Oh, dat is ook zo denk ik, maar ik vind het meten met 2 maten.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toch snap ik wel dat mannen er dan eerder mee zouden instemmen, omdat mannen vrouwen toch minder snel als een bedreiging zien, correct of niet laat ik even in het midden
Maar vreemdgaan vind ik sowieso altijd not done.
Mijn inziens is het sowieso okay. Lust en liefde zijn twee hele verschillende dingen voor mij. (Ongeacht seksuele geaardheid etc.)quote:Op maandag 18 juli 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
Monogamie en biseksueel zijn, dat zijn 2 verschillende dingen. Dus waarom zou je niet monogaam kunnen zijn als je bi bent? Omdat je dan ook op een ander geslacht valt is het ineens wél oke om buiten de deur te neuken?
Maar in een relatie is die lust belangrijker dan trouw zijn dus?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:46 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Mijn inziens is het sowieso okay. Lust en liefde zijn twee hele verschillende dingen voor mij. (Ongeacht seksuele geaardheid etc.)
Moet wel zeggen dat mijn vriend vrouwen ook minder als een "bedreiging" ziet. (Als je het al zo kan noemen)
Nee, voldoening vinden in je leven en je relatie is belangrijk. En iedereen vind die voldoening ergens anders. Ik hou van mijn partner en ik hou van sex. Maar dat betekent niet dat ik de rest van mijn leven alleen maar sex wil met mijn huidige partner. Dat verwacht ik van hem ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar in een relatie is die lust belangrijker dan trouw zijn dus?
Ligt aan het alcoholpercentage in het bloedquote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar trouw kan gewoon los staan van lust.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je je voldoening in je leven buiten je relatie moet vinden is er mijns inziens gewoon iets niet goed aan je relatie. Daarbij is sex zonder liefde echt zwaar overschat.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Nee, voldoening vinden in je leven en je relatie is belangrijk. En iedereen vind die voldoening ergens anders. Ik hou van mijn partner en ik hou van sex. Maar dat betekent niet dat ik de rest van mijn leven alleen maar sex wil met mijn huidige partner. Dat verwacht ik van hem ook niet.
Dat is wel zo, maar is die lust zo belangrijk dat je daarvoor persé buiten de deur moet neuken?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar trouw kan gewoon los staan van lust.
Dat je het bed deelt met een ander wil niet meteen zeggen dat je niet meer van je partner houdt, dat je hem niet mee zou bijstaan in slechte dagen, dat je niet oud met die persoon wil worden.
Nu heb ik geen behoefte om het bed met een ander te delen en voor zover ik weet mijn man ook niet, maar lichamelijke lust en geestelijke houden van kan gewoon los staan van elkaar.
Dan moeten we het er misschien maar over eens zijn dat we het niet eens gaan worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je je voldoening in je leven buiten je relatie moet vinden is er mijns inziens gewoon iets niet goed aan je relatie. Daarbij is sex zonder liefde echt zwaar overschat.
Maar goed, ik ben dan ook aardig ouderwets in mijn opvattingen over open relaties. Een ander moet het zelf weten, maar ik kan niet begrijpen dat je daar gelukkig van wordt.
Waarom zou er dan iets niet goed zijn in je relatie?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je je voldoening in je leven buiten je relatie moet vinden is er mijns inziens gewoon iets niet goed aan je relatie. Daarbij is sex zonder liefde echt zwaar overschat.
Ik denk dat de meeste relaties juist over de kop gaan doordat partners elkaar te veel claimen en elkaar te weinig eigen dingen laat doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar is die lust zo belangrijk dat je daarvoor persé buiten de deur moet neuken?
Die tijd kan je net zo goed in je partner steken.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Dan moeten we het er misschien maar over eens zijn dat we het niet eens gaan worden.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat bevorderlijk werkt voor je relatie, maar zoals ik al zei, ik zou daar dan ook nooit aan beginnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zou er dan iets niet goed zijn in je relatie?
Tja, schijnbaar werkt het voor vele wel aangezien er heel veel koppeltjes nog gewoon gelukkig samen zijn ondanks dat ze af en toe het bed delen met een ander.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat bevorderlijk werkt voor je relatie, maar zoals ik al zei, ik zou daar dan ook nooit aan beginnen.
Zou je jaloers zijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat bevorderlijk werkt voor je relatie, maar zoals ik al zei, ik zou daar dan ook nooit aan beginnen.
Precies dit. Ik geloof ook niet dat jaloezie ooit iemand goed gedaan heeft.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste relaties juist over de kop gaan doordat partners elkaar te veel claimen en elkaar te weinig eigen dingen laat doen.
Juist als je elkaar ook los durft te laten zonder jaloerse gevoelend is de tijd die je wel samen bent des te leuker.
Heb het nu niet perse over met andere mensen het bed delen maar gewoon in het algemeen overigens.
En jaloers zijn is helemaal niet leuk, ik was in het begin van onze relatie heel jaloers, om de gekste dingen, al liep er een mooi meisje op straat waarvan ik het vermoeden had dat hij naar haar keek, sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Precies dit. Ik geloof ook niet dat jaloezie ooit iemand goed gedaan heeft.
Juist omdat ik zoveel van mijn vriend hou gun ik hem alles.
De wereld is zo mooi. Waarom zou ik hem een beperking opleggen die wereld te ontdekken omdat dat de maatschappelijk geaccepteerde manier is?
Bron?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, schijnbaar werkt het voor vele wel aangezien er heel veel koppeltjes nog gewoon gelukkig samen zijn ondanks dat ze af en toe het bed delen met een ander.
Hier 1quote:
Vrienden, kenissen, ervaringen op internet enz.quote:
Je moet mijn woorden niet verdraaien. Ik stel alleen maar dat iemand ook die behoefte kan hebben. Net zo goed als dat het heel valide is om eens een neger tussen de benen te willen. Of voor mijn part iedere dag een ander omdat het "een ander" is.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dat echt pure onzin. Als je een relatie hebt waarin je besluit monogaam te zijn, is het toch niet ineens anders als je op een ander geslacht valt? Is hetzelfde als ik vanavond tegen mijn vriend zeg "schat, ik heb altijd al eens een neger willen doen, en jij bent blank. Dus sorry, maar ik MOET het gewoon een keer geprobeerd hebben. "
Echt kul, als het ineens "anders" is als iemand biseksueel is.
Je brengt monogamie wel heel negatief in beeld en aan het einde van je betoog vertel je dat je uit eigen beweging nooit een polygame relatie zou nastreven..quote:Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef Seven. het volgende:
Uitzonderingen maken geen regel.
OT: ik vind monogamie een achterhaald principe gebaseerd op religie. We zijn geseculariseerd maar we houden nog altijd krampachtig vast aan bijbelse denkbeelden. Evengoed, ik zou het nogal respectloos vinden als iemand gemaakte afspraken niet nakomt door met een ander de koffer in te duiken.
Als ik ooit een partner treft die die vrijheid wil, prima, maar dat betekent dan ook dat ik met beide geslachten de koffer in mag als ik wil. Ik zou uit eigen beweging overigens nooit een polygame relatie nastreven trouwens.
Nog afgezien van het feit dat ik het er niet mee eens ben... het is bepaald niet zo dat "mannelijke vrouwen" het best in de markt liggen bij lesbische of bisexuele vrouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef _Fonz het volgende:
Na het zien van de foto's van TS, kan ik me wel voorstellen dat ze gepakt wordt door een vrouw. Ze heeft namelijk iets mannelijks over zich.
Voor het eerst dat ik dat hoor eigenlijk, aangezien ik met mijn cupD en flinke heupen toch niet bepaald mannelijk ben, ook kleed ik me altijd heel vrouwelijk en loop 9 van de 10 keer op hakkenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef _Fonz het volgende:
Na het zien van de foto's van TS, kan ik me wel voorstellen dat ze gepakt wordt door een vrouw. Ze heeft namelijk iets mannelijks over zich.
Ik had het voornamelijk over je gezichtquote:Op maandag 18 juli 2011 19:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik dat hoor eigenlijk, aangezien ik met mijn cupD en flinke heupen toch niet bepaald mannelijk ben, ook kleed ik me altijd heel vrouwelijk en loop 9 van de 10 keer op hakken
Onzinnige praat voor mensen die met een ander het bed in willen duiken. Het is totaal niet bijbels, mijn partner hoort bij mij. Ik wil niet met iemand anders naar bed en ik wil ook niet dat hij dat doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef Seven. het volgende:
Uitzonderingen maken geen regel.
OT: ik vind monogamie een achterhaald principe gebaseerd op religie. We zijn geseculariseerd maar we houden nog altijd krampachtig vast aan bijbelse denkbeelden. Evengoed, ik zou het nogal respectloos vinden als iemand gemaakte afspraken niet nakomt door met een ander de koffer in te duiken.
Als ik ooit een partner treft die die vrijheid wil, prima, maar dat betekent dan ook dat ik met beide geslachten de koffer in mag als ik wil. Ik zou uit eigen beweging overigens nooit een polygame relatie nastreven trouwens.
Toch is religie altijd een grote invloed geweest in deze keuze voor veel mensen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Het is totaal niet bijbels, mijn partner hoort bij mij. Ik wil niet met iemand anders naar bed en ik wil ook niet dat hij dat doet.
Dat mag, maar dat is natuurlijk ook iets wat heel subjectief is.quote:Mensen vergelijken seks met het hebben van een dineetje ijna. Het is intiems en ik zie dat als verraad wanneer mijn partner dat met een ander doet.
Het is meer dan prima dat jij dat zo ziet, maar soms word ik wel een beetje moe van mensen die mij zeggen dat wij geen echte liefde in onze relatie hebben en dat we wel wat tekort zouden moeten komen, dat onze relatie niet goed is dan blijkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Onzinnige praat voor mensen die met een ander het bed in willen duiken. Het is totaal niet bijbels, mijn partner hoort bij mij. Ik wil niet met iemand anders naar bed en ik wil ook niet dat hij dat doet.
Mensen vergelijken seks met het hebben van een dineetje bijna. Het is intiems en ik zie dat als verraad wanneer mijn partner dat met een ander doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |