Die mentaliteit dus, dat beest is toch al lang dood, niks aan te doen. Eet nou gewoon opquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:43 schreef Etsu het volgende:
Is toch zielig.
[ afbeelding ]
Dat beest doe je toch niets aan.Wil je alleen maar mee knuffelen en op rijden.
Paardenvlees, no kiddingquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Etsu het volgende:
KROKETPIKANTO
![]()
Geen idee wat erin zit, maar niet zeggen. Oké?
Ezell is geen paardenmeisjequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam voor je plezier op een dier gaan zitten?!
Het is een paard.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam voor je plezier op een dier gaan zitten?!
Dus? Hij had niet dood gehoeven als er geen vraag naar was, en wie is de vrager? Jij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die mentaliteit dus, dat beest is toch al lang dood, niks aan te doen. Eet nou gewoon op
Paardenvlees zijn zwakke oude paarden enzo hč. Die meer pijn lijden dan levend zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? Hij had niet dood gehoeven als er geen vraag naar was, en wie is de vrager? Jij.
Alsnog belachelijk dat ze worden afgemaakt omdat bepaalde mensen ze op het bord willen zien liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Paardenvlees zijn zwakke oude paarden enzo hč. Die meer pijn lijden dan levend zijn.
Ik denk dat ze buiten dat ook wel dood worden gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog belachelijk dat ze worden afgemaakt omdat bepaalde mensen ze op het bord willen zien liggen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze buiten dat ook wel dood worden gemaakt.
Nee, de supermarkt. Voor een iemand meer of minder gaan ze echt niet hun productie aanpassen hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? Hij had niet dood gehoeven als er geen vraag naar was, en wie is de vrager? Jij.
Is dat serieus de reden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil mijn mama niet. Ze wil niet apart koken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
Ik ben een echte dierenliefhebber.![]()
Paarden
Katten
Honden
Konijnen
Enige wat van mij dood mag, zijn insecten.
Dat wilden mijn ouders eerst ook niet, maar mijn zus is nu toch veganist.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil mijn mama niet. Ze wil niet apart koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |