Domien hypet het nog ff.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef minthy het volgende:
Gat-ver-damme... Ik hoor nu voor de zoveelste keer die klapjosti met "zon op m'n piemel"...![]()
![]()
het is dan ook,blijkbaar, een geile trackquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich erop aftrackt...
Ik gok dat dat de MH wordt. Normaal gesproken niet echt mijn soort muziek maar ik vind dit toch wel een heel lekker nummer.quote:
Na een korte overpeinzing kwam ik tot de conclusie dat ik die track niet geil vindquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het is dan ook,blijkbaar, een geile track
Hoop dat ie MH wordt, maar dan moet ook gelijk `t weer wel beter wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat dat de MH wordt. Normaal gesproken niet echt mijn soort muziek maar ik vind dit toch wel een heel lekker nummer.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Na een korte overpeinzing kwam ik tot de conclusie dat ik die track niet geil vind
Ik vind het juist wel een beetje een herfstnummerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop dat ie MH wordt, maar dan moet ook gelijk `t weer wel beter worden
ja dat dus....quote:
Wel lekker dat die ook een kleurtje krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef minthy het volgende:
Gat-ver-damme... Ik hoor nu voor de zoveelste keer die klapjosti met "zon op m'n piemel"...![]()
![]()
Het was dan ook een zéér korte overpeinzingquote:
Ik hoop dattie zodanig verbrandt dat de vellen er bij hem aanhangen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel lekker dat die ook een kleurtje krijgt
Of iedere andere dj...quote:
Dat is Pinkpop toch alquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Kunnen we aub eens een keer ophouden met `t ophemelen van Lowlands?![]()
![]()
![]()
"Het festival aller festivals". yeah right...
Ik vind dat ze dit jaar sowieso wat overdrijven qua festivalgedoequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Kunnen we aub eens een keer ophouden met `t ophemelen van Lowlands?![]()
![]()
![]()
"Het festival aller festivals". yeah right...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |