quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stellen niets voor vergeleken met hoe sterk ik ben
Serieus nemen dat ik dit serieus neemquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom Emma, waarom alles serieus nemen meisje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Serieus nemen dat ik dit serieus neemSerieus Jordy, serieus
Bashen op Jordyquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Serieus nemen dat ik dit serieus neemSerieus Jordy, serieus
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bashen op JordyBen je wel lekker in je bovenkamer?
Bashen op Jordy & Ezell.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bashen op JordyBen je wel lekker in je bovenkamer?
Klopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Emma is gewoon in de war door haar blaas, laat haar maar.
Post een paar mogelijkhedenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef strontboer het volgende:
Ik ga film kijken maar kan niet kiezen welke film
Ik ben het bewijs zelf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet nog bewijzen dat niemand je mag bashen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Ba Shen are eight fountains of celestial powers.
They cannot influence the balance of power of Tian Kan and Di Kan directly, but they make some effects by things what they represent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewijs geldig verklaard.
Emma, pas maar op, anders zoek ik je op.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:43 schreef strontboer het volgende:
[..]Nice, mijn eerste ingeving: american history XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:44 schreef Etsu het volgende:
Bohhh Hero, ik heb net 2 chocolademuffins op
Ik gaf alleen mijn gevraagde mening.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet bashen op Jordy en Ezell dus. Even ter info. Kusje op je neus.
Ligt eraan hoe je het formuleert. Hoe jij formuleerde, was gewoon om Jordy te bashen. Niet doen dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn gevraagde mening.
Toegestaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn gevraagde mening.
Ik deed het echt niet per se om Jordy te bashen hoor. Dat zou ziek zijn. Gewoon mijn eerlijke mening kan misschien eventueel mensen bashen, maar dat is niet mijn primaire doel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het formuleert. Hoe jij formuleerde, was gewoon om Jordy te bashen. Niet doen dus.
Dankuquote:
Jij gaat nu door met de discussie hè..quote:
Neuh hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef Etsu het volgende:
Nu denken jullie: eindelijk van hem af
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |