Ja eehm maar eehmm.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jow ik ben aanwezig.. wist je al.. en toch zet je mij niet in de OP..sjappie
Jajaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
viezerikdon't get your hopes up.. whehe.. is alleen vanwege de ov kaart dat ik zo lang kom
Top ik zet je erbij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef ToT het volgende:
Ik kom ook, maar over de datum moet ik nog ff nadenken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:35 schreef ValHallen het volgende:
2, misschien 3 dagen aanwezig. 6,7 augustus sowieso.
Toen bij radio onzin moesten we het ook bij 1 topic houdenquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:53 schreef smegmanus het volgende:
Kan dat niet gewoon in het radio topic dan?Of ben ik nu raar?
Zie onder mijn nick.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:59 schreef Rockiejj het volgende:
Waar is het?
Ik wil ook wel ff langskomen! (:
Ja klopt maar dan kan je er niet 100% van op aan dat de volgende dj wakker is. Daar gaat t nu soms ook mee fout. Dus als dat gebeurt bij een marathon kan je de dj niet even wakker maken. Tenzij hij hier aanwezig is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:10 schreef Melting het volgende:
Misschien ben ik een spelbreker nu, maar is de charme van internetradio niet juist dat je van verschillende locaties broadcast?
Ik wil zeggen.... een marathon kun je ook doen als je niet vanuit één locatie broadcast, maar gewoon vanuit diverse plaatsen, alleen moet je de goede tijdstippen afspreken dan.
Verschilt van 17 tot 35quote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:32 schreef Floxcie het volgende:
Lijkt me best leuk, wat is de gemiddelde leeftijd van de mensen die komen?
daar zat ik eigenlijk ook aan te denkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Okéé we gaan dus meeten/radiomaken? Wie gaat er dan nog luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |