Ik heb in de app op m'n Android tablet wel weer ads, ze willen nog een keer ¤3,50 hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Kwam ik achter toen ik zonder telefoon zat![]()
App geen idee.. Zolang werk ik ook nog niet met Android enz
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:05 schreef remlof het volgende:
Ow en ik ben ook in voor ronde 2, kan iig op m'n tablet spelen.
edit: heb mezelf maar in de post van iBenny geëdit
Doe je mee? Ja, je doet mee...!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik heb m ook maar even uit de App Store gepakt, username is GNH-FOK![]()
Ontvang ik straks vanzelf een invite van een van jullie FOK!ers? Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt
Inclusief poules zelfs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:08 schreef remlof het volgende:
31 nu, met 32 kan je een goed speelschema maken
Yup, het liefst met uitslagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Slim systeempje iBennyMoet ik straks gewoon hier posten wie er gewonnen heeft?
Sure.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Myraela, zou jij de plaat van Lightluke bij M in willen nemen?
Zie het als een relatie testquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef Euforisch het volgende:
Ik weet dat iBenny dit niet kon weten, maar als iemand anders wil spelen, dan mag hij of zij mijn plaats innemen.
Joachim is mijn vriendje en vind het nogal suf om tegen hem in de eerste ronde te moeten spelen. Natuurlijk weet ik dat er een mogelijkheid bestaat dat we tegen elkaar moeten, maar in de eerste ronde vind ik het maar stom.
...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef Euforisch het volgende:
Ik weet dat iBenny dit niet kon weten, maar als iemand anders wil spelen, dan mag hij of zij mijn plaats innemen.
Joachim is mijn vriendje en vind het nogal suf om tegen hem in de eerste ronde te moeten spelen. Natuurlijk weet ik dat er een mogelijkheid bestaat dat we tegen elkaar moeten, maar in de eerste ronde vind ik het maar stom.
Cool!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:57 schreef Eelcotje84 het volgende:
*tip
Via 'YouWave for Android' kan je op je PC een android sim. draaien.
Vervolgens download je wordfeud.apk.
Start YouWave for android op.
Ga naar: 'file' -> 'select apps dir'
Selecteer de directory waar de wordfeud.apk is geplaatst.
game on!
Maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Nja, sorry... ik had niet gezien dat hij er 2x in stond
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Meh, ik vind het nu niet meer leukdus mijn enthousiasme is al weg
Joh jij kan nog woorden maken, ik heb nu al 3x een plankje gehad met 4 NNNNquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat is het toch kut als je gewoon makkelijk een woord van 6 letters kunt maken, maar geen aansluiting ziet.
Kon je geen NYAN maken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Joh jij kan nog woorden maken, ik heb nu al 3x een plankje gehad met 4 NNNN
Whehe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee en zelfs nadat ik 3NNN heb ingeleverd krijg ik er weer 2 terug
Ja, als je die plaatst mag je zelf de letter kiezen. Deze letter heeft geen waardequote:
Sorryquote:
Caffienjunk nog geen eens geaccepteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |