Ook niet gevolgd, kwam om half 2 ofzo en toen duurde het heel lang per topic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:41 schreef monkyyy het volgende:
Welk nummer is dit? Ik heb het niet gevolgd, 5/6?
als je nog ff geduld hebt krijg je straks nog een kans.quote:
wanneer is die shit eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:40 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ja ik wee ook nie man al ja gezegd maja misschien smoezen om af te zeggen weenie mja wesley zegt dat hij komt ma zei hij vorige keer ook en toen kwam hij ook niet hij gaat met busje naar school alsof hij gaat zelfstandig naar die shit
staat jans gepantserde auto al klaar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:45 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
zaterdag van 12 tot 5 ma jan zegt vanaf 2 uur daar te zijn dus om 2 uur dus kom op skype kom keddering afterpardy
goede username, vat het wel goed samen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account, gamingmetalhead<getalerachter>, met allemaal gare video's, maar die ben ik evne vergeten tog
Hij is nog op zoek naar een identiteit, wat schattig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account, gamingmetalhead<getalerachter>, met allemaal gare video's, maar die ben ik evne vergeten tog
had er laatst een op mijn wijsvingerquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een muggenbult recht op mijn elleboog, ik kan niet goed krabben omdat mijn huis daar te losjes zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |