Kutzakquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:20 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga meestal gewoon voor klootzak, sukkel, vuile teringhoer, kutzak, tyfushondt enz
Edit: Ik had een spellingsfoutje gemaakt. Maar nu rechtgezet
Homofoob?quote:
Mensen die het woord tyfus gebruiken .....en zich dan druk maken om kankerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
mafklapper als het niet zo serieus hoeft te zijn
en
bobmongool/klapjosti/ietsmettyfus als het wel serieus moet zijn
Mensen die schelden met kanker.. kansloos kutvolk. Stelletje klapjosti's
Aah... Heb ik op je teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Het zijn toch scheldwoorden of nie dan, verrekte koekwous
Nee op mijn piemel getraptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Aah... Heb ik op je teentjes getrapt?
Sorry, kusje erop!
Altijd even de grenzen aftasten he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee op mijn piemel getrapt, kusje daarop?
Mensen die longlijers gebruiken en dan druk maken op mensen die zich druk maken op mensen die kanker gebruiken en zelf tyfus gebruikenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:03 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Mensen die het woord tyfus gebruiken .....en zich dan druk maken om kankerStelletje longlijers.
Mensen die oorspronkelijk Nederlander zijn, maar geen Nederlands kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mensen die longlijers gebruiken en dan druk maken op mensen die zich druk maken op mensen die kanker gebruiken en zelf tyfus gebruiken
Ik nie vat niequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:56 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Mensen die oorspronkelijk Nederlander zijn, maar geen Nederlands kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |