SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.Bedankt Hans.![]()
Makkelijker weg te krijgen. Ik neem altijd een havermout shake op dagen dat ik niet train. 100gr havermout, 500gr melk. In 1 minuut weg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:40 schreef BigSmurf het volgende:
Goeie TT.
Wat heeft havermout of brinta voor voordeel boven volkoren brood?
En als je niet genoeg eet kan je eerst boterhammen eten en daarna nog eens die shake er boven op.
Bedankt Hans.![]()
Leuke TTMagere kwark, zal zo even kijken wat de inhoud is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:37 schreef BigSmurf het volgende:
En drink/eet ook meer zuivel. De 2 liter melk die ik zelf op een dag drink doen al een hoop. Die 500gr kwark, is dat magere kwark of vruchtenzooi?![]()
brinta is ook beter als brood omdat je er vaak een ongezond beleg op doet, (lees; vaak) kipfilet ed is natuurlijk goed, volgens mij word brood ook vaak afgeraden in dieeten.![]()
Mwua, enige beleg wat ik gebruik is eiwitrijk, dus kaas, kipfilet/ham of pindakaas. Soms leverworst, maar vetten maakt me weinig uit.
En dan 8-12 per dag, afhankelijk van hoe laat ik mn bed uit moet.![]()
zelf krijg ik brinta gewoon niet weg, heb het idee dat ik sochtends veel zwakkere maag heb. Zit er aan te denken om smiddags een kommetje brinta te nemen voor de extra eiwitten en vezels.
maar s'ochtends moet ik er gewoon van braken![]()
![]()
ben trouwens vakkenvuller bij jumbo en vergelijk wel is producten met elkaar, en wat me opvalt is dat de goedkoopste producten (euromerk) het meeste eiwit bevatten.
zo bevat de calve pindakaas 20 g / 100 g alsi k het goed heb en de goedkoopste 28 g/100 g
ook de euromerk pinda's bevatten meer eiwitten als de duyvis pindas.
iemand die weet waarom?![]()
Niks van te zeggen als je:quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:55 schreef mtchel112 het volgende:
ben trouwens vakkenvuller bij jumbo en vergelijk wel is producten met elkaar, en wat me opvalt is dat de goedkoopste producten (euromerk) het meeste eiwit bevatten.
zo bevat de calve pindakaas 20 g / 100 g alsi k het goed heb en de goedkoopste 28 g/100 g
iemand die weet waarom?
1) Niet exact de nummers weet, misschien heb je het verkeerd onthouden
2) Niet de ingredientenlijst geeft en evt. het percentage pinda's
Soms voegt men (soja)eiwit toe voor de consistentie van een product.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 14-07-2011 15:06:19 ]Confidence through competence![]()
Omdat marketing! Vollere smaak met meer vet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
combineer dat eens met melk en whey. Ik krijg s'ochtends ook niets weg maar een whey / brinta shake gaat gewoon goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef mtchel112 het volgende:
zelf krijg ik brinta gewoon niet weg, heb het idee dat ik sochtends veel zwakkere maag heb. Zit er aan te denken om smiddags een kommetje brinta te nemen voor de extra eiwitten en vezels.
maar s'ochtends moet ik er gewoon van braken![]()
Waarom is magere kwark zoveel beter dan halfvolle aardbeienkwark? Die halfvolle aarbeienkwark van de aldi zit iets van 7,5 gram eiwit in per 100 gram, en is een stuk makkelijker weg te slikken dan die smakeloze franse rommel. Ik vreet zo 2 van die bakken van 450g per dag leeg.
Ik snap wel dat er in halfvolle kwark wat meer vet zit, maar een beetje ecto kan dat natuurlijk makkelijk handelen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gaat om de macro's die je op een dag wegwerkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef fathank het volgende:
Waarom is magere kwark zoveel beter dan halfvolle aardbeienkwark? Die halfvolle aarbeienkwark van de aldi zit iets van 7,5 gram eiwit in per 100 gram, en is een stuk makkelijker weg te slikken dan die smakeloze franse rommel. Ik vreet zo 2 van die bakken van 450g per dag leeg.
Ik snap wel dat er in halfvolle kwark wat meer vet zit, maar een beetje ecto kan dat natuurlijk makkelijk handelen.
Je aardbeienkwark zit vol toegevoegde suikers, en hapt daardoor lekkerder weg. Tevens iets meer vet voor smeuïger consistentie.Confidence through competence![]()
Omdat het gros duyvis pinda's lekkerder vind smaken, vermoed ik dat ze er suiker of zout bij hebben gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:55 schreef mtchel112 het volgende:
iemand die weet waarom?
Dus een lagere waarde Proteïne.
Huismerk smaakt meestal iets minder, maar was eenvoudiger te produceren, geen bewerking plaats gevonden dus beter/gezonder.
Wat ook kan is dat de waarde op de verpakkingen niet kloppen.![]()
Vet is niet de boosdoener, maar suikers... Post maar de hele inhoud incl suikers per 100 gram.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef fathank het volgende:
Ik snap wel dat er in halfvolle kwark wat meer vet zit, maar een beetje ecto kan dat natuurlijk makkelijk handelen.![]()
Struik?quote:
Wel te dik ja, moet ongeveer 8-10 kilo af vallen om op mijn ideel vechtgewicht te zitten. In augustus zware schouderoperatie gehad, en toen beetje los gegaan wat betreft zuipen en vreten.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Meh, wou gaan hardlopen vandaag maar met dit kut weer gaat dat neit gebeuren. Sportschool is ook hopeloos want heb spierpijn in m'n schouders en onderrug. Maybe benen trainen en armen ?![]()
Net met een kerel in de sportschool gesproken over de pijn in mijn arm, hij zei dat het mijn 'aanhechtingspunt' was, en dat dit een heel vervelende blessure kan worden. Paar dagen rust houden en dan kijken hoe het gaat..
Mensen die hier ook last van gehad hebben?
[ Bericht 10% gewijzigd door ZuidGrens op 14-07-2011 16:27:04 ]![]()
Hardlopen in dit weer is juist lekker. Beter dan 25+ graden...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:10 schreef obsama het volgende:
Meh, wou gaan hardlopen vandaag maar met dit kut weer gaat dat neit gebeuren. Sportschool is ook hopeloos want heb spierpijn in m'n schouders en onderrug. Maybe benen trainen en armen ?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Heb moeite om m'n rug recht te houden in een deadlift. Buig van nature voorover zodat ik een bolle rug krijg.
Waar denken jullie precies aan wanneer jullie een deadlift doen, zodat je een rechte rug krijgt? 'Naar voren kijken, kont naar achter, borst naar voren - liften - en heup naar voren duwen' zoiets?Confidence through competence![]()
Precies dit ja. Reet naar achter en borst naar voren zodat je rug hol blijft. Ik heb deze oefening nu ook met een licht gewicht met cutten maar dan moet ik hem in snel tempo uitvoeren en dan vergeet ik het snelquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Heb moeite om m'n rug recht te houden in een deadlift. Buig van nature voorover zodat ik een bolle rug krijg.
Waar denken jullie precies aan wanneer jullie een deadlift doen, zodat je een rechte rug krijgt? 'Naar voren kijken, kont naar achter, borst naar voren - liften - en heup naar voren duwen' zoiets?![]()
![]()
Als ik daar last van heb dan sta ik verkeerd, dan is mijn onderrug al 'rond' voordat ik uberhaupt begin met tillen.![]()
Voor mij komt het vervormen van m'n rug niet natuurlijk over, ik moet dan altijd in termen van borst vooruit / schouders naar achter / kont naar achter denken. Heb je daar tips voor?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik daar last van heb dan sta ik verkeerd, dan is mijn onderrug al 'rond' voordat ik uberhaupt begin met tillen.Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: