kan ook maar stop gewoon kort iets en t shirt tussen je broodjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk dat het een spijkerbroek wordt
[..]
Ja broodjes maken doe ik vanavond ook al
shit moet me grote schoudertas nog zoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ook maar stop gewoon kort iets en t shirt tussen je broodjes
joequote:
Hoiquote:
Das yo op zijn hollandsquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
joeecht ik leer een taaltje erbij hier in de TAL
Yooh!quote:
Echtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
Morgen steeds meer zon, ik doe wel een half lange broek aan
Ze voorspellen regen, maar zal voor je duimen dat het niet zo zal zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef Toverheks het volgende:
wij hebben zondag een familieuitje naar Artis, dochter schoonfamilie van haar en ik en huppelkutje, hoop op mooi weer want in een nat Artis is het echt niet gezellig
Ja kijk maar op teletekstquote:
dank je, want anders gaan ze schuilen in die vlindertuin, en echt geen vlinders die vladderen bij mij 1 keer binnen geweest nou je hebt nog nooit iemand zo hard de vlindertuin uit zien lopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze voorspellen regen, maar zal voor je duimen dat het niet zo zal zijn
Die vlindertuin in Artis is echt kut jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je, want anders gaan ze schuilen in die vlindertuin, en echt geen vlinders die vladderen bij mij 1 keer binnen geweest nou je hebt nog nooit iemand zo hard de vlindertuin uit zien lopen
Broeikas jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vlindertuin in Artis is echt kut ja
In Emmen is de vlindertuin wel tof... maar zo warm
Ow camera leeg halen en klaar zettenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:16 schreef Laysa het volgende:
Ik ben jaloers...Ik wil ook naar de efteling
Zelfgemaaktquote:
Haha nee dat lijkt me ook fakking moeilijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfgemaakt
Nee
Dat mag Thomas me nog leren
Ik heb het van de AH, die is goed te doen, maar volgens mij is zelfgemaakte ook veel en veel beterquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee dat lijkt me ook fakking moeilijk.![]()
Maar ik heb laatst voor het eerst sushi gegeten, met Thomas. Ik heb echt iets gemist, echt zo lekker.
Ik heb de b rolls bekeken (quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
Hadden we nou antwoord op de vraag NOT MY DAUGHTER YOU BITCH?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de b rolls bekeken () en daar zat ie wel in!
Ja, het was denk ik ook de indrukwekkendste uiting van bitch die ik ooit gelezen heb.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze dat eruit hadden gelaten was de film kut geweest, dat is zo mooi stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |