Dat is de neutrale wagen. Die rijdt achter een groep(je) als daar nog geen ploegleiderswagens achter zitten/mogen. Die kunnen dus renners met materiaalpech helpen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:01 schreef Ludwig. het volgende:
Even een vraag van een leek: Hoort die gele auto met fietsen op het dak bij de gele trui drager ofzo?
Yohann Gene doet wel mee, maar in de grote koersen is het meestal goed zoekenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:14 schreef Frishe het volgende:
Is wielrennen de enige sport waar negers niet aan meedoen?
Ik heb er nog nooit één gezien.... Niet dat ik zo vaak kijk, maar ik kon er geen ontdekken vandaag.
(serieuze vraag, viel me vanmiddag op)
Serieuze vraag?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:14 schreef Frishe het volgende:
Ik heb er nog nooit één gezien.... Niet dat ik zo vaak kijk, maar ik kon er geen ontdekken vandaag.
Er is wel een team dan jonge wielrenners uit niet-traditionele wielerlanden opneemt (Marco Polo Cycling Team) maar die rijden niet op Pro-Tour niveau, dus voor de meeste televisiekijkers blijven deze jongens buiten beeld. Verder is het inderdaad zo dat bijna geen negers wielrennen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:14 schreef Frishe het volgende:
Je kan ergens langs de Champ-Elysees gaan staan, dan zie je ze twee keer per ronde langskomen (één keer heen en één keer terug). Als je niet aan de finish staat hoef je er niet extreem vroeg te staan. Ik was er dacht ik rond 11:00-11:30 een paar jaar terug. Toen kon ik nog een mooi plekje vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:32 schreef Maravilla het volgende:
Vraagje, hoelaat moet ik volgende week zondag op de Champs-Elysees staan om een plekje te hebben waar ik ze dan 8 keer langs zie komen?Zie in het tijdschema dat de reclamekaravaan om 14.11 daar is, en de renners rond 4 uur. Hoelang van tevoren moet ik er zijn? Iemand die er ervaring mee heeft misschien?
Oke, top. Dankje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ergens langs de Champ-Elysees gaan staan, dan zie je ze twee keer per ronde langskomen (één keer heen en één keer terug). Als je niet aan de finish staat hoef je er niet extreem vroeg te staan. Ik was er dacht ik rond 11:00-11:30 een paar jaar terug. Toen kon ik nog een mooi plekje vinden.
Ieuw, tvp.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Megakroelbeestje het volgende:
weet iemand wat dit is en hoe dit zo komt ?
[ afbeelding ]
spataderen en ouderdomquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Megakroelbeestje het volgende:
weet iemand wat dit is en hoe dit zo komt ?
[ afbeelding ]
Spataderen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef groenen het volgende:
Dat is Hincapie toch? Bijwerkingen van doping?
bijwerkingen van bij Armstrong rijdenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef groenen het volgende:
Dat is Hincapie toch? Bijwerkingen van doping?
ook de tour moet bezuinigenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze bonificaties (gratis tijd eraf) regeling uit de tour gehaald?
Dat zouden ze weer terug moeten doen. Rijden die malloten tenminste nog ergens voor op de bergen ipv elkaar aan te starenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze bonificaties (gratis tijd eraf) regeling uit de tour gehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |