Gesink ging met klassementsambities naar de Tour vorig jaar, Mollema niet dit jaar. Wat snap jij daar niet aan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Als Gesink vorig jaar al op 23 minuten had gestaan voor dat de echte bergen nog moesten komen zou hij zijn afgemaakt door alles en iedereen
Gesink was dan ook de 2e kopmanquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Als Gesink vorig jaar al op 23 minuten had gestaan voor dat de echte bergen nog moesten komen zou hij zijn afgemaakt door alles en iedereen
Gesink was dan ook de KOPMAN.... Mollema is een KNECHTquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Gramulanion het volgende:
Jij geilt wel op het openen van topic hè.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Gramulanion het volgende:
Menchov was de kopman. Gesink reed dan ook op kop voor hem in de bergenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gesink was dan ook de KOPMAN.... Mollema is een KNECHT
Gewoon het tempo erin houdenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Gramulanion het volgende:
119 kmquote:
Rabo had twee kopmannen vorig jaar, Menchov en Gesink.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Menchov was de kopman. Gesink reed dan ook op kop voor hem in de bergen
Gesink was gewoon medekopman. Ze gingen met twee kopmannen de Tour in. En dit jaar niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef Moonlighter het volgende:
Ik hoop het dat Mollema er door heen komt. Ik vind hem zeker geen slechte renner als hij in vorm is
Het understatement van het jaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef Moonlighter het volgende:
Ik hoop het dat Mollema er door heen komt. Ik vind hem zeker geen slechte renner als hij in vorm is
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
en je pas 1 topic vol (met minder getrol en onzin) had terwijl de etappe al halverwege was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi was die tijd... Toen mensen die een topique sloten nog gewoon het volgende deel openden en irritante postkrikkers gewoon heel even wachtten.
Jep, helemaal juist.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:44 schreef JeanRobic het volgende:
Europcar is toch gewoon het oude BBOX?
En we trollen maar doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Moonlighter het volgende:
Ja lach maarmaar mollema gaat de top van de tourmalet niet halen
Dat verwacht ik welquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Moonlighter het volgende:
Je hebt de afslag ONZ gemist?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Moonlighter het volgende:
Ja ga jij es ff die Cols op rijen met meer dan 30 hechtingen in je lijfquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef JeanRobic het volgende:
dat
[..]
dat wordt echt elke keer benadrukt
Maar dat dat elke keer gezegd moet worden. Nu weten we wel..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja ga jij es ff die Alpencols op rijen met meer dan 30 hechtingen in je lijf
Maar de huidige positie van Luis-Léon...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gesink was gewoon medekopman. Ze gingen met twee kopmannen de Tour in. En dit jaar niet.
voeckler denkt dat hij koning van de wereld isquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
Voeckler loopt zelfs te rellen met zn ploegbaas over de max voorsprong van de kopgroep, onverbeterlijk die gast
33quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja ga jij es ff die Cols op rijen met meer dan 30 hechtingen in je lijf
33 om precies te zijn, 33.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja ga jij es ff die Cols op rijen met meer dan 30 hechtingen in je lijf
Is mooi meegenomen, maar zegt niets.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar de huidige positie van Luis-Léon...
Voeckler is gewoon heel erg slim. Goud waard door dit soort dingen voor zijn sponsor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voeckler denkt dat hij koning van de wereld is
Verandert niets aan de positie van Gesink.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar de huidige positie van Luis-Léon...
Klopt, Luis Leon is als ondersteuning voor Gesink meegenomen, dat ie een etappe kan winnen wisten we al (2x eerder)quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verandert niets aan de positie van Gesink.
Bronquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef Nober het volgende:
Schijnt dat er geen excuses is gekomen van de organisatie aan Flecha, alleen Hoogerland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if you ain't cheating you ain't trying
En terecht, Flecha heeft geen 33 hechtingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef Nober het volgende:
Schijnt dat er geen excuses is gekomen van de organisatie aan Flecha, alleen Hoogerland.
Terwijl het Flecha was die aangereden werd...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef Nober het volgende:
Is hier gewoon om te leren. In het begin van deze Tour stond hij in zijn natte kloffie nog interviewtjes te geven na de race. Nu wordt hij voor de camera's aan de arm getrokken om eerst een doucheje te pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef Ericr het volgende:
Mollema doet gewoon wat Gesink misschien ook eens gedaan zou moeten hebben in zijn eerste grote etappekoersen. Nu is het bij Mollema wel voor een gedeelte van de achterstand door ziekte maar verder is het alleen maar goed dat hij Mollema niet direct zich volledig hoeft leeg te rijden ten bate van misschien een top 20 klassering. Laat hem eerst maar leren wat een TDF is, daarna kan je altijd nog leren hoe je in een TDF een goed klassement bij elkaar moet rijden.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:50 schreef Moonlighter het volgende:
Nu iets anders. Welke tactiek moet Gesink vandaag hanteren om te winnen?Eraan blijven hangen, maar hopen dat je goed genoeg bent en in de laatste honderden meters wegpoefen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Die gasten staan op scherp, enorm slecht voor je weerstand. Zit ook geen gram vet aan die botten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef Bolter het volgende:
Gaat je weerstand trouwens zo hard achteruit als je topsporter bent? Hoeveel van die gasten ziek worden in een paar weken is ook niet normaal. Snap dat ze een buitengewone inspanning leveren maar aan de andere kant beginnen ze nou ook niet bepaald ongetraind aan de tour.
Bij wielrenners wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef Bolter het volgende:
Gaat je weerstand trouwens zo hard achteruit als je topsporter bent? Hoeveel van die gasten ziek worden in een paar weken is ook niet normaal. Snap dat ze een buitengewone inspanning leveren maar aan de andere kant beginnen ze nou ook niet bepaald ongetraind aan de tour.
Sowieo was Geox een veel beter team. leuke renners daar...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:52 schreef Nober het volgende:
Heeft Coppel geluk dat Saur mee mag doen, liever Menchov en Sastre gezien maar ja...
Je bent vatbaarder na een zware inspanning, dat is het probleem. Meestal ben je in de herstelfase enkele uren na de inspanning het meest vatbare en dan hebben virussen en andere ziektekiemen vrij spel als je net de pech hebt dat je daar tegenaan loopt. De weerstand is verder ook lager omdat die gasten over het algemeen een zeer laag vetpercentage hebben, sommigen zelfs zo laag dat het op het randje van ongezond is. Dat is ook weerstand verlagend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef Bolter het volgende:
ja die gaat erg achteruit. Ondermeer vetpercentage (bescherming) is zo laag en de belasting voor je lichaam zo hoog dat er relatief weinig energie is om je lichaam vooraf te beschermen (weerstand) tegen factoren van buiten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef Bolter het volgende:
Cobo en De la fuente rijden er ook nog ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:53 schreef Sabata het volgende:
probleem was dat geox voortkwam uit Saunier Duval
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
VDB2: "Ik had normaal gesproken gewoon op het podium gestaan op het einde van deze Tour"
Heb je niks aan als je na een week al thuis zit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
VDB2: "Ik had normaal gesproken gewoon op het podium gestaan op het einde van deze Tour"
Thanks allemaal voor de uitleg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja die gaat erg achteruit. Ondermeer vetpercentage (bescherming) is zo laag en de belasting voor je lichaam zo hoog dat er relatief weinig energie is om je lichaam vooraf te beschermen (weerstand) tegen factoren van buiten.
Belgen met Grootspraak, dat klopt nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Moet 'ie eerst maar op zijn fiets blijven zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijven zitten op je fiets is dan wel een eerste vereistequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef marcodej het volgende:
De Gendt nog gewoon voorin het peloton.
Zijn tijdrit is toch niet zo geweldig?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
VDB was één van de grote kanshebbers op het podium (3e plek) maar dit is wel een erg straffe uitspraak.
Zit vast in Amsterdam ja.quote:
De tour stopt voor niemandquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaat lekker hard zo'n topic.
Ik kan het niet meer bijhouden als kantoormedewerker!
HTC heeft een jacuzzi volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef MarijeH het volgende:
Ik las vandaag een column van Joost Posthuma in de TC Tubantia. Volgens hem was HTC-High Road de enige ploeg die geen douche in de bus heeft. Weet iemand of dit klopt? Dit lijkt mij zeer vreemd. Ik zou het niet proffessioneel vinden.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef Lagrinta het volgende:
Prachtige vent. Vroegen ze waarom ie in LA ging wonen. Antwoord: air quality and sympathetic traffic.
En een sauna.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
HTC heeft een jacuzzi volgens mij
Van de laatste 200 meter hard rijden zweet je toch niet? Hoef je ook niet onder de douchequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef MarijeH het volgende:
Ik las vandaag een column van Joost Posthuma in de TC Tubantia. Volgens hem was HTC-High Road de enige ploeg die geen douche in de bus heeft. Weet iemand of dit klopt? Dit lijkt mij zeer vreemd. Ik zou het niet proffessioneel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |