quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Colleges bestaan meestal uit ongeveer 50 tot 100 man hè. Dat is niet zo makkelijk vinden.
-> als in op de gang, kantine e.d.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat, bij colleges bij elkaar zitten, is toch leuk, en dan kom je elkaar dus wel vaak tegen
Oh, zo. Nouja, valt best tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
-> als in op de gang, kantine e.d.
Het lijkt me toch niet zo heel leuk meerquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..].
Dan zullen we mekaar wel vaak tegenkomen.
Ik vind hem wel, want ik ben water en ik kan alles.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Colleges bestaan meestal uit ongeveer 50 tot 100 man hè. Dat is niet zo makkelijk vinden.
Hallo!!quote:
En jij hebt met yosander?quote:
Noop. Vorige week wezen kijken (en Boontje gespot en zij mijquote:
Nee.quote:
quote:
quote:
Dit. Maar Sander en ik zijn wel close.quote:
BOHH SANDERRquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dit. Maar Sander en ik zijn wel close.
Maar Hero geilt wel op Sander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat Hero en Sander iets hebben.
Hoorde ik al jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Noop. Vorige week wezen kijken (en Boontje gespot en zij mij). Vriend van me is wel geslaagd, ik niet
.
Voor de tweede keer ben jij een gespreksonderwerp vanavond.quote:
Ik geil ook op Jordy. En nu?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar Hero geilt wel op Sander.
(ik voel weer dezelfde discussie opkomen)
En nu heb je homofiele neigingen.quote:
Dat is toch niet verboden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En nu heb je homofiele neigingen.
Dat had ik al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En nu heb je homofiele neigingen.
Rivierenbuurt volgens Google, maar is vijf minuten lopen vanaf het perron tot aan de voordeurquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoorde ik al jaWelke wijk zat die kamer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop