Dan moet je je geslacht icoon aanpassen!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Tulping het volgende:
Thanksen het is zij
Nu moet ik natuurlijk wel m'n titel verdedigen he
Ronde 2 is nog niet begonnen, dus dat zit wel goed. Ik heb je een invite gestuurd, kan je vast oefenenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Eelcotje84 het volgende:
Kan ik nog meedoen met rond 2?![]()
username: Eelcotje84 / email: eelkewiegel .. gmail.com
Ja. Is dat zo?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Heb jij je tablet al? Dan kan je gewoon inloggen en je openstaande spelletjes afmaken
Euhm ik had em ignored. Sozquote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ronde 2 is nog niet begonnen, dus dat zit wel goed. Ik heb je een invite gestuurd, kan je vast oefenen
Kwam ik achter toen ik zonder telefoon zatquote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
Cool, dat werkt
Weet ie dan ook dat ik al voor de app betaald heb en dus geen reclame meer krijg?
idd, de woordenlijst laat soms wat te wensen over. Kleine troost dat iedereen dat probleem heeftquote:
Maar het had zo mooi kunnen zijn, Q op 3x letterwaarde en a op 3x woordwaardequote:Op maandag 18 juli 2011 21:27 schreef Joachim het volgende:
[..]
idd, de woordenlijst laat soms wat te wensen over. Kleine troost dat iedereen dat probleem heeft
ben wel de komende weken niet veel online dus anders moet je mij maar even niet bij de competitie zetten..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
Baghdaddy - Baghdaddy
Dubbeldrank - Dubbeldrank
Tulping - Tulping
Eelcotje84 - Eelcotje84
LightLuke - LightLuke
tdrone - Tdrone
Zijn toegevoegd aan de deelnemerslijst voor ronde 2(zie post 114).
Er zijn nu 26 deelnemers. Het zou handig zijn als we er nog 6 bij konden regelen krijgen. Dus zodra we die hebben zal ik de loting bekend maken
Ik heb je bij "misschien" staan. Lukt het 7de deelnemer nou niet, dan doe je maar (langzaam) mee ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben wel de komende weken niet veel online dus anders moet je mij maar even niet bij de competitie zetten..
Tof... Das er weer eentjequote:
Felici Lutte!. Een erg goeie speler is het!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
En gefeliciteerd Tulping![]()
![]()
De eerste Wordfeud kampioen!
Lutte?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:42 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
Felici Lutte!. Een erg goeie speler is het!
Tuurlijk doe ik meequote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof... Das er weer eentje
Ik denk dat ik deze keer ook maar meedoe. De vorige keer kwam het niet uit.
En volgens mij willen Lutte en remlof ook nog wel meedoen?
ja hoor...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Beaudelaire - Beaudelaire
Van de vorige ronde heb ik niet alle uitslagen... Van deze ronde kunnen we daar wel om vragenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Superlam het volgende:
Er komt toch wel een mooi lijstje met de uitslagen zodat nog generaties kunnen genieten van dit eerste memorabele toernooi!
Net verloren van Euforisch, jammer.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf maar winnen van iedereen die ik uitdaag, ongelofelijk.
En van mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net verloren van Euforisch, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |