quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef Divje het volgende:
Succes vanavond!Benieuwd wat voor resultaat ADO neer zal zetten vanavond, en hoe ze zullen spelen, is er al iets bekend over de vermoedelijke opstelling?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef JAM het volgende:
Radio West zendt uit vanaf kwart over vijf.
Meerendeel schijnen Legia-fans te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef Caland het volgende:
Gaat al goed. 60 man opgepakt, flinke rellen.
Tsja, alsof de UEFA dat wat boeit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Meerendeel schijnen Legia-fans te zijn.
Het spel is ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lekker kut die radio west uitzending met die muziek ertussendoor
rojadirecta.es?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lekker kut die radio west uitzending met die muziek ertussendoor
ja sorry drukte per ongeluk te snel door :/quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:42 schreef YUR het volgende:
Nog maar twee uurtjes...zin in!
Edit: de OP had wel ff een update mogen krijgen
Dat kan je echt vergeten. Ik heb ook vaak op H gezeten. Ook best leuk hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef martijn070 het volgende:
ahaha ik zit voor het eerst in mijn leven in vak g ... was vergeten kaartje te kopen.
nu maar proberen om toch nog op de lange zijde terecht zien te komen.
oke , en doen voor een 10tje die steward niet het hek ff open ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat kan je echt vergeten. Ik heb ook vaak op H gezeten. Ook best leuk hoor.
Moet toch ook te doen zijn lijkt me. Als ze die volgende ronde doorkomen, is er dan nog een voorronde?quote:Mogelijke tegenstanders AZ en ADO Den Haag bekend
AMSTERDAM - Vrijdagmiddag vindt in het Zwitserse Nyon de loting plaats voor de de derde voorronde van de Europa League. AZ en ADO Den Haag horen dan wie hun tegenstander wordt.
Den Haag moet eerst nog FK Tauras van zich af zien te houden. Door de 3-2 winst in Litouwen donderdagavond beschikt de club uit de Hofstad over goede papieren om door te stoten.
Als ze ook de thuiswedstrijd goed doorkomen, wacht mogelijk het Cypriotische Apoel Nicosia.
Andere mogelijke opponenten zijn de winnaars van de duels tussen KS Vllaznia-FC Thun, Shakhter Karagandy-St. Patrick's Athletic, Llanelli FC-Dinamo Tbilisi en FC Istra Stal-NK Varazdin.
AZ treft FC Gomel uit Wit-Rusland of één van de winnaars van Ferencvaros-Aalesunds BK, Maccabi Tel Aviv-Khazer Lenkoran, KS Flamurtari-FK Jablonec, Olimpija Ljubljana-Bohemians.
Ja maar ik dacht dat ze deze ploeg ook wel ff met minimaal 4-0 zouden wegspelen....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:06 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Moet toch ook te doen zijn lijkt me. Als ze die volgende ronde doorkomen, is er dan nog een voorronde?
en die zat een half uur later vrolijk in tauras pakkie te schreeuwen voor Tauras. Met de andere kids. Best wel stom eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik heb een vraag.
Toen de spelers gisteren het veld opkwamen hadden ze kinderen bij zich. Werden die geleverd door de thuisclub, of waren de kids van ADO meegekomen uit Den Haag?
Één van hen - een jaar of 9 - had namelijk een epische mat.
Ah, duidelijk. Ik begon even te twijfelen door zijn epische mat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
en die zat een half uur later vrolijk in tauras pakkie te schreeuwen voor Tauras. Met de andere kids. Best wel stom eigenlijk.
Hier staat nog een foto van dat gozertje, zou idd zo uit Den Haag kunnen komenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ik begon even te twijfelen door zijn epische mat.
Dit is een stichting is opgericht ter bestrijding van antisemitisme, niet zo gek dat ze zich hier over uitspreken dus. Ben het met je eens dat ze niet alleen naar ADO zouden moeten kijken, maar dat wil niet zeggen dat ze hier geen punt hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk hoor die symboolpolitiek, laat ze zich eens druk maken om de belangrijke zaken zeg.
En die stichting zou eens moeten kijken naar de aanleidingen van dergelijke teksten, niet zo heel vreemd wanneer een rivaal zichzelf als 'Jood' ziet, schreeuwt dat ze joden zijn i.c.m een Israëlische vlag maar dan ondertussen wel huilen wanneer er liederen op gemaakt worden.
En dan zou ik toch liever zien dat ze zich eens openlijk uitspreken over het verheerlijken van een bombardement in Rotterdam en een bijbehorend bloedbad, maar dan hoor je niemand.
Net als met vergelijkbare stichtingen die pro-Moslim zijn, er hoeft maar een kerstboom op een openbare school geplaatst te worden en ze klimmen alweer in de pen om schande te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |