Vind ik niet dan beloon je Fer en Munsterman voor de vieze spelletjes die ze spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit allemaal. Die Fer gaat sowieso naar Twente, desnoods volgend jaar juni. Hij heeft zijn zaakwaarnemer al te kennen gegeven elke buitenlandse interesse van tafel te vegen.
Feyenoord moet gewoon heel snel die 2,5 pakken en opsodemieteren met die knuppel.
Koning hé.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Einthovuh het volgende:
Jullie zijn wel origineel met de topictitels
Nitrouz is net 12, vergeef hemquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Einthovuh het volgende:
homoooquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nitrouz is net 12, vergeef hem.
quote:
Iemand met de username einthovuh die anderen beticht van onoriginaliteit. De ironie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Einthovuh het volgende:
Wtf heb je er aan om je trots hoog te houden met als resultaat dat hij einde van het seizoen gratis wegloopt. Dat is namelijk wel wat Fer zegt te gaan doen als hij niet weg mag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind ik niet dan beloon je Fer en Munsterman voor de vieze spelletjes die ze spelen.
En het is nou ook niet echt een goed signaal naar je achterban en de andere jonge talent volle spelertjes die er in de jaren nog gaan doorbreken. Plus dan komt nog bij dan geven we eigenlijk eindelijk toe wat iedereen al jaren roept dat we er echt niet meer bij horen. En dat doet gewoon teveel pijn.
De haat zit diep he?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand met de username einthovuh die anderen beticht van onoriginaliteit. De ironie.
Maar als Munsterman hem echt graag wil hebben zou hij het bod toch ook gewoon verhoogd hebben. Is het niet gewoon een hengeltje geweest en richt hij zich nu weer op andere spelers ? Ik hoop het zo hard want dan is Fer gigantisch op zijn bek gegaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf heb je er aan om je trots hoog te houden met als resultaat dat hij einde van het seizoen gratis wegloopt. Dat is namelijk wel wat Fer zegt te gaan doen als hij niet weg mag.
Dan is die Munsterman helemaal de lachende derde want pikt die hem gratis op.
Ja nog welgeteld 1 hele fucking maand.quote:
Inderdaadquote:
Twente gaat hun bod omhoog gooien of Fer is het zo beu dat ie toch maar naar het buitenland gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nog welgeteld 1 hele fucking maand.
En wat zou er volgens jou precies moeten gebeuren in die maand waardoor de situatie anders gaat worden, en kutkind Fer opeens zijn mening bij gaat stellen?
Wat hij letterlijk zegt in dat interview: Verkoop me nu, en anders loop ik volgend jaar gratis weg....
Dan halen ze een ander en pikken ze onze vriend Fer straks gratis op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als Munsterman hem echt graag wil hebben zou hij het bod toch ook gewoon verhoogd hebben. Is het niet gewoon een hengeltje geweest en richt hij zich nu weer op andere spelers ? Ik hoop het zo hard want dan is Fer gigantisch op zijn bek gegaan.
Gaat om het principe. Als je nu niet standvastig ben wat betreft de vraagprijs zal dat in de toekomst tegen je gaan werken. Het is heel goed van van Geel om juist op dit moment een signaal af te geven, door duidelijk te maken dat je niet zomaar even je grote talenten voor een appel en een ei aan je concurrenten 'doneert'.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf heb je er aan om je trots hoog te houden met als resultaat dat hij einde van het seizoen gratis wegloopt. Dat is namelijk wel wat Fer zegt te gaan doen als hij niet weg mag.
Dan is die Munsterman helemaal de lachende derde want pikt die hem gratis op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |