Alleen als zn moraal weer bijgesteld is. Gaat zichzelf vastweer afvragen of hij nog door kan gaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
Een ideale etappe voor Gesink eigenlijk.
die heb je elk jaar, hoort er gewoon bijquote:
Buiten die berg is er niet veel hoogstaandsquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Aubisque maakt het leuk, maar daarna nog zeker 40 km om bij te komen..
Dat betwijfel ik toch:quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef wimderon het volgende:
Hier moet Gilbert zijn slag slaan als hij nog voor groen wil gaan. Rojas zou dit normaalgezien ook aan moeten kunnen, maar daar plaats ik toch een vraagteken bij gezien zijn ziekte afgelopen zondag. Als ze een beetje doorgeven zijn ze Cavendish bij de tussensprint al kwijt.
Dat klinkt nou niet direct als bergjes waar je Cavendish dusdanig kunt lossen dat 'ie niet voor de tussensprint is teruggebracht.quote:Km 43.5 - Côte de Cuqueron - 1.5 km climb to 8.1 % - Category 3
Km 65.0 - Côte de Belair - 1.0 km climb to 8.4 % - Category 4
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef Montov het volgende:
Een etappe voor Hoogerland, of anderen die nog voor de bollentrui willen gaan.
Ik hoop opnieuw op Sammie Sanchez. Die kan dan mooi weer tijd pakken en hopelijk veel tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:19 schreef Godshand het volgende:
Wat een monstertocht zeg....
Anyway winst voor berggeiten, die goed kunnen dalen, daarna een massasprint om het groen door het peleton
Ik vind het jammer, maar dat soort etappes heb je toch vooral sinds 2009? Gewoon één berg middenin en verder vlak?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
die heb je elk jaar, hoort er gewoon bij
Doel je op de aankomstplaats?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
Een ideale etappe voor Gesink eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |