Heb je je eigenlijk al opgegeven voor intro enzo? En al slaapplaats enzo geregeld in Nijmegen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over denken!?
[..]
Concept is klaar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
Jan en KB gaan een FOK!baby maken binnenkort.
Nee hoor!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
Jan en KB gaan een FOK!baby maken binnenkort.
Ook vaak zat gebeurd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over "verhoudingen". Dus vreemdgaan enzulks
Pertinent onwaar, we krijgen twee kinderen en een ongelukje, die gaat Jasper heten. De eerste en tweede gaan Jean en Joan heten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het wordt een mannetje en gaat Oscar heten.
En tweede namen dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, we krijgen twee kinderen en een ongelukje, die gaat Jasper heten. De eerste en tweede gaan Jean en Joan heten.
Zaligheid in het Japansquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de geschiedenis achter jouw username?
Neequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb je je eigenlijk al opgegeven voor intro enzo? En al slaapplaats enzo geregeld in Nijmegen?
Omgquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jean Jan Piraat en Joan Jeanette Piraat en Jasper Etsu Piraat.
Oke, maar je moet aanmelden voor intro vóór 8 augustus ofzo, dus je hebt nog even. Ja ik heb al slaapplaats geregeld, is wel eindje fietsen van de stad, maar voor 1.5 week is het wel te doen. Ik heb al een fiets daar neergezet en alles.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, jammergenoeg. Ik moest eerst nog wat zaken regelen ivm mijn natk tentamen enzo. Eerst morgen even uitschrijven in Maastricht en bij Nijmegen aanmelden en dan aanmelden voor de intro.
Hoe heb jij een slaapplaats geregeld dan?
'T is geen dierquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het wordt een mannetje en gaat Oscar heten.
Mag ik dat zeggen?! Ja dat mag ik zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
Mensen, mag ik mezelf voorstellen als toekomstige peetoom van Jasper Etsu Piraat? Dankuwel.
Jij mag dat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
Mensen, mag ik mezelf voorstellen als toekomstige peetoom van Jasper Etsu Piraat? Dankuwel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |