abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99434721

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
pi_99434905
quote:
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Sjeeeshhhhhhhh bestudeer je wat vrouwen willen ofzo , het komt net over alsof je ze alsof je ze als een project zie.
Bestudeer het vrouwelijke ras , ze is bijna met uitsterven bedreigd.
quote:
jouw boy bestudeert jou toch ook. hij weet precies wat jij lekker vindt, welke plekjes en wat jij van hem wilt.
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.

Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.

Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.

Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.

Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.

Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?

Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.

Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:21:44 #3
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_99434965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, je moet inderdaad laten zien wat je wilt, maar dat doe je pas als zij weer naar je toe komt. Anders is het meer een soort van laatste wanhoop actie om jezelf erbij beter te voelen. (In deze situatie dus). Als ze weer naar hem toe komt, kan hij ja of nee zeggen.
dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.
na na na na na na na Badjasman!
pi_99435104
Waarom reageren jullie daar nog op?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:25:06 #5
13411 NaRRaToR
pi_99435121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:

[..]

[..]

De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.

Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.

Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.

Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.

Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.

Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?

Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.

Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
lol hahaha +veel. Hoewel de sociale psychologie achter sommige items van dat pua spul niet eens zo gek is is het geen heilige graal. Ik geloof best dat sommige mensen er baat bij hebben, maar sommige mensen niet. Juist om de reden dat ze zich heel anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. Prima dat ze daarnee sletjes kunnen hosselen maar op de lange termijn vallen ze door de mand.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:25:57 #6
13411 NaRRaToR
pi_99435160
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Tamashii het volgende:
Waarom reageren jullie daar nog op?
kom net terug van sporten. moest er van mijzelf nog even op reageren. :)
pi_99435181
Oke, ik was er al mee gestopt namelijk. :D
pi_99435251
quote:

[..]

[..]

Heldin. _O_
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_99435254
quote:

[..]

[..]

En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:28:53 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435269
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik was er al mee gestopt namelijk. :D
Want entertainment.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99435304
Leuke dag gehad? Nog bezig geweest met versieren? :P
pi_99435305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.
Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weer :{
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99435323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf? :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:30:26 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.

Je spreekt jezelf nog al tegen.
C'est la vie
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:31:18 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.
C'est la vie
pi_99435370
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf? :')
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.
pi_99435381
quote:

Respect. _O_
pi_99435386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.

Je spreekt jezelf nog al tegen.
Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.
pi_99435423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.
Optie openhouden als in: later altijd nog kunnen beslissen, maar niet als in: wachten. Gewoon verder gaan met je leven dus.
pi_99435439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.
Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerkten sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 23:33:56 ]
pi_99435487
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerken sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.
pi_99435509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
Tieft lekker op uit deze reeks, of wil je weer een ban?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:35:14 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.
Je komt de hele met dit soort teksten:

"Een vrouw wil een alpha man"

A. Hoe weet je dat? En waarom zijn er dan genoeg vrouwen die dat niet willen?
B. Zeg je dus dat de mannen hier maar een alpha man moeten worden.

Dat is dus niet jezelf blijven. Dus weer fake. Dus niet jezelf blijven. Dus je spreekt jezelf tegen dus daag. :W
C'est la vie
pi_99435618
Vlieg, ga JIJ eens in op wat gepost wordt over jouw houding, je attitude, je nonsens die je als 'feiten' presenteert. Je luistert niet. je voelt je meteen 'valselijk beschuldigt; als mensen je doorhebben en je daarme confronteren.
Leer eens luisteren en dingen ter harte nemen. dat doen echte mannen.
Zolang je dat niet doet, ben je een incongruente flapdrol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Galene op 13-07-2011 23:37:44 (typvout) ]
pi_99435622
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Je komt de hele met dit soort teksten:

"Een vrouw wil een alpha man"

A. Hoe weet je dat? En waarom zijn er dan genoeg vrouwen die dat niet willen?
B. Zeg je dus dat de mannen hier maar een alpha man moeten worden.

Dat is dus niet jezelf blijven. Dus weer fake. Dus niet jezelf blijven.
A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.

B: Je moet dan veranderen, maar op het moment dat je een vrouw benaderd ben je dan geheel jezelf en hoef je niets te faken. Je bent dan daadwerkelijk de man die emotioneel stabiel is.
pi_99435642
quote:

[..]

[..]

Schudt je dat zomaar uit je mouw? Valt echt geen speld tussen te krijgen _O_
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:38:26 #27
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435689
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan moeten we veel tekst quoten zeg. Maar je wil inhoudelijk prima, verklaar eens waarom geen enkele vrouw hier (en dat loopt van 18 tot in de 30) het met je eens is of zich in jou "kennis" over vrouwen herkent?
C'est la vie
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:39:08 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435729
quote:

[..]

[..]

Echt je moet daar meer mee doen dat talent om te schrijven.
C'est la vie
pi_99435747
quote:
A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.

B: Je moet dan veranderen, maar op het moment dat je een vrouw benaderd ben je dan geheel jezelf en hoef je niets te faken. Je bent dan daadwerkelijk de man die emotioneel stabiel is.
Daar gaan we weer. Waar heb je dit vandaan? Welk boek, site. Dan kunnen we die bron even kritisch onder de loep nemen.
pi_99435750
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jonge jij denkt echt veel teveel in hokjes.. ben jij nog van de generatie die heilig gelooft in de klassieke man/vrouw verhouding van 50 jaar terug?

Serieus vent, je kraamt echt alleen maar onzin uit :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_99435789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef Galene het volgende:
Vlieg, ga JIJ eens in op wat gepost wordt over jouw houding, je attitude, je nonsens die je als 'feiten' presenteert. Je luistert niet. je voelt je meteen 'valselijk beschuldigt; als mensen je doorhebben en je daarme confronteren.
Leer eens luisteren en dingen ter harte nemen. dat doen echte mannen.
Zolang je dat niet doet, ben je een incongruente flapdrol.
Mijn houding hier is hard, ik kom hier alleen om tips te geven. Vals beschuldigt voor PUA'er terwijl ik al eeuwen zeg dat ik dat niet ben, omdat PUA een hoop truukjes zijn. Waar ik het over heb is een diepe verandering voor mensen die niet zelfverzekerd door het leven gaan.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:41:01 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435804
quote:

[..]

Iedere vrouw wil een man die haar niet slaat. Dat lijkt me toch wel een vereiste voor een relatie.

Daarnaast is boos worden prima en zelfs gezond, alleen de manier waarop je er mee omgaat is belangrijk.
C'est la vie
pi_99435839
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Galene het volgende:

[..]

Daar gaan we weer. Waar heb je dit vandaan? Welk boek, site. Dan kunnen we die bron even kritisch onder de loep nemen.
Reageer inhoudelijk. Is dit niet waar volgens jou? Val je niet op een stabiel emotionele man?
pi_99435853
quote:

A: Een alpha bén je, dat word je niet knuppel. Ondanks wat al die suffe pua-boekjes zeggen.

B: Je moet helemaal niet veranderen. Het leven is geen speelfilm waar je een rol moet spelen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:42:18 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn houding hier is hard, ik kom hier alleen om tips te geven. Vals beschuldigt voor PUA'er terwijl ik al eeuwen zeg dat ik dat niet ben, omdat PUA een hoop truukjes zijn. Waar ik het over heb is een diepe verandering voor mensen die niet zelfverzekerd door het leven gaan.
Waar haal je je kennis dan wel vandaan?

Want je weet dat het grootste gedeelte van de vrouwen een alpha man wil en je weet ook nog wat ze verder allemaal willen. Ze willen meestal een arm van een vreemde om zich heen uit het niets.

Waar haal je het in godsnaam vandaan?
C'est la vie
pi_99435877
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Iedere vrouw wil een man die haar niet slaat. Dat lijkt me toch wel een vereiste voor een relatie.

Daarnaast is boos worden prima en zelfs gezond, alleen de manier waarop je er mee omgaat is belangrijk.
Precies,
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:42:46 #37
13411 NaRRaToR
pi_99435880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Chick, wat jij doet kan niet, maar prima ik ben er klaar mee als het zo gaat." vind ik een smsje van een vrij gefrustreerd persoon. Voor wie doet hij het dan?

Voor haar?
Ze zou er alleen maar harder tegenin gaan.

Voor hem?
Als hij het zou sturen, geeft het hem misschien heel even een goed gevoel, maar daarna voelt hij zich toch weer kut.

Oplossing?
Niets sturen, en aan jezelf werken. Dit geeft je opties voor later (ja, het kan zijn dat ze veranderd en dat ze later alsnog naar je toe komt). Verder kan ze alsnog huilend naar je toe komen dat ze de verkeerde keuze heeft gemaakt. Verder is het een goede eigenschap om stabieler te zijn tijdens verliefdheid. Zodra deze gewoonte bij je zit ingebakken, zul je later in de toekomst minder problemen krijgen mocht je op een ander verliefd worden.
nuff said
pi_99435905
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef firefly3 het volgende:
Reageer inhoudelijk. Is dit niet waar volgens jou? Val je niet op een stabiel emotionele man?
Doe dat zelf eens, zoals je ziet zit NIEMAND op jouw overloze gezer te wachten.
pi_99435937
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Techno het volgende:

[..]

A: Een alpha bén je, dat word je niet knuppel. Ondanks wat al die suffe pua-boekjes zeggen.

B: Je moet helemaal niet veranderen. Het leven is geen speelfilm waar je een rol moet spelen.
Ik ken mensen die geheel veranderd zijn, nu zelfverzekerd vrouwen scoren. Zelf ben ik ook veel beter geworden. Het is een luie manier om te zeggen dat je al je top hebt bereikt.
pi_99435940
quote:
Waar ik het over heb is een diepe verandering voor mensen die niet zelfverzekerd door het leven gaan.
Ja. Dat zegt de bijbel ook. Weer: wat is je bron, welke site(s). wees eens eerlijk en open hierover.
het zijnallemaal niet je eigen woorden, waarvan veel (slecht) vertaald uit het engels...
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:44:42 #41
13411 NaRRaToR
pi_99435968
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

yet, komt het meeste wat je hier als tips geeft direct uit tmm / mb. alleen geef je er een eigen draai aan.
pi_99435981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik ken mensen die geheel veranderd zijn, nu zelfverzekerd vrouwen scoren. Zelf ben ik ook veel beter geworden. Het is een luie manier om te zeggen dat je al je top hebt bereikt.
Echt, de verbale diaree die je weet uit te kotsen kan menig tel sell reclame nog een voorbeeld aan nemen. :')
pi_99435984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Waar haal je je kennis dan wel vandaan?

Want je weet dat het grootste gedeelte van de vrouwen een alpha man wil en je weet ook nog wat ze verder allemaal willen. Ze willen meestal een arm van een vreemde om zich heen uit het niets.

Waar haal je het in godsnaam vandaan?
Veel ervaring, heel veel. De meeste vrouwen die verliefd op me zijn is gekomen omdat ik er snel bij was met aanrakingen.
pi_99436016
[quotee]Veel ervaring, heel veel. De meeste vrouwen die verliefd op me zijn is gekomen omdat ik er snel bij was met aanrakingen.[/quote]
Cut the crap! -nogmaals: van welke sites zit je te copy/pasten??
pi_99436017
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

[..]

nuff said
Ja, opties open houden, maar dat heeft niets met wachten te maken. Je doet gewoon je eigen ding. Komt ze terug, leuk, wordt het niets: ook leuk, hoor je niets meer van haar: ook leuk.
pi_99436028
Normaal reageer ik niet in deze reeks, maar mijn oog liet zich weer es vallen op deze topic door de nieuwe topics. En al ben ik wel geneigd het met Firefly eens te zijn op het gebied dat vrouwen een emotioneel stabiele man willen hebben. Maar dat is alleen maar voor de hand liggend.
Dit kan echter alleen maar worden bereikt als je lekker in je vel zit en zelfvertrouwen hebt én toont.

Dan valt het versieraspect, wat toch de naam is van deze topic, naar mijn mening wel mee.
pi_99436031
Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken, lekker belangrijk weer..

Nog iets bereikt vandaag qua versieren of niks?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:46:33 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Veel ervaring, heel veel. De meeste vrouwen die verliefd op me zijn is gekomen omdat ik er snel bij was met aanrakingen.
Heel veel, je hebt eerder gezegd dat je dit pas een half jaar doet op deze manier.
Ga weg alsjeblieft.
C'est la vie
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:46:46 #49
13411 NaRRaToR
pi_99436045
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, opties open houden, maar dat heeft niets met wachten te maken. Je doet gewoon je eigen ding. Komt ze terug, leuk, wordt het niets: ook leuk, hoor je niets meer van haar: ook leuk.
waarom haar die kans geven en tonen dat je bereid bent om genoegen te nemen als tweede keus?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:48:57 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef Mpj het volgende:

Ik heb mijn sollicitatiebrief ingeleverd voor de AH waar die leuke caissiere werkt die behoorlijk vaak naar mij lachte zaterdag.

Ik heb echt niks beters te melden. Wat ben ik ook een kneus. :')
C'est la vie
pi_99436158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef Zechs het volgende:
Normaal reageer ik niet in deze reeks, maar mijn oog liet zich weer es vallen op deze topic door de nieuwe topics. En al ben ik wel geneigd het met Firefly eens te zijn op het gebied dat vrouwen een emotioneel stabiele man willen hebben. Maar dat is alleen maar voor de hand liggend.
Dit kan echter alleen maar worden bereikt als je lekker in je vel zit en zelfvertrouwen hebt én toont.

Dan valt het versieraspect, wat toch de naam is van deze topic, naar mijn mening wel mee.
99% van die pua-onzin is voor de hand liggend. Maar de starheid en tunnelvisie waarmee hij het brengt zou menig Jehova-getuige nog jaloers op zijn. :')
pi_99436167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Heel veel, je hebt eerder gezegd dat je dit pas een half jaar doet op deze manier.
Ga weg alsjeblieft.
In deze half jaar heb ik honderden vrouwen ontmoet. Ja veel ervaring.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:49:57 #53
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436183
Genoeg ruzie gemaakt?
In ieder geval ben ik het niet helemaal met je eens, techno. Sommige mensen (als benzin bijvoorbeeld) moeten wel veranderen. Maar niet alleen doen alsof, maar echt vanbinnen veranderen. En dat gaat niet zomaar door tips op te volgen imho, wat wel kan helpen bij het veranderen, verandert je nog niet. Je moet echt diep in jezelf de strijd leveren met je 'vroegere' ik en je 'nu', zoals de Koran het omschrijft 'jihad', strijd in jezelf tegen jezelf, om de goede kant op te kunnen gaan en het goede doen.
Ik lul weer veels te veel, maar het komt erop neer dat er wel degelijk verandering nodig is.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99436184
quote:
En al ben ik wel geneigd het met Firefly eens te zijn op het gebied dat vrouwen een emotioneel stabiele man willen hebben.
ja, dat is idd voor de hand liggend. Andersom geldt dat ook. Dus we kunnen gerust stellen dat zowel mannen als vrouwen een emotioneel stabiel persoon wensen.
Dat is de punt hier niet.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:50:46 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Honderden? :')
In om en nabij 175 dagen? :')
Dan zou je niet eens tijd hebben om te fokken. :') _O-

Ga alsjeblieft weg. :)
C'est la vie
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:50:58 #56
13411 NaRRaToR
pi_99436220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef Mpj het volgende:

ik heb vandaag een poging gedaan op het werk. Hoewel ik in een vrouwenorganisatie werk is er zelden een vrouw te zien van mijn leeftijd (die zitten allemaal in het veld en niet op kantoor). vrouwtje had functioneringsgesprek maar was van hot naar her gestuurd en helemaal gefrustreerd enzo. helaas was ze al getrouwd xD
pi_99436225
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb mijn sollicitatiebrief ingeleverd voor de AH waar die leuke caissiere werkt die behoorlijk vaak naar mij lachte zaterdag.

Ik heb echt niks beters te melden. Wat ben ik ook een kneus. :')
Hmm ik vind het anders wel een goede vordering.. :P ^O^ Hopelijk word je aangenomen en bouw je zo ook sociale contacten op (vrouwen vooral). 8-)
pi_99436235
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
Genoeg ruzie gemaakt?
In ieder geval ben ik het niet helemaal met je eens, techno. Sommige mensen (als benzin bijvoorbeeld) moeten wel veranderen.
Benzin heeft professionele hulp nodig, niet die pua-onzin van vuurvlieg.
pi_99436239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

waarom haar die kans geven en tonen dat je bereid bent om genoegen te nemen als tweede keus?
Hoeft niet, hij kan ook gewoon nee zeggen wanneer ze weer terug komt en sorry zegt.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:51:40 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436246
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Techno het volgende:

[..]

99% van die pua-onzin is voor de hand liggend. Maar de starheid en tunnelvisie waarmee hij het brengt zou menig Jehova-getuige nog jaloers op zijn. :')
Alle pua boekjes zijn ook hetzelfde, en ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit en dat er ook nuttige dingen instaan (al spreken die voor zich technisch gezien) maar is het gewoon te veel slap gelul daaromheen. En dat het geld kost, maakt het natuurlijk alleen nog maar erger.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:51:59 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Galene het volgende:

[..]

ja, dat is idd voor de hand liggend. Andersom geldt dat ook. Dus we kunnen gerust stellen dat zowel mannen als vrouwen een emotioneel stabiel persoon wensen.
Ja dat is hetzelfde als zeggen dat mannen graag een knappe en zelfstandige vrouw willen.

Want dat kunnen mensen echt niet zelf bedenken. :')
C'est la vie
pi_99436266
quote:
Je moet echt diep in jezelf de strijd leveren met je 'vroegere' ik en je 'nu', zoals de Koran het omschrijft 'jihad', strijd in jezelf tegen jezelf, om de goede kant op te kunnen gaan en het goede doen.
Mooi gezegd. Maar dat geldt voor MENSEN -mannen en vrouwen. Vlieg creert een onjuiste polariteit hierin.
pi_99436277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef firefly3 het volgende:
Ja, ik ontmoet er wekelijks ook honderden, dat is het voordeel als je met het OV reist he. :')
pi_99436278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Galene het volgende:

[..]

Ik lees pas net mee, ik merk dat menig posters hier met elkaar botsen over het hele PUA gebeuren. Met daarin de mensen die het wel geloven en niet geloven. Ikzelf vind versieren overrated, wat wordt er op dit moment bedoeld met versieren? De durf hebben om een ander aan te spreken of het hele PUA gebeuren?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:52:46 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436303
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hmm ik vind het anders wel een goede vordering.. :P ^O^ Hopelijk word je aangenomen en bouw je zo ook sociale contacten op (vrouwen vooral). 8-)
Moet wel lukken heb geen enkele werknemer gezien daar op die dag ouder dan 20. :P
C'est la vie
pi_99436310
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, ik ontmoet er wekelijks ook honderden, dat is het voordeel als je met het OV reist he. :')
Hahahaha. Ik ontmoet soms duizenden mensen. Als ik van Den haag centraal naar Utrecht Centraal naar Amersfoort en dan naar een ander bepaald station ga. :D In een dag he!
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:53:20 #67
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436323
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Benzin heeft professionele hulp nodig, niet die pua-onzin van vuurvlieg.
Dat klopt, maar jij had het over dat je niet hoeft te veranderen een paar Posts terug, als reactie op vuurvlieg. Trouwens, waarom is iedereen zo pislink op hem? Laat m gewoon...
pi_99436341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:50 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik heb vandaag een poging gedaan op het werk. Hoewel ik in een vrouwenorganisatie werk is er zelden een vrouw te zien van mijn leeftijd (die zitten allemaal in het veld en niet op kantoor). vrouwtje had functioneringsgesprek maar was van hot naar her gestuurd en helemaal gefrustreerd enzo. helaas was ze al getrouwd xD
Alles kan kapot natuurlijk. :P Maar hoe zo'n poging, wat heb je gedaan? En hoe oud ben je?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:53:54 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436346
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik heb ooit duizenden mensen op een dag ontmoet, zeker de helft vrouwen. ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
pi_99436350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Honderden? :')
In om en nabij 175 dagen? :')
Dan zou je niet eens tijd hebben om te fokken. :') _O-

Ga alsjeblieft weg. :)
8 dagen per maand uit. 6 x 8 = 48. Ik ontmoet zo'n beetje tussen de 3 en 7 vrouwen per avond. Zo moeilijk is dat niet. Dat ik niet van iedereen contact informatie heb is wat anders.
pi_99436365
Ik zat nog even wat te zoeken op google hoe je nu van 1e date richting relatie gaat.
Ik kwam dit tegen:

quote:
As you date a few more times, you'll find yourself getting closer to the other person. In time, you may actually be dating for lack of a better word. Don't appear overly eager about your relationship status and ask questions like "Are we dating?". Let things evolve naturally, and chances are if you've chosen to date a nice person, things will turn into a committed relationship.
Klopt dit een beetje in jullie beleving?
Met andere woorden gewoon blijven afspreken en lol met elkaar hebben en dat wordt het vanzelf een relatie?
pi_99436371
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hahahaha. Ik ontmoet soms duizenden mensen. Als ik van Den haag centraal naar Utrecht Centraal naar Amersfoort en dan naar een ander bepaald station ga. :D In een dag he!
Ik ook! Wauw!! :D
pi_99436376
Met ontmoeten bedoel ik dus een gesprek aangaan van meer dan 1 minuut en dat je haar naam weet etc.
pi_99436384
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Newbie114 het volgende:
Dat klopt, maar jij had het over dat je niet hoeft te veranderen een paar Posts terug, als reactie op vuurvlieg. Trouwens, waarom is iedereen zo pislink op hem? Laat m gewoon...
Je kunt je persoonlijkheid/karakter niet veranderen. Dat is een misvatting.

Omdat hij al een hele tijd deze reeks loopt te verneuken met zijn PUA copy/paste verhaaltjes.
pi_99436427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef dyna18 het volgende:
Ik zat nog even wat te zoeken op google hoe je nu van 1e date richting relatie gaat.
Ik kwam dit tegen:

[..]

Met andere woorden gewoon blijven afspreken en lol met elkaar hebben en dat wordt het vanzelf een relatie?
Dat is iets dat misschien wel de 'ideale' manier is, maar bij mij eigenlijk nooit echt is gebeurd.
pi_99436428
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Zechs het volgende:

[..]

Ik lees pas net mee, ik merk dat menig posters hier met elkaar botsen over het hele PUA gebeuren. Met daarin de mensen die het wel geloven en niet geloven. Ikzelf vind versieren overrated, wat wordt er op dit moment bedoeld met versieren? De durf hebben om een ander aan te spreken of het hele PUA gebeuren?
Versieren vind ik ook een rare term, het is alsof je een truukje moet uitvoeren voor een vrouw.
pi_99436451
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
Met ontmoeten bedoel ik dus een gesprek aangaan van meer dan 1 minuut en dat je haar naam weet etc.
Dat heb ik vandaag ook wel met tientallen vrouwen gehad. Zo praat ik ook wel met honderden vrouwen in een halfjaar (laat staan een halfjaar).

Ik werk in een kledingzaak, zegt niks man. :)
pi_99436481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Zechs het volgende:

[..]

Dat is iets dat misschien wel de 'ideale' manier is, maar bij mij eigenlijk nooit echt is gebeurd.
Nouja, wat is het andere scenario dan?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:56:57 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436486
quote:
Ik kwam dit tegen:

[..]

Niet alles van internet af halen he, laat je creativiteit en gevoel ook wat doen. :)

Maar dat klopt denk ik wel, je moet het niet de hele tijd benoemen of vragen of jullie wat hebben. Maar gewoon de dingen zijn gang laten gaan en laten ontstaan (of juist niet).
C'est la vie
pi_99436495
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef firefly3 het volgende:
Versieren vind ik ook een rare term, het is alsof je een truukje moet uitvoeren voor een vrouw.
Eerder had je daar nog hele handleidingen voor, je posthistory spreek boekdelen faalhaas.
pi_99436506
quote:
Ik kwam dit tegen:

[..]

Het is een mix van lol hebben en lichamelijk contact. Genieten van het moment, terwijl je steeds verder gaat.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:58:52 #82
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Galene het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Maar dat geldt voor MENSEN -mannen en vrouwen. Vlieg creert een onjuiste polariteit hierin.
Dat snap ik. Ik wil ook die innerlijke strijd tegen mezelf leveren, ik dacht vaak dat dat een eendaags proces is, maar ik ben nu tot inzicht gekomen dat dit heel wat meer kost dan alleen een beetje nadenken over het leven en een beetje filosoferen (wat trouwens wel een interessant discussieonderwerp is, maar niet relevant aan dit topic), en dat ik echt op zoek moet gaan naar mezelf. De huidige manier waarop ik dat probeer te bereiken is dmv dromen, ik probeer te dromen (lukt mij altijd als ik uitslaap) en zo iets van mezelf op te vangen. Later zal ik sowieso een keer hallucinerende drugs gaan gebruiken, lijkt me heel interessant (net als mijn dromen interessant zijn overigens) maar dat is ook offtopic.
Het gaat in ieder geval inderdaad bij alle mensen zo en vaak zal die strijd gevochten worden in de pubertijd, bij mensen die dit niet gedaan hebben, niet probeerden om erbij te horen en heel mensschuw waren (correct me if I'm wrong, benzin), zal die strijd later gestreden moeten worden.
pi_99436572
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat hij al een hele tijd deze reeks loopt te verneuken met zijn PUA copy/paste verhaaltjes.
Jazeker wel! Ik ken een aantal mensen die totaal veranderd zijn en bijna niet meer herkenbaar. Veel aardiger zijn geworden, en onherkenbaar.

Mensen die je bijvoorbeeld sinds de basisschool of middelbare school niet meer hebt gezien. Ongelooflijk hoe mensen kunnen veranderen.
pi_99436573
Tis weer gezellig hier...
pi_99436585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:57 schreef firefly3 het volgende:
Het is een mix van lol hebben en lichamelijk contact. Genieten van het moment, terwijl je steeds verder gaat.
Het gros van de vrouwen is er echt niet van gedient hoor als je ze te pas en onpas maar aanraakt.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:59:58 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis weer gezellig hier...
Het is hier fantastisch...
C'est la vie
pi_99436621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef firefly3 het volgende:
Jazeker wel! Ik ken een aantal mensen die totaal veranderd zijn en bijna niet meer herkenbaar. Veel aardiger zijn geworden, en onherkenbaar.

Mensen die je bijvoorbeeld sinds de basisschool of middelbare school niet meer hebt gezien. Ongelooflijk hoe mensen kunnen veranderen.
Ja, meer van dat wollige tel sell gelul. :')
pi_99436632
Oost-Indische domheid is iets wat blijkbaar vrij veel voorkomt hier op fok?
pi_99436634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Nouja, wat is het andere scenario dan?
Ik heb een aantal scenario's meegemaakt. Zal er 2 (ik denk toch wel herkenbare voor mensen) toelichten.
Een relatie die ontstaat vanuit lust, het verlangen naar elkaar, in het begin voornamelijk lichamelijk contact. Werkt voor mijzelf niet omdat ik toch meer diepgang zoek. Ik ben zelf wel het type dat te hard van stapel loopt, dus vandaar dat lang leve de lol bij mij ook niet zolang stand houdt :+

De andere is ontdekken dat je een vriendin die je eerder als vriend of niet-interessant beschouwde leuk vind. Zodat je in ieder geval al weet wat je aan elkaar hebt. Dat lijkt me wel een goede basis voor een relatie, maar ik weet niet of dit vele voorkomt.
pi_99436650
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat heb ik vandaag ook wel met tientallen vrouwen gehad. Zo praat ik ook wel met honderden vrouwen in een halfjaar (laat staan een halfjaar).

Ik werk in een kledingzaak, zegt niks man. :)
Mijn werk enzo tel ik natuurlijk niet mee. Ik bedoel ervaring met diepgaande gesprekken en geflirt. Echt haar leren kennen.
pi_99436691
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef heloef het volgende:

Niet alles van internet af halen he, laat je creativiteit en gevoel ook wat doen. :)

[...] gewoon de dingen zijn gang laten gaan en laten ontstaan (of juist niet).
Het klinkt misschien gek, maar het helpt mij enorm om dit soort zaken duidelijk uitgeschreven te hebben.
Termen als "op je gevoel" afgaan, kan ik niet zoveel mee. Meestal is het resultaat dan dat ik niets doe. Vandaar dat ik er veel over probeer te lezen (ja ook PUA boekjes wil ik nog lezen).
pi_99436693
Wat is dit toch een heerlijke reeks,

Bakje chips, biertje erbij en stoel achterover :Y
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:02:08 #93
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436725
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Is dat niet wat met iedereen gebeurt in de pubertijd? Jij was toen je 16 was toch ook heel anders dan nu? Dat is ook karakterverandering, of niet soms? Je persoonlijkheid verandert ook met de jaren, je wordt beter in 'mentale vlakken' waar je beter in bent en slechter in andere dingen terwijl je hersenen groeien...
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:02:34 #94
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436740
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:

Lekker warm in bed. Mijn bier is op :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:02:58 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436762
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:

Serieus ik beloof jullie een ding:

Als ik laten presentator wordt begin ik een Jerry Springer achtige show en nodig ik in de eerste aflevering firefly uit. Ik zeg het je 3 miljoen kijkers minimaal.
C'est la vie
pi_99436792
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Is dat niet wat met iedereen gebeurt in de pubertijd? Jij was toen je 16 was toch ook heel anders dan nu? Dat is ook karakterverandering, of niet soms? Je persoonlijkheid verandert ook met de jaren, je wordt beter in 'mentale vlakken' waar je beter in bent en slechter in andere dingen terwijl je hersenen groeien...
Ja, ik verander ook altijd weer.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn werk enzo tel ik natuurlijk niet mee. Ik bedoel ervaring met diepgaande gesprekken en geflirt. Echt haar leren kennen.
Ik heb ook zovaak gesprekken met vrouwen die ik niet ken. In de trein, in de discotheek, waar dan ook. Maar zoveel betekent dat toch ook weer niet? :) Ik vind het iig niet perse flirten.
pi_99436805
quote:
Hoewel de sociale psychologie achter sommige items van dat pua spul niet eens zo gek is is het geen heilige graal.
Natuurlijk. Maar dat is net als de bijbel en diens gelovigen, er zitten mooie filosofische ideeen en mythologieen in, maar zodra het als dogmatische 'Waarheid' wordt gepresenteert -zoals vlieg doet- en NOG STEEDS zijn bronnen niet prijsgeeft, heb je te maken met rigide evangelisatie en verkeerde ideeen. In dit geval over vrouwen. Dat dient IMHO altijd ontmaskerd te worden.
pi_99436808
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:00 schreef firefly3 het volgende:
Tuurlijk jongen, jij leert honderden vrouwen écht kennen in één week tijd. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:04:04 #99
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436818
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Serieus ik beloof jullie een ding:

Als ik laten presentator wordt begin ik een Jerry Springer achtige show en nodig ik in de eerste aflevering firefly uit. Ik zeg het je 3 miljoen kijkers minimaal.
Wel techno erbij dan :P
pi_99436827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Galene het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk aan elkaar. Vrouwen hebben andere hormonen waardoor interesses in het algemeen anders liggen.

Vrouwen hebben als kind bijvoorbeeld de droom om later een prins op een witte paard te ontmoeten en spelen met barbies.

Mannen wilden als kind zijnde vroeger meestal spiderman of batman worden.

Accepteer de verschillen tussen man en vrouw.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:04:47 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436855
quote:

[..]

Dat heet volgens mij gewoon opgroeien.

Weer iets logisch wat firefly gaat presenteren als een wetenschap. Natuurlijk veranderen mensen van de middelbare school toen waren en het kinderen/pubers/kinderen en nu volwassenen.

En volwassenen gedragen zich nou eenmaal anders als toen ze op de middelbare school zaten.
C'est la vie
pi_99436872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Galene het volgende:
Natuurlijk. Maar dat is net als de bijbel en diens gelovigen, er zitten mooie filosofische ideeen en mythologieen in, maar zodra het als dogmatische 'Waarheid' wordt gepresenteert -zoals vlieg doet- en NOG STEEDS zijn bronnen niet prijsgeeft, heb je te maken met rigide evangelisatie en verkeerde ideeen. In dit geval over vrouwen. Dat dient IMHO altijd ontmaskerd te worden.
Het is dat ik al een hele leuke vriendin heb, maar anders ... O+
pi_99436875
quote:

[..]

Ja dat mensen gaan veranderen rond hun 20e is wel logisch aangezien je dan uit de puberteit komt. Je wordt wat rustiger en dus in veel aspecten zal je karakter in grote lijnen positief veranderen.
pi_99436885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, ik verander ook altijd weer.

[..]

Ik heb ook zovaak gesprekken met vrouwen die ik niet ken. In de trein, in de discotheek, waar dan ook. Maar zoveel betekent dat toch ook weer niet? :) Ik vind het iig niet perse flirten.
Nee, ik bedoel dat ik ook fysiek contact heb gelegd op een bepaalde manier. Dus handje vastpakken, beetje elkaar strelen enzo.
pi_99436892
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Of je bezoekt een festival, dan zie je er misschien wel duizenden :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:05:46 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436899
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja techno en nog een hele andere zooi mensen.
C'est la vie
pi_99436903
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja dat mensen gaan veranderen rond hun 20e is wel logisch aangezien je dan uit de puberteit komt. Je wordt wat rustiger en dus in veel aspecten zal je karakter in grote lijnen positief veranderen.
Werd ik maar rustig :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:06:23 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99436926
D
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of je bezoekt een festival, dan zie je er misschien wel duizenden :P
Dat had ik dus ook! Knap he jongens, goed he van mij!
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:06:44 #109
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99436942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk aan elkaar. Vrouwen hebben andere hormonen waardoor interesses in het algemeen anders liggen.

Vrouwen hebben als kind bijvoorbeeld de droom om later een prins op een witte paard te ontmoeten en spelen met barbies.

Er zijn meer dan genoeg jongens die met poppen spelen en meisjes die met auto's spelen, wat is nu precies je punt met dat kind ding?
Ik zal niet tegen je in gaan met dat vrouwen en mannen anders zijn (veel vrouwen zijn verfijnder en emotioneler) maar wel dat vrouwen andere hormonen hebben, mannen hebben namelijk dezelfde hormonen.
pi_99436962
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ik ook fysiek contact heb gelegd op een bepaalde manier. Dus handje vastpakken, beetje elkaar strelen enzo.
Ow. Nee, dat niet. Lijkt me ook geen prettig idee, met zoveel verschillende (en blijkbaar) makkelijke (dus in mijn ogen sletten) vrouwen..
pi_99437016
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef Newbie114 het volgende:
I feel flattered. :@
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:08:21 #112
13411 NaRRaToR
pi_99437027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ow. Nee, dat niet. Lijkt me ook geen prettig idee, met zoveel verschillende (en blijkbaar) makkelijke (dus in mijn ogen sletten) vrouwen..
zou ook een beetje raar zijn als je dat bij je klanten deed... of je moet homo zijn dan kun je er misschien mee wegkomen (het type nichterig wat overtouchy is bij iedereen :P)
pi_99437028
quote:

herhaling: waar heb je dit vandaan? Het zijn niet je eigen woorden.Wees openhartig over je bron(nen). Je blijft dit maar presenteren als 'feiten', zonder enige bron te benoemen. Dat is oa waarom je weerstand krijgt.
pi_99437046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Werd ik maar rustig :')
Zoek een leuk rustig stabiel meisje die haar zaakjes goed voor elkaar heeft.
Ik heb gelukkig zo'n meisje, thank god.. ^O^
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:08:57 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437052
quote:

[..]

Dat dus, is het zigeunervolk, van rond de dertig die opzoek zijn naar de vader van hun toekomstige kinderen ofzo? :')
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:09:00 #116
13411 NaRRaToR
pi_99437055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Galene het volgende:

[..]

herhaling: waar heb je dit vandaan? Het zijn niet je eigen woorden.Wees openhartig over je bron(nen). Je blijft dit maar presenteren als 'feiten', zonder enige bron te benoemen. Dat is oa waarom je weerstand krijgt.
och die bronnen kan ik je zo geven, maar hij moet er zelf mee komen :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:09:57 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437092
quote:
11s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Techno het volgende:

[..]

I feel flattered. :@
Jij bent de Steve Wilkos die hem genadeloos de mond snoert.

En dan gaan ze allemaal zo van: TECHNO TECHNO TECHNO TECHNO!

Ik zie mijn toekomst al voor me mensen.
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:10:25 #118
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437112
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

En daarom moet het lukken om je karakter aan te passen. Criminelen die tot inkeer komen, die bedenken (echt bedenken) dat het niet goed is als het zo doorgaat, moeten toch ook hun karakter veranderen? Ik denk dat je als 'emotionele mens' steeds meer groeit en krimpt, en je karakter dientengevolge ook. Dingen die je niet vaak gebruikt zullen steeds minder gebruikt worden en zo verlies je een karakterpuntje, net als dat je lange tijd geen gitaar speelt, zul je het verleren. Al (itt je skills) zal je karakter tegelijk ook groeien, maar dan op andere vlakken.
pi_99437115
quote:
Sowieso, alsof het spel van verleiden en liefde exacte wetenschap is. :')
pi_99437136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan :P
pi_99437138
quote:

[..]

Nee, ik maak zelfs mee dat ze aan mij vragen of ik haar kan beschermen tegen alle andere jongens in de club, want die zijn maar raar volgens haar.

Je moet een echte band met haar scheppen, dan kan het. Elke vrouw zal je dan eerder toelaten. Zelfs de meest lastige vrouw.

Een band kan je snel of langzaam scheppen met iemand. Bijvoorbeeld: Een vrouw zat met haar vriendin te twijfelen of ze op de tafel ging dansen of niet. Ik deed mijn hand op haar schouder, wees de tafel aan, en ik nam haar mee naar de tafel toe om met haar te dansen. Ze vond het geweldig en zei telkens bedankt tegen me. Zo schepte ik snel een band met haar, terwijl ik zelf ook op de tafel wilde dansen, niet om haar te versieren maar voor de lol.
pi_99437151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat dus, is het zigeunervolk, van rond de dertig die opzoek zijn naar de vader van hun toekomstige kinderen ofzo? :')
Hahahahaha dat is toch erg.
Ik zie die asociale oude vrouwen al helemaal voor me; (vaak) lang blond onverzorgd haar, beetje dikkig, rimpels, onder de tattoos en bier in de hand en natuurlijk zo'n rokersstem.

Ik voel je.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:12:40 #123
13411 NaRRaToR
pi_99437191
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

En daarom moet het lukken om je karakter aan te passen. Criminelen die tot inkeer komen, die bedenken (echt bedenken) dat het niet goed is als het zo doorgaat, moeten toch ook hun karakter veranderen? Ik denk dat je als 'emotionele mens' steeds meer groeit en krimpt, en je karakter dientengevolge ook. Dingen die je niet vaak gebruikt zullen steeds minder gebruikt worden en zo verlies je een karakterpuntje, net als dat je lange tijd geen gitaar speelt, zul je het verleren. Al (itt je skills) zal je karakter tegelijk ook groeien, maar dan op andere vlakken.
imho ben je hier een beetje appels met peren aan het vergelijken. persoonlijkheid is niet iets wat je door de jaren heen verliest als je er niets aan doet. Gedrag aan de andere kant wel (op sommige vormen zoals criminaliteit na dat is wat lastiger omdat de verleiding lang zal bestaan)
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:12:47 #124
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik zie die asociale oude vrouwen al helemaal voor me; (vaak) lang blond onverzorgd haar, beetje dikkig, rimpels, onder de tattoos en bier in de hand en natuurlijk zo'n rokersstem.

Ik voel je.
Dat laatste klinkt echt verkeerd in het Nederlands :')
pi_99437222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat heet volgens mij gewoon opgroeien.

Weer iets logisch wat firefly gaat presenteren als een wetenschap. Natuurlijk veranderen mensen van de middelbare school toen waren en het kinderen/pubers/kinderen en nu volwassenen.

En volwassenen gedragen zich nou eenmaal anders als toen ze op de middelbare school zaten.
Ja, en de meeste mensen zijn gestopt met groeien. Je kunt namelijk altijd nog groeien in je persoonlijkheid en karakter. Zenuw trekjes afleren, je angsten overwinnen, communicatieve vaardigheden verbeteren, meer ontdekken in de wereld.
pi_99437240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, ik maak zelfs mee dat ze aan mij vragen of ik haar kan beschermen tegen alle andere jongens in de club, want die zijn maar raar volgens haar.

Je moet een echte band met haar scheppen, dan kan het. Elke vrouw zal je dan eerder toelaten. Zelfs de meest lastige vrouw.

Een band kan je snel of langzaam scheppen met iemand. Bijvoorbeeld: Een vrouw zat met haar vriendin te twijfelen of ze op de tafel ging dansen of niet. Ik deed mijn hand op haar schouder, wees de tafel aan, en ik nam haar mee naar de tafel toe om met haar te dansen. Ze vond het geweldig en zei telkens bedankt tegen me. Zo schepte ik snel een band met haar, terwijl ik zelf ook op de tafel wilde dansen, niet om haar te versieren maar voor de lol.
Maar eerlijk is eerlijk, wat voor vrouwen probeer jij het bij? Van één of andere zorginstelling met 'n laag niveau of zo. Of gewoon lelijke onzekere.. Die van alles maar toelaten en alleen maar ja kunnen zeggen? Ze zijn allemaal zo gewillig bij jou als ik het zo lees.

Bij mij soms ook wel (volgens mij bij iedereen wel - de sletten) máár zulke meisjes zijn toch helemaal geen zak aan. In mijn ogen dan.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:14:20 #127
13411 NaRRaToR
pi_99437260
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

pi_99437287
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, wat voor vrouwen probeer jij het bij? Van één of andere zorginstelling met 'n laag niveau of zo. Of gewoon lelijke onzekere.. Die van alles maar toelaten en alleen maar ja kunnen zeggen? Ze zijn allemaal zo gewillig bij jou als ik het zo lees.

Bij mij soms ook wel (volgens mij bij iedereen wel - de sletten) máár zulke meisjes zijn toch helemaal geen zak aan. In mijn ogen dan.
Het is maar hoe laag je de lat wil leggen. :D
pi_99437293
quote:
Het is dat ik al een hele leuke vriendin heb, maar anders ... O+
Hee Techno, nice to meet you, Man. :)
pi_99437300
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg jongens die met poppen spelen en meisjes die met auto's spelen, wat is nu precies je punt met dat kind ding?
Ik zal niet tegen je in gaan met dat vrouwen en mannen anders zijn (veel vrouwen zijn verfijnder en emotioneler) maar wel dat vrouwen andere hormonen hebben, mannen hebben namelijk dezelfde hormonen.
Het merendeel van de meisjes spelen met poppen, en het merendeel van de jongens met auto's. Alleen om aan te geven dat er verschillen zijn.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:15:42 #131
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:12 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

imho ben je hier een beetje appels met peren aan het vergelijken. persoonlijkheid is niet iets wat je door de jaren heen verliest als je er niets aan doet. Gedrag aan de andere kant wel (op sommige vormen zoals criminaliteit na dat is wat lastiger omdat de verleiding lang zal bestaan)
Nee dat klopt maar ik bedoel ook dat dat steeds minder ten uiting gaat komen en steeds meer iets anders, niet dat je het definitief verliest ofzo, meer dat het grotendeels vervangen wordt (luiheid kan steeds actiever willen zijn worden, maar je zal nooit de actiefste persoon ooit worden omdat je ook nog 'sporen' van die luiheid in je hebt).
Dit is trouwens allemaal mijn filosofisch/gestoorde gedachtens, dus alles zelf getypt (op m'n iPod, heb nu dus last van mijn duimen) en die vertel ik vrijwel nooit aan iemand, omdat de meesten de bal niet goed kunnen kaatsten.
pi_99437328
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Het is maar hoe laag je de lat wil leggen. :D
Tsja, zeg het maar..

Ik denk dat hij die aardig laag legt, wat jij?
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:16:43 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437331
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik voel je.
Ik zag net weer zo'n aankondiging van dat programma over zigeuners.

Ik moet het veranderen: Zijn het zigeuners van rond de 16 die opzoek zijn naar de toekomstige vader van hun kinderen. :')
C'est la vie
pi_99437332
quote:
Je snapt het verschil tussen persoonlijkheid en gedrag niet eens.
pi_99437344
Als ik op een tafel zou dansen zou mij versieren ookal geen kunst meer zijn. Dan ben ik of dronken of sowieso een slet. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:17:18 #136
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437355
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het merendeel van de meisjes spelen met poppen, en het merendeel van de jongens met auto's. Alleen om aan te geven dat er verschillen zijn.
Technisch gezien is dat tot ongeveer het 5de jaar (als ze eenmaal weten dat ze jongens/meisjes zijn en zich daar naar moeten gedragen (imho wordt dat ze met de paplepel ingegoten)) ze allebei met dezelfde spullen zullen spelen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:17:31 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437360
quote:
Of als ie Gerrit heet:
C'est la vie
pi_99437361
quote:

[..]

Leuk dat je me telkens vals beschuldigt, net als dat je zei dat ik een PUA'er was.
pi_99437381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef Mpj het volgende:
Tsja, zeg het maar..

Ik denk dat ook ja.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:18:25 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437384
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuk dat je me telkens vals beschuldigt, net als dat je zei dat ik een PUA'er was.
Je draait om de feiten heen, waar haal je je info vandaan?
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:18:56 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef Mpj het volgende:

[..]

Tsja, zeg het maar..

Die lat moet wel op de bodem liggen denk ik.
C'est la vie
pi_99437409
quote:

[..]

Precies!! Beter kan ik het niet verwoorden.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:19:23 #143
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437421
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Je snapt het verschil tussen persoonlijkheid en gedrag niet eens.
Ik zal nogmaals je proberen inzicht te verschaffen in mijn vertroebelde gedachtes die ik maar met moeite kan uiten. Want bij criminelen is het geen gedrag meer (vooral bij draaideurcriminelen) maar een onderdeel van hun karakter.
En dit is allemaal mijn mening al zeg ik het alsof het feiten zijn.
pi_99437422
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Als ik op een tafel zou dansen zou mij versieren ookal geen kunst meer zijn. Dan ben ik of dronken of sowieso een slet. :')
Ja. :r

Firefly, zijn het erg lelijke of onnoemelijk domme vrouwen die jou keer op keer betasten?

Wil er wel even bij toevoegen; hulde voor firefly dat hij zo goed vrouwen kan versieren dat ze hem spontaan beginnen te betasten. Klasse. _O_
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:19:49 #145
13411 NaRRaToR
pi_99437431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee dat klopt maar ik bedoel ook dat dat steeds minder ten uiting gaat komen en steeds meer iets anders, niet dat je het definitief verliest ofzo, meer dat het grotendeels vervangen wordt (luiheid kan steeds actiever willen zijn worden, maar je zal nooit de actiefste persoon ooit worden omdat je ook nog 'sporen' van die luiheid in je hebt).
Dit is trouwens allemaal mijn filosofisch/gestoorde gedachtens, dus alles zelf getypt (op m'n iPod, heb nu dus last van mijn duimen) en die vertel ik vrijwel nooit aan iemand, omdat de meesten de bal niet goed kunnen kaatsten.
het verklaart het gebrek aan enters in je tekst. vond al dat je vreemd typte zonder alinea's :P

Uiteraard is iemand continu in ontwikkeling (in hoeverre iemand er voor open staat) en dat je altijd je "rugzak" om het maar even een woord te geven meedraagt klopt ook wel. Maar zo'n rugzak wordt steeds minder zwaar naarmate je ermee om leert gaan. en dat is je persoonlijkheid.

Niet te verwarren met soft skills die aan te leren zijn zoals communicatieve vaardigheden etc.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:19:51 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437433
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies!! Beter kan ik het niet verwoorden.
Inbreken en crimineel gedrag is een manier van gedrag geen karaktereigenschap nitwit. :')
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:20:00 #147
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja. :r

Firefly, zijn het erg lelijke of onnoemelijk domme vrouwen die jou keer op keer betasten?
Ik moest denken aan Big Momma. Ben ik nu een slecht persoon?
pi_99437445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Galene het volgende:
Hee Techno, nice to meet you, Man. :)
Insgelijks, je zit hier nog niet zo lang zo te zien? ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:20:34 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437462
quote:
Ah wanneer gaan wij eens uit?
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:21:22 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437482
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik moest denken aan Big Momma. Ben ik nu een slecht persoon?
Slechter dan Firefly kan niet lijkt me dus nee.
C'est la vie
pi_99437484
Kan vlieg niet even gekickt worden? Kunnen we weer op een meer constructieve manier door
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:21:30 #152
13411 NaRRaToR
pi_99437490
quote:
ligt er een beetje aan hoe hard-to-get je speelt. dat je danst op de bar is niets anders als een uiting van je seksualiteit :) niets met sletterig gedrag te maken (hoewel alcohol er een factor in kan spelen :P)
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:21:55 #153
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437506
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

het verklaart het gebrek aan enters in je tekst. vond al dat je vreemd typte zonder alinea's :P

Uiteraard is iemand continu in ontwikkeling (in hoeverre iemand er voor open staat) en dat je altijd je "rugzak" om het maar even een woord te geven meedraagt klopt ook wel. Maar zo'n rugzak wordt steeds minder zwaar naarmate je ermee om leert gaan. en dat is je persoonlijkheid.

Niet te verwarren met soft skills die aan te leren zijn zoals communicatieve vaardigheden etc.
Ik denk ook niet in alinea's :P
Maar ik denk toch dat je zelf invloed hebt op die rugzak, niet alleen uiterlijke factoren.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:22:19 #154
13411 NaRRaToR
pi_99437519
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik denk ook niet in alinea's :P
Maar ik denk toch dat je zelf invloed hebt op die rugzak, niet alleen uiterlijke factoren.
lees mijn tekst nog eens
pi_99437539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoogstaande knappe vrouwen. Hoe leuker ik de vrouw vind, hoe makkelijker het meestal gaat. Dit komt omdat ik dan oprecht naar haar toe stap. Knappe vrouwen zijn vaak zelfs liever (uit ervaring) dan lelijke vrouwen. En ik hou meer van vrouwen met diepgang.
pi_99437546
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ah wanneer gaan wij eens uit?
Bel me, schatje. O+
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:23:27 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99437567
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bel me, schatje. O+
Nummer, PM :*
C'est la vie
pi_99437581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan vlieg niet even gekickt worden? Kunnen we weer op een meer constructieve manier door
+1

Door zijn overloze geneuzel hebben veel reguliere posters ook niet zoveel zin meer om hier te posten.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:24:20 #159
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437606
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

lees mijn tekst nog eens
Hjmn mijn hersenen vinden het moeilijk om verder te komen dan 'op een gegeven moment is de rugzak 'vol' en moet je hem lichter maken door er goed mee om te gaan', al snap ik nu dat je bedoelt dat je daar zelf ook dingen aan toe kan voegen. (hoop dat ik gelijk heb, anders is het hoogste tijd om te gaan slapen)
pi_99437615
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ik hou meer van vrouwen met diepgang.
:')__________! Ik heb bij jou echt nog geen diepgang kunnen ontdekken.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:25:35 #161
13411 NaRRaToR
pi_99437642
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

:')__________! Ik heb bij jou echt nog geen diepgang kunnen ontdekken.
hij bedoelt ook een andere soort diepgang ;)
pi_99437661
quote:
Hoogstaande knappe vrouwen. Hoe leuker ik de vrouw vind, hoe makkelijker het meestal gaat. Dit komt omdat ik dan oprecht naar haar toe stap. Knappe vrouwen zijn vaak zelfs liever (uit ervaring) dan lelijke vrouwen. En ik hou meer van vrouwen met diepgang.
Diepgang en dat zeg jij, mr. oppervlakkig geneuzel himself? Mja, dames die jouw onzin "diggen" zullen wel diepgang hebben, dat is uiteraard een kwestie van perceptie. :')
pi_99437672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

och die bronnen kan ik je zo geven, maar hij moet er zelf mee komen :P
ja, dat weet ik ook -ik ken veel van die boekjes en sites-. De punt is dat Vlieg niet eerlijk is. En dat is Zo doorzichtig.
Eerlijk is: Ik heb de stelling: "Een vrouw moet/is dit en dat..en een man moet dit en dat", dat heb ik gelezen in dit en dat (bron). Ik ben het er mee eens, omdat (reden), wat vinden jullie?
-Of zoiets-
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:27:35 #164
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437693
quote:

[..]

Ik ook, en dat zijn imho vaak de minder knappe, die met problemen (ik vind het leuk andermans problemen aan te horen en met anderen te filosoferen al heb ik daar nu niemand voor, behalve jullie dan haha), die het goed moeten maken met hun innerlijk dat ze hun uiterlijk niet mee hebben. Uiterlijk maakt mij ook weinig uit als ik een relatie met iemand wil (je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen), en ik heb zelf veel ervaring met mooie meisjes die bitches zijn tegen iedereen.(behalve hun eigen groepje)
pi_99437720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Galene het volgende:

[..]

ja, dat weet ik ook -ik ken veel van die boekjes en sites-. De punt is dat Vlieg niet eerlijk is. En dat is Zo doorzichtig.
Eerlijk is: Ik heb de stelling: "Een vrouw moet/is dit en dat..en een man moet dit en dat", dat heb ik gelezen in dit en dat (bron). Ik ben het er mee eens, omdat (reden), wat vinden jullie?
-Of zoiets-
Ervaring
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:29:26 #166
13411 NaRRaToR
pi_99437753
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hjmn mijn hersenen vinden het moeilijk om verder te komen dan 'op een gegeven moment is de rugzak 'vol' en moet je hem lichter maken door er goed mee om te gaan', al snap ik nu dat je bedoelt dat je daar zelf ook dingen aan toe kan voegen. (hoop dat ik gelijk heb, anders is het hoogste tijd om te gaan slapen)
ook maar mede dat er al veel voor je is ingestopt door anderen waar je zelf geen directe invloed op hebt. ik noem een opvoeding / vriendengroep / ervaringen met relaties / dierbaren die je bent verloren etc. En daar moet je mee om leren gaan. en dat is onderdeel van je persoonlijkheid. En naarmate je ouder wordt neem je daar zelf ook een standpunt in.

Ik weet bijv. dat ik mijn kinderen later heel anders ga opvoeden als dat mijn moeder dat bij mij heeft gedaan. niet dat ik een slechte opvoeding heb gehad maar omdat mijn standpunten naamate ik ouder ben geworden afwijken van de opvoeding die ik gekregen heb.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:29:38 #167
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437757
quote:

[..]

-Of zoiets-
Dit wil ik al 20 minuten tegen je zeggen: het is wel het punt hè... :P
En ik heb ook alle boekjes gelezen, meesten zijn een boel geneuzel om iets waardevols heen (1 à 2 goede tips).
pi_99437797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef hasjman het volgende:

Maar waarom blijf je die leugen jezelf voor houden? Wat is de kans dat je je leven totaal omgooit en je aan jezelf gaat werken? 0,0 toch?
Om dat liegen tegen jezelf nou eenmaal makkelijker is dan alles omgooien.

quote:
Wat heloef zegt is echt beter voor je. Je kan je of obsessief blijven focussen met wat er allemaal mis is met je leven, dat je geen vriendin hebt, (het verhaal wat we al een paar honderd keer hebben gehoord) etc etc of je accepteert de situatie nou eenmaal en gaat je focussen op andere dingen.

Maar goed, nu komt je weer met het antwoord "maar ik heb geen andere dingen, alles behalve een vriendin hebben doet er niet toe bla bla blaat".
Ik zie gewoon weinig andere dingen die belangrijk of leuk genoeg zijn. De meeste dingen interesseren me geen biet, zolang ik maar enigzins gelukkig word en een leuk meisje weet te vinden om de rest van mijn leven mee samen te zijn.

quote:
Trouwens, over 5 jaar als er niets is veranderd, wat doe je dan?
Ik heb een paar jaar geleden daar al iets op bedacht, wat nu nog ongeveer 4 jaar weg is. Ik heb weleens begrepen dat er een ban op staat om het daarover te hebben, dus dat zal ik niet doen :) Maar denk sowieso dat ik dat toch niet zal doen zolang mijn ouders er nog zijn omdat dat ook een teleurstelling zou zijn. Aam de andere kant zou ik dan dat probleem niet meer hebben.

Maar het allerliefste voorkom ik dat scenario en maak ik mijn leven op orde. Maar vanaf waar ik zit lijkt dat zo ver weg en zo onmogelijk dat ik steeds meer twijfel of dat mij wel zou lukken. Misschien ben ik gewoon niet in staat om normaal te zijn :)

quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:28 schreef zusterclivia het volgende:

Hoe ga je van A naar B komen dan Benzin?
Wat zijn je plannen.
Ik weet het nog niet. Ik weet alleen maar dat ik biet blij ben met mijn leven zoals het nu is. Heb pas een half beeld van wat ik wel wil zijn, laat staan dat ik weet hoe ik daar moet komen. Het is zo ver weg en het is niet eens in zicht.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:

Hij weet nu nog de schijn op te houden voor zijn ouders dat het goed gaat. Als ze er dan achter komen dat het niet goed gaat is dat natuurlijk rot. Maar beter dat ze er nu achter komen, en dat hij een stap in de juiste richting doet om beter te worden, dan over een paar jaar als hij er hetzelfde of slechter aan toe is en het niet langer kan verbergen.
Jullie hebben geen idee hoe erg ik ze dan teleur ga stellen :) Ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ouders zijn maar lastig eigenlijk. Wil gewoon graag dat ze trots op me kunnen zijn :)

quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef zusterclivia het volgende:

Er is zelf al eens iemand geweest die heeft aangeboden met hem de stappen te zetten naar de huisarts en zo verder, dan hoop ik net als meerdere hier dat hij dat dan ook aanpakt en die helpende handen gebruikt om dat eerste moeilijke stukje te doorlopen. Maar hij houdt zijn deur gesloten waardoor dit leven waar hij zelf zo van kotst onnodig in stand gehouden blijft.
Dat eerste stukje is niet alleen moeilijk, het is bijna onmogelijk. Ik kan daar gewoon niet doorheen, maar ook niet op deze manier verder. En dan blijft er niets over :)

quote:
Nouja ik las het al eerder deze ochtend en het was leuk om te lezen, dus ik sluit ook maar af met de woorden:
Hup Benzin ;)
Dankjewel guys. Zou willen dat ik er wat mee kon/deed. In elk geval bedankt voor de poging tot steun :) Dat is al het liefste wat ooit voor me gedaan is.

Het moet gewoon binnen een paar jaar goed komen, want ik hou dit niet meer decennia lang vol :) Mijn uithoudingsvermogen is bijna op. Ik hoop zo dat ik ooit nog echt gelukkig zal zijn. Al is het maar voor een dag.
pi_99437805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ghe zo graag wil ik ook niet rustig worden. Doe ik wel als ik 65+ ben...
pi_99437820
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:28 schreef firefly3 het volgende:
Ervaring
Ja, dat blijkt. Gezien niet één vrouw het met je eens is. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:31:25 #171
13411 NaRRaToR
pi_99437822
quote:

[..]

-Of zoiets-
maar daar zit hij ook niet voor in het juiste topic als hij discussie wil voeren over zijn bronnen dan opent ie daar toch lekker een apart topic voor (of hij blaast nieuw leven in het pua topic )
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:31:46 #172
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437835
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:29 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ook maar mede dat er al veel voor je is ingestopt door anderen waar je zelf geen directe invloed op hebt. ik noem een opvoeding / vriendengroep / ervaringen met relaties / dierbaren die je bent verloren etc. En daar moet je mee om leren gaan. en dat is onderdeel van je persoonlijkheid. En naarmate je ouder wordt neem je daar zelf ook een standpunt in.

Ik weet bijv. dat ik mijn kinderen later heel anders ga opvoeden als dat mijn moeder dat bij mij heeft gedaan. niet dat ik een slechte opvoeding heb gehad maar omdat mijn standpunten naamate ik ouder ben geworden afwijken van de opvoeding die ik gekregen heb.
Ik ga mijn kinderen later (als ik die krijg :')) ook anders opvoeden als ik opgevoed ben, want ik wil nu al aan de drugs enzo (hou mezelf er wel vanaf, lees mezelf goed in enzo), want daar zijn mijn ouders echt tegen, dus ga ik mijn kinderen juist over drugs vertellen de non-scare tactic manier.
pi_99437865
quote:
Ervaring
je blijft maar ontwijken. zolang jij iets stelt als feit, dien je daar je bron voor te geven. Punt.
Zolang je dat niet doet, ben je volstrekt ongeloofwaardig.
pi_99437927
Overigens, het niveau van "leukheid" die ik kan krijgen wordt steeds maar hoger en hoger. Dat is omdat ik aan mezelf werk, niet omdat ik op hetzelfde niveau blijf hangen van slechte gewoontes. Slechte gewoontes moet je eruit gooien, en goede dingen verbeteren. Heb je angst om vrouwen aan te spreken? Zorg dat die angst weg gaat. Heb je moeite met sport? Ga er harder tegenaan. Zorg dat je alsmaar beter wordt op alle vlakken in je leven, terwijl je er van geniet.

Ik ben echt blij dat het nu zo goed gaat, ik zie het leven nu meer als avontuur dan ooit hiervoor.
pi_99437972
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 14 juli 2011 00:30 schreef benzin het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden daar al iets op bedacht, wat nu nog ongeveer 4 jaar weg is. Ik heb weleens begrepen dat er een ban op staat om het daarover te hebben, dus dat zal ik niet doen :) Maar denk sowieso dat ik dat toch niet zal doen zolang mijn ouders er nog zijn omdat dat ook een teleurstelling zou zijn. Aam de andere kant zou ik dan dat probleem niet meer hebben.

Maar het allerliefste voorkom ik dat scenario en maak ik mijn leven op orde. Maar vanaf waar ik zit lijkt dat zo ver weg en zo onmogelijk dat ik steeds meer twijfel of dat mij wel zou lukken. Misschien ben ik gewoon niet in staat om normaal te zijn :)

Normaal zijn is onzin. Zo'n deadline voor jezelf zetten ook.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:35:40 #176
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99437973
Benzin, zoals je die eerste zin van je post hebt gedaan daar heb je zo'n gelijk in, niet normaal. En ja daar heb ik ook ervaring mee.
Maar ik voel me ook wel eens emotioneel moe, zelfs vaker dan eens wegens verschillende problemen, ook ik wil mijn ouders trots maken maar daar faal ik keer op keer in, en dat doet mij pijn want wat ik doe en deed is ook niet goed voor mij, maar ik weet dat mijn ouders trots op mij zijn als ik doe wat goed is voor mijzelf (of als ik een level haal voor mijn moeder :{)
pi_99437999
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt. Gezien niet één vrouw het met je eens is. :')
Alsof vrouwen op fok het leuk vinden als iemand verteld hoe vrouwen zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden als een vrouw komt vertellen hoe mannen zijn.
pi_99438000
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, het niveau van "leukheid" die ik kan krijgen wordt steeds maar hoger en hoger. Dat is omdat ik aan mezelf werk, niet omdat ik op hetzelfde niveau blijf hangen van slechte gewoontes. Slechte gewoontes moet je eruit gooien, en goede dingen verbeteren. Heb je angst om vrouwen aan te spreken? Zorg dat die angst weg gaat. Heb je moeite met sport? Ga er harder tegenaan. Zorg dat je alsmaar beter wordt op alle vlakken in je leven, terwijl je er van geniet.

Ik ben echt blij dat het nu zo goed gaat, ik zie het leven nu meer als avontuur dan ooit hiervoor.
Als je een éckte alpha was he, dan hoefde je jezelf helemaal niet bezig te houden met die onzin.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:38:04 #179
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438066
Trouwens, ik denk dat alpha ook geen karaktereigenschap is, meer gedrag. Het kan zijn dat een karaktereigenschap van jou leid tot dit gedrag, maar 'alpha' is geen echt karaktereigenschap imho.
Ook is normaal zijn onzin, als iedereen normaal was zou de wereld maar saai zijn.
pi_99438077
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:30 schreef benzin het volgende:

Jullie hebben geen idee hoe erg ik ze dan teleur ga stellen :) Ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ouders zijn maar lastig eigenlijk. Wil gewoon graag dat ze trots op me kunnen zijn :)

Dan moet je ze een reden geven om trots te zijn. En dat is niet je problemen verbergen tot het een keer niet meer te verbergen valt.
pi_99438099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef firefly3 het volgende:
Alsof vrouwen op fok het leuk vinden als iemand verteld hoe vrouwen zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden als een vrouw komt vertellen hoe mannen zijn.
Ja, dat zou ik ook zeggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten. Maar goed, ik neem het je niet kwalijk hoor, want dat kun je nu eenmaal niet copy/pasten uit je pua-lectuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 00:40:20 ]
pi_99438111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef Newbie114 het volgende:
Trouwens, ik denk dat alpha ook geen karaktereigenschap is, meer gedrag. Het kan zijn dat een karaktereigenschap van jou leid tot dit gedrag, maar 'alpha' is geen echt karaktereigenschap imho.
Ook is normaal zijn onzin, als iedereen normaal was zou de wereld maar saai zijn.
Ik geloof niet dat alpha gedrag is. Al vanaf heel jongs af aan kan je de alpha's en de beta's uit een klas halen. Op uitzonderingen na zal dat door de jaren heen ook hetzelfde blijven. Het is als introvert vs extravert.
pi_99438114
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je een éckte alpha was he, dan hoefde je jezelf helemaal niet bezig te houden met die onzin.
Ik wil meer, zoals elk ander doel in mijn leven, terwijl ik geniet van wat ik al heb. Nog extremere avonturen meemaken. The sky is the limit!
pi_99438119
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:

niveau van "leukheid"? Dan ben je volgens mij sowieso al oppervlakkig bezig. Ik vind iemand leuk of niet, klaar. Wat de buiten wereld ook ziet, voor mij is dat op dat moment de mooiste en leukste persoon.
pi_99438148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alleen als het niet klopt of op een generaliserende simplistische manier gebracht wordt.
pi_99438164
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

niveau van "leukheid"? Dan ben je volgens mij sowieso al oppervlakkig bezig. Ik vind iemand leuk of niet, klaar. Wat de buiten wereld ook ziet, voor mij is dat op dat moment de mooiste en leukste persoon.
Ik zie het niet zo zwart wit, maar gekleurd. Elke vrouw heeft goede en slechte eigenschappen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:41:12 #187
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat alpha gedrag is. Al vanaf heel jongs af aan kan je de alpha's en de beta's uit een klas halen. Op uitzonderingen na zal dat door de jaren heen ook hetzelfde blijven. Het is als introvert vs extravert.
Ook kun je als introvert persoon leren om meer extrovert te worden. Dat is wel een feit. Anders is er echt geen hoop meer voor mij :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:41:30 #188
13411 NaRRaToR
pi_99438183
ik zit nog te wachten op het moment waarop hij een dvd-box gaat aanbieden ofzo. hij is zo overtuigd van zijn eigen gelijk en theorie dat hij helemaal wereldvreemd is geworden.

hij kan iig nog altijd bij de Jehova's e.d. terecht.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:41:51 #189
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438209
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is het heel erg gay dat ik vrijwel hetzelfde denk?
pi_99438212
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Normaal zijn is onzin. Zo'n deadline voor jezelf zetten ook.
Ik wil gewoon graag zijn zoals veel leeftijdsgenoten :) Het voelt alsof ik niet ben zoals de rest en dat vind ik niet prettig. Daarnaast heb ik het idee dat mijn leven leeg en betekenisloos is in vergelijking met hun.

Die deadline is wat me op de been houdt. Het idee dat het voor die tijd goed moet gaan is belangrijk. Het geeft mijn leven een doel, maar het zorgt tegelijkertijd ook voor een soort van backup voor als ik faal. Het geeft me het idee dat dit rotgevoel niet nog jaren hoeft te duren.

quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

Dan moet je ze een reden geven om trots te zijn. En dat is niet je problemen verbergen tot het een keer niet meer te verbergen valt.
Ze waren altijd trots op mijn cijfers, maar ik merk gewoon dat dat ze steeds minder doet. En behalve mijn intelligentie ben ik een nul en is de rest van mijn leven een grote bende :) Ik weet gewoon niet hoe ik ze trots moet houden.
pi_99438246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

maar daar zit hij ook niet voor in het juiste topic als hij discussie wil voeren over zijn bronnen dan opent ie daar toch lekker een apart topic voor (of hij blaast nieuw leven in het pua topic )
Neen. Hij zit hier zaken te verkondigen wat gepapegaai is. O.a ik confronteer hem daarmee -want het is zeer obvious- en hij is daar niet eerlijk in, dat dat niet zijn ideeen zijn, maar hij doet alsof dat wel zo is. en dat doet hij HIER. Dat is onacceptabel. Dan ben je gewoon een oplichter. Zie mijn openingspost.
pi_99438267
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef benzin het volgende:

Ze waren altijd trots op mijn cijfers, maar ik merk gewoon dat dat ze steeds minder doet. En behalve mijn intelligentie ben ik een nul en is de rest van mijn leven een grote bende :) Ik weet gewoon niet hoe ik ze trots moet houden.
Door gelukkig te zijn in het leven.
pi_99438273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef NaRRaToR het volgende:
ik zit nog te wachten op het moment waarop hij een dvd-box gaat aanbieden ofzo. hij is zo overtuigd van zijn eigen gelijk en theorie dat hij helemaal wereldvreemd is geworden.

Het zou wereldvreemd zijn als ik geen betere resultaten had dan een half jaar terug. Maar de resultaten zijn er, dus de theorie klopt in de praktijk.
pi_99438295
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ook kun je als introvert persoon leren om meer extrovert te worden. Dat is wel een feit. Anders is er echt geen hoop meer voor mij :')
Hoezo geen hoop meer? Introvert is wat anders dan enorm verlegen of onzeker.
pi_99438311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Door gelukkig te zijn in het leven.
Maar dat ben ik niet. En volgens jullie is er maar een manier om dat te worden en daarvoor moet ik ze verdrietig en boos maken :)
pi_99438354
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dat ben ik niet. En volgens jullie is er maar een manier om dat te worden en daarvoor moet ik ze verdrietig en boos maken :)
Ze hoeven het niet te weten.
pi_99438361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb je zin om vrijdag een hoop knappe vrouwen te ontmoeten? Neem je camera mee, je zult de tijd van je leven hebben. Entree kaartje betaal ik wel.
pi_99438380
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik wil meer, zoals elk ander doel in mijn leven, terwijl ik geniet van wat ik al heb. Nog extremere avonturen meemaken. The sky is the limit!
Oké, jij snapt er dus echt geen hout van. Wat een droeftoeter ben je ook he. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:46:12 #199
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het zou wereldvreemd zijn als ik geen betere resultaten had dan een half jaar terug. Maar de resultaten zijn er, dus de theorie klopt in de praktijk.
Wilt u dit ook leren? Dan hebben we nu speciaal voor de eerste 10 klanten een dvd boxset van 7 cd's inclusief:
- wat te doen als ze nee zegt?
- wanneer moet ik naar de wc gaan?
- hoe veeg ik mijn anus af op een alpha manier?
- heeft alpha iets te maken met alpaca?
Nu! Voor de eerste 10 klanten van 150 euro maar 100 euro! En dat is nog niet alles, bestelt u nu krijgt u ook nog eens een mooi boek! Met plaatjes :o!
/tellselmode
pi_99438413
Minimale leeftijd is wel 21, newbie je zou ook eventueel mee mogen, maar ik denk niet dat je daar dan naar binnen komt.
pi_99438431
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wilt u dit ook leren? Dan hebben we nu speciaal voor de eerste 10 klanten een dvd boxset van 7 cd's inclusief:
Nu! Voor de eerste 10 klanten van 150 euro maar 100 euro! En dat is nog niet alles, bestelt u nu krijgt u ook nog eens een mooi boek! Met plaatjes :o!
/tellselmode
haha
pi_99438461
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Oké, jij snapt er dus echt geen hout van. Wat een droeftoeter ben je ook he. :')
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, surinamer wannabe (zoals iemand anders ook al dacht).
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:48:29 #203
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo geen hoop meer? Introvert is wat anders dan enorm verlegen of onzeker.
Mijn hersenen linken dat. Ik haat superextroverte mensen, die zijn hartstikke irritant (gelukkig ken ik er maar een, al wil ik hem vaak zat de hersens inslaan (hij heeft een leuk meisje ervan overtuigt dat ze mij maar niet meer moes sms'en omdat weet ik niet. En hij heeft al een vriendin! Kom op zeg)
pi_99438476
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef firefly3 het volgende:
Heb je zin om vrijdag een hoop knappe vrouwen te ontmoeten? Neem je camera mee, je zult de tijd van je leven hebben. Entree kaartje betaal ik wel.
Beetje kansloos ook, om mensen die écht bij professionele hulp gebaat zijn dergelijke aanbiedingen te doen.

Hoewel dat wel een hoop zegt over jouw wereldbeeld en state of mind.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:49:14 #205
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

haha
Lueken garp hè, hij moest gewoon even :P
pi_99438506
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:48 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, surinamer wannabe (zoals iemand anders ook al dacht).
Ik ben geen Surinamer, en ik heb ze letterlijk voor het uitzoeken. Wat kom je uitleggen kneus?
pi_99438514
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil gewoon graag zijn zoals veel leeftijdsgenoten :) Het voelt alsof ik niet ben zoals de rest en dat vind ik niet prettig. Daarnaast heb ik het idee dat mijn leven leeg en betekenisloos is in vergelijking met hun.

Die deadline is wat me op de been houdt. Het idee dat het voor die tijd goed moet gaan is belangrijk. Het geeft mijn leven een doel, maar het zorgt tegelijkertijd ook voor een soort van backup voor als ik faal. Het geeft me het idee dat dit rotgevoel niet nog jaren hoeft te duren.

Hoe oud ben je? Ik ben ook niet zoals de rest, dat maakt juist de mensen die wel allemaal hetzelfde zijn betekenisloos en leeg. Zij zullen altijd die groep blijven, terwijl ik me kan onderscheiden van de rest, vooruitstrevend kan zijn en creatief kan werkem. Het is geen schande jezelf te zijn.

Ik heb ooit ook zo'n deadline gesteld, maar in plaats van te vechten dacht ik bij elke tegenslag 'maakt niet uit, ik moet nog maar even'. Daar schiet je niets mee op. Uiteindeljk was ik op mijn deadline nog niets vooruit gegaan, maar kon ik mezelf er toch niet aan houden. Vluchten is zwak.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:50:08 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99438518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef NaRRaToR het volgende:

Geen kwaad woord over Jehova's mijn vader was er een.
C'est la vie
pi_99438519
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:48 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Mijn hersenen linken dat. Ik haat superextroverte mensen, die zijn hartstikke irritant (gelukkig ken ik er maar een, al wil ik hem vaak zat de hersens inslaan (hij heeft een leuk meisje ervan overtuigt dat ze mij maar niet meer moes sms'en omdat weet ik niet. En hij heeft al een vriendin! Kom op zeg)
Van die superextraverte mensen zijn gewoon onzeker en proberen dat te overschreeuwen of enorm aandachtsgeil heb ik het idee. Irritant ja.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:50:36 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
Minimale leeftijd is wel 21, newbie je zou ook eventueel mee mogen, maar ik denk niet dat je daar dan naar binnen komt.
Ik moet vrijdag tot 2300 werken (waarschijnlijk zelfs tot 000 of later)
pi_99438552
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Het feest is in Amsterdam overigens
pi_99438561
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van die superextraverte mensen zijn gewoon onzeker en proberen dat te overschreeuwen of enorm aandachtsgeil heb ik het idee. Irritant ja.
Zou wel kunnen, maar sommige mensen zijn nou eenmaal echt zo.
pi_99438583
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Geen kwaad woord over Jehova's mijn vader was er een.
Je vader was wel meer dan enkel een jehova toch?

Jehova's zijn gewoon irritant en/of delusional.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:52:54 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99438621
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

/tellselmode
Wij moeten zeker een keer samen uit, deze vent heeft humor mensen. _O-
C'est la vie
pi_99438626
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook oneens. Het zijn gewoon die vervelenden die altijd aan de deur komen - die zijn HEEL vervelend.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:53:23 #216
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit dus. En dan bij elk sociaal foutje er gelijk boven op zitten, geen ruimte maken voor jou in het gesprek (ikzelf probeer altijd ruimte te maken als er anderen bij zitten) en je maar afzeiken als je erbij zit: ooh kijk jongens newbie post om 315 verveeld op Facebook, hahaha en dan tegen mij vind je zeker wel stoer hè? Toen wou ik hem echt op zijn bek rammen. Moet ik vaker doen, ledereen loopt over me heen.
pi_99438642
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ook oneens. Het zijn gewoon die vervelenden die altijd aan de deur komen - die zijn HEEL vervelend.
Daarom en/of delusional. ;)
pi_99438646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

[..]

Zou wel kunnen, maar sommige mensen zijn nou eenmaal echt zo.
Een opstapje geven om de knapste vrouwen te ontmoeten en meer.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:54:20 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99438679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja hij was ook de vriend van mijn moeder en mijn vader ja. :P

Ik vind ze meestal ook wel irritant hoor, de meeste dan.
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:54:23 #220
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438681
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

Afwassen, ik iig.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:55:40 #221
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Wij moeten zeker een keer samen uit, deze vent heeft humor mensen. _O-
Ik heb zo mijn momenten. Al gebruik ik irl veel meer sarcastische humor (als ze iets doms zeggen mooi op sarcastische toon mee instemmen en dingen sarcastisch zeggen) waar ik een hekel aan heb is ironie :P.
pi_99438766
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:

Hoe oud ben je? Ik ben ook niet zoals de rest, dat maakt juist de mensen die wel allemaal hetzelfde zijn betekenisloos en leeg. Zij zullen altijd die groep blijven, terwijl ik me kan onderscheiden van de rest, vooruitstrevend kan zijn en creatief kan werkem. Het is geen schande jezelf te zijn.
Ben inmiddels al 21 :)

Sommige mensen zijn cool, leuk en uniek door anders te zijn dan de rest. Andere mensen zijn sukkels als ze anders zijn dan de rest. Ik hoor helaas bij die laatste categorie.

quote:
Ik heb ooit ook zo'n deadline gesteld, maar in plaats van te vechten dacht ik bij elke tegenslag 'maakt niet uit, ik moet nog maar even'. Daar schiet je niets mee op. Uiteindeljk was ik op mijn deadline nog niets vooruit gegaan, maar kon ik mezelf er toch niet aan houden. Vluchten is zwak.
Dat klopt, dat herken ik wel. Maar weet gewoon niet wat ik anders moet.

Vluchten is misschien wel zwak, maar ik vlucht liever op mijn hoogtepunt dan als ik straks een oud mannetje ben en de natuur me laat vluchten. Het scheelt iig een hoop lijden. Ik ben bang dat als ik straks oud ben ik niets/niemand in mijn leven zal hebben als mijn ouders er niet meer zijn :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:56:19 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99438771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij probeert een Surinamer na te doen? _O-

Ik moet hier als Surinamer zo hard om lachen. _O-
C'est la vie
pi_99438772
Vorige week stond ik op een catwalk te dansen met 4 vrouwen, de ams fashion week is bijna voorbij dus als je echt los wilt gaan moet het snel.
pi_99438786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een opstapje geven om de knapste vrouwen te ontmoeten en meer.
Ikheb vandaag een ketting voor mijn moeder gekocht. Heel lang uitgezocht. Die ketting is nu ineens weg. Ik vermoed dat ik de ketting per ongeluk in een tas heb gedaan die ik deze avond aan mijn scharrel heb gegeven. Wat moet ik doen? Haar smsen of bellen? Wat is het beste?
pi_99438832
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn cool, leuk en uniek door anders te zijn dan de rest. Andere mensen zijn sukkels als ze anders zijn dan de rest. Ik hoor helaas bij die laatste categorie.

Je moet niet zo in hokjes denken, ieder mens is uniek! Zelfs tweelingen zijn apart gezien uniek! Iedereen is anders in kleding, denkwijze en opvattingen.

Dat valt echt niet in hokjes te plaatsen!
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:58:03 #227
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ikheb vandaag een ketting voor mijn moeder gekocht. Heel lang uitgezocht. Die ketting is nu ineens weg. Ik vermoed dat ik de ketting per ongeluk in een tas heb gedaan die ik deze avond aan mijn scharrel heb gegeven. Wat moet ik doen? Haar smsen of bellen? Wat is het beste?
Koop het boek :P
pi_99438844
quote:

[..]

Doen waar jij zin in hebt. Als je dat niet doet, dan doe je anders dan normaal.
pi_99438850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige week stond ik op een catwalk te dansen met 4 vrouwen, de ams fashion week is bijna voorbij dus als je echt los wilt gaan moet het snel.
Hoe was je gevoel op dat moment? Dat is nou mijn ultieme droom, dansen op de beat van MJ met vijf bloedmooie vrouwen om me heen,

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Echt waar joh? Dat wil je toch niet eens zijn.

Ik ook nu. _O- _O- _O-
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:59:32 #230
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom denk ik nu toch aan quintes, en nog erger een die 'ey swa' zegt...
Sorry man.
pi_99438904
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Koop het boek :P
Ik zal het overwegen, ja, in de hoop dat vrouwen mij spontaan betasten als ze mij zien.
pi_99438932
quote:
Tja, feit is dat 99% van de mannen in dat wereldje gay is. Dus dat zullen die vrouwen van jou ook wel hebben gedacht. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:00:54 #233
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99438957
quote:
Ik las eerst anus, en toen arms fashion. Ik ga denk ik maar eens slapen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:01:29 #234
13411 NaRRaToR
pi_99438982
ik taai em af... weet niet of ik nog ga posten in dit topic met zo'n clown die de boel verziekt. had gehoopt op wat advies, maar ik kom der zelf ook wel uit
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:01:34 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99438986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoe was je gevoel op dat moment? Dat is nou mijn ultieme droom, dansen op de beat van MJ met vijf bloedmooie vrouwen om me heen,

[..]

Ik ook nu. _O- _O- _O-
En waarom zou je dat willen zijn? :')
Zeker teveel Een Vandaag gekeken ofzo?
C'est la vie
pi_99438999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

[..]

Ik ook nu. _O- _O- _O-
2 waren gemiddeld, 1 knap en 1 superknap. Het was leuk! Ik was zelfs zo aardig om een maat van me te roepen dat hij ook daar op moet, want hij heeft nog angst om zulke dingen te doen. Helaas durfde hij niet, dus stond ik daar als enige man. Geweldig! Maar ik moet er niet teveel waarde aan hechten en verder gaan met waar ik mee bezig ben met ontwikkelen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:02:08 #237
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99439009
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik zal het overwegen, ja, in de hoop dat vrouwen mij spontaan betasten als ze mij zien.
Ik hoop het niet voor je, ik zou me de tyfus schrikken als er ineens iemand aan me zit (al ziet ze er nog zo goed uit (dan laat ik haar wel doorgaan daar niet van))...
pi_99439022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:
ik taai em af... weet niet of ik nog ga posten in dit topic met zo'n clown die de boel verziekt. had gehoopt op wat advies, maar ik kom der zelf ook wel uit
Ah dat vind ik echt jammer. Ik wil wel op je verhaal/probleem reageren? Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. :'(
pi_99439037
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, feit is dat 99% van de mannen in dat wereldje gay is. Dus dat zullen die vrouwen van jou ook wel hebben gedacht. :')
Nee hoor, ze wisten wel dat ik hetero was. Jammer voor je ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:03:30 #240
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99439062
Zeg schatjes, ik ga slapen. Laten jullie het topic en internet wel heel met jullie geruzie?
Kusjekroel
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:04:43 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439106
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Waarom denk ik nu toch aan quintes, en nog erger een die 'ey swa' zegt...
Sorry man.
We moeten toch maar niet uitgaan. Jij met je Quintes obsessie. _O-
C'est la vie
pi_99439116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:

[..]

En waarom zou je dat willen zijn? :')
Zeker teveel Een Vandaag gekeken ofzo?
Ik weet niet. Dat moet je aan de mensen vragen die dat willen zijn. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet voor je, ik zou me de tyfus schrikken als er ineens iemand aan me zit (al ziet ze er nog zo goed uit (dan laat ik haar wel doorgaan daar niet van))...
Hahahaha. Lijkt mij ook niks joh, vind ik gewoon vies als een meisje dat zomaar doet.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

2 waren gemiddeld, 1 knap en 1 superknap. Het was leuk! Ik was zelfs zo aardig om een maat van me te roepen dat hij ook daar op moet, want hij heeft nog angst om zulke dingen te doen. Helaas durfde hij niet, dus stond ik daar als enige man. Geweldig! Maar ik moet er niet teveel waarde aan hechten en verder gaan met waar ik mee bezig ben met ontwikkelen.
Awesome. Ik ben nu al een fan van je en ik bewonder je manier van versieren.
pi_99439132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef firefly3 het volgende:
Nee hoor, ze wisten wel dat ik hetero was. Jammer voor je ;)
Tuurlijk jongen, want ze kenden je ook allemaal op voorhand. Echt, je wordt met de post ongeloofwaardiger. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:06:09 #244
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99439154
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef heloef het volgende:

[..]

We moeten toch maar niet uitgaan. Jij met je Quintes obsessie. _O-
Sorry zo denk ik nou eenmaal
nu ga ik echt slapen
pi_99439164
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, want ze kenden je ook allemaal op voorhand. Echt, je wordt met de post ongeloofwaardiger. :')
Even serieus, zo bizar is dat toch ook weer niet.

Ik zeg niet dat ik hem geloof (alles bij elkaar), maar zo'n prestatie is het nou ook weer niet om met vier sletten op de bar te staan dansen.. Ongeloofwaardig is het dus ook weer niet..
pi_99439177
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt, dat herken ik wel. Maar weet gewoon niet wat ik anders moet.

Vluchten is misschien wel zwak, maar ik vlucht liever op mijn hoogtepunt dan als ik straks een oud mannetje ben en de natuur me laat vluchten. Het scheelt iig een hoop lijden. Ik ben bang dat als ik straks oud ben ik niets/niemand in mijn leven zal hebben als mijn ouders er niet meer zijn :)
Je hoort niet bij de laatste categorie, daar kies je om bij te horen. Wat jij van jezelf denkt, gaan andere van je denken (met grenzen natuurlijk). En ik weet dat je dat niet zomaar veranderd, maar besef dat je niet vast ligt in zo'n categorie.

Ach, ik begrijp het vluchten wel, maar dit is niet je hoogtepunt, je zult het zelf niet zien, maar eigenljk kan het alleen maar beter worden.
pi_99439189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef firefly3 het volgende:
Maar uiteindelijk heb je geen van de 4 geneukt. Nou nou, wat een player ben jij. :')
pi_99439228
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Yep, 2 daarvan kwamen van een groep van 4 die ik benaderd had hehe. Ik stond eerder op de catwalk met die andere twee beetje te klooien, toen kwamen die andere 2 van daarvoor er ook nog eens bij. Jammer voor je.
pi_99439264
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk heb je geen van de 4 geneukt. Nou nou, wat een player ben jij. :')
Nee klopt, iemand anders. Wat probeer je nou? :D
pi_99439282
quote:

[..]

Bellen en haar uitleggen wat je ons nu vertelt.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:09:06 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439284
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, 2 daarvan kwamen van een groep van 4 die ik benaderd had hehe. Ik stond eerder op de catwalk met die andere twee beetje te klooien, toen kwamen die andere 2 van daarvoor er ook nog eens bij. Jammer voor je.
Ik heb een toepasselijk nummer voor jou en je belevenissen:
C'est la vie
pi_99439286
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Mpj het volgende:

Ik zeg niet dat ik hem geloof (alles bij elkaar), maar zo'n prestatie is het nou ook weer niet om met vier sletten op de bar te staan dansen.. Ongeloofwaardig is het dus ook weer niet..
Dit topic gaat toch echt om versieren... en de dingen die daaruit volgen. Ja, voor 500 bath heb ik ook 4 Thaise snollen die de hele avond met me lapdancen, dus dat zegt helemaal niets.
pi_99439288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Mpj het volgende:

[..]

Catwalk
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:09:20 #254
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99439293
Weet je, bezin, ik denk ook altijd dat je normaal moet zijn. Al is mij de laatste tijd zonaak gezegd dat normaal ook maar relatief is en dat er niemand 'normaal' is en dat het laatste wat je moet willen zijn 'normaal' is.
pi_99439324
Serieus, anders stoppen jullie gewoon met dat stomme gehaat de hele tijd. Het kan me niet schelen wie de alpha is of wie maar wat praatjes heeft, 1 irritante user is al kut, eentje waar de hele tijd op gehapt wordt is nog erger. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:10:24 #256
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99439333
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb een toepasselijk nummer voor jou en je belevenissen:
KvK :D
En nee, niet de kamer van koophandel.
Nu ga ik echt slapen. Vervloekt zijt gij, stormlooptopic!
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:11:03 #257
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99439356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Myraela het volgende:
Serieus, anders stoppen jullie gewoon met dat stomme gehaat de hele tijd. Het kan me niet schelen wie de alpha is of wie maar wat praatjes heeft, 1 irritante user is al kut, eentje waar de hele tijd op gehapt wordt is nog erger. :')
Hulde hulde hulde aan deze kameraad
^O^
pi_99439364
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Dit topic gaat toch echt om versieren... en de dingen die daaruit volgen. Ja, voor 500 bath heb ik ook 4 Thaise snollen die de hele avond met me lapdancen, dus dat zegt helemaal niets.
Het zegt niks, maar ongeloofwaardig is het niet aangezien er altijd wel gewillige en makkelijke dozen zijn te vinden, dat weet iedereen wel. Tsja, het is alleen de vraag waarom hij het in de groep gooit.
pi_99439377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef firefly3 het volgende:
Nee klopt, iemand anders. Wat probeer je nou? :D
Dus je geeft toe dat je geen van die 4 geneukt hebt? Waarom schep je er dan over op? :')

Echt, als iemand de titel koning kansloos verdient dan ben jij het wel met je sneue verhaaltjes. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:11:41 #260
13411 NaRRaToR
pi_99439386
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ah dat vind ik echt jammer. Ik wil wel op je verhaal/probleem reageren? Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. :'(
yeah right dat je dat jammer vind... anyway doe geen moeite heb nog niets specifieks gepost.

trusten iedereen
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:12:13 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439415
quote:
Okee omdat je zo'n bazin bent stop ik er mee.
C'est la vie
pi_99439490
Zullen we afspreken dat we vanaf nu af aan ons niet meet bezig houden met irritante kutuser maar met de eckte probleemgevallen :Y
pi_99439493
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het zegt niks, maar ongeloofwaardig is het niet aangezien er altijd wel gewillige en makkelijke dozen zijn te vinden, dat weet iedereen wel. Tsja, het is alleen de vraag waarom hij het in de groep gooit.
Ik vind het wel grappig hoe techno altijd hapt als iemand succes heeft gehad. Hij kan er blijkbaar niet tegen door persoonlijke redenen.
pi_99439506
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Okee omdat je zo'n bazin bent stop ik er mee.
Voor dochterlief hoef je niet bang te zijn hoor. :D
pi_99439536
quote:
Deze is zo kansloos, dat verdient gewoon repliek. :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:15:26 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439537
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Voor dochterlief hoef je niet bang te zijn hoor. :D
Ik heb bij haar in de achtertuin zitten vreten dus naar haar wil ik wel luisteren. :P
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:16:30 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig hoe techno altijd hapt als iemand succes heeft gehad. Hij kan er blijkbaar niet tegen door persoonlijke redenen.
Deze is zo mooi, sorry Myr nog een keer ik kan het niet laten.

Techno heeft een vriendin die hij sufneukt, nitwit ____________________________________ :') !!!

Tevens sorry Mera. _O-
C'est la vie
pi_99439599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Zullen we afspreken dat we vanaf nu af aan ons niet meet bezig houden met irritante kutuser maar met de eckte probleemgevallen :Y
Dat probeer ik al sinds een deel of 10 terug, maar zolang de rest blijft happen...
pi_99439620
quote:

[..]

Ik vind het wel grappig hoe techno altijd hapt als iemand ik succes heeft heb gehad. Hij kan er blijkbaar niet tegen door persoonlijke redenen. gelooft mij niet omdat ik me hier profileer als iemand die de ballen verstand heeft van normale communicatie tussen man en vrouw.
pi_99439640
quote:
LOL! Onwetende nitwit. :')
pi_99439644
Overigens ben ik simpelweg gedumpt door die meid uit Londen, aangezien ze niet heeft gereageerd en niet gaat reageren. Alleen maar omdat ze mij ziet als ''relatie materiaal'' en omdat ik een andere scharrel had blablabla.

Weer een faal op het gebied van versieren, tenminste, zo voelt het. Vind ik iemand écht beginnend leuk, gebeurt er zoiets.. maar komt goed.. :)
pi_99439665
quote:

[..]

okay, nu moet ik zelf even. " :') :') :') "

Hij heeft een vriendin, een verdomd toffe ook nog eens. Wat is jouw "succes" dan? :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:19:09 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Overigens ben ik simpelweg gedumpt door die meid uit Londen, aangezien ze niet heeft gereageerd en niet gaat reageren. Alleen maar omdat ze mij ziet als ''relatie materiaal'' en omdat ik een andere scharrel had blablabla.

Weer een faal op het gebied van versieren, tenminste, zo voelt het. Vind ik iemand écht beginnend leuk, gebeurt er zoiets.. maar komt goed.. :)
Ach gewoon doorgaan jongen komt vast wel wat leuks voorbij.
C'est la vie
pi_99439686
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Techno heeft een vriendin die hij sufneukt, nitwit ____________________________________ :') !!!

Tevens sorry Mera. _O-
En toch hapt hij als een gek, dan is er toch iets goed mis. Verder, tja internet dating. Zeker via fok ontmoet? Ik heb hier ook een paar exen rondlopen. In het echt kan je tenminste veel meer kiezen en beter.
pi_99439706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Tevens sorry Mera. _O-
:').

en wat is nitwit? :{
pi_99439718
quote:

Ze kan toch niet vanaf het begin verwachten dat je geen scharrels hebt. Daar zou ik nog eens goed mee praten.
pi_99439759
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef firefly3 het volgende:
En toch hapt hij als een gek, dan is er toch iets goed mis. Verder, tja internet dating. Zeker via fok ontmoet? Ik heb hier ook een paar exen rondlopen. In het echt kan je tenminste veel meer kiezen en beter.
Tuurlijk meneer de internetheld. Post eens wat namen dan. :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:22:29 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Mpj het volgende:

[..]

:').

Ja moest het even zo zeggen, want je weet seksueel gefrustreerd he. _O-

Nitwit ken je niet? Dat is een synoniem voor firefly (iemand die ergens geen tot weinig verstand van iets heeft)
C'est la vie
pi_99439795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Mpj het volgende:
http://www.thefreedictionary.com/nitwit
pi_99439808
quote:

Troost je met de gedachte dat het door de afstand waarschijnlijk toch niet had gewerkt.
pi_99439840
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Tuurlijk meneer de internetheld. Post eens wat namen dan. :D
Nope, ik hou ze anoniem. Verder ben ik onder een andere account en heb ik ze al jaren niet meer gesproken.
pi_99439855
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach gewoon doorgaan jongen komt vast wel wat leuks voorbij.
Tsja, maar deze meid is wel anders. Vandaar dat ik er op sommige momenten nog wel een beetje mee zit, als ik in bed lig of zo. Of nu. Ik weet niet wat het precies is, het voelt gewoon fucked up.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze kan toch niet vanaf het begin verwachten dat je geen scharrels hebt. Daar zou ik nog eens goed mee praten.
Te laat, ze wilt geen contact meer. Alles geblokkeerd blabla, ze wilt niks meer van mij zien aangezien ze niets van mij wil herinneren.

Niks meer aan te doen, maar ik vergeet het binnen een paar dagen/weken wel.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:24:46 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439861
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, ik hou ze anoniem. Verder ben ik onder een andere account en heb ik ze al jaren niet meer gesproken.
Zou ik ook zeggen.
C'est la vie
pi_99439869
ahh weer gezellig vanavond }:|
pi_99439884
Ik hossel ook altijd via den FOK!s.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:25:48 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef Mpj het volgende:

[..]

Tsja, maar deze meid is wel anders. Vandaar dat ik er op sommige momenten nog wel een beetje mee zit, als ik in bed lig of zo. Of nu. Ik weet niet wat het precies is, het voelt gewoon fucked up.
Oh dat ken ik. Maar ze is mooier dan iedereen en ze is leuker dan iedereen dat soort dingen.
C'est la vie
pi_99439903
quote:
Ja ja, jaren niet meer gesproken. En dat terwijl je pas op 23 januari 2011 geregistreerd bent. :')
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:26:15 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439906
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
Ik hossel ook altijd via den FOK!s.
Zelfs daar faal ik in. _O-
C'est la vie
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:26:36 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439920
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja ja, jaren niet meer gesproken. En dat terwijl je pas op 23 januari 2011 geregistreerd bent. :')
Andere account. :P
Al wil ik dat ook niet meer geloven.
C'est la vie
pi_99439929
quote:

[..]

Maakt niet uit, ik heb denk ik precies hetzelfde. Op internet is het niks betreft vrouwen maar IRL wel. Alsof ik op internet heel anders overkom. Altijd als ik op MSN praat met bekenden zeggen ze dat ik heel kortaf antwoord, terwijl ik me daar niet bewust van ben. IRL gaat het makkelijker, denk dat jij dat ook hebt.
pi_99439945
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

okay, nu moet ik zelf even. " :') :') :') "

Hij heeft een vriendin, een verdomd toffe ook nog eens. Wat is jouw "succes" dan? :')
Ik kan het begrijpen dat je haar verdedigt omdat je haar kent, maar internet dating en echt versieren vind ik een groot verschil.

In 1 zin: Genoeg. En ze weten het van elkaar.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:28:46 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99439983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kan het begrijpen dat je haar verdedigt omdat je haar kent, maar internet dating en echt versieren vind ik een groot verschil.

Het gaat om het eindresultaat vriend.
C'est la vie
pi_99439998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik heb denk ik precies hetzelfde. Op internet is het niks betreft vrouwen maar IRL wel. Alsof ik op internet heel anders overkom. Altijd als ik op MSN praat met bekenden zeggen ze dat ik heel kortaf antwoord, terwijl ik me daar niet bewust van ben. IRL gaat het makkelijker, denk dat jij dat ook hebt.
Ja dat klopt, maar ik vind ook dat je veel meer keuze hebt en sneller kan zien wie je leuk vind in het echt, dan via het internet.
pi_99440015
quote:

Daar ga je al mank... alpha's hoeven helemaal niet te versieren. Die hebben aanbod genoeg. Maar jij bent te lelijk om dat ooit te ondervinden en dat ga je ook niet in die pua-boekjes van je leren. :')
pi_99440066
love love love All you need is love tra la la la la
pi_99440072
quote:

[..]

Ik ken haar niet, dus daar gaat het me niet om. Wat maakt het uit waar je elkaar van kent, als het irl nog goed gaat?
pi_99440109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Het eindresultaat is een lange afstand relatie? Verder heb je veel minder keus op fok dan in de echte wereld. Heeft techno ook nog een kind overigens ofzo van iemand anders of was dat niet zo?
pi_99440126
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ken haar niet, dus daar gaat het me niet om. Wat maakt het uit waar je elkaar van kent, als het irl nog goed gaat?
Het topic gaat over versieren. Ik neem aan dat het niet gaat over versieren via het internet?
pi_99440132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar ik vind ook dat je veel meer keuze hebt en sneller kan zien wie je leuk vind in het echt, dan via het internet.
Ja dat ook, maar ik kom ook anders over.
pi_99440134
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
Het maakt sowieso niet uit hoe je contact legt. Uiteindelijk ontmoet je elkaar IRL en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 01:33:51 ]
pi_99440181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:33 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja dat ook, maar ik kom ook anders over.
Herkenbaar wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')