Maar denk je dan wel dat je liedje op een faire manier beoordeeld wordt? Gaat iemand dan het liedje daar even op de piano naspelen? Lijkt me nogal veel werk. Maar goed ze accepteren bladmuziek als inzending dus dan zullen ze daar wel over nagedacht hebben.quote:Ja. Bovendien zijn er ook allerlei studio-effecten en dingen die ik niet ken. Luister eens een willekeurig popliedje. Hoeveel instrumenten haal je eruit? Precies, lang niet allemaal. De TROS mag het afproduceren, ik zorg wel voor de bladmuziek en de tekst.
Precies. Ik ben ook geen Erik van Tijn, en bijna niemand van alle Nederlanders is dat. Hoe ga jij het doen dan? Met alle effecten en afgeproduceerd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:22 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Maar denk je dan wel dat je liedje op een faire manier beoordeeld wordt? Gaat iemand dan het liedje daar even op de piano naspelen? Lijkt me nogal veel werk. Maar goed ze accepteren bladmuziek als inzending dus dan zullen ze daar wel over nagedacht hebben.
Ik probeer wel een liedje in te zenden dat zoveel mogelijk afgeproduceerd is, dus als MP3, al ga ik er wel vanuit dat een professionele producer het nog eens dunnetjes over gaat doen mocht het liedje onverhoopt worden uitgekozen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook geen Erik van Tijn, en bijna niemand van alle Nederlanders is dat. Hoe ga jij het doen dan? Met alle effecten en afgeproduceerd?
Lijkt mij ook erg leuk! Met het gezin, ik ben nog afhankelijk (genoeg) van mijn ouders en bovendien is het stiekem ook wel leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef CommanderKeen het volgende:
Klinkt goed MP, veel plezier alvast!![]()
Tsjechie ben ik wel een aantal keren geweest, maar Oostenrijk lijkt me ook erg leuk om een keer te doen. Met wie ga je op vakantie?
Zelfs als je de zin goed had gebouwd faalde je grapje.quote:
Te laat.quote:
Ik neem aan dat je de rest van het kroost inmiddels hebt bewonderd?quote:
Je hebt toch wel schaft tussen het klussen door?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat, iedereen krijgt/haalt maar nieuwe hondjes en poesjes, maar ik heb heul geen tiet het te volguh allemaal
Hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat, iedereen krijgt/haalt maar nieuwe hondjes en poesjes, maar ik heb heul geen tiet het te volguh allemaal
Jawel, maar dan ben ik dus eigenlijk niet in de buurt van een PCquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel schaft tussen het klussen door?
Ja, morgen of overmogenquote:Krijgen we trouwens nog foto's in jullie topic?
Oh ik wist dat ze op het punt stond om te werpen, maar het is/was dus zo verquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HierGastgezin Redcat: Cat's 8e nestje - Poema in tha house!
(where else?)
En in F&F is Greys NU haar hondje op aan het halen.![]()
En hoe gaat het met je huis?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ben ik dus eigenlijk niet in de buurt van een PC
[..]
Ja, morgen of overmogenDe badkamert is zo goed als klaar en ik hoop alle gips ellende ook dit weekend af te hebben, dus dan begint het boven echt ergens op te lijken
Dan schiet het echt op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ben ik dus eigenlijk niet in de buurt van een PC
[..]
Ja, morgen of overmogenDe badkamert is zo goed als klaar en ik hoop alle gips ellende ook dit weekend af te hebben, dus dan begint het boven echt ergens op te lijken
Je denkt toch niet dat er iemand bij de Tros is, die bladmuziek kan lezen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:22 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Maar denk je dan wel dat je liedje op een faire manier beoordeeld wordt? Gaat iemand dan het liedje daar even op de piano naspelen? Lijkt me nogal veel werk. Maar goed ze accepteren bladmuziek als inzending dus dan zullen ze daar wel over nagedacht hebben.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik had het even druk met mijn nieuwe vriendje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heetie? Hoe oud istie? Wat voor soort is het?
of heeft hij al een eigen topic waar alles in staat en wat ik weer eens over het hoofd heb gezien.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is rustig hier, de laatste tijd.
Is iedereen soms op vakantie?![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Wat een leuk beest, voetjes net in een andere kleur.![]()
Geweldige oren.
Ze heette eigenlijk Caramela (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heetie? Hoe oud istie? Wat voor soort is het?
of heeft hij al een eigen topic waar alles in staat en wat ik weer eens over het hoofd heb gezien.![]()
) maar nu heet ze Beetle
Geen soort, kruising van alles wat, ze komt uit Spanje. Vijf maanden oud!
Gaat heel goed al binnen 1 weekend met mijn oude hondje en de kat
Eerder vandaag:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Caramel?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heette eigenlijk Caramela () maar nu heet ze Beetle
Geen soort, kruising van alles wat, ze komt uit Spanje. Vijf maanden oud!
Gaat heel goed al binnen 1 weekend met mijn oude hondje en de kat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerder vandaag:
[ afbeelding ]
Nou ik kan het iedereen aanraden,het was geweldig vorig jaar en vooral door het gezelschapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Gaan we weer met een hele zwik ESF-ers naar het NSF?
Ja ik ben vroeg, er is nog niet eens een datum, maar ik heb er nu al zin in +
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
"Wesley Snijdert!"
"Waar???"
"Tegen je kont aan"
Jaaaa, het was weer lachen geblazen in de studio
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
"Wesley Snijdert!"
"Waar???"
"Tegen je kont aan"
Ik zou ook maken dat ik thuis kwam als ik zulke schoenen moest dragen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En dat Wes en Yo zo asociaal hard wegscheurden over dat voetpad waar we allemaal liepen
Huuuuuu! Ja met die enge teentjes die er zo vies uitstulpten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou ook maken dat ik thuis kwam als ik zulke schoenen moest dragen.
En ze had geen zin om Monique tegen te komen
Ik had met Greys precies hetzelfde trouwens, die stond parkeermeter te betalen oid en die zag niet dat Gijs Staverman vlak langs haar liepquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
"Wesley Snijdert!"
"Waar???"
"Tegen je kont aan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |