Nopequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bella dm
Hey Benny
Is dat de nieuwe zomerhit?
Hm?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bella dm
Hey Benny
Is dat de nieuwe zomerhit?
naar het prikkeldraad ?quote:
fabian somers ?quote:
Dat gelukkig niet, dan is het bij een cavia zo over.quote:
Ohw, das kut...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet, dan is het bij een cavia zo over.Hij zit al sinds gisteravond duf in zijn kooi, geen beweging in te krijgen, alleen eten wat ie gevoerd krijgt.
Had ik hem bij me gelegd, nog steeds geen beweging, ook helemaal geen kracht in zijn pootjes ofzo.
Hij ligt nu bij mama die is hem aan het voeren, als het niet beter wordt morgen DA bellen.
Hij moet toch wat eten.. Maar wat is het een sip gezicht zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das kut...
Maar alleen maar voeren lijkt me ook niet echt handig? Naar de DA daarentegen wel
Maar het zal wel goed komen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet, dan is het bij een cavia zo over.Hij zit al sinds gisteravond duf in zijn kooi, geen beweging in te krijgen, alleen eten wat ie gevoerd krijgt.
Had ik hem bij me gelegd, nog steeds geen beweging, ook helemaal geen kracht in zijn pootjes ofzo.
Hij ligt nu bij mama die is hem aan het voeren, als het niet beter wordt morgen DA bellen.
Ja, maar om hem 'vol te stoppen' met eten...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij moet toch wat eten.. Maar wat is het een sip gezicht zo.
En de DA kan nu nog niks doen, nu kan het ook nog gewoon stress van het een of ander zijn.
Vast wel
Er wordt niks volgestopt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar om hem 'vol te stoppen' met eten...
Zoiets zal het vast wel zijn
Laat maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er wordt niks volgestopt?Hij haalt zijn stro zelf niet meer uit zijn ruifje, maar als je het voor hem houdt begint ie wel gelijk te eten.
Hij heeft dus wel honger (cavia's eten de hele dag), maar heeft zelf de kracht niet op twee pootjes stro uit zijn ruifje te plukken.
wat gebeurd erquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in ijs en zie brandweerauto's voor me die op hun zij liggen
Jij hebt daar ook een brandweerauto op zn zij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in ijs en zie brandweerauto's voor me die op hun zij liggen
Nee komt door jouquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook een brandweerauto op zn zij?
Vandaag vind ik het ook wel lekker, beneden alles opgeruimd. Nu even radio maken. EN straks boven nog stofzuigen en dweilenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:33 schreef Toverheks het volgende:
echt ik geniet, zit heerlijk de Tour te kijken, bakkie koffie erbij het waait buiten en regent echt mijn dag kan niet meer stuk, ik hou van dit weer
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tijdje geleden werd dat veel gedaan... 's nachts auto's op hun zij kantelen
doe gewoon trainingding aan en neem korte broek mee jullie krijgen zon veel zon daar tover ik wel even een nachtje voorquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag vind ik het ook wel lekker, beneden alles opgeruimd. Nu even radio maken. EN straks boven nog stofzuigen en dweilen
Bedenken wat ik morgen aan moet enzo
Ik ga straks ook alles klaarzetten en leggen, scheelt morgenochtend tijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag vind ik het ook wel lekker, beneden alles opgeruimd. Nu even radio maken. EN straks boven nog stofzuigen en dweilen
Bedenken wat ik morgen aan moet enzo
denk dat het een spijkerbroek wordtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe gewoon trainingding aan en neem korte broek mee jullie krijgen zon veel zon daar tover ik wel even een nachtje voor
Ja broodjes maken doe ik vanavond ook alquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga straks ook alles klaarzetten en leggen, scheelt morgenochtend tijd
kan ook maar stop gewoon kort iets en t shirt tussen je broodjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk dat het een spijkerbroek wordt
[..]
Ja broodjes maken doe ik vanavond ook al
shit moet me grote schoudertas nog zoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ook maar stop gewoon kort iets en t shirt tussen je broodjes
joequote:
Hoiquote:
Das yo op zijn hollandsquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
joeecht ik leer een taaltje erbij hier in de TAL
Yooh!quote:
Echtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
Morgen steeds meer zon, ik doe wel een half lange broek aan
Ze voorspellen regen, maar zal voor je duimen dat het niet zo zal zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef Toverheks het volgende:
wij hebben zondag een familieuitje naar Artis, dochter schoonfamilie van haar en ik en huppelkutje, hoop op mooi weer want in een nat Artis is het echt niet gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |