abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2011 @ 16:20:02 #201
138448 PeZu
Suspended animation
pi_99544573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:08 schreef QBay het volgende:
Ag joh, dat lijstje valt toch best mee. Vroeg of laat vind je wel iemand, het komt wel goed.

De punten die je beschrijft gaan voor mij ook grotendeels op, maar so what. Ik hoef geen eenheidsworst te zijn :P. Denk ook eens aan de nadelen van een vriendin...natuurlijk zijn er veel leuke punten, maar (zeker gezien je lijstje) zijn er ook nadelen aan verbonden. Nu ben je lekker vrij en kan je doen en laten wat je wil, dat is ook wat waard :) .
ja zulke problemen met je zelf kun je inderdaad het beste negeren ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_99544913
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja zulke problemen met je zelf kun je inderdaad het beste negeren ^O^
Zo bedoelde ik mijn post niet, maar ik heb het idee dat Socios alleen de voordelen van een vriendin ziet terwijl er ook nadelen aan zitten. Sowieso zijn problemen met je eigen gedachten moeilijk op te lossen, maar gelukkig is het niet onmogelijk. Dingen zoals 'ik ben graag thuis' zijn moeilijk te veranderen he, dat zit gewoon in je.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:11:01 #203
138448 PeZu
Suspended animation
pi_99547100
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef QBay het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik mijn post niet, maar ik heb het idee dat Socios alleen de voordelen van een vriendin ziet terwijl er ook nadelen aan zitten. Sowieso zijn problemen met je eigen gedachten moeilijk op te lossen, maar gelukkig is het niet onmogelijk. Dingen zoals 'ik ben graag thuis' zijn moeilijk te veranderen he, dat zit gewoon in je.
lees anders het topic even
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_99560064
Het lijkt mij handig wel even naar werk te zoeken, Socios. Verder lijk je me een prima vent :)

Golddiggers zoals Taurus moet je gewoon negeren natuurlijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_99561398
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Godshand het volgende:
Het lijkt mij handig wel even naar werk te zoeken, Socios. Verder lijk je me een prima vent :)

Golddiggers zoals Taurus moet je gewoon negeren natuurlijk.
Negeer maar, jij sloeber.
pi_99561518
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Godshand het volgende:
Het lijkt mij handig wel even naar werk te zoeken, Socios.
Al een jaar naar opzoek. Maar heb goede hoop dat ik op korte termijn ergens full time aan de slag kan (ik werk nu slechts één dag in de week).

Dan kan er dus iets weggestreept worden van het lijstje. Een niet geheel onbelangrijk punt denk ik.
pi_99561584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het bijna lachwekkend. Uiteraard, op ieder potje 'n dekseltje, maar ik snap wel dat dit voor de gemiddelde vrouw absoluut onaantrekkelijk is.
hihihihi
pi_99561651
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 08:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jazeker, als ik het zo lees heeft 'ie niks te bieden. Geen toekomstperspectief, geen kinderen, geen vriendenkring, geen geld, en dan is er nog de attitude: zet zich af tegen de massa en de seks moet gepland. Dat is nou niet bepaald een aantrekkelijk profiel.

Pas de helft maar aan, zou ik zeggen, en ga actief iets doen aan dat toekomstperspectief. Dit is sociaal gewoon onwenselijk.
Hier moet je niet naar luisteren of je trekt verkeerde vrouwen aan.
pi_99561966
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Culthit. het volgende:
Gelukkig maar. Ik zag het op die punten al somber in dan.

Het is overigens niet zo dat ik helemaal geen geld heb. Ik woon en leef geheel zelfstandig etc. Alleen door die enorme studieschuldlast in combinatie met het vooralsnog geen uitzicht hebben op een goed betaalde baan (omdat gestrand tijdens opleiding), is het de komende 16,5 jaar onverhoopt doch waarschijnlijk `op een houtje bijten´. Desalniettemin ben ik erg goed in `zuinig´ leven en heb ik overzicht in alle financiën (opleidinggerelateerd ook). Dat negatieve perspectief kan allicht enigszins worden omgebogen dus naar een iets rooskleuriger.
pi_99562576
Damnz je bekijkt het wel van dichtbij zeg..
pi_99562682
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Negeer maar, jij sloeber.
Ok nu neem ik je niet meer serieus..

Ook niet achterlangs.. :6
pi_99562743
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Ik zag het op die punten al somber in dan.

Het is overigens niet zo dat ik helemaal geen geld heb. Ik woon en leef geheel zelfstandig etc. Alleen door die enorme studieschuldlast in combinatie met het vooralsnog geen uitzicht hebben op een goed betaalde baan (omdat gestrand tijdens opleiding), is het de komende 16,5 jaar onverhoopt doch waarschijnlijk `op een houtje bijten´. Desalniettemin ben ik erg goed in `zuinig´ leven en heb ik overzicht in alle financiën (opleidinggerelateerd ook). Dat negatieve perspectief kan allicht enigszins worden omgebogen dus naar een iets rooskleuriger.
Zit het er nog in, dat je een nieuwe studie kan doen? Of je opleiding kan afmaken?
pi_99562806
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef Godshand het volgende:
Zit het er nog in, dat je een nieuwe studie kan doen? Of je opleiding kan afmaken?
Uitgesloten.

Dat boek is vorig jaar al helemaal gesloten.
pi_99562834
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Uitgesloten.

Dat boek is vorig jaar al helemaal gesloten.
Welke studie was het, als ik vragen mag?
pi_99562844
quote:
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
Weet je zelf ook waarom?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_99562846
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Welke studie was het, als ik vragen mag?
HBO Accountancy
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:36:16 #217
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99563008
Je trekt alleen verkeerde vrouwen aan,als je zelf niet balans bent soort zoekt soort en klopt ook, want ik heb ook altijd half gekke leuke gestoorde vrouwen aangetrokken met lots of issues.....just like me....hihi dus eerst werken aan jezelf en dan komt er vanzelf een leuke normale vrouw op je pad die ook in balans is... life works in mysterious ways......
pi_99563106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef Nonverbaal het volgende:
Je trekt alleen verkeerde vrouwen aan,als je zelf niet balans bent soort zoekt soort en klopt ook, want ik heb ook altijd half gekke leuke gestoorde vrouwen aangetrokken met lots of issues.....just like me....hihi dus eerst werken aan jezelf en dan komt er vanzelf een leuke normale vrouw op je pad die ook in balans is... life works in mysterious ways......
Je maakt hier wel een grote denkfout. Waarom zou een vrouw `met issues´ en `eigenschappen´ vergelijkbaar (of heel andere, maakt niet uit) met de mijne niet leuk kunnen zijn?!

[ Bericht 0% gewijzigd door Socios op 16-07-2011 23:46:39 ]
pi_99563126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef Socios het volgende:

[..]

HBO Accountancy
Ah juist :)

Past wel bij je planmatige trekken...
Jammer dat het niet gelukt is :{
pi_99563164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Moeten we gaan roepen dat het best mee valt? Gaat dat helpen denkt u?

De beste jongen geeft aan diep ongelukkig te zijn, verbaast me niets met die waslijst sociale gebreken. Daar moet iets aan gebeuren, en wegrelativeren verandert niets.
pi_99563303
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef Godshand het volgende:
Past wel bij je planmatige trekken...
Jammer dat het niet gelukt is :{
Eeuwig zonde inderdaad. Maar na 6 jaar helaas die studie in het 4e jaar moeten staken. Het bleek simpelweg te moeilijk.
pi_99563382
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

De beste jongen geeft aan diep ongelukkig te zijn, verbaast me niets met die waslijst sociale gebreken. Daar moet iets aan gebeuren, en wegrelativeren verandert niets.
omdat zijn wereldbeeld anders is dan the average sheep wilt niet zeggen dat hij zijn sociale gebreken moet veranderen, want dan doet hij juist iets wat die niet is.

Het probleem is denk ik dat socios zich teveel druk maakt over de juiste vrouw dan eerst zijn eigen emotionele problemen op te lossen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:43:46 #223
350251 Bells
onderweg naar dromenland
pi_99563390
Socios :)
pi_99563513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef Socios het volgende:

[..]

HBO Accountancy
Zelfde als ik :D

Ik denk dat je "gewoon" wat minder moet nadenken over dingen en meer moet doen. Hoewel mijn situatie natuurlijk heel anders is, merkte ik altijd dat het veel beter ging zodra ik gewoon dingen ging doen en knopen ging doorhakken. Van nature ben ik nogal een denker, nogal heel erg, dus dingen doen is niet zomaar vanzelfsprekend.. haha
pi_99563554
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij zoekt geen vrouw met kinder- en trouwwens etc., dus hij heeft niks aan jouw "adviezen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')