Dat laatste raadt ik af, m'n pa moest laatst terugbetalen omdat ie iets verkeerd had ingevuld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Aanvullende beurs aanvragenEn dan kijken ze naar het inkomen van je ouders, alleen mijn vader werkt, dus dan krijg je meer stufi.. en gewoon creatief belastingaangiftes invullen
, nee grapje
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat laatste raadt ik af, m'n pa moest laatst terugbetalen omdat ie iets verkeerd had ingevuld.En dat waren meer dan 3 cijfers..
Wie zegt dat ik nooit iets doe voor het geld dat ik van mijn ouders krijg? Hoe dan ook, ik ben erg mijn ouders erg dankbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins misgaan als je zelf niet eens iets hoeft te doen voor je geld.
Dit ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het niet erg, zolang hij/zij maar niet mee loopt te pronken.
raadt?!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat laatste raadt ik af, m'n pa moest laatst terugbetalen omdat ie iets verkeerd had ingevuld.En dat waren meer dan 3 cijfers..
Afwassen, koken etc. vind ik daar zelf persoonlijk niet onder vallen. Ik vind dat je gewoon moet gaan werken voor je centen, is nog nooit iemand van dood gegaan. Bouwt karakter,quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nooit iets doe voor het geld dat ik van mijn ouders krijg? Hoe dan ook, ik ben erg mijn ouders erg dankbaar.
[..]
Dit ja.
Ik ga niet werken als ik het geld niet nodig heb. Ik blijf dus eerst thuiswonen, ouders betalen collegegeld en boeken, en ik krijg aardig veel stufi, dus voorlopig geen baantje nodig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Afwassen, koken etc. vind ik daar zelf persoonlijk niet onder vallen. Ik vind dat je gewoon moet gaan werken voor je centen, is nog nooit iemand van dood gegaan. Bouwt karakter,
Dat doen mijn ouders ook bij mij en ik woon ook nog thuis. Ik krijg niet zoveel stufi, maar ik krijg er naast genoeg dingen. Maar sowieso is werkervaring opbouwen niet slecht en ik vind het niet echt getuigen van initiatief.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ga niet werken als ik het geld niet nodig heb. Ik blijf dus eerst thuiswonen, ouders betalen collegegeld en boeken, en ik krijg aardig veel stufi, dus voorlopig geen baantje nodig.
Ik heb een dtwerty toetsenbordtquote:
Ik zit in dezelfde situatie en werk ook nog om op te sparen voor als ik op kamers ga, als dat lukt tenminste.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ga niet werken als ik het geld niet nodig heb. Ik blijf dus eerst thuiswonen, ouders betalen collegegeld en boeken, en ik krijg aardig veel stufi, dus voorlopig geen baantje nodig.
Nee, niet zulke dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Afwassen, koken etc. vind ik daar zelf persoonlijk niet onder vallen. Ik vind dat je gewoon moet gaan werken voor je centen, is nog nooit iemand van dood gegaan. Bouwt karakter,
+ Ik houd niet van uitgaan en dure kleding kopen doe ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
En ik doe liever leuke dingen met mijn geld dan dat ik iedere maand moet kijken of ik wel op stap kan gaan omdat ik er een week van tevoren alweer geld doorheen heb gejaagd om een dure broek ofzo te kopen.
Ik heb voor mijn toekomstige baan geen werkervaring nodig in een supermarkt of een restaurant, ik vind het wel leuk om een keer gedaan te hebben, maar dta heb ik dus nu gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doen mijn ouders ook bij mij en ik woon ook nog thuis. Ik krijg niet zoveel stufi, maar ik krijg er naast genoeg dingen. Maar sowieso is werkervaring opbouwen niet slecht en ik vind het niet echt getuigen van initiatief.
Partycrashenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Etsu het volgende:
Uitgaan kost klauwen met geld, gelukkig dat ik dat ook niet leuk vind.
Inderdaad, zal later ook moeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah, blijkbaar ben ik anders opgevoed. Ik heb altijd geleerd dat ik beter voor mijn eigen centen kan werken dan teren op andermans centen, ondanks dat het geld van mijn ouders is.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
Tevens zijn er ook tieners die verstandig met hun geld omgaan. Ik hoor daartussen, dus het is zeker niet zo dat ik met geld smijt.
Ik smijt niet met het geld van mijn ouders ofzo hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah, blijkbaar ben ik anders opgevoed. Ik heb altijd geleerd dat ik beter voor mijn eigen centen kan werken dan teren op andermans centen, ondanks dat het geld van mijn ouders is.
quote:Michael Staffopoulos (links) en David Neys (rechts) geraken zonder uitnodiging of betaald ticket binnen bij de meest exclusieve feestjes of evenementen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
Tevens zijn er ook tieners die verstandig met hun geld omgaan. Ik hoor daartussen, dus het is zeker niet zo dat ik met geld smijt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik smijt niet met het geld van mijn ouders ofzo hoorIk doe gewoon zuinig, heb ik altijd al gedaan, en het is helemaal niet dat ik daar ongelukkiger van word ofzo.
Daar gaat het me niet eens zozeer om. Het gaat er meer om dat je leert voor jezelf te zorgen. Ik smijt ook niet met geld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
Dit dus. Kost geen drol om bij een café of discotheek binnen te komen en je kunt het zelf zo duur mogelijk maken. Dus vanaf, pak een beet, een tientje kun je een mooie avond + nacht hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
Uitgaan valt vaak wel mee. Feesten zijn pas duur!!!1
Maar zou ze niet willen missen
Feestan? Decibel DefQon enzo heb je het dan over?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
Uitgaan valt vaak wel mee. Feesten zijn pas duur!!!1
Maar zou ze niet willen missen
Decibel ga ik heen jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Feestan? Decibel DefQon enzo heb je het dan over?
Inderdaad. Al helemaal als je wat gaat indrinken enzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit dus. Kost geen drol om bij een café of discotheek binnen te komen en je kunt het zelf zo duur mogelijk maken. Dus vanaf, pak een beet, een tientje kun je een mooie avond + nacht hebben.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Decibel ga ik heen ja.
Zaterdag Free Festival, top line-up voor vrijwel niets!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens als je zegt dat het verkeerd is om geld van je ouders aan te nemen. Vooral als het om iets belangrijks gaat als een studie. Het is pas verkeerd als je onverstandig met dat geld omgaat en niet de waarde van het geld leert kennen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens zozeer om. Het gaat er meer om dat je leert voor jezelf te zorgen. Ik smijt ook niet met geld.
Mee eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens als je zegt dat het verkeerd is om geld van je ouders aan te nemen. Vooral als het om iets belangrijks gaat als een studie. Het is pas verkeerd als je onverstandig met dat geld omgaat en niet de waarde van het geld leert kennen.
Reizenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu wat vind jij leuk om te doen? hobby's enzo?
Geld voor je studie vind ik heel iets anders dan geld voor je kamer of iets dergelijks. 8 uur per weken kan altijd, ook naast een drukke studie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens als je zegt dat het verkeerd is om geld van je ouders aan te nemen. Vooral als het om iets belangrijks gaat als een studie. Het is pas verkeerd als je onverstandig met dat geld omgaat en niet de waarde van het geld leert kennen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Al helemaal als je wat gaat indrinken enzo.
Afzeiken van mensen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu wat vind jij leuk om te doen? hobby's enzo?
Kerel, ik sms je nog wel over hoe laat wij/ik in Almere zijn. Waarschijnlijk rond 1 uur.quote:
Hoeveel is wij exclusief ik trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Kerel, ik sms je nog wel over hoe laat wij/ik in Almere zijn. Waarschijnlijk rond 1 uur.
Zelfstandig wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
En ik heb nergens gezegd dat het slecht is om geld aan te nemen van je ouders, ik vind alleen dat je niet téveel geld van je ouders aan moet geven. Op een gegeven moment moet je ook voor jezelf gaan zorgen, ondanks dat je gaat 'studeren'.
3 of 4quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoeveel is wij exclusief ik trouwens?
Ik vind dat daar niks mis mee is. Maar ja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geld voor je studie vind ik heel iets anders dan geld voor je kamer of iets dergelijks. 8 uur per weken kan altijd, ook naast een drukke studie.
Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Decibel ga ik heen ja.
Zaterdag Free Festival, top line-up voor vrijwel niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |