Ik ga geen 100 euro (ik zeg maar wat) uitgeven aan iets waarvan ik niet weet of het leuk is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Dat wist ik bij de helft van de muziek die ik heb gekocht ook niet zeker.
Maar je vindt Heroes toch leuk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga geen 100 euro (ik zeg maar wat) uitgeven aan iets waarvan ik niet weet of het leuk is.
Echtquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb besloten om Farmacie te studeren! Dus eerste half jaar bij alle vakken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat ik in andere volgorde moet doen
Ja echt! Ik wil toch geen Tandheelkunde doen (lekker ondankbaar zijn omdat ik wel ingeloot wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Echt? Dan hebben we ruim twee jaar dezelfde vakken volgens mij
!
Biologie, farmacie/FW en nog een biologische studie hebben namelijk het eerste halfjaar dezelfde vakken (celbiologie enzulks).
Hoogstens..quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah dan zit je hoogstens bij colleges bij elkaar.Of je moet in een gedeelde subklas komen.
Ik hossel hem!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
Sander hosselt wel alle chicks, eerst Hero en nu Water.
Ja.quote:
Dat vind ik nogal wat, bij colleges bij elkaar zitten, is toch leuk, en dan kom je elkaar dus wel vaak tegenquote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen boze Hero op je dak krijgt.
Waarom nu opeens niet meer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja echt! Ik wil toch geen Tandheelkunde doen (lekker ondankbaar zijn omdat ik wel ingeloot was).
quote:
Colleges bestaan meestal uit ongeveer 50 tot 100 man hè. Dat is niet zo makkelijk vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat, bij colleges bij elkaar zitten, is toch leuk, en dan kom je elkaar dus wel vaak tegen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Gisteravond maakte iemand een opmerking waarbij vet veel mensen
deden. Ik wil waarom. Ik ben de reden vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |