quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe moet dat nou als jullie op jezelf gaan wonen...
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef Etsu het volgende:
Profiteren van anderen. Buren bijvoorbeeld.
quote:
Genoeg opties.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon niet eten. Val ik ook direct af.
Nee hoor.quote:
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in een andere situatie. Maar in de gezinnen die IK ken, kookt vrijwel alleen de moeder. Alleen bij mijn beste vriendin kookt zij wel eens, maar dat komt omdat die moeder nachtdiensten werkt.
Ik wilde het niet. Mijn zus is het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het nu niet meer worden dan?
En dat zou ik dan zijn. Niet omdat ik het zielig vind, maar omdat ik al het zeeeten gewoon niet lust
Ja, dat is het bij jullie anders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.![]()
[..]
Ik wil het niet. Mijn zus is het.
1e: Hier ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.![]()
[..]
Ik wil het niet. Mijn zus is het.
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekkerquote:
Niet in mijn geval.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekker
Jeetje, 4 uur. Jij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekker
Wel met hulp van neven en nichten hoor, maar dan nog. Diner voor 14 manquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, Ezell krijgt vandaag te horen of ze is ingeloot.
Duimenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Ezell gaat geen psychologie UU studeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh Psychologie UU krijgt 15e pas.
O nee, niet weer dit gedoe. Ik ging de vorige keer de postbode zoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Wauw. Zeker knap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wel met hulp van neven en nichten hoor, maar dan nog. Diner voor 14 man
Ik dacht dat alles op dezelfde datum kwam gast.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell gaat geen psychologie UU studeren.
Tuurlijk niet wijf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles op dezelfde datum kwam gast.
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten haddenquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
O nee, niet weer dit gedoe. Ik ging de vorige keer de postbode zoeken.
[..]
Wauw. Zeker knap.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten hadden_________!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten hadden_________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |