ja zulke problemen met je zelf kun je inderdaad het beste negerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef QBay het volgende:
Ag joh, dat lijstje valt toch best mee. Vroeg of laat vind je wel iemand, het komt wel goed.
De punten die je beschrijft gaan voor mij ook grotendeels op, maar so what. Ik hoef geen eenheidsworst te zijn. Denk ook eens aan de nadelen van een vriendin...natuurlijk zijn er veel leuke punten, maar (zeker gezien je lijstje) zijn er ook nadelen aan verbonden. Nu ben je lekker vrij en kan je doen en laten wat je wil, dat is ook wat waard
.
Zo bedoelde ik mijn post niet, maar ik heb het idee dat Socios alleen de voordelen van een vriendin ziet terwijl er ook nadelen aan zitten. Sowieso zijn problemen met je eigen gedachten moeilijk op te lossen, maar gelukkig is het niet onmogelijk. Dingen zoals 'ik ben graag thuis' zijn moeilijk te veranderen he, dat zit gewoon in je.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zulke problemen met je zelf kun je inderdaad het beste negeren
lees anders het topic evenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef QBay het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik mijn post niet, maar ik heb het idee dat Socios alleen de voordelen van een vriendin ziet terwijl er ook nadelen aan zitten. Sowieso zijn problemen met je eigen gedachten moeilijk op te lossen, maar gelukkig is het niet onmogelijk. Dingen zoals 'ik ben graag thuis' zijn moeilijk te veranderen he, dat zit gewoon in je.
Negeer maar, jij sloeber.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Godshand het volgende:
Het lijkt mij handig wel even naar werk te zoeken, Socios. Verder lijk je me een prima vent
Golddiggers zoals Taurus moet je gewoon negeren natuurlijk.
Al een jaar naar opzoek. Maar heb goede hoop dat ik op korte termijn ergens full time aan de slag kan (ik werk nu slechts één dag in de week).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Godshand het volgende:
Het lijkt mij handig wel even naar werk te zoeken, Socios.
hihihihiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het bijna lachwekkend. Uiteraard, op ieder potje 'n dekseltje, maar ik snap wel dat dit voor de gemiddelde vrouw absoluut onaantrekkelijk is.
Hier moet je niet naar luisteren of je trekt verkeerde vrouwen aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jazeker, als ik het zo lees heeft 'ie niks te bieden. Geen toekomstperspectief, geen kinderen, geen vriendenkring, geen geld, en dan is er nog de attitude: zet zich af tegen de massa en de seks moet gepland. Dat is nou niet bepaald een aantrekkelijk profiel.
Pas de helft maar aan, zou ik zeggen, en ga actief iets doen aan dat toekomstperspectief. Dit is sociaal gewoon onwenselijk.
Gelukkig maar. Ik zag het op die punten al somber in dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Culthit. het volgende:
Hier moet je niet naar luisteren of je trekt verkeerde vrouwen aan.
Ok nu neem ik je niet meer serieus..quote:
Zit het er nog in, dat je een nieuwe studie kan doen? Of je opleiding kan afmaken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zag het op die punten al somber in dan.
Het is overigens niet zo dat ik helemaal geen geld heb. Ik woon en leef geheel zelfstandig etc. Alleen door die enorme studieschuldlast in combinatie met het vooralsnog geen uitzicht hebben op een goed betaalde baan (omdat gestrand tijdens opleiding), is het de komende 16,5 jaar onverhoopt doch waarschijnlijk `op een houtje bijten´. Desalniettemin ben ik erg goed in `zuinig´ leven en heb ik overzicht in alle financiën (opleidinggerelateerd ook). Dat negatieve perspectief kan allicht enigszins worden omgebogen dus naar een iets rooskleuriger.
Uitgesloten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef Godshand het volgende:
Zit het er nog in, dat je een nieuwe studie kan doen? Of je opleiding kan afmaken?
Welke studie was het, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Uitgesloten.
Dat boek is vorig jaar al helemaal gesloten.
Weet je zelf ook waarom?quote:- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
HBO Accountancyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Welke studie was het, als ik vragen mag?
Je maakt hier wel een grote denkfout. Waarom zou een vrouw `met issues´ en `eigenschappen´ vergelijkbaar (of heel andere, maakt niet uit) met de mijne niet leuk kunnen zijn?!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef Nonverbaal het volgende:
Je trekt alleen verkeerde vrouwen aan,als je zelf niet balans bent soort zoekt soort en klopt ook, want ik heb ook altijd half gekke leuke gestoorde vrouwen aangetrokken met lots of issues.....just like me....hihi dus eerst werken aan jezelf en dan komt er vanzelf een leuke normale vrouw op je pad die ook in balans is... life works in mysterious ways......
Ah juistquote:
Moeten we gaan roepen dat het best mee valt? Gaat dat helpen denkt u?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Hier moet je niet naar luisteren of je trekt verkeerde vrouwen aan.
Eeuwig zonde inderdaad. Maar na 6 jaar helaas die studie in het 4e jaar moeten staken. Het bleek simpelweg te moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef Godshand het volgende:
Past wel bij je planmatige trekken...
Jammer dat het niet gelukt is
omdat zijn wereldbeeld anders is dan the average sheep wilt niet zeggen dat hij zijn sociale gebreken moet veranderen, want dan doet hij juist iets wat die niet is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Moeten we gaan roepen dat het best mee valt? Gaat dat helpen denkt u?
De beste jongen geeft aan diep ongelukkig te zijn, verbaast me niets met die waslijst sociale gebreken. Daar moet iets aan gebeuren, en wegrelativeren verandert niets.
Zelfde als ikquote:
Hij zoekt geen vrouw met kinder- en trouwwens etc., dus hij heeft niks aan jouw "adviezen".quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Moeten we gaan roepen dat het best mee valt? Gaat dat helpen denkt u?
De beste jongen geeft aan diep ongelukkig te zijn, verbaast me niets met die waslijst sociale gebreken. Daar moet iets aan gebeuren, en wegrelativeren verandert niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |