Ik kan niet slapen want ik heb ontzettend last van mijn blaasquote:
Stomme bus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Le fu, ik sta hier al sinds :25 te wachten op de bus die om :29 aan moet komen, komt hij net pas aan.
Dankequote:Op donderdag 14 juli 2011 07:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterkte met je blaas Emma![]()
Gefeliciteerd Pino
Aightquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Etsu het volgende:
Het waait hard regent hier, toen zei m'n moeder opeens van: 'het terras staat ook anders nu'. Toen ging ze kijken, zag ze dat een plantje om was gewaaid. Ging ze op blote voeten naar buiten, in de regen, om dat plantje rechtop te zetten
Lol geen idee, waar ben je mee bezig dan op de DUO site?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Etsu het volgende:
En ik snap de DUOsite niet. Wat is volgnummer en lotnummer?
Loting. Ik wil zien of alle mensen ingeloot zijn voor criminologie, maar snap niet wat er staat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lol geen idee, waar ben je mee bezig dan op de DUO site?
Is dat niet ergens anders dan op DUO te vinden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Loting. Ik wil zien of alle mensen ingeloot zijn voor criminologie, maar snap niet wat er staat.
Huh okey.. wtfquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef Etsu het volgende:
Heb het al. 366 plaatsen, 534 aanmeldingen, 408 ingeloot.
Stoeltjes delenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef Etsu het volgende:
Heb het al. 366 plaatsen, 534 aanmeldingen, 408 ingeloot.
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef Etsu het volgende:
Als (bijna) iedereen wordt toegelaten, dan is loten niet echt eerlijk.
Er zijn beperkt aantal plaatsen, en daar gaan ze overheen. Sommige mensen worden dan wel ingeloot, en de sommige worden uitgeloot. Niet echt eerlijk lijkt me zo.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef Etsu het volgende:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)WO/Bedrijfskunde.asp
Net als Bedrijfskunde. 750 plaatsen, 825 aanmeldingen en onderin staat "Alle gegadigden voor deze opleiding zijn ingeloot".
Als (bijna) iedereen wordt toegelaten, dan is loten niet echt eerlijk.
Huh eerst zeg je dat (bijna) iedereen wordt toegelaten en dan is het niet eerlijk dat sommige wel en sommige niet worden toegelaten?? ik snap het niet..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn beperkt aantal plaatsen, en daar gaan ze overheen. Sommige mensen worden dan wel ingeloot, en de sommige worden uitgeloot. Niet echt eerlijk lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |