Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekkerquote:
Niet in mijn geval.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekker
Jeetje, 4 uur. Jij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekker
Wel met hulp van neven en nichten hoor, maar dan nog. Diner voor 14 manquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, Ezell krijgt vandaag te horen of ze is ingeloot.
Duimenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Ezell gaat geen psychologie UU studeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh Psychologie UU krijgt 15e pas.
O nee, niet weer dit gedoe. Ik ging de vorige keer de postbode zoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Wauw. Zeker knap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wel met hulp van neven en nichten hoor, maar dan nog. Diner voor 14 man
Ik dacht dat alles op dezelfde datum kwam gast.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell gaat geen psychologie UU studeren.
Tuurlijk niet wijf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles op dezelfde datum kwam gast.
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten haddenquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
O nee, niet weer dit gedoe. Ik ging de vorige keer de postbode zoeken.
[..]
Wauw. Zeker knap.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten hadden_________!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten hadden_________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |