quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef OverRated het volgende:
Vind ik wel een interessante vraag. Ik zou het denk ik minder erg vinden dan vreemdgaan met een ander geslacht. Voelt voor mij minder als concurrentie zeg maar.
Belachelijk. Stel dat jouw vriendin ineens besluit dat ze verder wil met die vrouw? Hehehehe, heeft ze liever vis dan jouw worst, wat nou minder concurrentie, Ross?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef OverRated het volgende:
Vind ik wel een interessante vraag. Ik zou het denk ik minder erg vinden dan vreemdgaan met een ander geslacht. Voelt voor mij minder als concurrentie zeg maar.
Nou ja, we zijn 13 jaar samen en heb nog nooit iets met een ander gedaan in die periode.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef OverRated het volgende:
Ja, dat zie ik dus in deze situatie niet gebeuren. Daaromquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Belachelijk. Stel dat jouw vriendin ineens besluit dat ze verder wil met die vrouw? Hehehehe, heeft ze liever vis dan jouw worst, wat nou minder concurrentie, Ross?
Ondanks dat ik wel sexueel opgewonden kan raken van vrouwen zie ik me niet snel verliefd worden op een vrouw, en om er echt een lange relatie mee te hebben zie ik ook niet zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Belachelijk. Stel dat jouw vriendin ineens besluit dat ze verder wil met die vrouw? Hehehehe, heeft ze liever vis dan jouw worst, wat nou minder concurrentie, Ross?
Dat is dus ook wat ik bedoel. Wanneer een vrouw voor mij kiest in een relatie, denk ik dat ze niet snel een relatie zou beginnen met een andere vrouw.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel sexueel opgewonden kan raken van vrouwen zie ik me niet snel verliefd worden op een vrouw, en om er echt een lange relatie mee te hebben zie ik ook niet zitten.
En dat is dus bullshit met de meeste biseksuele partners? Zoals TS ook al schrijft, het zou zomaar kunnen. Ross.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat ik bedoel. Wanneer een vrouw voor mij kiest in een relatie, denk ik dat ze niet snel een relatie zou beginnen met een andere vrouw.
Ik heb het over mijn gevoel daarover, en wat ik er over denk. Ik presenteer het hier niet als een feit dat ze geen relatie met een ander zou kunnen beginnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dat is dus bullshit met de meeste biseksuele partners? Zoals TS ook al schrijft, het zou zomaar kunnen. Ross.
Nou ja, het is ieder zijn ding. Ik persoonlijk zou vreemdgaan niet accepteren, met welk geslacht dan ook, tenzij daar duidelijke afspraken over gemaakt zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn gevoel daarover, en wat ik er over denk. Ik presenteer het hier niet als een feit dat ze geen relatie met een ander zou kunnen beginnen.
Dat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, dat is vreemdgaan. Dat is gewoon een feit. Dan blijft de vraag dus over of je dat erg zou vinden. Ik zou dat erg vinden. Maar als jouw man het prima vindt, lekker doen joh.
Nee, maar moet zeggen dat ik daar ook totaal geen behoefte aan heb, heb ook niet eens behoefte om met een andere vrouw te zoenen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind het vreemdgaan wanneer er geen (duidelijke) afspraken zijn. Helemaal als er ook nog eens gevoelens bij komen kijken.
Vind je man het ook goed als je met een andere vent zoent?
Dan is er toch geen probleem?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar moet zeggen dat ik daar ook totaal geen behoefte aan heb, heb ook niet eens behoefte om met een andere vrouw te zoenen.
We hebben het gesprek wel eens gehad over wat als ik een leuke meid tegen kom, zijn reactie was toen, zien we op dat moment wel maar ik zou het niet erg vinden.
Maar nu gebeurde het echt, en hij schrok er in eerste instantie wel even van, maar hij weet ook dat ik geen gevoelens voor haar heb verders en het gewoon het moment zelf was, zal ook niet herhaald worden,
Hij is ook helemaal niet boos ofzo en vond het zelfs wel opwindend om te zien.
Maar je hebt wel met een andere vrouw gezoend dus hoe kun je nou zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt? Als je geen behoefte hebt om met een andere vrouw te zoenen, dan ga je er echt niet in mee. Je zoekt het misschien niet bewust op, dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, maar moet zeggen dat ik daar ook totaal geen behoefte aan heb, heb ook niet eens behoefte om met een andere vrouw te zoenen.
We hebben het gesprek wel eens gehad over wat als ik een leuke meid tegen kom, zijn reactie was toen, zien we op dat moment wel maar ik zou het niet erg vinden.
Maar nu gebeurde het echt, en hij schrok er in eerste instantie wel even van, maar hij weet ook dat ik geen gevoelens voor haar heb verders en het gewoon het moment zelf was, zal ook niet herhaald worden
Nee, er is ook geen probleem, vroeg me alleen af hoe anderen daar over denkenquote:
Nou laat ik het zo zeggen, tot op dat moment heb ik nooit de gedachte gehad van, nou wat zou ik graag een andere vrouw ( of man) willen zoenen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar je hebt wel met een andere vrouw gezoend dus hoe kun je nou zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt? Als je geen behoefte hebt om met een andere vrouw te zoenen, dan ga je er echt niet in mee. Je zoekt het misschien niet bewust op, dat is een heel ander verhaal.
Kan me voorstellen dat hij schrok.
Ieder mens is hypocriet in meerdere of mindere maten, is gewoon een menselijke eigenschapquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Je man is wel hypocriet, wel met een andere vrouw mogen zoenen maar niet met een andere man
Enfin, als hij er geen probs mee heeft is alles in orde. (ik zou het stiekem ook retegeil vinden om 2 vrouwen te zien zoenen
)
ehm, wie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:38 schreef muhahaha het volgende:
Hm dat ligt er wel aan wie de ander is, als ik ze allebei aantrekkelijk vind wel
Als het bv Romana is dan mag je me kotsend en wel afvoeren en volgooien met krokodil want dan wil ik niet meer leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |