Ook met torrents of dan niet aan te raden?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef johnnylove het volgende:
http://insidetv.ew.com/2012/05/11/suits-season-2-video/
laatste min nw beelden van het 2e seizoen.
@loes. als je zoveel series kijkt, waarom maak je dan geen gebruik van Sickbeard? veel makkelijker .
thanks voor de tip. ik zal er eens naar kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef johnnylove het volgende:
http://insidetv.ew.com/2012/05/11/suits-season-2-video/
laatste min nw beelden van het 2e seizoen.
@loes. als je zoveel series kijkt, waarom maak je dan geen gebruik van Sickbeard? veel makkelijker .
Werkt ook met torrents, maar nieuwsgroepen is net zo makkelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook met torrents of dan niet aan te raden?
En vet, bijna seizoen 2.
10 afleveringen in de zomer en 6 in de winter is voorlopig het plan dus.twitter:akorsh9 twitterde op donderdag 17-05-2012 om 09:53:47“@charleycarey: any chance USA may split season so hiatus isn't so long? #Suits” Current plan is to air ten in summer another six in winter. reageer retweet
Als je zoveel series kijkt moet een Eweka accountje toch wel te betalen zijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook met torrents of dan niet aan te raden?
En vet, bijna seizoen 2.
Exact het zelfde hier. Gisteren de laatste weer gezien. Maar ik wijt het toch met name aan het sog'enquote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet niet of het komt doordat het nieuwe seizoen over een paar dagen begint, maar ik ben toevallig weer bezig om het eerste seizoen er door heen te jagen.
Studie ontwijkend gedrag laten we het maar noemen.
quote:
Zelf ook even bezig met een rewatch jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:23 schreef loezzzje het volgende:
Snel nog ff de laatste aflevering kijken. Ik weet niet meer wat er allemaal gebeurd is
Zit aan het begin inderdaad een recap bij wat er eerste seizoen was gebeurd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
Zit er toevallig nog een mooie recap bij?
Anders moet ik de laatste ook nog weer eens even kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |