waar op je site?quote:
Wat ik zei. Gewoon aanpakken die gasten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef troje het volgende:
En zo goed was Omonia nou ook weer niet, den haag laat het gewoon lopen. Zoals van Vianen zegt, geen enkele corner gekregen in de hele wedstrijd. Zegt genoeg. Denk ook niet dat het volgende week ineens anders zal gaan.
Hij komt wel te vaak naar binnen idd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef troje het volgende:
Zoals het nu staat loopt het voor geen meter. We verliezen de wedstrijd op het middenveld en door dramatisch slecht verdedigen door bijvoorbeeld Kum. Immers terug op het middenveld samen met Toornstra en Rado controlerend erbij, Verhoek en Vicento op de flanken, dan nog iemand vinden die in de spits de boel af kan maken. Geen idee wie dat kan, wellicht die Hocher...
Je had het moeten zien/horenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Piebe het volgende:
Zie net de uitslag op teletekst. Allemachtig wat een wanprestatie.
Wacht nou eens met die negatieve commentaren man! We hebben nog een thuiswedstrijd voor de boeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef GGMM het volgende:
Jezus, wat een kut-uitslag. Europa is alweer over, dat is duidelijk.
Eerlijk gezegd nogal schandalig om met deze cijfers te verliezen. Ik hoop dat jullie het thuis nog goed kunnen maken, maar ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.
Ze zijn hartstikke kansloos.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wacht nou eens met die negatieve commentaren man! We hebben nog een thuiswedstrijd voor de boeg.
Je bent wel enorm optimistisch, maar ik help het je hopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wacht nou eens met die negatieve commentaren man! We hebben nog een thuiswedstrijd voor de boeg.
Spreek ik je volgende week vrijdag? Ook als ze wel door gaan?quote:
Tuurlijk, ik blijf hier wel rondbanjeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Spreek ik je volgende week vrijdag? Ook als ze wel door gaan?
Ik meen het serieus. Er kan nog van alles gebeuren. Volgende week wordt een heksenketel.
Waarheid is hard?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Jo, pleurt jij ff lekker op. Thuis komt het goed. Minimaal een verlenging.
Dit. Erg vervelend en had het ook niet verwacht eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Equites het volgende:
Dit is gedaan voor Ado, jammer ik gun het ze zeker.
Waarheid is berust op feiten, en aangezien de tweede wedstrijd nog moet worden gespeeld is je post een mening.quote:
Waarom zit je niet in het Utreg topic?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef consio het volgende:
Hopelijk krijgen jullie net zon avondje als bij ons celtic thuis vorig jaar
maar ik verwacht van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |