Daarom dat ik eerst goed moest kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat mag je toch niet op fok zetten?
1099! Tip 1!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daarom dat ik eerst goed moest kijken
Samuel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik lig hier lekker te suffen vanwege de morfine.
Mr Glass.quote:
Do the right thingquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wil ik weer Jackie Brown ofzo kijken.
Laat maar! En Willem de Veroveraar lande in 1391 in Amerika en stichtte daar New York!quote:
Toen was ik nog niet geborenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat maar! En Willem de Veroveraar lande in 1391 in Amerika en stichtte daar New York!
Ik vond alle Kill Bills maar matig!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem niet. Wel Kill Bill II, maar die is weer een stuk minder dan Kill Bill.
Do the right thing is echt een briljante film. Gaat over een Italiaans gezin van vader en 2 zoons die een pizzaria in een zwarte wijk in NY hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem niet. Wel Kill Bill II, maar die is weer een stuk minder dan Kill Bill.
De eerste Kill Bill is bijzonder goed te pruimen. En origineel was het als één film bedoelt, dus mijn verwachtingen voor II waren hoog gespannen. Maar die komt niet in de buurt bij de eerste film.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond alle Kill Bills maar matig!
Hmm, wel eens gezien als ik je zo hoor...quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Do the right thing is echt een briljante film. Gaat over een Italiaans gezin van vader en 2 zoons die een pizzaria in een zwarte wijk in NY hebben.
Je volgt ze tijdens 1 dag en in die ene dag wordt de sfeer steeds opgefokter door het rassenverschil. Zeg maar een film over discriminatie waarbij de blanken en de zwarten de rascist zijn.
Ik vind het een leuke scene als zon neger bij de lokale aziaat gaat winkelen voor batterijen voor zijn Boom-Box! Muthafuck you!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Do the right thing is echt een briljante film. Gaat over een Italiaans gezin van vader en 2 zoons die een pizzaria in een zwarte wijk in NY hebben.
Je volgt ze tijdens 1 dag en in die ene dag wordt de sfeer steeds opgefokter door het rassenverschil. Zeg maar een film over discriminatie waarbij de blanken en de zwarten de rascist zijn.
quote:
Of de My Jordan's! scenequote:Op donderdag 14 juli 2011 02:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het was wel even zoeken naar de goede scene!
Nope.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:18 schreef ValHallen het volgende:
Nu we het toch over films hebben: Iemand Mary and Max al gezien?
1 van de beste die ik ooit heb gezien
Nope.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:18 schreef ValHallen het volgende:
Leuke trailer, eens kijken!quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:18 schreef ValHallen het volgende:
Post de titels anders eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nu echt de aandrang weerstaan om trailers van mijn Moviemeter top 10 te gaan dumpen
Ik ben er ook wel content mee, al heb ik geen echte nummer 1 en twijfel ik of ik The Thing misschien in de lijst moet gooienquote:
Haha ja, straks. Het gaat goed!quote:
My heart will go oooon and OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:49 schreef ValHallen het volgende:
Oke, waarom luister ik naar Celine Dion
Nee jongeh, the power of lovequote:Op donderdag 14 juli 2011 02:50 schreef JJH het volgende:
[..]
My heart will go oooon and OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
Omdat wij tof zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee jongeh, the power of love
En waarom blijven we steeds met zijn 3en over hier
Ik post kwaliteit, geen kwantiteit!quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Post dan vaker dan 1x per half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |