quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:15 schreef nodisch18 het volgende:
ik ben benieuwd, ze voorspellen blijkbaar zeer koud weer, vraag me af wie daar het best mee om kan gaan.
Maar het is eerst nog 100 km wachtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet wachten!Eindelijk de Pyreneeen. En het is zomers weer daar! 27 graden volgens Willemijn Hoebert
om 14:45 ofzoiets gaan ze aan de eerste berg beginnen. Maar we hebben nog de tussensprint.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar het is eerst nog 100 km wachtenvoordat het echt leuk begint te worden
Ik ben benieuwd met hoeveel minuten voorsprong de koplopers aan de eerste en de laatste klim beginnen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 14:45 ofzoiets gaan ze aan de eerste berg beginnen. Maar we hebben nog de tussensprint.
Kijk, in zo'n bergetappe als deze zijn er altijd andere namen dan contador/schleck/evans/cunego enz bovenaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met hoeveel minuten voorsprong de koplopers aan de eerste en de laatste klim beginnen!
Denk je? Dit is juist een etappe waar de big boys uit hun schulp kruipen en gaan vechten om de etappe. De b-renners kleuren de koers met vroege ontsnappingen, maar worden op de laatste col naar Luz-Ardiden gepakt door de vechtende Schlecks en Contador.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, in zo'n bergetappe als deze zijn er altijd andere namen dan contador/schleck/evans/cunego enz bovenaanEen enkele keer pakt een goede klassementrenner de etappe
De Breuk stapt zelf weer op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:15 schreef nodisch18 het volgende:
ik ben benieuwd, ze voorspellen blijkbaar zeer koud weer, vraag me af wie daar het best mee om kan gaan.
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. De laatste paar kilometer op Luz-Ardiden zullen er wel wat tijdsverschillen optreden, maar veel meer verwacht ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef opgebaarde het volgende:
Omdat dit pas de eerste van de vier is en we nog anderhalve week moeten, kan het verwachte vuurwerk nog wel eens tegenvallen vrees ik. Maar er gaat eindelijk wat gebeuren
De laatste keer dat Moncoutié goed heeft gereden in juli is alweer een tijdje terug. Ik tip op Kreuziger.quote:
Kreuziger valt al de hele tour tegen komt mede door de valquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:00 schreef Drebbelman het volgende:
Ik denk dat Kreuziger tegen gaat vallen.
Ik gok nog steeds op een kopgroep die het volhoudt tot het eind doordat ze in het eerste deel hard doorrijden.
Ook denk ik dat Contador, die iedereen zand in de ogen heeft zitten strooien, vrolijk weg gaat rijden van de Schleckjes.
't Is en blijft een Fransmanquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De laatste keer dat Moncoutié goed heeft gereden in juli is alweer een tijdje terug. Ik tip op Kreuziger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |