abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:04:44 #1
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_99452613
Heb morgen een sollicitatiegesprek maar weet eigenlijk niet zeker of ik dat baantje wel wil, kan iemand me vertellen of het leuk is om te doen?
pi_99452652
superluek
  Boks-Chick donderdag 14 juli 2011 @ 13:06:00 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99452659
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden op een helpdesk, maar ik ken collega's hier die bij ons op de helpdesk zitten en dat geweldig vinden.

In mijn beleving is het heel persoonlijk.
lolwut
pi_99452731
Wat is je mening over het hedendaags feminisme?

Dat soort punten zijn erg belangrijk, daar moet je wel van op de hoogte zijn!
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 13:12:50 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_99452949
Wat wil je doen/bereiken?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:13:47 #6
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_99452989
Ik vond werken op een helpdesk hartstikke leuk :Y
Tenminste, de tweeënhalf jaar bij een verzekeringsmaatschappij zijn me heel goed bevallen, maar de functie bij een telecombedrijf was me veel te commercieel. Gewoon goed doorvragen naar de inhoud van de functie, dan kom je er ook gauw genoeg achter of het wat voor je is :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_99453038
Dat lijkt me echt iets wat na een paar wekenmaanden al niet meer leuk is. Na de zoveelste klant die niet weet hoe die zijn modem aan en uit moet zetten ben je er gauw klaar mee.
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:35:04 #8
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_99453869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:15 schreef Justinn het volgende:
Dat lijkt me echt iets wat na een paar wekenmaanden al niet meer leuk is. Na de zoveelste klant die niet weet hoe die zijn modem aan en uit moet zetten ben je er gauw klaar mee.
Dit!
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_99454358
Ik heb een half jaar op een internet helpdesk gewerkt, maar heb na een half jaar moeten stoppen wegens mijn stage.

Ik vond het ontzettend leuk werk, ook erg gezellig. Tussen de gesprekken door met je collega's babbelen. En gebruikers maken zulke domme foutjes zo af en toe, dat het gewoon grappig wordt. Tijdens het gesprek niets laten merken, maar je kunt er na van harte in lachen uitbarsten.

Als voorbeeld: ik heb een keer een klant aan de telefoon gehad die ons draadloos modem besteld had. Hij had 'm uit de doos gehaald, op tafel neergezet en probeerde er verbinding mee te maken. Zonder ook maar één van de kabels uit de doos te halen. Hij snapte niet helemaal dat het modem wél aan het stroom en het internet moest zitten. _O-

Dit is er slechts één verhaal uit een hele grote doos die ik in een half jaartje heb opgedaan :Y
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:12:28 #10
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_99455499
Ik vond het ook wel leuk, sommige klanten zijn echt hilarious :)
Daarnaast vond ik bij het bedrijf waar ik wertke de sfeer erg relaxed, het lachen met collega´s over sommige klanten was altijd leuk en overall is het gewoon een leuke bijbaan om naast je studie of iets dergelijke te doen :)
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:29:07 #11
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_99459300
Ik heb net even met een kameraad gepraat die voor hetzelfde bedrijf heeft gewerkt die zij dat het vaak wel gezellig is met regematige bedrijfuitjes dus denk dat het qua collega's wel goed zit.

Ik ga er gewoon morgen naartoe en mijn beste beentje voorzetten ze waren behoorlijk hard naar mensen aan het zoeken dus zal wel goed komen ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door First op 14-07-2011 16:21:51 ]
pi_99460100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef First het volgende:
Ik heb net even met een kameraad gedaan die voor hetzelfde bedrijf heeft gewerkt die zij dat het vaak wel gezellig is met regematige bedrijfuitjes dus denk dat het qua collega's wel goed zit.

Ik ga er gewoon morgen naartoe en mijn beste beentje voorzetten ze waren behoorlijk hard naar mensen aan het zoeken dus zal wel goed komen ;).
Homo en matennaaier :')
pi_99461629
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef First het volgende:
Ik heb net even met een kameraad gedaan die voor hetzelfde bedrijf heeft gewerkt die zij dat het vaak wel gezellig is met regematige bedrijfuitjes dus denk dat het qua collega's wel goed zit.

:')
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_99461685
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb een half jaar op een internet helpdesk gewerkt, maar heb na een half jaar moeten stoppen wegens mijn stage.

Ik vond het ontzettend leuk werk, ook erg gezellig. Tussen de gesprekken door met je collega's babbelen. En gebruikers maken zulke domme foutjes zo af en toe, dat het gewoon grappig wordt. Tijdens het gesprek niets laten merken, maar je kunt er na van harte in lachen uitbarsten.

Als voorbeeld: ik heb een keer een klant aan de telefoon gehad die ons draadloos modem besteld had. Hij had 'm uit de doos gehaald, op tafel neergezet en probeerde er verbinding mee te maken. Zonder ook maar één van de kabels uit de doos te halen. Hij snapte niet helemaal dat het modem wél aan het stroom en het internet moest zitten. _O-

Dit is er slechts één verhaal uit een hele grote doos die ik in een half jaartje heb opgedaan :Y
haha ik had deze post al om 14:00 uur getypt maar ik heb gewoon zo hard en lang gelachen dat ik nu pas op invoeren kon drukken!!!!! vertel meer!
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:22:22 #15
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_99462267
Fail :') _!
pi_99463390
Ik heb het lange tijd geleden een paar jaar gedaan, op de technische helpdesk. Heb me er best goed vermaakt. Natuurlijk heb je na een paar weekjes alle problemen wel een beetje gehad en kun je het met twee vingers in je neus. Je moet het leuk vinden om mensen te helpen, en wel bij een beetje leuk bedrijf werken dat je genoeg vrijheid biedt, en natuurlijk moet er ook wel wat toekomstperspectief zijn. Helpdeskwerk is vaak wel een mooie plek om te beginnen in een organisatie maar je moet er niet te lang blijven hangen. Ik ben destijds doorgegroeid naar de tweedelijns en vandaaruit naar development.

Alleen zijn er tegenwoordig nog maar weinig providers die een inhouse helpdesk hebben - het is allemaal uitbesteed en dan zijn de doorgroeimogelijkheden beperkter. En het werk is oha ook minder leuk dan bij een inhouse helpdesk, is mijn ervaring. Het zijn vaak gewoon belfabrieken met van die teamleiders die in je nek staan te hijgen als je gesprek een seconde langer dan gemiddeld duurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')