Nee, moet echt de volle 60 minuten duren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:54 schreef Mr.West het volgende:
Ik heb nu een versie van 46 minuten. Op imdb staat dat de aflevering 60minuten duurt maar bedoelen ze daarmee inclusief de reclame of heb ik een verkeerde versie gedownload?
oja???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, moet echt de volle 60 minuten duren.
is ook altijd 45minquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:05 schreef shiznuts het volgende:
Merkwaardig inderdaad.Die heeft efnet niet in huis.
Dat zijn dan wel hele lange scenes... Fietstocht + dansscene van totaal 15 minuten??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:00 schreef eriksd het volgende:
Dan heb ik de directors cut. Zit de fietstocht door NYC en de dansscene er ook in bij jullie?
Don't feed the troll +quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel hele lange scenes... Fietstocht + dansscene van totaal 15 minuten??
En directors cut gelijk geschikbaar nadat de aflevering is uitgezonden? Ik vind het nu nog een beetje ongeloofwaardig!
+1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel hele lange scenes... Fietstocht + dansscene van totaal 15 minuten??
En directors cut gelijk geschikbaar nadat de aflevering is uitgezonden? Ik vind het nu nog een beetje ongeloofwaardig!
hoezo weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt gewoon 46 minuten, zal volgende week wel weer 42/43 zijn. 60 minuten is inderdaad inclusief reclame.
Spannende aflevering. Nadeel bij dit soort series is dat je wéét dat Ross niet ontslagen wordt, omdat dat tegen het hele idee van de serie in gaat. Maar het was leuk en heb alweer zin in volgende week.
Zo hé!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Tsja. zo gaat het met TV series. Net zoals ze bij Weeds altijd wiet blijven verkopen, Dexter altijd een moordenaar blijft en White Collar om de witteboordencriminaliteit draait.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
hoezo weet je dat zeker?
kan juist wel zijn, en dat het verhaal een compleet andere draai krijgt
Niet zo vroeg in de serie, het succes leunt op de mentor/leerling chemistry van het duo, dat gaan ze nog niet in het 2e seizoen overboord gooien. Dat doe je in het 4e seizoen, als de rek eruit is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
hoezo weet je dat zeker?
kan juist wel zijn, en dat het verhaal een compleet andere draai krijgt
bij White Collar is hij nu toch ook verdwenen?? en zoekt de FBI hemquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Tsja. zo gaat het met TV series. Net zoals ze bij Weeds altijd wiet blijven verkopen, Dexter altijd een moordenaar blijft en White Collar om de witteboordencriminaliteit draait.
De enige connecties die Ross buiten het advocatenkantoor heeft zijn zijn oma (die nooit een vaste, belangrijke rol zal gaan spelen), Trevor die hij haat en Jenny waarmee hij gezoend heeft. En dan is Jenny ook nog min of meer verbonden met Rachel, omdat ze om dezelfde man 'vechten'.
Oftewel, deze serie speelt zich af in het advocatenkantoor en daar zal het om blijven draaien. Prima, wat mij betreft.
Ja, nu in de cliffhanger.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef Estolan het volgende:
[..]
bij White Collar is hij nu toch ook verdwenen?? en zoekt de FBI hem
Nee. Het lijkt nu misschien alsof ze een andere kant opgaan met de serie, maar dit zal na 1 of 2 afleveringen in het nieuwe seizoen (begint over een maand geloof ik) weer anders zijn. Ik denk dat ze dan weer bij de FBI zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |