Flodders schattie.quote:
Ze is de kast nagelopen met een UV-lampquote:
quote:
Ja, als hij haast heeft tissues en anders niet.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, als hij haast heeft tissues en anders niet.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze is de kast nagelopen met een UV-lamp
Omg straks ben je zwanger.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Shit, zn beddengoed vergeten.
En anders gebruikt ie geen tissues? In dat geval zou ik het hele huis maar eens nalopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, als hij haast heeft tissues en anders niet.
Ik zit hier (ondertussen half)naakt en jullie zitten te discussiëren of ik sperma spuit of nietquote:
Nee, eet hij hem op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
En anders gebruikt ie geen tissues? In dat geval zou ik het hele huis maar eens nalopen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zit hier (ondertussen half)naakt en jullie zitten te discussiëren of ik sperma spuit of niet!!!1
OMG door mn onderbroekje heen!? Laat ik snel in PUB een topic openenquote:
He, jeetje. Bah.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
En anders gebruikt ie geen tissues? In dat geval zou ik het hele huis maar eens nalopen
waarom denk je dat hij net naakt achter de pc zat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Word je wel geil van hè, die discussie over jou.
AAHHH, vandaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij net naakt achter de pc zat?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij net naakt achter de pc zat?
Webcam aanzetten en dan screens maken. Oké?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
AAHHH, vandaar.
* Heroinjunk stalkt Sander op msn, want naakte Sander dit dat.
Ja er gebeurt niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Webcam aanzetten en dan screens maken. Oké?
Moet je hem opgeilen.quote:
Gast die cam gaat niet eens aan.quote:
Met je Sander obsessie, wat.quote:
Omg dat meen je nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast die cam gaat niet eens aan.
/care, Sander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met je Sander obsessie, wat.
Laat haar, ik heb die fase ook gehadquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met je Sander obsessie, wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop