Dit!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:15 schreef Justinn het volgende:
Dat lijkt me echt iets wat na een paar wekenmaanden al niet meer leuk is. Na de zoveelste klant die niet weet hoe die zijn modem aan en uit moet zetten ben je er gauw klaar mee.
Homo en matennaaierquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef First het volgende:
Ik heb net even met een kameraad gedaan die voor hetzelfde bedrijf heeft gewerkt die zij dat het vaak wel gezellig is met regematige bedrijfuitjes dus denk dat het qua collega's wel goed zit.
Ik ga er gewoon morgen naartoe en mijn beste beentje voorzetten ze waren behoorlijk hard naar mensen aan het zoeken dus zal wel goed komen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef First het volgende:
Ik heb net even met een kameraad gedaan die voor hetzelfde bedrijf heeft gewerkt die zij dat het vaak wel gezellig is met regematige bedrijfuitjes dus denk dat het qua collega's wel goed zit.
Ik ga er gewoon morgen naartoe en mijn beste beentje voorzetten ze waren behoorlijk hard naar mensen aan het zoeken dus zal wel goed komen.
haha ik had deze post al om 14:00 uur getypt maar ik heb gewoon zo hard en lang gelachen dat ik nu pas op invoeren kon drukken!!!!! vertel meer!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb een half jaar op een internet helpdesk gewerkt, maar heb na een half jaar moeten stoppen wegens mijn stage.
Ik vond het ontzettend leuk werk, ook erg gezellig. Tussen de gesprekken door met je collega's babbelen. En gebruikers maken zulke domme foutjes zo af en toe, dat het gewoon grappig wordt. Tijdens het gesprek niets laten merken, maar je kunt er na van harte in lachen uitbarsten.
Als voorbeeld: ik heb een keer een klant aan de telefoon gehad die ons draadloos modem besteld had. Hij had 'm uit de doos gehaald, op tafel neergezet en probeerde er verbinding mee te maken. Zonder ook maar één van de kabels uit de doos te halen. Hij snapte niet helemaal dat het modem wél aan het stroom en het internet moest zitten.
Dit is er slechts één verhaal uit een hele grote doos die ik in een half jaartje heb opgedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |