoe kom ik nou snel aan veel coins en contracten?
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:30 schreef Stringer het volgende:
[..]
heb je die omhaal opgslagen?bij mij stond ie er niet tussen gvd..
Als mensen voor 300 c gouden spelers kunnen kopen dan zijn ze toch niet te verkopen voor 1000?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gouden spelers kopen voor 300 coins en verkopen voor 600-1000? Werkt het beste bij spelers uit de BPL en met een goede formatie. Koop wel de meer populaire spelers, en geen Damien Duff's enzo want die verkopen voor geen fuck
Jawel. Je hebt bijvoorbeeld mensen die een nieuw team maken en gewoon alles op Buy Now kopen omdat ze er mee willen spelen. Dus als ze dan zoeken naar speler X, in een bepaalde formatie en die van jou staat er op voor buy now 600 dan kopen ze die misschien eerder dan wanneer ze een half uur moeten wachten op een van 300 zonder buy now.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als mensen voor 300 c gouden spelers kunnen kopen dan zijn ze toch niet te verkopen voor 1000?
Hoe kom je aan in form spelers?
Hoe kom je aan contracten als je nooit pakjes móet kopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Je moet gewoon eerst zorgen dat je spelers genoeg contracten hebben voordat je al je coins uitgeeft aan nieuwe spelers. Ook moet je nooit pakjes kopen!
Nooit maar dan ook nooit bronze contracten gebruiken. je kan veel beter goude contracten gebruiken. Kosten wel meer, maar geven veel meer wedstrijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe kom je aan contracten als je nooit pakjes móet kopen?
Je kan ze VIA trading kopen voor minimaal 150 terwijl er in een pakje ook vaak 3 of 4 contracten zitten voor 400.... Das toch goedkoper?
Ik zou niet zeggen nooit. Als je toch bronze packs gaat kopen om daarmee winst te maken kun je de bronzen contracten wel gebruiken, die raak ik toch nooit kwijt. En dan verkoop je gewoon de healing, spelers etc voor winst.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook nooit bronze contracten gebruiken. je kan veel beter goude contracten gebruiken. Kosten wel meer, maar geven veel meer wedstrijden
oke nooit bronzen kopen danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen nooit. Als je toch bronze packs gaat kopen om daarmee winst te maken kun je de bronzen contracten wel gebruiken, die raak ik toch nooit kwijt. En dan verkoop je gewoon de healing, spelers etc voor winst.
Nou je verdiend al ongeveer 400 per wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
Gouden contracten zijn minimaal 400...
Hoe kom ik aan genoeg geld daarvoor...
Verkoop je spelers die je nu heb. Koop er spelers voor terug die al 30 contracten ofzo hebben. Dan heb je 30 wedstrijden de tijd om je team verder omtebouwen voordat je weer om contracten gevraagd word.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Dopekoe het volgende:
Dan kan ik 1 contract per wedstrijd kopen....
Standaard begin je met 7 wedstrijdcontracten per speler.... Dan loop je toch na 7 wedstrijden achter de feiten aan en ben je alleen nog bezig met contracten kopen.... Dat schiet dus niet echt op....
Hoe maak je die winst dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik doe nu al een tijdje bronze handel, sindsdien nooit gouden contract gehaald, bij elke bronze pakje, de contracten naar mijn team sturen. Scheelt me echt veel geld en ik maak dikke winst ermee.
Die had ik als eerste, maar ik raak altijd uitgekeken op shirts na een tijdjequote:
Ik verkoop anders altijd al mn bronzen contracten, net als bronzen tenues. Geduld is wel vereist.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen nooit. Als je toch bronze packs gaat kopen om daarmee winst te maken kun je de bronzen contracten wel gebruiken, die raak ik toch nooit kwijt. En dan verkoop je gewoon de healing, spelers etc voor winst.
Dat is toch helemaal niks voor al dat werkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
met die bronzen pakjes handel heb ik 10k winst gemaakt in een week ofzo
voor mij wel, ik ben niet echt een handelaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niks voor al dat werk
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:40 schreef Santello het volgende:
Iemand 300k te leen? Als het kan 450k, thanks
Heb je terug van een miljoen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:40 schreef Santello het volgende:
Iemand 300k te leen? Als het kan 450k, thanks
Feit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik verkoop ze nooit als ik ze uit een pakje haal want dat duurt te lang en levert vaak niets op.
Het is 2 min werk per uur.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niks voor al dat werk
Traden ook en daar verdien je veel meer mee.quote:
Ik heb vanmiddag zon 15k verdiend op 1 spelerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Traden ook en daar verdien je veel meer mee.
Als je die methode van mij uit de OP doet dan ben je maar 2 minuten per uur bezig. Gewoon 1 keer per uur kijken naar wat goede BINs en lage start offers, paar biedingen doen en later zie je wel of ze gewonnen zijn. Als ze gewonnen zijn knal je ze op de trade en klaar. Na een paar keer is het zo'n routine dat je het met je ogen dicht doet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag zon 15k verdiend op 1 spelerMaar dan moet ik wel echt zoeken, en speuren naar koopjes. Mjah, was toch bezig op de PC dus af en toe ff checken vind ik juist leuk.
Ja, ik heb ook wel mn vaste spelers waarmee ik trade. Maar ik vind het gewoon leuk om te zoeken naar buitenkansjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je die methode van mij uit de OP doet dan ben je maar 2 minuten per uur bezig. Gewoon 1 keer per uur kijken naar wat goede BINs en lage start offers, paar biedingen doen en later zie je wel of ze gewonnen zijn. Als ze gewonnen zijn knal je ze op de trade en klaar. Na een paar keer is het zo'n routine dat je het met je ogen dicht doet.
Ik heb bijna altijd ook wel dat ik zo iemand tegenkom als ik de marktwaarde van een speler opzoek die ik wil verkopen..heb nu ook 2x een SIF Sanchez kunnen kopen voor 60K en in no-time verkocht voor 80K, echt lucky zulke dingen, maar dat heb ik echt vaak bij verkoop.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel mn vaste spelers waarmee ik trade. Maar ik vind het gewoon leuk om te zoeken naar buitenkansjes
Als richtlijn is het wel handig en bij IF's is het echt mega handig om te zien voor welke prijzen ze zijn verkocht in die week.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Fut11info kan ik ook niet vertrouwen, sommige dingen kloppen niet.
O ik kan er een halen, maar doe het niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is nu happy hour trouwens. zijn die speciale pakjes nog aan te raden? 25k voor 12 gold rare items. Lijkt mij niet hè? Ik heb trouwens geen plek ook, mijn tradepile zit vol met silvers en mijn consumables pile ook.
Wat zit er zoal in dan? Er staat content die normaal niet beschikbaar is ofzo, wat kan ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is nu happy hour trouwens. zijn die speciale pakjes nog aan te raden? 25k voor 12 gold rare items. Lijkt mij niet hè? Ik heb trouwens geen plek ook, mijn tradepile zit vol met silvers en mijn consumables pile ook.
25K rare gold pack waar nog maar 6k van zijn.(paars)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in dan? Er staat content die normaal niet beschikbaar is ofzo, wat kan ik me daarbij voorstellen?
Ja, zover was ik ook. Mijn vraag ging over de inhoud...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
25K rare gold pack waar nog maar 6k van zijn.(paars)
Hmm, dan ga ik maar ff bargain hunten, nu iedereen hun pakjes aan het dumpen isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie op de EA forum dat het vol met shit zit. Maar wat weet ik niet..
Je krijgt je geld er nooit uit volgens mij, tenzij je echt veel mazzel hebt. Zelfs met een IF loop je kans op verlies.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Doublepain het volgende:
hm.. Misschien ga ik hem halen.. Ik zit echt te twijfelen. Zijn nu nog maar 4000 van over.
quote:
Ben ik wel met je eens maar zo vaak speel ik FUT niet meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Maar 5 verdedigers is voor jezelf toch ook totaal niet leuk? Als ik weet dat ik er 90% mee zou winnen en er lol mee zou hebben dan zou ik ook wel switchen, maaar dat is totaal niet het geval..het is alleen maar het dood maken van wedstrijden.
Anelka en Torres en dan ben je een klootzak?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar zo vaak speel ik FUT niet meer.
En als ik dan toch speel kom ik alleen maar Anelka's en Torres tegen. Klootzakken dus.
niks mis met Anelka en Bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anelka en Torres en dan ben je een klootzak?
Anelka is gewoon een erg goede low-budget spits..je kan zijn fysiek gebruiken/misbruiken door steeds te crossen, net als bij Agbonlahor met lange ballen, maar dat is eerder nooby. Een klootzak ben je pas als je gaat lopen kloten met herhalingen, celebrations, glitches, messages en rondtikken imo..
En dat zijn dan toevallig altijd van die gasten die Anelka en Torres in hun team hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anelka en Torres en dan ben je een klootzak?
Anelka is gewoon een erg goede low-budget spits..je kan zijn fysiek gebruiken/misbruiken door steeds te crossen, net als bij Agbonlahor met lange ballen, maar dat is eerder nooby. Een klootzak ben je pas als je gaat lopen kloten met herhalingen, celebrations, glitches, messages en rondtikken imo..
Elke keer als ik tegen 5 verdedigers speel, moet ik totaal anders spelen. Meer verdedigend en wachten op een gaatje achterin. Echt kut is dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:50 schreef Rijstbal het volgende:
Nu een Engelse IF team aan het bouwenAlleen nog even Kelly, Sturridge, Wilshire en een LB halen
![]()
En ja 5 verdedigers. Boeiend. Online kom ik toch alleen maar klootzakken tegen.
[ afbeelding ]
Hij speelt in de Championship, dus dat is jammer. Welke formatie is hij en met hoeveel contracten? Voor een trade handleidinkje kun je de OP checken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:24 schreef Dopekoe het volgende:
Heeft iemand voor mij een goede trade handleiding?
En, ik heb konchesky te koop staan (een lb van 78 uit mn hoofd).... Hoe krijg ik die voor zoveel mogelijk verkocht?
Zie pas net dat ie ook al doorgevoerd is. Compleet lijstje:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm Cissé naar Lazio... jammer dat hij 80 is want hij past perfect in mijn under 80 squad.
Misschien maar even een 80 only squad maken
Hybrids? En ik heb nog maar 11Kquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Eigenlijk RB nog vd Wiel. CB Heitinga en VDS. Allemaal IF Natuurlijkgeinig team in ieder geval. Altijd leuk die hybrids.
Heb even photoshop weer geinstalleerd, altijd leuk om daarmee te kloten.
[ afbeelding ]
Ah okequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Hybrids, die term gebruiken ze op EA forum voor teams met verschillende leagues.
Ja bij de serie a is het wat lastiger om zo´n mix te maken. Maar ben wel tevreden met mijn team.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ah okeIk wilde een engelse verdediging en die aanval. Dus dan kom je vanzelf op dit middenveld
Was het maar zo'n feestquote:
Waarom Terry en Ferdinand.quote:
Geef een hoge bal ergens in de buurt van hem en je scoort gegarandeerd. [ 195 cm en 92 heading ]quote:
Oh zo! Hehe wel baas die Llorente.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geef een hoge bal ergens in de buurt van hem en je scoort gegarandeerd. [ 195 cm en 92 heading ]
kijken welke competitie, engelse verkopen meestal wel maar de rest pleur ik weg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh zo! Hehe wel baas die Llorente.
Wat doen jullie met die slechte spelers uit bronzen pakjes? Discard? En wanneer wel verkopen? Als ze shiny zijn of een goede stat hebben oid?
TYquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijken welke competitie, engelse verkopen meestal wel maar de rest pleur ik weg.
Alles verkoopt als je maar geduld hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijken welke competitie, engelse verkopen meestal wel maar de rest pleur ik weg.
Ja ok, maar je kunt beter wat plek in je trade pile hebben voor dingen die sneller verkopen toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alles verkoopt als je maar geduld hebt
PS3 neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:01 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waarom wil niemand mijn ETO'O hebben, formatie 4-2-2. Bieden vanaf 12.500.
leuk team, maar ik zou iig wel je spartak De Zeeuw wisselen voor een ajax de zeeuw, extra chem!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn eerste fatsoenlijke teampjeAlleen moet Nigel de Jong nog op de positie van De Zeeuw komen te staan.
[ afbeelding ]
Wissels: Vorm, Heitinga, Ciman, Emanuelson, Defour, Lens, El Hamdoui
Hmm, kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk team, maar ik zou iig wel je spartak De Zeeuw wisselen voor een ajax de zeeuw, extra chem!
okidoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:59 schreef LinQ het volgende:
Zal zo toch nog wel iemand komen lijkt mijik hou het forum sowieso wel in de gaten dus geef maar een gil hiero als ik niet online ben
Sinds wanneer is de normale versie van Wijnaldum 79?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn eerste fatsoenlijke teampjeAlleen moet Nigel de Jong nog op de positie van De Zeeuw komen te staan.
[ afbeelding ]
Wissels: Vorm, Heitinga, Ciman, Emanuelson, Defour, Lens, El Hamdoui
Sinds hij bij PSV speelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:10 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de normale versie van Wijnaldum 79?
Het is juist een transfer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ze ratings aanpaste buiten team of the week en transfers om
Het is een spits, wat heeft ie nou aan verdedigende kwaliteiten zeg? Snap jij uberhaupt het spel wel??quote:
Hoe lang speel jij al FUT dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was de roster update die meestal in februari komt
Had het over formatie!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:23 schreef Doublepain het volgende:
NL speelt zwaar kut, de verdediging iig. Aanval speelt super.
Dat kan toch niet...quote:Op zondag 17 juli 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
lol, hoe is dit mogelijk? Ik kocht een geblesseerde van Persie?
Als je er twee hebt kan je er een naar trade pile sturen ongeacht blessurequote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook zo vreemd.![]()
Moet mij weer overkomen!
Klopt.quote:
Casta zit niet in het spel.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat voor rating heeft castaignos nu bij inter?
wtfquote:Op zondag 17 juli 2011 01:46 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Als je er twee hebt kan je er een naar trade pile sturen ongeacht blessure
Godverdomme ja, wat een wedstrijd keepte hijquote:
Damn dude dat is bijna een volle week 24 uur per dag fifa'en.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Rijstbal het volgende:
ik heb al meer dan 1000 potjes FUT gespeeld
Het gaat hier wel om pure training he... Ik bedoel, hoeveel uur heb jij wel niet op school gezeten? Dat is in principe hetzelfde...quote:Op zondag 17 juli 2011 14:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Damn dude dat is bijna een volle week 24 uur per dag fifa'en.
Jij hebt veel meer matchcoinsquote:Op zondag 17 juli 2011 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zit net boven de 900... Maar dit is niet eerlijk want in de zomer zit ik niet in m'n eigen huis en heb ik dus geen xbox!
Dat is altijd zo overdagquote:Op zondag 17 juli 2011 14:21 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn de contracten zo achterlijk duur geworden weer.. Paar weken terug haalde ik ze altijd nog voor 450 BIN door even de 59 min in de gaten te houden. En nu is er geeneens een normaal gouden contract te vinden voor 550 BIN ;s
hoeveel heeft Stijn er dan wel niet gespeeld met 600k matchcoinsquote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Rijstbal het volgende:
ik heb al meer dan 1000 potjes FUT gespeeld
Nvm, 1 geBINd voor 5000quote:Op zondag 17 juli 2011 12:53 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand nog een CF > ST kaartje te koop voor een redelijke prijs? (PS3) Kom er in 40 pagina's maar 2 tegen...
Stijn heeft maar 300k aan matchcoinsquote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel heeft Stijn er dan wel niet gespeeld met 600k matchcoinskom ik met mn 130 wedstrijden
Nee..zou ook wel heel gek zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
Is het mogelijk om een non-IF en een IF versie in hetzelfde squad te hebben?
Zit namelijk te denken om IF Reyes te halen ( een RM ) en Reyes normaal is een LM
ik sta 1equote:Op zondag 17 juli 2011 14:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Stijn heeft maar 300k aan matchcoins![]()
Ik sta 3e in mijn ranglijst (Net onder vanDieren)
Per maand 1 IF uit 1 competitie(elke competitie), dat maakt het veel leuker.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef Marktplaatsman het volgende:
Is al bekend gemaakt wat er aan FUT gaat veranderen in 12?
Hoop dat het contract en blessuresysteem wat dynamischer wordt
quote:
Ja ikke wel. Geef maar een kaart.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:09 schreef laucas het volgende:
Iemand 8K te leen (PS3) ?![]()
Je krijgt het asap terug
Schijnschot. Schieten of Voorzet ingedrukt houden en dan cancelen met de 'pass-knop' (X op PS3).quote:Op zondag 17 juli 2011 20:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hoe maak je in godsnaam een kapbeweging?
you got toldquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Aldus broertje van Santello.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
'me broer'quote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lijkt me een sympathieke knulquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
leipe mocro flavourquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dan schiet hij alsnogquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Schijnschot. Schieten of Voorzet ingedrukt houden en dan cancelen met de 'pass-knop' (X op PS3).
Sneller drukken..even oefenen in de arena.quote:
wat een baasjequote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja natuurlijk welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een spits, wat heeft ie nou aan verdedigende kwaliteiten zeg? Snap jij uberhaupt het spel wel??
Is dat voor of nadat je 'm schaakmat zet?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel
Als je dunkt dan maak je een homerun tenzij je een touchdown maakt....
Daar gaat het hele spel toch over
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat je 'm schaakmat zet?
Nee, vlak na de strafcorner...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat je 'm schaakmat zet?
Goed de verdediging uitgespeeldquote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Rijstbal het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/82118477
Ik vond dit wel een lekkere goal
Niet zo bijzonder hoor, tenzij je op full manual speeltquote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Rijstbal het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/82118477
Ik vond dit wel een lekkere goal
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:37 schreef Stringer het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder hoor, tenzij je op full manual speelt
Nee zo goed ben ik niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goed de verdediging uitgespeeld
Doe maar tegen mij straks
Jawel, wedden voor 10.000 coins?quote:
Zonde van je geld. Als je het uberhaupt al zou doen zou ik wachten tot dat fifa 12 er isquote:Op maandag 18 juli 2011 17:26 schreef Stringer het volgende:
Zag net op marktplaats iemand die 250 000 coins aanbood voor ¤20.
of is dat een goede deal?![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Vroegah was het wel een goede deal geloof ik, maar in dit stadium van het spel niet meer volgens mij. Coins kopen is sowieso bull..
Idd, speel geen FUT trouwens, pas als 12 er is. Zou dan overigens ook geen coins kopen, leuke lijkt me juist om het te verdienen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Als je het uberhaupt al zou doen zou ik wachten tot dat fifa 12 er is
Mijn team is 'ietsje' beter.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef Erik1991 het volgende:
Mijn Copa America-team nu: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kGa1Cma4bbbWV.
Ik heb naast deze 23 spelers ook Santa Cruz (Paraguay), Hernandez (Mexico) en Perea (Colombia) nog.
Ja, sorry maar er is niet meer keus.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:20 schreef Tim86 het volgende:
haha USA is echt een exacte kopie van mijn team
Ja ik heb Hulk en Cecar verkocht omdat ik op beide zo'n 100K kon cashen. Daarmee kon ik dan weer mijn Copa America team van financieren. Dat komt later nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:20 schreef Tim86 het volgende:
haha USA is echt een exacte kopie van mijn team
Tof dat het nu een heel Colombia team is en niet eentje met Hulk en Cesar
4-3-3 of 4-4-2?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef Apekoek het volgende:
Welke formatie is het meest te vinden op spelers binnen de transfermarkt van FUT?
Ik wil namelijk goedkoop een team met relatief zeldzame spelers (geen goede spelers overigens maar gewoon een test projectje.)
1 na duurstequote:
Of Alves iddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zabaleta IF (argentinie, goede chemie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |