Jan gebruikt washandjes en legt die later terug in de kast. Zo dadelijk ga jij je daarmee wassenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE BAH
JAN GEBRUIKT TISSUES
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jan gebruikt washandjes en legt die later terug in de kast. Zo dadelijk ga jij je daarmee wassen
Dat zou je aan hem moeten vragen. Maar het is wel zo dat als je niet geslachtsrijp bent, dat er dan niets uitkomt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is zo dat Sander nog niet geslachtsrijp is?
Pertinent onwaar, stelling verworpen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jan gebruikt washandjes en legt die later terug in de kast. Zo dadelijk ga jij je daarmee wassen
Hij spuit enkel losse vloddersquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is zo dat Sander nog niet geslachtsrijp is?
OEH heb je t nagevraagd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, stelling verworpen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, als hij haast heeft tissues en anders niet.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze is de kast nagelopen met een UV-lamp
Omg straks ben je zwanger.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Shit, zn beddengoed vergeten.
En anders gebruikt ie geen tissues? In dat geval zou ik het hele huis maar eens nalopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, als hij haast heeft tissues en anders niet.
Ik zit hier (ondertussen half)naakt en jullie zitten te discussiëren of ik sperma spuit of nietquote:
Nee, eet hij hem op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
En anders gebruikt ie geen tissues? In dat geval zou ik het hele huis maar eens nalopen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zit hier (ondertussen half)naakt en jullie zitten te discussiëren of ik sperma spuit of niet!!!1
OMG door mn onderbroekje heen!? Laat ik snel in PUB een topic openenquote:
He, jeetje. Bah.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
En anders gebruikt ie geen tissues? In dat geval zou ik het hele huis maar eens nalopen
waarom denk je dat hij net naakt achter de pc zat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Word je wel geil van hè, die discussie over jou.
AAHHH, vandaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij net naakt achter de pc zat?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij net naakt achter de pc zat?
Webcam aanzetten en dan screens maken. Oké?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
AAHHH, vandaar.
* Heroinjunk stalkt Sander op msn, want naakte Sander dit dat.
Ja er gebeurt niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Webcam aanzetten en dan screens maken. Oké?
Omg dat meen je nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast die cam gaat niet eens aan.
/care, Sander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met je Sander obsessie, wat.
Laat haar, ik heb die fase ook gehadquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met je Sander obsessie, wat.
okiquote:
Kalverliefde?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie snappen heul niet wat er tussen mij en Sander is.
Maar Hero geilt wel op Sanderquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat Hero en Sander verliefd zijn op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |