abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99465540

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99465569
Ik sla jullie allemaal neer.
Ron Paul 2012
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:25:53 #3
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99465601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Supersoep het volgende:
Ik sla jullie allemaal neer.
_O_
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99465631
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wat zielig. Je plaagt me, maar ondertussen meen je het wel, maar je geeft totaal geen bewijs. Vind je het gek dat dit mijn standaardsmiley is in dit topic? :')
Ach, en misschien is het zielig om een halve tirade af te steken over een ondertitel, die niet eens serieus was. Pas later als mensen dat aangeven haal je er meer bij.
Maar ik had al een 'bewijs' aangegeven, je vond het raar dat mensen over accenten vallen maar je viel wel over een ondertitel, daar had ik het over. Dat hij onzeker is had je nog niet genoemd toen me dat opviel.
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten hier hoor.

Oh en je mag toch wel plagen en het ook wel menen? Dat soort dingen hoef je niet altijd serieus te verpakken toch.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 17:28:23 ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:26:39 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99465643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek:

Ik weet zeker dat ik meer mezelf ben dan jij. Waarom probeer je mij (of jezelf) telkens te overtuigen dat ik alsof doe? Het lijkt eerder alsof je niet goed in je vel zit.

En al voor de zoveelste keer: Ik benader vrouwen omdat ik van vrouwen hou. Niet voor onzekerheid of wat dan ook.
God god en weer sla je de plank meer dan mis. Met je ik zit niet lekker in me vel :D

En toch gek dat keer op keer nieuwe users in dit topic het zelfde zeggen als dat ik eerder deed. Deze users weten niet wat ik hier voor gezegt heb over jou en toch komen ze tot de zelfde conclussie.

Dat zegt toch echt wel iets meer over jou dan over mij ;)

Jij zal nooit toegeven dat ik gelijk heb, en gelijk heb je anders valt het hele kleine stukje geloof waardigheid kapot.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99465724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niet iedereen die moeite heeft met versieren zijn bang, wat snap jij daar niet aan?
Sommige hebben het gewoon niet, ook al hebben ze een ego van hier tot Tokyo. Het lukt gewoonweg niet.
Voor 99% heeft het met angst te maken om iets verkeerds te doen. Wat snap je er niet aan?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99465803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor 99% heeft het met angst te maken om iets verkeerds te doen. Wat snap je er niet aan?
Waar haal jij die cijfers vandaan?

En hoe kan je nog beweren niet langs mij heen te praten als ik je vraag tips te geven voor mensen waar het niet met angst te maken heeft. Als je die niet hebt mag je het zeggen hoor, maar je kan niet ontkennen dat die mensen ook bestaan.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 17:29:32 ]
pi_99465813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

God god en weer sla je de plank meer dan mis. Met je ik zit niet lekker in me vel :D

En toch gek dat keer op keer nieuwe users in dit topic het zelfde zeggen als dat ik eerder deed. Deze users weten niet wat ik hier voor gezegt heb over jou en toch komen ze tot de zelfde conclussie.

Dat zegt toch echt wel iets meer over jou dan over mij ;)

Jij zal nooit toegeven dat ik gelijk heb, en gelijk heb je anders valt het hele kleine stukje geloof waardigheid kapot.
Er zijn een hoop onzekere users, waaronder jij. Je probeert in je eigen wereldje mensen omlaag te plaatsen zodat jij je beter voelt. Zo heb ik gemerkt dat je extra extreem negatief tegen mensen praat die hier met een probleempje komen. Dan voel jij je weer ietsjes beter :X
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:29:54 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99465831
Kunnen t en mfn niet even ophouden met ruzieën over quintes' ondertitel (jk heloef, die man was altijd mijn held vroeger :P), ik smeek het jullie.
pi_99465916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waar haal jij die cijfers vandaan?

En hoe kan je nog beweren niet langs mij heen te praten als ik je vraag tips te geven voor mensen waar het niet met angst te maken heeft. Als je die niet hebt mag je het zeggen hoor, maar je kan niet ontkennen dat die mensen ook bestaan.
Je kunt zelf wel een inschatting maken als iedereen zegt dezelfde zenuwen en angst te voelen in hun maag als ze een vrouw benaderen die ze niet kennen. Misschien is het 98%, misschien is het 99,5%. /care bear?
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:32:48 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99465982
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn een hoop onzekere users, waaronder jij. Je probeert in je eigen wereldje mensen omlaag te plaatsen zodat jij je beter voelt. Zo heb ik gemerkt dat je extra extreem negatief tegen mensen praat die hier met een probleempje komen. Dan voel jij je weer ietsjes beter :X
:D ga je dit nu serieus menen? :D

Zal het balletje even terug kaatsen dan, komt ie dan he.

Jij post hier om alle onzekere users te laten zien hoe goed je bent, jij wilt graag dat mensen tegen je op kijken van kijk mij versieren luister naar mij want ik ben het antwoord wat jij zoekt, want ik weet precies hoe alles moet. Doe mij na en je hebt succes want ik ben goed.

Heerlijk om te zien hoe jij je eigen ego probeert te strelen in dit topic. In het dagelijks leven mislukt maar op internet the bom Yo go girl :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99466015
En die 1% die gemeen zijn tegen vrouwen, zijn over het algemeen vaak ook gemeen. Dus die moeten socialer worden. Tadaa je oplossing, geen rocket science ofzo! En ja, zij kunnen ook veranderen terwijl ze hunzelf zijn :+
pi_99466019
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt zelf wel een inschatting maken als iedereen zegt dezelfde zenuwen en angst te voelen in hun maag als ze een vrouw benaderen die ze niet kennen. Misschien is het 98%, misschien is het 99,5%. /care bear?
Het gaat er nu helemaal niet om hoe groot dat percentage is. Ze bestaan en jij hebt geen tips voor ze omdat je het lastig vindt buiten je eigen wereldje te denken. Jij had die angsten, dus iedereen heeft ze minus een miniem percentage. Jij hebt op een bepaalde manier successen behaald dus kan iedereen ze zo behalen, minus een miniem percentage. Zo kom jij hier over, maar zo werkt het dus allemaal niet. Jij bent nou eenmaal geen alwetend iemand op het gebied van vrouwen en versieren.
pi_99466084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:33 schreef firefly3 het volgende:
En die 1% die gemeen zijn tegen vrouwen, zijn over het algemeen vaak ook gemeen. Dus die moeten socialer worden. Tadaa je oplossing, geen rocket science ofzo! En ja, zij kunnen ook veranderen terwijl ze hunzelf zijn :+
Het is niet zo zwart wit dat 99% bang is en die 1% van jou gemeen is. Blijkbaar is dat erg lastig te bevatten voor je, maar vooruit. Je hebt blijkbaar weer geen idee waar je het over hebt maar lult ondertussen graag door achter de plaat voor je kop vandaan.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:35:01 #15
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99466091
Is het nu onderhand genoeg met het obvious duidelijk maken?
pi_99466141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D ga je dit nu serieus menen? :D

Zal het balletje even terug kaatsen dan, komt ie dan he.

Jij post hier om alle onzekere users te laten zien hoe goed je bent, jij wilt graag dat mensen tegen je op kijken van kijk mij versieren luister naar mij want ik ben het antwoord wat jij zoekt, want ik weet precies hoe alles moet. Doe mij na en je hebt succes want ik ben goed.

Heerlijk om te zien hoe jij je eigen ego probeert te strelen in dit topic. In het dagelijks leven mislukt maar op internet the bom Yo go girl :D
Fout haha.

Ik vind het zo leuk wat ik allemaal mee maak, dat ik het wil delen met andere mensen, zodat ze over een paar maanden terug komen hier op het forum en wel succes hebben. Daarvoor is het topic: om tips te geven. Van jou heb ik nog niets goed gehoord, alleen maar geouwehoer over kleding dacht ik :+
pi_99466166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fout haha.

Ik vind het zo leuk wat ik allemaal mee maak, dat ik het wil delen met andere mensen, zodat ze over een paar maanden terug komen hier op het forum en wel succes hebben. Daarvoor is het topic: om tips te geven. Van jou heb ik nog niets goed gehoord, alleen maar geouwehoer over kleding dacht ik :+
Ook_gek heeft in het verleden al zo vaak tips gegeven, en zeker niet enkel over kleding. Wederom blaat je dus maar wat.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:38:16 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466243
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fout haha.

Stop met denken, gaat je zeer slecht af ;)

Ik heb genoeg tips gegeven, soms heeft het geholpen en soms niet. Is persoons afhankelijk. Het werkt niet bij iedereen het zelfde.

Maar je hebt kennelijk geen idee want je blijft over 1% door lullen, kleding in dit geval.
pi_99466278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart wit dat 99% bang is en die 1% van jou gemeen is. Blijkbaar is dat erg lastig te bevatten voor je, maar vooruit. Je hebt blijkbaar weer geen idee waar je het over hebt maar lult ondertussen graag door achter de plaat voor je kop vandaan.
Ik weet niet van welke planeet jij vandaan komt, maar de meeste mannen zijn bang om met vrouwen te spreken die ze nog niet kennen en daarmee te flirten. De exacte percentages weet ik natuurlijk niet , maar daarover moet je ook niet gaan mierenneuken _O-
pi_99466300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ook_gek heeft in het verleden al zo vaak tips gegeven, en zeker niet enkel over kleding. Wederom blaat je dus maar wat.
Bijna geen enkele tip sinds ik hier kom hoor.
pi_99466329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stop met denken, gaat je zeer slecht af ;)

Ik heb genoeg tips gegeven, soms heeft het geholpen en soms niet. Is persoons afhankelijk. Het werkt niet bij iedereen het zelfde.

Maar je hebt kennelijk geen idee want je blijft over 1% door lullen, kleding in dit geval.
Vooral dat deel waar dingen niet bij iedereen hetzelfde werken vindt Firefly nogal lastig te bevatten lijkt het wel gezien hij zomaar over percentages tegen de 100 denkt te kunnen praten en met zijn half jaar aan ervaring elke soort vrouw denkt te kunnen versieren.

Maarja die wordt vast nooit wakker uit zijn droomwereldje, jammer dat hij hier steeds zo moeilijk moet doen. Beter opent hij een eigen topic.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:40:03 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bijna geen enkele tip sinds ik hier kom hoor.
ja en jij komt hier dan ook zo lang he :D
pi_99466382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vooral dat deel waar dingen niet bij iedereen hetzelfde werken vindt Firefly nogal lastig te bevatten lijkt het wel gezien hij zomaar over percentages tegen de 100 denkt te kunnen praten en met zijn half jaar aan ervaring elke soort vrouw denkt te kunnen versieren.

Maarja die wordt vast nooit wakker uit zijn droomwereldje, jammer dat hij hier steeds zo moeilijk moet doen. Beter opent hij een eigen topic.
Beter ga je inhoudelijk reageren op het feit dat de meeste mannen bang en zenuwachtig zijn als ze op een vrouw af stappen die ze leuk vinden en nog niet kennen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:41:27 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99466404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

je kan hem niks kwalijk nemen, hij is pas 6 maanden echt "goed " wat hij heeft moeten leren doe ik al van nature :D
pi_99466415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet niet van welke planeet jij vandaan komt, maar de meeste mannen zijn bang om met vrouwen te spreken die ze nog niet kennen en daarmee te flirten. De exacte percentages weet ik natuurlijk niet , maar daarover moet je ook niet gaan mierenneuken _O-
Wat een flauwe persoonlijk aanval, ik dacht dat jij daar zo boven stond.
Maar natuurlijk weet jij die percentages niet. En het is helemaal dom om te denken dat die mannen óf bang zijn óf gemeen tegen vrouwen zijn. Er zijn zoveel meer mogelijkheden waar jij weer eens geen rekening mee wil of kan houden.
Open eens een eigen topic, kan je lekker je gang gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')