Is dat serieus de reden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil mijn mama niet. Ze wil niet apart koken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
Ik ben een echte dierenliefhebber.![]()
Paarden
Katten
Honden
Konijnen
Enige wat van mij dood mag, zijn insecten.
Dat wilden mijn ouders eerst ook niet, maar mijn zus is nu toch veganist.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil mijn mama niet. Ze wil niet apart koken.
En jij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wilden mijn ouders eerst ook niet, maar mijn zus is nu toch veganist.
Kook dan gewoon lekker apart ofzoquote:
quote:
Ik kan niet koken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kook dan gewoon lekker apart ofzo
Sowieso mensen die niet koken thuis
Oke; anders kon je nu ook wel veganist worden danquote:
Wat een onzin dat iedereen moet koken in huis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kook dan gewoon lekker apart ofzo
Sowieso mensen die niet koken thuis
Hoe moet dat dan als je op kamers gaat... Beter leer je het snelquote:
Pizza laten bezorgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als je op kamers gaat... Beter leer je het snel
Ik kook gewoon bijna elke avond hoor. Al is het hier natuurlijk een aparte situatie wat taken betreftquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een onzin dat iedereen moet koken in huis.
Iedere dag? Gaat een dure (en ongezonde) grap worden danquote:
Er bestaat meer dan pizza. Pasta. Lasagna. Kapsalon (quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iedere dag? Gaat een dure (en ongezonde) grap worden dan
Klopt, maar dat doe ik niet. Ik heb geen idee of daar een naam voor is. Het zou me niets verbazen als die er wel zou zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke; anders kon je nu ook wel veganist worden dan
Is er een term voor iemand die geen vis eet maar wel ander vlees?
Jij zit sowieso in een andere situatie. Maar in de gezinnen die IK ken, kookt vrijwel alleen de moeder. Alleen bij mijn beste vriendin kookt zij wel eens, maar dat komt omdat die moeder nachtdiensten werkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kook gewoon bijna elke avond hoor. Al is het hier natuurlijk een aparte situatie wat taken betreft
Waarvoor moet jij afvallen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon niet eten. Val ik ook direct af.
Waarom wil je het nu niet meer worden dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe ik niet. Ik heb geen idee of daar een naam voor is. Het zou me niets verbazen als die er wel zou zijn.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe moet dat nou als jullie op jezelf gaan wonen...
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef Etsu het volgende:
Profiteren van anderen. Buren bijvoorbeeld.
quote:
Genoeg opties.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon niet eten. Val ik ook direct af.
Nee hoor.quote:
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in een andere situatie. Maar in de gezinnen die IK ken, kookt vrijwel alleen de moeder. Alleen bij mijn beste vriendin kookt zij wel eens, maar dat komt omdat die moeder nachtdiensten werkt.
Ik wilde het niet. Mijn zus is het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het nu niet meer worden dan?
En dat zou ik dan zijn. Niet omdat ik het zielig vind, maar omdat ik al het zeeeten gewoon niet lust
Ja, dat is het bij jullie anders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.![]()
[..]
Ik wil het niet. Mijn zus is het.
1e: Hier ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.![]()
[..]
Ik wil het niet. Mijn zus is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |