quote:Zoals al eerder gezegd... aangezien net5 pas over maanden weer verder gaat... zal als het goed is dit topic dus gewoon naar beneden zakken...
Op vrijdag 28 juni 2002 13:51 schreef WheeleE het volgende:[..]
Als ons TVmodje daar geen probemen mee heeft, 3 buffytopics, dan lijkt mij dat een prima idee.
in begin was ik helemaal gek van de serie en aan eind van seizoen 5 had ik dat helemaal niet meer.. ik zat niet meer er echt in en vond het eigenlijk allemaal toch maar nep en belachelijk.
quote:Dat konden er meer niet:
Op vrijdag 28 juni 2002 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Sorry, kon me echt niet bedwingen met Melluhs mooie cadeautjes.
code:Verkeer gisteren:
Downloaded : 1259 MBytes
Uploaded : 27398 MBytes
===========================
Totaal : 28657 MBytes
quote:Kheb ook niet gezegd dat ik ze niet gedownload heb
Op vrijdag 28 juni 2002 15:12 schreef Melluh het volgende:[..]
Dat konden er meer niet:
code:Verkeer gisteren:
Downloaded : 1259 MBytes
Uploaded : 27398 MBytes
===========================
Totaal : 28657 MBytes
Dus ik ga een paar dagen geen nieuwe eps online zetten (zondag/maandag weer ofzo)
*trots op zelfbeheersing is*
Maareh, Melluh? Zie jij kans elke woensdag een opeenvolgende ep (voor aanstaande woensdag dus s6e2) online te hebben? Ik zou het ook graag doen, maar ikkeh heb maar ADSL
quote:Voor de komende weken staat nu online, inderdaad wel handig als het een beetje gereguleerd wordt. Ik zal dus dit schema aanhouden. Houden we dan dit topique aan voor het bespreken van de afleveringen die online staan?
Op vrijdag 28 juni 2002 15:33 schreef TimberWolf het volgende:
Maareh, Melluh? Zie jij kans elke woensdag een opeenvolgende ep (voor aanstaande woensdag dus s6e2) online te hebben?
(geef me maar een schop ofzo als ik het over 3 weken vergeet )
edit: 'K heb episode 5 weggehaald en episode 2 komt er voor in de plaats.
quote:Nope, dat kan in De NetMelluh Buffy s6 uitzendingen
Op vrijdag 28 juni 2002 15:37 schreef Melluh het volgende:
Houden we dan dit topique aan voor het bespreken van de afleveringen die online staan?
[Dit bericht is gewijzigd door TimberWolf op 28-06-2002 15:53]
quote:Hele dikke
Op vrijdag 28 juni 2002 15:37 schreef Melluh het volgende:[..]
Voor de komende weken staat nu online, inderdaad wel handig als het een beetje gereguleerd wordt. Ik zal dus dit schema aanhouden. Houden we dan dit topique aan voor het bespreken van de afleveringen die online staan?
(geef me maar een schop ofzo als ik het over 3 weken vergeet
)
edit: 'K heb episode 5 weggehaald en episode 2 komt er voor in de plaats.
(alleen kan ik ze nog steeds niet kijken, maar dat word wel opgelost )
quote:en wat moeten de mensen die niet leechen, volgend jaar een nieuw topique aanmaken?
Op vrijdag 28 juni 2002 15:37 schreef Melluh het volgende:
Houden we dan dit topique aan voor het bespreken van de afleveringen die online staan?
quote:Nope. Die kunnen dit jaar (herfst gaat het vast weer verder) dit topic gebruiken.
Op vrijdag 28 juni 2002 15:49 schreef Herald het volgende:[..]
en wat moeten de mensen die niet leechen, volgend jaar een nieuw topique aanmaken?
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 15:49 schreef Herald het volgende:[..]
en wat moeten de mensen die niet leechen, volgend jaar een nieuw topique aanmaken?
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 15:45 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Nope, nieuwe. Regel ik.
En bedankt
quote:*laatste post van Neejoh in dit topic is*
Op vrijdag 28 juni 2002 15:55 schreef Herald het volgende:
oops overheen gelezen
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 28-06-2002 18:54]
quote:Zou je alsjealsjealsjealsjealsjeblieft 4 ofzo willen weghalen en zes neerzetten voor de ambitieuze kijkers? Aw? Toe? Aw?
Op vrijdag 28 juni 2002 15:37 schreef Melluh het volgende:edit: 'K heb episode 5 weggehaald en episode 2 komt er voor in de plaats.
quote:Sorry, no can do. Check over 2 weken maar
Op vrijdag 28 juni 2002 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zou je alsjealsjealsjealsjealsjeblieft 4 ofzo willen weghalen en zes neerzetten voor de ambitieuze kijkers? Aw? Toe? Aw?
quote:Ik ben er achter wat het was hoor... het bleek dat mijn c schijf vol was, en dus ook de temp map. Ik wist niet dat als je iets download, het dan eerst in de temp map terecht kwam voordat het opgeslagen werd.
Op donderdag 27 juni 2002 23:58 schreef Melluh het volgende:[..]
Met het zelf installen van die divx-spullen ben je al verder dan 80% van de NL-bevolking hoorWat gaat er precies fout? Loopt windows vast of stopt buffy gewoon en kan je nog wel verder computeren?
Maaruh... nogmaals dank Melluh, ook namens mijn meekijkende zusje, volgens mij heb je de afgelopen dagen een heleboel mensen gelukkig gemaakt!!! :aanbidsmiley:
quote:Dat je mij afwijst ok, maar hoe kun je een schat als BlaatschaaP afwijzen?
Op vrijdag 28 juni 2002 19:21 schreef Melluh het volgende:[..]
Sorry, no can do. Check over 2 weken maar
quote:Hmmmz, hoe lul ik me hier nou weer uit?
Op zaterdag 29 juni 2002 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
Dat je mij afwijst ok, maar hoe kun je een schat als BlaatschaaP afwijzen?
Ok ok, als goedmakertje geef ik jullie iets, oh! Daar vliegt het opeens weg!! (als het goed is kijken jullie nu de andere kant op)
*weg rent*
[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 29-06-2002 11:10]
ik vraag me af hoeveel hiervan verkocht zijn
quote:Euhm... wat lukt niet?... het hele downloade niet?
Op zondag 30 juni 2002 01:38 schreef Ingrid19 het volgende:
HELP!
Ik kan niet downloaden. Iemand tips? K wil graag buffy downloaden via de site van melluh, maar het wil niet.
quote:Precies!
Op zondag 30 juni 2002 01:59 schreef Aero het volgende:[..]
Euhm... wat lukt niet?... het hele downloade niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |