Kut, had ik nou maar "tot zo!!1einz!!" geroepenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut, had ik nou maar "tot zo!!1einz!!" geroepen
Geeft niks jong, ik vergeef je allesquote:
Breed he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks jong, ik vergeef je alles![]()
Wat heb jij trouwens een brede muziekkennis/smaak
Ja, valt me wel op! Niet beledigend bedoeld, maar gezien je bouwjaar was dit zeer ver voor je tijdquote:
Bij de muziek hebben we Phil Collins gespeeld, gewoon een baas is het.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, valt me wel op! Niet beledigend bedoeld, maar gezien je bouwjaar was dit zeer ver voor je tijd
Ook zo erg jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik met nothing compares to you van Sinead o'Connor, bah
*Oma begint* Toen ik nog een jonkie was dacht ik altijd dat mn pa op tv was, leek er wel een beetje op. Mn ma werd er wel eens gek van, ze kreeg het me niet aan het verstandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij de muziek hebben we Phil Collins gespeeld, gewoon een baas is het.
Breek me de bek niet open over Susanna Hoffs. Playbackshowsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ook zo erg jaEn The Bangles -Eternal Flame
Careless Whisper wint het echter voor mij
80's winnen het zo van de 90'squote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
Komt er binnenkort trouwens een '80's week aan op 3fm? Het valt me op dat ze erg veel nummers (toen heette het nog zo) draaien deze week
Ik vond de 80's altijd bagger, maar ik waardeer het steeds meer! 90's vind ik dan weer erg tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
80's winnen het zo van de 90's
Maar 3FM doet echt niet meer aan een 80's week
Ik vind de 80's juist veel toffer dan de 90's. De 90's waren alleen tof in d eerste 5 jaar. De 80's waren tof van het begin!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond de 80's altijd bagger, maar ik waardeer het steeds meer! 90's vind ik dan weer erg tof
Ik kan me van de 80's juist vrij weinig herinneren, in de 90's ging ik veel uit, kreeg ik veel meer mee van muziek. En m'n pa was erg leip van trance/happy hardcore/enz dus waar we ook heen gingen in de auto, 538 stond altijd aan, of een Yabbadabbadancequote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind de 80's juist veel toffer dan de 90's. De 90's waren alleen tof in d eerste 5 jaar. De 80's waren tof van het begin!
De 60's vind ik dan wel erg tof, ook veel gehoord vroegerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:22 schreef TheZapster het volgende:
Ik zou zelf wel eens willen dat ik 20 jaar eerder geboren was
Ik kan me ook bar weinig herinneren van de 80's maar ik ben het juist later heel erg gaan waarderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me van de 80's juist vrij weinig herinneren, in de 90's ging ik veel uit, kreeg ik veel meer mee van muziek. En m'n pa was erg leip van trance/happy hardcore/enz dus waar we ook heen gingen in de auto, 538 stond altijd aan, of een Yabbadabbadance
Niet eens qua muziek, maar ik had de krakersperiode eind 70's begin 80's in Amsterdam wel willen meemakenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
De 60's vind ik dan wel erg tof, ook veel gehoord vroegerDe 70's is aan mij dan weer niet besteed met al dat psychedelische en androgyne geleuter
Ja! Aha kon ik ook goed waarderen! Alan Parson ook en (schrik niet) ik vond Rick Astley geweldigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan me ook bar weinig herinneren van de 80's maar ik ben het juist later heel erg gaan waarderenEnige wat ik me bewust herinner van de 80's is dat ik A-ha fan was, Bad van MJ was mijn eerste cd en ik was fan van de muziek van de Rocky films dankzij mijn neef. 80's muziek ben ik pas gaan waarderen eind 90's
Rick Astleyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Aha kon ik ook goed waarderen! Alan Parson ook en (schrik niet) ik vond Rick Astley geweldig![]()
*dondert van voetstuk*
Oh, roering was er zeker in die tijd. Toen wisten ze ook nog wat staken/demonstreren was. Iig niet dat wat lafjes met een spandoek zwaaien met 200 man dat ze tegenwoordig doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet eens qua muziek, maar ik had de krakersperiode eind 70's begin 80's in Amsterdam wel willen meemakenToen gebeurde er nog wat
TOEN, ik herhaal toen vond ik dat geweldig, al kan ik niet ontkennen dat ik ze nu niet alsnog meezing als ik weer eens een Rickroll krijgquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rick Astley!
Kan wel een heel verhaal gaan houden over bakvissen en hun vreselijke muzieksmaak maar dat is zonde van de tijd
Tegenwoordig huren ze studenten in om te demonstrerenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, roering was er zeker in die tijd. Toen wisten ze ook nog wat staken/demonstreren was. Iig niet dat wat lafjes met een spandoek zwaaien met 200 man dat ze tegenwoordig doenMaar in A'dam had ik dat sowieso niet mee hoeven te maken, ben ik veel te dorps voor
Serieus?!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tegenwoordig huren ze studenten in om te demonstreren
Zag er een tijdje geleden op PowNews iets over. Studenten die leuk bijverdienden als professioneel protestantquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Serieus?!![]()
Nee, de dolle Mina's, Provo's en Nozems hoeven van mij ook niet meer terug, maar dat is wel erg sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |