Gesink ging met klassementsambities naar de Tour vorig jaar, Mollema niet dit jaar. Wat snap jij daar niet aan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Als Gesink vorig jaar al op 23 minuten had gestaan voor dat de echte bergen nog moesten komen zou hij zijn afgemaakt door alles en iedereen
Gesink was dan ook de 2e kopmanquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Als Gesink vorig jaar al op 23 minuten had gestaan voor dat de echte bergen nog moesten komen zou hij zijn afgemaakt door alles en iedereen
Gesink was dan ook de KOPMAN.... Mollema is een KNECHTquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Gramulanion het volgende:
Jij geilt wel op het openen van topic hè.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Gramulanion het volgende:
Menchov was de kopman. Gesink reed dan ook op kop voor hem in de bergenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gesink was dan ook de KOPMAN.... Mollema is een KNECHT
Gewoon het tempo erin houdenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Gramulanion het volgende:
119 kmquote:
Rabo had twee kopmannen vorig jaar, Menchov en Gesink.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Menchov was de kopman. Gesink reed dan ook op kop voor hem in de bergen
Gesink was gewoon medekopman. Ze gingen met twee kopmannen de Tour in. En dit jaar niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef Moonlighter het volgende:
Ik hoop het dat Mollema er door heen komt. Ik vind hem zeker geen slechte renner als hij in vorm is
Het understatement van het jaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef Moonlighter het volgende:
Ik hoop het dat Mollema er door heen komt. Ik vind hem zeker geen slechte renner als hij in vorm is
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
en je pas 1 topic vol (met minder getrol en onzin) had terwijl de etappe al halverwege was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi was die tijd... Toen mensen die een topique sloten nog gewoon het volgende deel openden en irritante postkrikkers gewoon heel even wachtten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |