Huntenquote:
quote:
Ik al jarenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
Ik heb sinds gisteren de hele dag door honger
Lintworm?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
Ik heb sinds gisteren de hele dag door honger
Zelfde, alleen word ik niet dikquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
KanIk eet 3x zoveel terwijl ik eigenlijk bijna niet beweeg. Zo word ik dik
Nee, duurt ook nog lang.. Ik logeerde gisteren bij een vriendin en zij eet heel veel tussendoortjes zoals chocola en koekjes. En ik juist niet, want als ik honger heb eet ik gewoon een broodje. En het avondeten gisteren was ook niet veel soepsquote:
Ga dan etenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee, duurt ook nog lang.. Ik logeerde gisteren bij een vriendin en zij eet heel veel tussendoortjes zoals chocola en koekjes. En ik juist niet, want als ik honger heb eet ik gewoon een broodje. En het avondeten gisteren was ook niet veel soepsHeb nog honger van gisteren denk ik
Ik heb al vier sneetjes brood gegeten, nog steeds honger maar ik durf eigenlijk niet meer te etenquote:
Wat was het avondeten dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee, duurt ook nog lang.. Ik logeerde gisteren bij een vriendin en zij eet heel veel tussendoortjes zoals chocola en koekjes. En ik juist niet, want als ik honger heb eet ik gewoon een broodje. En het avondeten gisteren was ook niet veel soepsHeb nog honger van gisteren denk ik
EET GODVERDOMMEquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb al vier sneetjes brood gegeten, nog steeds honger maar ik durf eigenlijk niet meer te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik heb 's avonds als ik naar bed ga altijd hele erge honger. Gaat m'n maag ook helemaal pruttelen en brommen vanbinnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb al vier sneetjes brood gegeten, nog steeds honger maar ik durf eigenlijk niet meer te eten
Nouja, je bent niet dik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben best mager (toch Suus). Misschien maar eens dat "lintworm" checken
Subtiel Martijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben best mager (toch Suus). Misschien maar eens dat "lintworm" checken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
EET GODVERDOMME
ANOREXIA ZEIKWIJFNee dat helpt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook geen anorexia zeikwijf hoor
Maar ik vind meer dan vier sneetjes in de nacht wel erg veel!
Ik ook! Maar vind ik ook wel logisch, want we eten rond een uur of zes en als ik dan 8 uren later naar bed heb ik wel honger jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb 's avonds als ik naar bed ga altijd hele erge honger. Gaat m'n maag ook helemaal pruttelen en brommen vanbinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |