quote:
quote:
Ik heb iemand gesmst over datgene jeweetwel en nu ga ik met diegene over datgene praten, maar diegene praat niet terugquote:
Oh, ik zal diegene even stalken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iemand gesmst over datgene jeweetwel en nu ga ik met diegene over datgene praten, maar diegene praat niet terug
Ik sta op offline, kan daarom dat ie niet terug praat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, ik zal diegene even stalken.
Hij zegt ook niets tegen mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sta op offline, kan daarom dat ie niet terug praat.
Update voor Emma?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iemand gesmst over datgene jeweetwel en nu ga ik met diegene over datgene praten, maar diegene praat niet terug
Zeg datgene over diegene maar tegen diegene danquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
Nouja, niet mooi dat ie niks praat, maar dat ie ook niet tegen anderen praat.
Iets wat niet boeiend is maar waar je wel je nachtrust voor opgeeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet boeiend. Gaan jullie maar verder praten waar het over ging.
Nee, niet voordat diegene 'hoi' of iets in trant heeft gezegd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zeg datgene over diegene maar tegen diegene dan
Vind ik wel, want ik weet van mezelf dat ik er hele tijd aan ga denken en dan kan ik sowieso niet slapen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iets wat niet boeiend is maar waar je wel je nachtrust voor opgeeft
Moet het boeiend voor jullie zijn als het boeiend voor Oscar is? Ik vind het ook heel boeiend wat voor avondeten ik heb, maar het lijkt me sterk dat dat zo boeiend voor jullie .quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iets wat niet boeiend is maar waar je wel je nachtrust voor opgeeft
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet het boeiend voor jullie zijn als het boeiend voor Oscar is? Ik vind het ook heel boeiend wat voor avondeten ik heb, maar het lijkt me sterk dat dat zo boeiend voor jullie .
Vertel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet het boeiend voor jullie zijn als het boeiend voor Oscar is? Ik vind het ook heel boeiend wat voor avondeten ik heb, maar het lijkt me sterk dat dat zo boeiend voor jullie .
Houd je eens in dan!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Bah vandaag word het weer weer zoals gisteren
Hij zegt dat het niet boeiend is. Hij zegt niet, voor mij is het boeiend en voor jullie niet. Dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, correctie:quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet boeiend is. Hij zegt niet, voor mij is het boeind en voor jullie niet. Dus.
En klopt: al jouw verhaaltjes over dat je dit gaat doen en daar zin in hebt en met je vriendin gaat eten of weet ik veel wat boeien mij absoluut niet.
Zie je, zo kan het ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, correctie:
Voor mij is het boeiend maar voor jullie niet, dus vandaar dat ik jullie niet ga updaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |