SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
quote:quote:
Op woensdag 13 juli 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sjeeeshhhhhhhh bestudeer je wat vrouwen willen ofzo , het komt net over alsof je ze alsof je ze als een project zie.
Bestudeer het vrouwelijke ras , ze is bijna met uitsterven bedreigd.
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.quote:jouw boy bestudeert jou toch ook. hij weet precies wat jij lekker vindt, welke plekjes en wat jij van hem wilt.
dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, je moet inderdaad laten zien wat je wilt, maar dat doe je pas als zij weer naar je toe komt. Anders is het meer een soort van laatste wanhoop actie om jezelf erbij beter te voelen. (In deze situatie dus). Als ze weer naar hem toe komt, kan hij ja of nee zeggen.
lol hahaha +veel. Hoewel de sociale psychologie achter sommige items van dat pua spul niet eens zo gek is is het geen heilige graal. Ik geloof best dat sommige mensen er baat bij hebben, maar sommige mensen niet. Juist om de reden dat ze zich heel anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. Prima dat ze daarnee sletjes kunnen hosselen maar op de lange termijn vallen ze door de mand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.
Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.
Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.
Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.
Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.
Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?
Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.
Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
kom net terug van sporten. moest er van mijzelf nog even op reageren.quote:
Heldin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.
Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.
Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.
Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.
Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.
Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?
Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.
Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
Want entertainment.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik was er al mee gestopt namelijk.
Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.
Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weer
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf?
Respect.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.
Je spreekt jezelf nog al tegen.
Optie openhouden als in: later altijd nog kunnen beslissen, maar niet als in: wachten. Gewoon verder gaan met je leven dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.
Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerkten sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerken sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?
Tieft lekker op uit deze reeks, of wil je weer een ban?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.
Je komt de hele met dit soort teksten:quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.
A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je komt de hele met dit soort teksten:
"Een vrouw wil een alpha man"
A. Hoe weet je dat? En waarom zijn er dan genoeg vrouwen die dat niet willen?
B. Zeg je dus dat de mannen hier maar een alpha man moeten worden.
Dat is dus niet jezelf blijven. Dus weer fake. Dus niet jezelf blijven.
Schudt je dat zomaar uit je mouw? Valt echt geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten we veel tekst quoten zeg. Maar je wil inhoudelijk prima, verklaar eens waarom geen enkele vrouw hier (en dat loopt van 18 tot in de 30) het met je eens is of zich in jou "kennis" over vrouwen herkent?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.
Echt je moet daar meer mee doen dat talent om te schrijven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
Daar gaan we weer. Waar heb je dit vandaan? Welk boek, site. Dan kunnen we die bron even kritisch onder de loep nemen.quote:A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.
B: Je moet dan veranderen, maar op het moment dat je een vrouw benaderd ben je dan geheel jezelf en hoef je niets te faken. Je bent dan daadwerkelijk de man die emotioneel stabiel is.
Jonge jij denkt echt veel teveel in hokjes.. ben jij nog van de generatie die heilig gelooft in de klassieke man/vrouw verhouding van 50 jaar terug?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.
B: Je moet dan veranderen, maar op het moment dat je een vrouw benaderd ben je dan geheel jezelf en hoef je niets te faken. Je bent dan daadwerkelijk de man die emotioneel stabiel is.
Mijn houding hier is hard, ik kom hier alleen om tips te geven. Vals beschuldigt voor PUA'er terwijl ik al eeuwen zeg dat ik dat niet ben, omdat PUA een hoop truukjes zijn. Waar ik het over heb is een diepe verandering voor mensen die niet zelfverzekerd door het leven gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef Galene het volgende:
Vlieg, ga JIJ eens in op wat gepost wordt over jouw houding, je attitude, je nonsens die je als 'feiten' presenteert. Je luistert niet. je voelt je meteen 'valselijk beschuldigt; als mensen je doorhebben en je daarme confronteren.
Leer eens luisteren en dingen ter harte nemen. dat doen echte mannen.
Zolang je dat niet doet, ben je een incongruente flapdrol.
Iedere vrouw wil een man die haar niet slaat. Dat lijkt me toch wel een vereiste voor een relatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.
Reageer inhoudelijk. Is dit niet waar volgens jou? Val je niet op een stabiel emotionele man?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef Galene het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Waar heb je dit vandaan? Welk boek, site. Dan kunnen we die bron even kritisch onder de loep nemen.
A: Een alpha bén je, dat word je niet knuppel. Ondanks wat al die suffe pua-boekjes zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef firefly3 het volgende:
Waar haal je je kennis dan wel vandaan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn houding hier is hard, ik kom hier alleen om tips te geven. Vals beschuldigt voor PUA'er terwijl ik al eeuwen zeg dat ik dat niet ben, omdat PUA een hoop truukjes zijn. Waar ik het over heb is een diepe verandering voor mensen die niet zelfverzekerd door het leven gaan.
Precies,quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere vrouw wil een man die haar niet slaat. Dat lijkt me toch wel een vereiste voor een relatie.
Daarnaast is boos worden prima en zelfs gezond, alleen de manier waarop je er mee omgaat is belangrijk.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weer
nuff saidquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Chick, wat jij doet kan niet, maar prima ik ben er klaar mee als het zo gaat." vind ik een smsje van een vrij gefrustreerd persoon. Voor wie doet hij het dan?
Voor haar?
Ze zou er alleen maar harder tegenin gaan.
Voor hem?
Als hij het zou sturen, geeft het hem misschien heel even een goed gevoel, maar daarna voelt hij zich toch weer kut.
Oplossing?
Niets sturen, en aan jezelf werken. Dit geeft je opties voor later (ja, het kan zijn dat ze veranderd en dat ze later alsnog naar je toe komt). Verder kan ze alsnog huilend naar je toe komen dat ze de verkeerde keuze heeft gemaakt. Verder is het een goede eigenschap om stabieler te zijn tijdens verliefdheid. Zodra deze gewoonte bij je zit ingebakken, zul je later in de toekomst minder problemen krijgen mocht je op een ander verliefd worden.
Doe dat zelf eens, zoals je ziet zit NIEMAND op jouw overloze gezer te wachten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef firefly3 het volgende:
Reageer inhoudelijk. Is dit niet waar volgens jou? Val je niet op een stabiel emotionele man?
Ik ken mensen die geheel veranderd zijn, nu zelfverzekerd vrouwen scoren. Zelf ben ik ook veel beter geworden. Het is een luie manier om te zeggen dat je al je top hebt bereikt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
A: Een alpha bén je, dat word je niet knuppel. Ondanks wat al die suffe pua-boekjes zeggen.
B: Je moet helemaal niet veranderen. Het leven is geen speelfilm waar je een rol moet spelen.
Ja. Dat zegt de bijbel ook. Weer: wat is je bron, welke site(s). wees eens eerlijk en open hierover.quote:Waar ik het over heb is een diepe verandering voor mensen die niet zelfverzekerd door het leven gaan.
yet, komt het meeste wat je hier als tips geeft direct uit tmm / mb. alleen geef je er een eigen draai aan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn houding hier is hard, ik kom hier alleen om tips te geven. Vals beschuldigt voor PUA'er terwijl ik al eeuwen zeg dat ik dat niet ben, omdat PUA een hoop truukjes zijn. Waar ik het over heb is een diepe verandering voor mensen die niet zelfverzekerd door het leven gaan.
Echt, de verbale diaree die je weet uit te kotsen kan menig tel sell reclame nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik ken mensen die geheel veranderd zijn, nu zelfverzekerd vrouwen scoren. Zelf ben ik ook veel beter geworden. Het is een luie manier om te zeggen dat je al je top hebt bereikt.
Veel ervaring, heel veel. De meeste vrouwen die verliefd op me zijn is gekomen omdat ik er snel bij was met aanrakingen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar haal je je kennis dan wel vandaan?
Want je weet dat het grootste gedeelte van de vrouwen een alpha man wil en je weet ook nog wat ze verder allemaal willen. Ze willen meestal een arm van een vreemde om zich heen uit het niets.
Waar haal je het in godsnaam vandaan?
Ja, opties open houden, maar dat heeft niets met wachten te maken. Je doet gewoon je eigen ding. Komt ze terug, leuk, wordt het niets: ook leuk, hoor je niets meer van haar: ook leuk.quote:
Heel veel, je hebt eerder gezegd dat je dit pas een half jaar doet op deze manier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Veel ervaring, heel veel. De meeste vrouwen die verliefd op me zijn is gekomen omdat ik er snel bij was met aanrakingen.
waarom haar die kans geven en tonen dat je bereid bent om genoegen te nemen als tweede keus?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, opties open houden, maar dat heeft niets met wachten te maken. Je doet gewoon je eigen ding. Komt ze terug, leuk, wordt het niets: ook leuk, hoor je niets meer van haar: ook leuk.
Ik heb mijn sollicitatiebrief ingeleverd voor de AH waar die leuke caissiere werkt die behoorlijk vaak naar mij lachte zaterdag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef Mpj het volgende:
Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken, lekker belangrijk weer..
Nog iets bereikt vandaag qua versieren of niks?
99% van die pua-onzin is voor de hand liggend. Maar de starheid en tunnelvisie waarmee hij het brengt zou menig Jehova-getuige nog jaloers op zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef Zechs het volgende:
Normaal reageer ik niet in deze reeks, maar mijn oog liet zich weer es vallen op deze topic door de nieuwe topics. En al ben ik wel geneigd het met Firefly eens te zijn op het gebied dat vrouwen een emotioneel stabiele man willen hebben. Maar dat is alleen maar voor de hand liggend.
Dit kan echter alleen maar worden bereikt als je lekker in je vel zit en zelfvertrouwen hebt én toont.
Dan valt het versieraspect, wat toch de naam is van deze topic, naar mijn mening wel mee.
In deze half jaar heb ik honderden vrouwen ontmoet. Ja veel ervaring.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel veel, je hebt eerder gezegd dat je dit pas een half jaar doet op deze manier.
Ga weg alsjeblieft.
ja, dat is idd voor de hand liggend. Andersom geldt dat ook. Dus we kunnen gerust stellen dat zowel mannen als vrouwen een emotioneel stabiel persoon wensen.quote:En al ben ik wel geneigd het met Firefly eens te zijn op het gebied dat vrouwen een emotioneel stabiele man willen hebben.
Honderden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In deze half jaar heb ik honderden vrouwen ontmoet. Ja veel ervaring.
ik heb vandaag een poging gedaan op het werk. Hoewel ik in een vrouwenorganisatie werk is er zelden een vrouw te zien van mijn leeftijd (die zitten allemaal in het veld en niet op kantoor). vrouwtje had functioneringsgesprek maar was van hot naar her gestuurd en helemaal gefrustreerd enzo. helaas was ze al getrouwd xDquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef Mpj het volgende:
Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken, lekker belangrijk weer..
Nog iets bereikt vandaag qua versieren of niks?
Hmm ik vind het anders wel een goede vordering..quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn sollicitatiebrief ingeleverd voor de AH waar die leuke caissiere werkt die behoorlijk vaak naar mij lachte zaterdag.
Ik heb echt niks beters te melden. Wat ben ik ook een kneus.
Benzin heeft professionele hulp nodig, niet die pua-onzin van vuurvlieg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
Genoeg ruzie gemaakt?
In ieder geval ben ik het niet helemaal met je eens, techno. Sommige mensen (als benzin bijvoorbeeld) moeten wel veranderen.
Hoeft niet, hij kan ook gewoon nee zeggen wanneer ze weer terug komt en sorry zegt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waarom haar die kans geven en tonen dat je bereid bent om genoegen te nemen als tweede keus?
Alle pua boekjes zijn ook hetzelfde, en ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit en dat er ook nuttige dingen instaan (al spreken die voor zich technisch gezien) maar is het gewoon te veel slap gelul daaromheen. En dat het geld kost, maakt het natuurlijk alleen nog maar erger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
99% van die pua-onzin is voor de hand liggend. Maar de starheid en tunnelvisie waarmee hij het brengt zou menig Jehova-getuige nog jaloers op zijn.
Ja dat is hetzelfde als zeggen dat mannen graag een knappe en zelfstandige vrouw willen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Galene het volgende:
[..]
ja, dat is idd voor de hand liggend. Andersom geldt dat ook. Dus we kunnen gerust stellen dat zowel mannen als vrouwen een emotioneel stabiel persoon wensen.
Dat is de punt hier niet.
Mooi gezegd. Maar dat geldt voor MENSEN -mannen en vrouwen. Vlieg creert een onjuiste polariteit hierin.quote:Je moet echt diep in jezelf de strijd leveren met je 'vroegere' ik en je 'nu', zoals de Koran het omschrijft 'jihad', strijd in jezelf tegen jezelf, om de goede kant op te kunnen gaan en het goede doen.
Ja, ik ontmoet er wekelijks ook honderden, dat is het voordeel als je met het OV reist he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef firefly3 het volgende:
In deze half jaar heb ik honderden vrouwen ontmoet. Ja veel ervaring.
Ik lees pas net mee, ik merk dat menig posters hier met elkaar botsen over het hele PUA gebeuren. Met daarin de mensen die het wel geloven en niet geloven. Ikzelf vind versieren overrated, wat wordt er op dit moment bedoeld met versieren? De durf hebben om een ander aan te spreken of het hele PUA gebeuren?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Galene het volgende:
[..]
ja, dat is idd voor de hand liggend. Andersom geldt dat ook. Dus we kunnen gerust stellen dat zowel mannen als vrouwen een emotioneel stabiel persoon wensen.
Dat is de punt hier niet.
Moet wel lukken heb geen enkele werknemer gezien daar op die dag ouder dan 20.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hmm ik vind het anders wel een goede vordering..![]()
Hopelijk word je aangenomen en bouw je zo ook sociale contacten op (vrouwen vooral).
Hahahaha. Ik ontmoet soms duizenden mensen. Als ik van Den haag centraal naar Utrecht Centraal naar Amersfoort en dan naar een ander bepaald station ga.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik ontmoet er wekelijks ook honderden, dat is het voordeel als je met het OV reist he.
Dat klopt, maar jij had het over dat je niet hoeft te veranderen een paar Posts terug, als reactie op vuurvlieg. Trouwens, waarom is iedereen zo pislink op hem? Laat m gewoon...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Benzin heeft professionele hulp nodig, niet die pua-onzin van vuurvlieg.
Alles kan kapot natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb vandaag een poging gedaan op het werk. Hoewel ik in een vrouwenorganisatie werk is er zelden een vrouw te zien van mijn leeftijd (die zitten allemaal in het veld en niet op kantoor). vrouwtje had functioneringsgesprek maar was van hot naar her gestuurd en helemaal gefrustreerd enzo. helaas was ze al getrouwd xD
Ik heb ooit duizenden mensen op een dag ontmoet, zeker de helft vrouwen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik ontmoet er wekelijks ook honderden, dat is het voordeel als je met het OV reist he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
8 dagen per maand uit. 6 x 8 = 48. Ik ontmoet zo'n beetje tussen de 3 en 7 vrouwen per avond. Zo moeilijk is dat niet. Dat ik niet van iedereen contact informatie heb is wat anders.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Honderden?![]()
In om en nabij 175 dagen?![]()
Dan zou je niet eens tijd hebben om te fokken.![]()
![]()
Ga alsjeblieft weg.
Klopt dit een beetje in jullie beleving?quote:As you date a few more times, you'll find yourself getting closer to the other person. In time, you may actually be dating for lack of a better word. Don't appear overly eager about your relationship status and ask questions like "Are we dating?". Let things evolve naturally, and chances are if you've chosen to date a nice person, things will turn into a committed relationship.
Ik ook! Wauw!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik ontmoet soms duizenden mensen. Als ik van Den haag centraal naar Utrecht Centraal naar Amersfoort en dan naar een ander bepaald station ga.In een dag he!
Je kunt je persoonlijkheid/karakter niet veranderen. Dat is een misvatting.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Newbie114 het volgende:
Dat klopt, maar jij had het over dat je niet hoeft te veranderen een paar Posts terug, als reactie op vuurvlieg. Trouwens, waarom is iedereen zo pislink op hem? Laat m gewoon...
Dat is iets dat misschien wel de 'ideale' manier is, maar bij mij eigenlijk nooit echt is gebeurd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef dyna18 het volgende:
Ik zat nog even wat te zoeken op google hoe je nu van 1e date richting relatie gaat.
Ik kwam dit tegen:
[..]
Klopt dit een beetje in jullie beleving?
Met andere woorden gewoon blijven afspreken en lol met elkaar hebben en dat wordt het vanzelf een relatie?
Versieren vind ik ook een rare term, het is alsof je een truukje moet uitvoeren voor een vrouw.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Zechs het volgende:
[..]
Ik lees pas net mee, ik merk dat menig posters hier met elkaar botsen over het hele PUA gebeuren. Met daarin de mensen die het wel geloven en niet geloven. Ikzelf vind versieren overrated, wat wordt er op dit moment bedoeld met versieren? De durf hebben om een ander aan te spreken of het hele PUA gebeuren?
Dat heb ik vandaag ook wel met tientallen vrouwen gehad. Zo praat ik ook wel met honderden vrouwen in een halfjaar (laat staan een halfjaar).quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
Met ontmoeten bedoel ik dus een gesprek aangaan van meer dan 1 minuut en dat je haar naam weet etc.
Nouja, wat is het andere scenario dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Zechs het volgende:
[..]
Dat is iets dat misschien wel de 'ideale' manier is, maar bij mij eigenlijk nooit echt is gebeurd.
Niet alles van internet af halen he, laat je creativiteit en gevoel ook wat doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef dyna18 het volgende:
Ik zat nog even wat te zoeken op google hoe je nu van 1e date richting relatie gaat.
Ik kwam dit tegen:
[..]
Met andere woorden gewoon blijven afspreken en lol met elkaar hebben en dat wordt het vanzelf een relatie?
Eerder had je daar nog hele handleidingen voor, je posthistory spreek boekdelen faalhaas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef firefly3 het volgende:
Versieren vind ik ook een rare term, het is alsof je een truukje moet uitvoeren voor een vrouw.
Het is een mix van lol hebben en lichamelijk contact. Genieten van het moment, terwijl je steeds verder gaat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef dyna18 het volgende:
Ik kwam dit tegen:
[..]
Dat snap ik. Ik wil ook die innerlijke strijd tegen mezelf leveren, ik dacht vaak dat dat een eendaags proces is, maar ik ben nu tot inzicht gekomen dat dit heel wat meer kost dan alleen een beetje nadenken over het leven en een beetje filosoferen (wat trouwens wel een interessant discussieonderwerp is, maar niet relevant aan dit topic), en dat ik echt op zoek moet gaan naar mezelf. De huidige manier waarop ik dat probeer te bereiken is dmv dromen, ik probeer te dromen (lukt mij altijd als ik uitslaap) en zo iets van mezelf op te vangen. Later zal ik sowieso een keer hallucinerende drugs gaan gebruiken, lijkt me heel interessant (net als mijn dromen interessant zijn overigens) maar dat is ook offtopic.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Galene het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Maar dat geldt voor MENSEN -mannen en vrouwen. Vlieg creert een onjuiste polariteit hierin.
Jazeker wel! Ik ken een aantal mensen die totaal veranderd zijn en bijna niet meer herkenbaar. Veel aardiger zijn geworden, en onherkenbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je persoonlijkheid/karakter niet veranderen. Dat is een misvatting.
Omdat hij al een hele tijd deze reeks loopt te verneuken met zijn PUA copy/paste verhaaltjes.
Het gros van de vrouwen is er echt niet van gedient hoor als je ze te pas en onpas maar aanraakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:57 schreef firefly3 het volgende:
Het is een mix van lol hebben en lichamelijk contact. Genieten van het moment, terwijl je steeds verder gaat.
Het is hier fantastisch...quote:
Ja, meer van dat wollige tel sell gelul.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef firefly3 het volgende:
Jazeker wel! Ik ken een aantal mensen die totaal veranderd zijn en bijna niet meer herkenbaar. Veel aardiger zijn geworden, en onherkenbaar.
Mensen die je bijvoorbeeld sinds de basisschool of middelbare school niet meer hebt gezien. Ongelooflijk hoe mensen kunnen veranderen.
Ik heb een aantal scenario's meegemaakt. Zal er 2 (ik denk toch wel herkenbare voor mensen) toelichten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nouja, wat is het andere scenario dan?
Mijn werk enzo tel ik natuurlijk niet mee. Ik bedoel ervaring met diepgaande gesprekken en geflirt. Echt haar leren kennen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook wel met tientallen vrouwen gehad. Zo praat ik ook wel met honderden vrouwen in een halfjaar (laat staan een halfjaar).
Ik werk in een kledingzaak, zegt niks man.
Het klinkt misschien gek, maar het helpt mij enorm om dit soort zaken duidelijk uitgeschreven te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Niet alles van internet af halen he, laat je creativiteit en gevoel ook wat doen.![]()
[...] gewoon de dingen zijn gang laten gaan en laten ontstaan (of juist niet).
Is dat niet wat met iedereen gebeurt in de pubertijd? Jij was toen je 16 was toch ook heel anders dan nu? Dat is ook karakterverandering, of niet soms? Je persoonlijkheid verandert ook met de jaren, je wordt beter in 'mentale vlakken' waar je beter in bent en slechter in andere dingen terwijl je hersenen groeien...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt je persoonlijkheid/karakter niet veranderen. Dat is een misvatting.
Lekker warm in bed. Mijn bier is opquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat is dit toch een heerlijke reeks,
Bakje chips, biertje erbij en stoel achterover
Serieus ik beloof jullie een ding:quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat is dit toch een heerlijke reeks,
Bakje chips, biertje erbij en stoel achterover
Ja, ik verander ook altijd weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is dat niet wat met iedereen gebeurt in de pubertijd? Jij was toen je 16 was toch ook heel anders dan nu? Dat is ook karakterverandering, of niet soms? Je persoonlijkheid verandert ook met de jaren, je wordt beter in 'mentale vlakken' waar je beter in bent en slechter in andere dingen terwijl je hersenen groeien...
Ik heb ook zovaak gesprekken met vrouwen die ik niet ken. In de trein, in de discotheek, waar dan ook. Maar zoveel betekent dat toch ook weer niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn werk enzo tel ik natuurlijk niet mee. Ik bedoel ervaring met diepgaande gesprekken en geflirt. Echt haar leren kennen.
Natuurlijk. Maar dat is net als de bijbel en diens gelovigen, er zitten mooie filosofische ideeen en mythologieen in, maar zodra het als dogmatische 'Waarheid' wordt gepresenteert -zoals vlieg doet- en NOG STEEDS zijn bronnen niet prijsgeeft, heb je te maken met rigide evangelisatie en verkeerde ideeen. In dit geval over vrouwen. Dat dient IMHO altijd ontmaskerd te worden.quote:Hoewel de sociale psychologie achter sommige items van dat pua spul niet eens zo gek is is het geen heilige graal.
Tuurlijk jongen, jij leert honderden vrouwen écht kennen in één week tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:00 schreef firefly3 het volgende:
Mijn werk enzo tel ik natuurlijk niet mee. Ik bedoel ervaring met diepgaande gesprekken en geflirt. Echt haar leren kennen.
Wel techno erbij danquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus ik beloof jullie een ding:
Als ik laten presentator wordt begin ik een Jerry Springer achtige show en nodig ik in de eerste aflevering firefly uit. Ik zeg het je 3 miljoen kijkers minimaal.
Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk aan elkaar. Vrouwen hebben andere hormonen waardoor interesses in het algemeen anders liggen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Galene het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Maar dat geldt voor MENSEN -mannen en vrouwen. Vlieg creert een onjuiste polariteit hierin.
Dat heet volgens mij gewoon opgroeien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is dat niet wat met iedereen gebeurt in de pubertijd? Jij was toen je 16 was toch ook heel anders dan nu? Dat is ook karakterverandering, of niet soms? Je persoonlijkheid verandert ook met de jaren, je wordt beter in 'mentale vlakken' waar je beter in bent en slechter in andere dingen terwijl je hersenen groeien...
Het is dat ik al een hele leuke vriendin heb, maar anders ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Galene het volgende:
Natuurlijk. Maar dat is net als de bijbel en diens gelovigen, er zitten mooie filosofische ideeen en mythologieen in, maar zodra het als dogmatische 'Waarheid' wordt gepresenteert -zoals vlieg doet- en NOG STEEDS zijn bronnen niet prijsgeeft, heb je te maken met rigide evangelisatie en verkeerde ideeen. In dit geval over vrouwen. Dat dient IMHO altijd ontmaskerd te worden.
Ja dat mensen gaan veranderen rond hun 20e is wel logisch aangezien je dan uit de puberteit komt. Je wordt wat rustiger en dus in veel aspecten zal je karakter in grote lijnen positief veranderen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik ook fysiek contact heb gelegd op een bepaalde manier. Dus handje vastpakken, beetje elkaar strelen enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, ik verander ook altijd weer.
[..]
Ik heb ook zovaak gesprekken met vrouwen die ik niet ken. In de trein, in de discotheek, waar dan ook. Maar zoveel betekent dat toch ook weer niet?Ik vind het iig niet perse flirten.
Of je bezoekt een festival, dan zie je er misschien wel duizendenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik ontmoet soms duizenden mensen. Als ik van Den haag centraal naar Utrecht Centraal naar Amersfoort en dan naar een ander bepaald station ga.In een dag he!
Ja techno en nog een hele andere zooi mensen.quote:
Werd ik maar rustigquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja dat mensen gaan veranderen rond hun 20e is wel logisch aangezien je dan uit de puberteit komt. Je wordt wat rustiger en dus in veel aspecten zal je karakter in grote lijnen positief veranderen.
Dat had ik dus ook! Knap he jongens, goed he van mij!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of je bezoekt een festival, dan zie je er misschien wel duizenden
Er zijn meer dan genoeg jongens die met poppen spelen en meisjes die met auto's spelen, wat is nu precies je punt met dat kind ding?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk aan elkaar. Vrouwen hebben andere hormonen waardoor interesses in het algemeen anders liggen.
Vrouwen hebben als kind bijvoorbeeld de droom om later een prins op een witte paard te ontmoeten en spelen met barbies.
Mannen wilden als kind zijnde vroeger meestal spiderman of batman worden.
Accepteer de verschillen tussen man en vrouw.
Ow. Nee, dat niet. Lijkt me ook geen prettig idee, met zoveel verschillende (en blijkbaar) makkelijke (dus in mijn ogen sletten) vrouwen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik ook fysiek contact heb gelegd op een bepaalde manier. Dus handje vastpakken, beetje elkaar strelen enzo.
zou ook een beetje raar zijn als je dat bij je klanten deed... of je moet homo zijn dan kun je er misschien mee wegkomen (het type nichterig wat overtouchy is bij iedereenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ow. Nee, dat niet. Lijkt me ook geen prettig idee, met zoveel verschillende (en blijkbaar) makkelijke (dus in mijn ogen sletten) vrouwen..
herhaling: waar heb je dit vandaan? Het zijn niet je eigen woorden.Wees openhartig over je bron(nen). Je blijft dit maar presenteren als 'feiten', zonder enige bron te benoemen. Dat is oa waarom je weerstand krijgt.quote:Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk aan elkaar. Vrouwen hebben andere hormonen waardoor interesses in het algemeen anders liggen.
Vrouwen hebben als kind bijvoorbeeld de droom om later een prins op een witte paard te ontmoeten en spelen met barbies.
Mannen wilden als kind zijnde vroeger meestal spiderman of batman worden.
Accepteer de verschillen tussen man en vrouw.
Zoek een leuk rustig stabiel meisje die haar zaakjes goed voor elkaar heeft.quote:
Dat dus, is het zigeunervolk, van rond de dertig die opzoek zijn naar de vader van hun toekomstige kinderen ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ow. Nee, dat niet. Lijkt me ook geen prettig idee, met zoveel verschillende (en blijkbaar) makkelijke (dus in mijn ogen sletten) vrouwen..
och die bronnen kan ik je zo geven, maar hij moet er zelf mee komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Galene het volgende:
[..]
herhaling: waar heb je dit vandaan? Het zijn niet je eigen woorden.Wees openhartig over je bron(nen). Je blijft dit maar presenteren als 'feiten', zonder enige bron te benoemen. Dat is oa waarom je weerstand krijgt.
Jij bent de Steve Wilkos die hem genadeloos de mond snoert.quote:
En daarom moet het lukken om je karakter aan te passen. Criminelen die tot inkeer komen, die bedenken (echt bedenken) dat het niet goed is als het zo doorgaat, moeten toch ook hun karakter veranderen? Ik denk dat je als 'emotionele mens' steeds meer groeit en krimpt, en je karakter dientengevolge ook. Dingen die je niet vaak gebruikt zullen steeds minder gebruikt worden en zo verlies je een karakterpuntje, net als dat je lange tijd geen gitaar speelt, zul je het verleren. Al (itt je skills) zal je karakter tegelijk ook groeien, maar dan op andere vlakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja dat mensen gaan veranderen rond hun 20e is wel logisch aangezien je dan uit de puberteit komt. Je wordt wat rustiger en dus in veel aspecten zal je karakter in grote lijnen positief veranderen.
Sowieso, alsof het spel van verleiden en liefde exacte wetenschap is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Galene het volgende:
herhaling: waar heb je dit vandaan? Het zijn niet je eigen woorden.Wees openhartig over je bron(nen). Je blijft dit maar presenteren als 'feiten', zonder enige bron te benoemen. Dat is oa waarom je weerstand krijgt.
dat is ook makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Zoek een leuk rustig stabiel meisje die haar zaakjes goed voor elkaar heeft.
Ik heb gelukkig zo'n meisje, thank god..
Nee, ik maak zelfs mee dat ze aan mij vragen of ik haar kan beschermen tegen alle andere jongens in de club, want die zijn maar raar volgens haar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is toch erg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dus, is het zigeunervolk, van rond de dertig die opzoek zijn naar de vader van hun toekomstige kinderen ofzo?
imho ben je hier een beetje appels met peren aan het vergelijken. persoonlijkheid is niet iets wat je door de jaren heen verliest als je er niets aan doet. Gedrag aan de andere kant wel (op sommige vormen zoals criminaliteit na dat is wat lastiger omdat de verleiding lang zal bestaan)quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En daarom moet het lukken om je karakter aan te passen. Criminelen die tot inkeer komen, die bedenken (echt bedenken) dat het niet goed is als het zo doorgaat, moeten toch ook hun karakter veranderen? Ik denk dat je als 'emotionele mens' steeds meer groeit en krimpt, en je karakter dientengevolge ook. Dingen die je niet vaak gebruikt zullen steeds minder gebruikt worden en zo verlies je een karakterpuntje, net als dat je lange tijd geen gitaar speelt, zul je het verleren. Al (itt je skills) zal je karakter tegelijk ook groeien, maar dan op andere vlakken.
Dat laatste klinkt echt verkeerd in het Nederlandsquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is toch erg.
Ik zie die asociale oude vrouwen al helemaal voor me; (vaak) lang blond onverzorgd haar, beetje dikkig, rimpels, onder de tattoos en bier in de hand en natuurlijk zo'n rokersstem.
Ik voel je.
Ja, en de meeste mensen zijn gestopt met groeien. Je kunt namelijk altijd nog groeien in je persoonlijkheid en karakter. Zenuw trekjes afleren, je angsten overwinnen, communicatieve vaardigheden verbeteren, meer ontdekken in de wereld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heet volgens mij gewoon opgroeien.
Weer iets logisch wat firefly gaat presenteren als een wetenschap. Natuurlijk veranderen mensen van de middelbare school toen waren en het kinderen/pubers/kinderen en nu volwassenen.
En volwassenen gedragen zich nou eenmaal anders als toen ze op de middelbare school zaten.
Maar eerlijk is eerlijk, wat voor vrouwen probeer jij het bij? Van één of andere zorginstelling met 'n laag niveau of zo. Of gewoon lelijke onzekere.. Die van alles maar toelaten en alleen maar ja kunnen zeggen? Ze zijn allemaal zo gewillig bij jou als ik het zo lees.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik maak zelfs mee dat ze aan mij vragen of ik haar kan beschermen tegen alle andere jongens in de club, want die zijn maar raar volgens haar.
Je moet een echte band met haar scheppen, dan kan het. Elke vrouw zal je dan eerder toelaten. Zelfs de meest lastige vrouw.
Een band kan je snel of langzaam scheppen met iemand. Bijvoorbeeld: Een vrouw zat met haar vriendin te twijfelen of ze op de tafel ging dansen of niet. Ik deed mijn hand op haar schouder, wees de tafel aan, en ik nam haar mee naar de tafel toe om met haar te dansen. Ze vond het geweldig en zei telkens bedankt tegen me. Zo schepte ik snel een band met haar, terwijl ik zelf ook op de tafel wilde dansen, niet om haar te versieren maar voor de lol.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik maak zelfs mee dat ze aan mij vragen of ik haar kan beschermen tegen alle andere jongens in de club, want die zijn maar raar volgens haar.
Je moet een echte band met haar scheppen, dan kan het. Elke vrouw zal je dan eerder toelaten. Zelfs de meest lastige vrouw.
Een band kan je snel of langzaam scheppen met iemand. Bijvoorbeeld: Een vrouw zat met haar vriendin te twijfelen of ze op de tafel ging dansen of niet. Ik deed mijn hand op haar schouder, wees de tafel aan, en ik nam haar mee naar de tafel toe om met haar te dansen. Ze vond het geweldig en zei telkens bedankt tegen me. Zo schepte ik snel een band met haar, terwijl ik zelf ook op de tafel wilde dansen, niet om haar te versieren maar voor de lol.
Het is maar hoe laag je de lat wil leggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, wat voor vrouwen probeer jij het bij? Van één of andere zorginstelling met 'n laag niveau of zo. Of gewoon lelijke onzekere.. Die van alles maar toelaten en alleen maar ja kunnen zeggen? Ze zijn allemaal zo gewillig bij jou als ik het zo lees.
Bij mij soms ook wel (volgens mij bij iedereen wel - de sletten) máár zulke meisjes zijn toch helemaal geen zak aan. In mijn ogen dan.
Hee Techno, nice to meet you, Man.quote:Het is dat ik al een hele leuke vriendin heb, maar anders ...
Het merendeel van de meisjes spelen met poppen, en het merendeel van de jongens met auto's. Alleen om aan te geven dat er verschillen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg jongens die met poppen spelen en meisjes die met auto's spelen, wat is nu precies je punt met dat kind ding?
Ik zal niet tegen je in gaan met dat vrouwen en mannen anders zijn (veel vrouwen zijn verfijnder en emotioneler) maar wel dat vrouwen andere hormonen hebben, mannen hebben namelijk dezelfde hormonen.
Nee dat klopt maar ik bedoel ook dat dat steeds minder ten uiting gaat komen en steeds meer iets anders, niet dat je het definitief verliest ofzo, meer dat het grotendeels vervangen wordt (luiheid kan steeds actiever willen zijn worden, maar je zal nooit de actiefste persoon ooit worden omdat je ook nog 'sporen' van die luiheid in je hebt).quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
imho ben je hier een beetje appels met peren aan het vergelijken. persoonlijkheid is niet iets wat je door de jaren heen verliest als je er niets aan doet. Gedrag aan de andere kant wel (op sommige vormen zoals criminaliteit na dat is wat lastiger omdat de verleiding lang zal bestaan)
Tsja, zeg het maar..quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is maar hoe laag je de lat wil leggen.
Ik zag net weer zo'n aankondiging van dat programma over zigeuners.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is toch erg.
Ik zie die asociale oude vrouwen al helemaal voor me; (vaak) lang blond onverzorgd haar, beetje dikkig, rimpels, onder de tattoos en bier in de hand en natuurlijk zo'n rokersstem.
Ik voel je.
Je snapt het verschil tussen persoonlijkheid en gedrag niet eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
En daarom moet het lukken om je karakter aan te passen. Criminelen die tot inkeer komen, die bedenken (echt bedenken) dat het niet goed is als het zo doorgaat, moeten toch ook hun karakter veranderen? Ik denk dat je als 'emotionele mens' steeds meer groeit en krimpt, en je karakter dientengevolge ook. Dingen die je niet vaak gebruikt zullen steeds minder gebruikt worden en zo verlies je een karakterpuntje, net als dat je lange tijd geen gitaar speelt, zul je het verleren. Al (itt je skills) zal je karakter tegelijk ook groeien, maar dan op andere vlakken.
Technisch gezien is dat tot ongeveer het 5de jaar (als ze eenmaal weten dat ze jongens/meisjes zijn en zich daar naar moeten gedragen (imho wordt dat ze met de paplepel ingegoten)) ze allebei met dezelfde spullen zullen spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het merendeel van de meisjes spelen met poppen, en het merendeel van de jongens met auto's. Alleen om aan te geven dat er verschillen zijn.
Of als ie Gerrit heet:quote:
Leuk dat je me telkens vals beschuldigt, net als dat je zei dat ik een PUA'er was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Galene het volgende:
[..]
Ik denk dat ook ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef Mpj het volgende:
Tsja, zeg het maar..
Ik denk dat hij die aardig laag legt, wat jij?
Je draait om de feiten heen, waar haal je je info vandaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk dat je me telkens vals beschuldigt, net als dat je zei dat ik een PUA'er was.
Die lat moet wel op de bodem liggen denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tsja, zeg het maar..
Ik denk dat hij die aardig laag legt, wat jij?
Precies!! Beter kan ik het niet verwoorden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zal nogmaals je proberen inzicht te verschaffen in mijn vertroebelde gedachtes die ik maar met moeite kan uiten. Want bij criminelen is het geen gedrag meer (vooral bij draaideurcriminelen) maar een onderdeel van hun karakter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen persoonlijkheid en gedrag niet eens.
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Als ik op een tafel zou dansen zou mij versieren ookal geen kunst meer zijn. Dan ben ik of dronken of sowieso een slet.
het verklaart het gebrek aan enters in je tekst. vond al dat je vreemd typte zonder alinea'squote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ik bedoel ook dat dat steeds minder ten uiting gaat komen en steeds meer iets anders, niet dat je het definitief verliest ofzo, meer dat het grotendeels vervangen wordt (luiheid kan steeds actiever willen zijn worden, maar je zal nooit de actiefste persoon ooit worden omdat je ook nog 'sporen' van die luiheid in je hebt).
Dit is trouwens allemaal mijn filosofisch/gestoorde gedachtens, dus alles zelf getypt (op m'n iPod, heb nu dus last van mijn duimen) en die vertel ik vrijwel nooit aan iemand, omdat de meesten de bal niet goed kunnen kaatsten.
Inbreken en crimineel gedrag is een manier van gedrag geen karaktereigenschap nitwit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies!! Beter kan ik het niet verwoorden.
Ik moest denken aan Big Momma. Ben ik nu een slecht persoon?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja.![]()
Firefly, zijn het erg lelijke of onnoemelijk domme vrouwen die jou keer op keer betasten?
Ah wanneer gaan wij eens uit?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Als ik op een tafel zou dansen zou mij versieren ookal geen kunst meer zijn. Dan ben ik of dronken of sowieso een slet.
Slechter dan Firefly kan niet lijkt me dus nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Big Momma. Ben ik nu een slecht persoon?
ligt er een beetje aan hoe hard-to-get je speelt. dat je danst op de bar is niets anders als een uiting van je seksualiteitquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Ik denk ook niet in alinea'squote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het verklaart het gebrek aan enters in je tekst. vond al dat je vreemd typte zonder alinea's
Uiteraard is iemand continu in ontwikkeling (in hoeverre iemand er voor open staat) en dat je altijd je "rugzak" om het maar even een woord te geven meedraagt klopt ook wel. Maar zo'n rugzak wordt steeds minder zwaar naarmate je ermee om leert gaan. en dat is je persoonlijkheid.
Niet te verwarren met soft skills die aan te leren zijn zoals communicatieve vaardigheden etc.
lees mijn tekst nog eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet in alinea's![]()
Maar ik denk toch dat je zelf invloed hebt op die rugzak, niet alleen uiterlijke factoren.
Hoogstaande knappe vrouwen. Hoe leuker ik de vrouw vind, hoe makkelijker het meestal gaat. Dit komt omdat ik dan oprecht naar haar toe stap. Knappe vrouwen zijn vaak zelfs liever (uit ervaring) dan lelijke vrouwen. En ik hou meer van vrouwen met diepgang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, wat voor vrouwen probeer jij het bij? Van één of andere zorginstelling met 'n laag niveau of zo. Of gewoon lelijke onzekere.. Die van alles maar toelaten en alleen maar ja kunnen zeggen? Ze zijn allemaal zo gewillig bij jou als ik het zo lees.
Bij mij soms ook wel (volgens mij bij iedereen wel - de sletten) máár zulke meisjes zijn toch helemaal geen zak aan. In mijn ogen dan.
Nummer, PMquote:
+1quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan vlieg niet even gekickt worden? Kunnen we weer op een meer constructieve manier door
Hjmn mijn hersenen vinden het moeilijk om verder te komen dan 'op een gegeven moment is de rugzak 'vol' en moet je hem lichter maken door er goed mee om te gaan', al snap ik nu dat je bedoelt dat je daar zelf ook dingen aan toe kan voegen. (hoop dat ik gelijk heb, anders is het hoogste tijd om te gaan slapen)quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En ik hou meer van vrouwen met diepgang.
hij bedoelt ook een andere soort diepgangquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
__________! Ik heb bij jou echt nog geen diepgang kunnen ontdekken.
Diepgang en dat zeg jij, mr. oppervlakkig geneuzel himself? Mja, dames die jouw onzin "diggen" zullen wel diepgang hebben, dat is uiteraard een kwestie van perceptie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:
Hoogstaande knappe vrouwen. Hoe leuker ik de vrouw vind, hoe makkelijker het meestal gaat. Dit komt omdat ik dan oprecht naar haar toe stap. Knappe vrouwen zijn vaak zelfs liever (uit ervaring) dan lelijke vrouwen. En ik hou meer van vrouwen met diepgang.
ja, dat weet ik ook -ik ken veel van die boekjes en sites-. De punt is dat Vlieg niet eerlijk is. En dat is Zo doorzichtig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
och die bronnen kan ik je zo geven, maar hij moet er zelf mee komen
Ik ook, en dat zijn imho vaak de minder knappe, die met problemen (ik vind het leuk andermans problemen aan te horen en met anderen te filosoferen al heb ik daar nu niemand voor, behalve jullie dan haha), die het goed moeten maken met hun innerlijk dat ze hun uiterlijk niet mee hebben. Uiterlijk maakt mij ook weinig uit als ik een relatie met iemand wil (je moet er natuurlijk wel mee over straat kunnen), en ik heb zelf veel ervaring met mooie meisjes die bitches zijn tegen iedereen.(behalve hun eigen groepje)quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoogstaande knappe vrouwen. Hoe leuker ik de vrouw vind, hoe makkelijker het meestal gaat. Dit komt omdat ik dan oprecht naar haar toe stap. Knappe vrouwen zijn vaak zelfs liever (uit ervaring) dan lelijke vrouwen. En ik hou meer van vrouwen met diepgang.
Ervaringquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Galene het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ook -ik ken veel van die boekjes en sites-. De punt is dat Vlieg niet eerlijk is. En dat is Zo doorzichtig.
Eerlijk is: Ik heb de stelling: "Een vrouw moet/is dit en dat..en een man moet dit en dat", dat heb ik gelezen in dit en dat (bron). Ik ben het er mee eens, omdat (reden), wat vinden jullie?
-Of zoiets-
ook maar mede dat er al veel voor je is ingestopt door anderen waar je zelf geen directe invloed op hebt. ik noem een opvoeding / vriendengroep / ervaringen met relaties / dierbaren die je bent verloren etc. En daar moet je mee om leren gaan. en dat is onderdeel van je persoonlijkheid. En naarmate je ouder wordt neem je daar zelf ook een standpunt in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hjmn mijn hersenen vinden het moeilijk om verder te komen dan 'op een gegeven moment is de rugzak 'vol' en moet je hem lichter maken door er goed mee om te gaan', al snap ik nu dat je bedoelt dat je daar zelf ook dingen aan toe kan voegen. (hoop dat ik gelijk heb, anders is het hoogste tijd om te gaan slapen)
Dit wil ik al 20 minuten tegen je zeggen: het is wel het punt hè...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Galene het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ook -ik ken veel van die boekjes en sites-. De punt is dat Vlieg niet eerlijk is. En dat is Zo doorzichtig.
Eerlijk is: Ik heb de stelling: "Een vrouw moet/is dit en dat..en een man moet dit en dat", dat heb ik gelezen in dit en dat (bron). Ik ben het er mee eens, omdat (reden), wat vinden jullie?
-Of zoiets-
Om dat liegen tegen jezelf nou eenmaal makkelijker is dan alles omgooien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef hasjman het volgende:
Maar waarom blijf je die leugen jezelf voor houden? Wat is de kans dat je je leven totaal omgooit en je aan jezelf gaat werken? 0,0 toch?
Ik zie gewoon weinig andere dingen die belangrijk of leuk genoeg zijn. De meeste dingen interesseren me geen biet, zolang ik maar enigzins gelukkig word en een leuk meisje weet te vinden om de rest van mijn leven mee samen te zijn.quote:Wat heloef zegt is echt beter voor je. Je kan je of obsessief blijven focussen met wat er allemaal mis is met je leven, dat je geen vriendin hebt, (het verhaal wat we al een paar honderd keer hebben gehoord) etc etc of je accepteert de situatie nou eenmaal en gaat je focussen op andere dingen.
Maar goed, nu komt je weer met het antwoord "maar ik heb geen andere dingen, alles behalve een vriendin hebben doet er niet toe bla bla blaat".
Ik heb een paar jaar geleden daar al iets op bedacht, wat nu nog ongeveer 4 jaar weg is. Ik heb weleens begrepen dat er een ban op staat om het daarover te hebben, dus dat zal ik niet doenquote:Trouwens, over 5 jaar als er niets is veranderd, wat doe je dan?
Ik weet het nog niet. Ik weet alleen maar dat ik biet blij ben met mijn leven zoals het nu is. Heb pas een half beeld van wat ik wel wil zijn, laat staan dat ik weet hoe ik daar moet komen. Het is zo ver weg en het is niet eens in zicht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:28 schreef zusterclivia het volgende:
Hoe ga je van A naar B komen dan Benzin?
Wat zijn je plannen.
Jullie hebben geen idee hoe erg ik ze dan teleur ga stellenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij weet nu nog de schijn op te houden voor zijn ouders dat het goed gaat. Als ze er dan achter komen dat het niet goed gaat is dat natuurlijk rot. Maar beter dat ze er nu achter komen, en dat hij een stap in de juiste richting doet om beter te worden, dan over een paar jaar als hij er hetzelfde of slechter aan toe is en het niet langer kan verbergen.
Dat eerste stukje is niet alleen moeilijk, het is bijna onmogelijk. Ik kan daar gewoon niet doorheen, maar ook niet op deze manier verder. En dan blijft er niets overquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef zusterclivia het volgende:
Er is zelf al eens iemand geweest die heeft aangeboden met hem de stappen te zetten naar de huisarts en zo verder, dan hoop ik net als meerdere hier dat hij dat dan ook aanpakt en die helpende handen gebruikt om dat eerste moeilijke stukje te doorlopen. Maar hij houdt zijn deur gesloten waardoor dit leven waar hij zelf zo van kotst onnodig in stand gehouden blijft.
Dankjewel guys. Zou willen dat ik er wat mee kon/deed. In elk geval bedankt voor de poging tot steunquote:Nouja ik las het al eerder deze ochtend en het was leuk om te lezen, dus ik sluit ook maar af met de woorden:
Hup Benzin
Ghe zo graag wil ik ook niet rustig worden. Doe ik wel als ik 65+ ben...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Zoek een leuk rustig stabiel meisje die haar zaakjes goed voor elkaar heeft.
Ik heb gelukkig zo'n meisje, thank god..
maar daar zit hij ook niet voor in het juiste topic als hij discussie wil voeren over zijn bronnen dan opent ie daar toch lekker een apart topic voor (of hij blaast nieuw leven in het pua topic )quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Galene het volgende:
[..]
-Of zoiets-
Ik ga mijn kinderen later (als ik die krijgquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ook maar mede dat er al veel voor je is ingestopt door anderen waar je zelf geen directe invloed op hebt. ik noem een opvoeding / vriendengroep / ervaringen met relaties / dierbaren die je bent verloren etc. En daar moet je mee om leren gaan. en dat is onderdeel van je persoonlijkheid. En naarmate je ouder wordt neem je daar zelf ook een standpunt in.
Ik weet bijv. dat ik mijn kinderen later heel anders ga opvoeden als dat mijn moeder dat bij mij heeft gedaan. niet dat ik een slechte opvoeding heb gehad maar omdat mijn standpunten naamate ik ouder ben geworden afwijken van de opvoeding die ik gekregen heb.
je blijft maar ontwijken. zolang jij iets stelt als feit, dien je daar je bron voor te geven. Punt.quote:Ervaring
Normaal zijn is onzin. Zo'n deadline voor jezelf zetten ook.quote:[b]Op donderdag 14 juli 2011 00:30 schreef benzin het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden daar al iets op bedacht, wat nu nog ongeveer 4 jaar weg is. Ik heb weleens begrepen dat er een ban op staat om het daarover te hebben, dus dat zal ik niet doenMaar denk sowieso dat ik dat toch niet zal doen zolang mijn ouders er nog zijn omdat dat ook een teleurstelling zou zijn. Aam de andere kant zou ik dan dat probleem niet meer hebben.
Maar het allerliefste voorkom ik dat scenario en maak ik mijn leven op orde. Maar vanaf waar ik zit lijkt dat zo ver weg en zo onmogelijk dat ik steeds meer twijfel of dat mij wel zou lukken. Misschien ben ik gewoon niet in staat om normaal te zijn
Alsof vrouwen op fok het leuk vinden als iemand verteld hoe vrouwen zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden als een vrouw komt vertellen hoe mannen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Gezien niet één vrouw het met je eens is.
Als je een éckte alpha was he, dan hoefde je jezelf helemaal niet bezig te houden met die onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, het niveau van "leukheid" die ik kan krijgen wordt steeds maar hoger en hoger. Dat is omdat ik aan mezelf werk, niet omdat ik op hetzelfde niveau blijf hangen van slechte gewoontes. Slechte gewoontes moet je eruit gooien, en goede dingen verbeteren. Heb je angst om vrouwen aan te spreken? Zorg dat die angst weg gaat. Heb je moeite met sport? Ga er harder tegenaan. Zorg dat je alsmaar beter wordt op alle vlakken in je leven, terwijl je er van geniet.
Ik ben echt blij dat het nu zo goed gaat, ik zie het leven nu meer als avontuur dan ooit hiervoor.
Dan moet je ze een reden geven om trots te zijn. En dat is niet je problemen verbergen tot het een keer niet meer te verbergen valt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:30 schreef benzin het volgende:
Jullie hebben geen idee hoe erg ik ze dan teleur ga stellenIk weet echt niet wat ik daarmee moet. Ouders zijn maar lastig eigenlijk. Wil gewoon graag dat ze trots op me kunnen zijn
Ja, dat zou ik ook zeggen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten. Maar goed, ik neem het je niet kwalijk hoor, want dat kun je nu eenmaal niet copy/pasten uit je pua-lectuur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef firefly3 het volgende:
Alsof vrouwen op fok het leuk vinden als iemand verteld hoe vrouwen zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden als een vrouw komt vertellen hoe mannen zijn.
Ik geloof niet dat alpha gedrag is. Al vanaf heel jongs af aan kan je de alpha's en de beta's uit een klas halen. Op uitzonderingen na zal dat door de jaren heen ook hetzelfde blijven. Het is als introvert vs extravert.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef Newbie114 het volgende:
Trouwens, ik denk dat alpha ook geen karaktereigenschap is, meer gedrag. Het kan zijn dat een karaktereigenschap van jou leid tot dit gedrag, maar 'alpha' is geen echt karaktereigenschap imho.
Ook is normaal zijn onzin, als iedereen normaal was zou de wereld maar saai zijn.
Ik wil meer, zoals elk ander doel in mijn leven, terwijl ik geniet van wat ik al heb. Nog extremere avonturen meemaken. The sky is the limit!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je een éckte alpha was he, dan hoefde je jezelf helemaal niet bezig te houden met die onzin.
niveau van "leukheid"? Dan ben je volgens mij sowieso al oppervlakkig bezig. Ik vind iemand leuk of niet, klaar. Wat de buiten wereld ook ziet, voor mij is dat op dat moment de mooiste en leukste persoon.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef firefly3 het volgende:
Overigens, het niveau van "leukheid" die ik kan krijgen wordt steeds maar hoger en hoger. Dat is omdat ik aan mezelf werk, niet omdat ik op hetzelfde niveau blijf hangen van slechte gewoontes. Slechte gewoontes moet je eruit gooien, en goede dingen verbeteren. Heb je angst om vrouwen aan te spreken? Zorg dat die angst weg gaat. Heb je moeite met sport? Ga er harder tegenaan. Zorg dat je alsmaar beter wordt op alle vlakken in je leven, terwijl je er van geniet.
Ik ben echt blij dat het nu zo goed gaat, ik zie het leven nu meer als avontuur dan ooit hiervoor.
Alleen als het niet klopt of op een generaliserende simplistische manier gebracht wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen op fok het leuk vinden als iemand verteld hoe vrouwen zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden als een vrouw komt vertellen hoe mannen zijn.
Ik zie het niet zo zwart wit, maar gekleurd. Elke vrouw heeft goede en slechte eigenschappen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
niveau van "leukheid"? Dan ben je volgens mij sowieso al oppervlakkig bezig. Ik vind iemand leuk of niet, klaar. Wat de buiten wereld ook ziet, voor mij is dat op dat moment de mooiste en leukste persoon.
Ook kun je als introvert persoon leren om meer extrovert te worden. Dat is wel een feit. Anders is er echt geen hoop meer voor mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat alpha gedrag is. Al vanaf heel jongs af aan kan je de alpha's en de beta's uit een klas halen. Op uitzonderingen na zal dat door de jaren heen ook hetzelfde blijven. Het is als introvert vs extravert.
Is het heel erg gay dat ik vrijwel hetzelfde denk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
niveau van "leukheid"? Dan ben je volgens mij sowieso al oppervlakkig bezig. Ik vind iemand leuk of niet, klaar. Wat de buiten wereld ook ziet, voor mij is dat op dat moment de mooiste en leukste persoon.
Ik wil gewoon graag zijn zoals veel leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal zijn is onzin. Zo'n deadline voor jezelf zetten ook.
Ze waren altijd trots op mijn cijfers, maar ik merk gewoon dat dat ze steeds minder doet. En behalve mijn intelligentie ben ik een nul en is de rest van mijn leven een grote bendequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je ze een reden geven om trots te zijn. En dat is niet je problemen verbergen tot het een keer niet meer te verbergen valt.
Neen. Hij zit hier zaken te verkondigen wat gepapegaai is. O.a ik confronteer hem daarmee -want het is zeer obvious- en hij is daar niet eerlijk in, dat dat niet zijn ideeen zijn, maar hij doet alsof dat wel zo is. en dat doet hij HIER. Dat is onacceptabel. Dan ben je gewoon een oplichter. Zie mijn openingspost.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar daar zit hij ook niet voor in het juiste topic als hij discussie wil voeren over zijn bronnen dan opent ie daar toch lekker een apart topic voor (of hij blaast nieuw leven in het pua topic )
Door gelukkig te zijn in het leven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
Ze waren altijd trots op mijn cijfers, maar ik merk gewoon dat dat ze steeds minder doet. En behalve mijn intelligentie ben ik een nul en is de rest van mijn leven een grote bendeIk weet gewoon niet hoe ik ze trots moet houden.
Het zou wereldvreemd zijn als ik geen betere resultaten had dan een half jaar terug. Maar de resultaten zijn er, dus de theorie klopt in de praktijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef NaRRaToR het volgende:
ik zit nog te wachten op het moment waarop hij een dvd-box gaat aanbieden ofzo. hij is zo overtuigd van zijn eigen gelijk en theorie dat hij helemaal wereldvreemd is geworden.
hij kan iig nog altijd bij de Jehova's e.d. terecht.
Hoezo geen hoop meer? Introvert is wat anders dan enorm verlegen of onzeker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ook kun je als introvert persoon leren om meer extrovert te worden. Dat is wel een feit. Anders is er echt geen hoop meer voor mij
Maar dat ben ik niet. En volgens jullie is er maar een manier om dat te worden en daarvoor moet ik ze verdrietig en boos makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door gelukkig te zijn in het leven.
Ze hoeven het niet te weten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat ben ik niet. En volgens jullie is er maar een manier om dat te worden en daarvoor moet ik ze verdrietig en boos maken
Heb je zin om vrijdag een hoop knappe vrouwen te ontmoeten? Neem je camera mee, je zult de tijd van je leven hebben. Entree kaartje betaal ik wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat ben ik niet. En volgens jullie is er maar een manier om dat te worden en daarvoor moet ik ze verdrietig en boos maken
Oké, jij snapt er dus echt geen hout van. Wat een droeftoeter ben je ook he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik wil meer, zoals elk ander doel in mijn leven, terwijl ik geniet van wat ik al heb. Nog extremere avonturen meemaken. The sky is the limit!
Wilt u dit ook leren? Dan hebben we nu speciaal voor de eerste 10 klanten een dvd boxset van 7 cd's inclusief:quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zou wereldvreemd zijn als ik geen betere resultaten had dan een half jaar terug. Maar de resultaten zijn er, dus de theorie klopt in de praktijk.
hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wilt u dit ook leren? Dan hebben we nu speciaal voor de eerste 10 klanten een dvd boxset van 7 cd's inclusief:
- wat te doen als ze nee zegt?
- wanneer moet ik naar de wc gaan?
- hoe veeg ik mijn anus af op een alpha manier?
- heeft alpha iets te maken met alpaca?
Nu! Voor de eerste 10 klanten van 150 euro maar 100 euro! En dat is nog niet alles, bestelt u nu krijgt u ook nog eens een mooi boek! Met plaatjes!
/tellselmode
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, surinamer wannabe (zoals iemand anders ook al dacht).quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké, jij snapt er dus echt geen hout van. Wat een droeftoeter ben je ook he.
Mijn hersenen linken dat. Ik haat superextroverte mensen, die zijn hartstikke irritant (gelukkig ken ik er maar een, al wil ik hem vaak zat de hersens inslaan (hij heeft een leuk meisje ervan overtuigt dat ze mij maar niet meer moes sms'en omdat weet ik niet. En hij heeft al een vriendin! Kom op zeg)quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo geen hoop meer? Introvert is wat anders dan enorm verlegen of onzeker.
Beetje kansloos ook, om mensen die écht bij professionele hulp gebaat zijn dergelijke aanbiedingen te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef firefly3 het volgende:
Heb je zin om vrijdag een hoop knappe vrouwen te ontmoeten? Neem je camera mee, je zult de tijd van je leven hebben. Entree kaartje betaal ik wel.
Ik ben geen Surinamer, en ik heb ze letterlijk voor het uitzoeken. Wat kom je uitleggen kneus?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:48 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, surinamer wannabe (zoals iemand anders ook al dacht).
Hoe oud ben je? Ik ben ook niet zoals de rest, dat maakt juist de mensen die wel allemaal hetzelfde zijn betekenisloos en leeg. Zij zullen altijd die groep blijven, terwijl ik me kan onderscheiden van de rest, vooruitstrevend kan zijn en creatief kan werkem. Het is geen schande jezelf te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag zijn zoals veel leeftijdsgenotenHet voelt alsof ik niet ben zoals de rest en dat vind ik niet prettig. Daarnaast heb ik het idee dat mijn leven leeg en betekenisloos is in vergelijking met hun.
Die deadline is wat me op de been houdt. Het idee dat het voor die tijd goed moet gaan is belangrijk. Het geeft mijn leven een doel, maar het zorgt tegelijkertijd ook voor een soort van backup voor als ik faal. Het geeft me het idee dat dit rotgevoel niet nog jaren hoeft te duren.
Geen kwaad woord over Jehova's mijn vader was er een.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef NaRRaToR het volgende:
ik zit nog te wachten op het moment waarop hij een dvd-box gaat aanbieden ofzo. hij is zo overtuigd van zijn eigen gelijk en theorie dat hij helemaal wereldvreemd is geworden.
hij kan iig nog altijd bij de Jehova's e.d. terecht.
Van die superextraverte mensen zijn gewoon onzeker en proberen dat te overschreeuwen of enorm aandachtsgeil heb ik het idee. Irritant ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn hersenen linken dat. Ik haat superextroverte mensen, die zijn hartstikke irritant (gelukkig ken ik er maar een, al wil ik hem vaak zat de hersens inslaan (hij heeft een leuk meisje ervan overtuigt dat ze mij maar niet meer moes sms'en omdat weet ik niet. En hij heeft al een vriendin! Kom op zeg)
Ik moet vrijdag tot 2300 werken (waarschijnlijk zelfs tot 000 of later)quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
Minimale leeftijd is wel 21, newbie je zou ook eventueel mee mogen, maar ik denk niet dat je daar dan naar binnen komt.
Het feest is in Amsterdam overigensquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag tot 2300 werken (waarschijnlijk zelfs tot 000 of later)
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag tot 2300 werken (waarschijnlijk zelfs tot 000 of later)
Zou wel kunnen, maar sommige mensen zijn nou eenmaal echt zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van die superextraverte mensen zijn gewoon onzeker en proberen dat te overschreeuwen of enorm aandachtsgeil heb ik het idee. Irritant ja.
Je vader was wel meer dan enkel een jehova toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Jehova's mijn vader was er een.
Wij moeten zeker een keer samen uit, deze vent heeft humor mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wilt u dit ook leren? Dan hebben we nu speciaal voor de eerste 10 klanten een dvd boxset van 7 cd's inclusief:
- wat te doen als ze nee zegt?
- wanneer moet ik naar de wc gaan?
- hoe veeg ik mijn anus af op een alpha manier?
- heeft alpha iets te maken met alpaca?
Nu! Voor de eerste 10 klanten van 150 euro maar 100 euro! En dat is nog niet alles, bestelt u nu krijgt u ook nog eens een mooi boek! Met plaatjes!
/tellselmode
Ook oneens. Het zijn gewoon die vervelenden die altijd aan de deur komen - die zijn HEEL vervelend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vader was wel meer dan enkel een jehova toch?
Jehova's zijn gewoon irritant en/of delusional.
Dit dus. En dan bij elk sociaal foutje er gelijk boven op zitten, geen ruimte maken voor jou in het gesprek (ikzelf probeer altijd ruimte te maken als er anderen bij zitten) en je maar afzeiken als je erbij zit: ooh kijk jongens newbie post om 315 verveeld op Facebook, hahaha en dan tegen mij vind je zeker wel stoer hè? Toen wou ik hem echt op zijn bek rammen. Moet ik vaker doen, ledereen loopt over me heen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van die superextraverte mensen zijn gewoon onzeker en proberen dat te overschreeuwen of enorm aandachtsgeil heb ik het idee. Irritant ja.
Daarom en/of delusional.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ook oneens. Het zijn gewoon die vervelenden die altijd aan de deur komen - die zijn HEEL vervelend.
Een opstapje geven om de knapste vrouwen te ontmoeten en meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen dan?
[..]
Zou wel kunnen, maar sommige mensen zijn nou eenmaal echt zo.
Ja hij was ook de vriend van mijn moeder en mijn vader ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vader was wel meer dan enkel een jehova toch?
Jehova's zijn gewoon irritant en/of delusional.
Ik heb zo mijn momenten. Al gebruik ik irl veel meer sarcastische humor (als ze iets doms zeggen mooi op sarcastische toon mee instemmen en dingen sarcastisch zeggen) waar ik een hekel aan heb is ironiequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij moeten zeker een keer samen uit, deze vent heeft humor mensen.
Ben inmiddels al 21quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud ben je? Ik ben ook niet zoals de rest, dat maakt juist de mensen die wel allemaal hetzelfde zijn betekenisloos en leeg. Zij zullen altijd die groep blijven, terwijl ik me kan onderscheiden van de rest, vooruitstrevend kan zijn en creatief kan werkem. Het is geen schande jezelf te zijn.
Dat klopt, dat herken ik wel. Maar weet gewoon niet wat ik anders moet.quote:Ik heb ooit ook zo'n deadline gesteld, maar in plaats van te vechten dacht ik bij elke tegenslag 'maakt niet uit, ik moet nog maar even'. Daar schiet je niets mee op. Uiteindeljk was ik op mijn deadline nog niets vooruit gegaan, maar kon ik mezelf er toch niet aan houden. Vluchten is zwak.
Hij probeert een Surinamer na te doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, surinamer wannabe (zoals iemand anders ook al dacht).
Ikheb vandaag een ketting voor mijn moeder gekocht. Heel lang uitgezocht. Die ketting is nu ineens weg. Ik vermoed dat ik de ketting per ongeluk in een tas heb gedaan die ik deze avond aan mijn scharrel heb gegeven. Wat moet ik doen? Haar smsen of bellen? Wat is het beste?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een opstapje geven om de knapste vrouwen te ontmoeten en meer.
Je moet niet zo in hokjes denken, ieder mens is uniek! Zelfs tweelingen zijn apart gezien uniek! Iedereen is anders in kleding, denkwijze en opvattingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben inmiddels al 21![]()
Sommige mensen zijn cool, leuk en uniek door anders te zijn dan de rest. Andere mensen zijn sukkels als ze anders zijn dan de rest. Ik hoor helaas bij die laatste categorie.
Koop het boekquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ikheb vandaag een ketting voor mijn moeder gekocht. Heel lang uitgezocht. Die ketting is nu ineens weg. Ik vermoed dat ik de ketting per ongeluk in een tas heb gedaan die ik deze avond aan mijn scharrel heb gegeven. Wat moet ik doen? Haar smsen of bellen? Wat is het beste?
Doen waar jij zin in hebt. Als je dat niet doet, dan doe je anders dan normaal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ikheb vandaag een ketting voor mijn moeder gekocht. Heel lang uitgezocht. Die ketting is nu ineens weg. Ik vermoed dat ik de ketting per ongeluk in een tas heb gedaan die ik deze avond aan mijn scharrel heb gegeven. Wat moet ik doen? Haar smsen of bellen? Wat is het beste?
Hoe was je gevoel op dat moment? Dat is nou mijn ultieme droom, dansen op de beat van MJ met vijf bloedmooie vrouwen om me heen,quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige week stond ik op een catwalk te dansen met 4 vrouwen, de ams fashion week is bijna voorbij dus als je echt los wilt gaan moet het snel.
Echt waar joh? Dat wil je toch niet eens zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert een Surinamer na te doen?![]()
Ik moet hier als Surinamer zo hard om lachen.
Waarom denk ik nu toch aan quintes, en nog erger een die 'ey swa' zegt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert een Surinamer na te doen?![]()
Ik moet hier als Surinamer zo hard om lachen.
Tja, feit is dat 99% van de mannen in dat wereldje gay is. Dus dat zullen die vrouwen van jou ook wel hebben gedacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige week stond ik op een catwalk te dansen met 4 vrouwen, de ams fashion week is bijna voorbij dus als je echt los wilt gaan moet het snel.
Ik las eerst anus, en toen arms fashion. Ik ga denk ik maar eens slapen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
En waarom zou je dat willen zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe was je gevoel op dat moment? Dat is nou mijn ultieme droom, dansen op de beat van MJ met vijf bloedmooie vrouwen om me heen,
[..]
Echt waar joh? Dat wil je toch niet eens zijn.
Ik ook nu.![]()
![]()
2 waren gemiddeld, 1 knap en 1 superknap. Het was leuk! Ik was zelfs zo aardig om een maat van me te roepen dat hij ook daar op moet, want hij heeft nog angst om zulke dingen te doen. Helaas durfde hij niet, dus stond ik daar als enige man. Geweldig! Maar ik moet er niet teveel waarde aan hechten en verder gaan met waar ik mee bezig ben met ontwikkelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe was je gevoel op dat moment? Dat is nou mijn ultieme droom, dansen op de beat van MJ met vijf bloedmooie vrouwen om me heen,
[..]
Echt waar joh? Dat wil je toch niet eens zijn.
Ik ook nu.![]()
![]()
Ik hoop het niet voor je, ik zou me de tyfus schrikken als er ineens iemand aan me zit (al ziet ze er nog zo goed uit (dan laat ik haar wel doorgaan daar niet van))...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen, ja, in de hoop dat vrouwen mij spontaan betasten als ze mij zien.
Ah dat vind ik echt jammer. Ik wil wel op je verhaal/probleem reageren? Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:
ik taai em af... weet niet of ik nog ga posten in dit topic met zo'n clown die de boel verziekt. had gehoopt op wat advies, maar ik kom der zelf ook wel uit
Nee hoor, ze wisten wel dat ik hetero was. Jammer voor jequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, feit is dat 99% van de mannen in dat wereldje gay is. Dus dat zullen die vrouwen van jou ook wel hebben gedacht.
We moeten toch maar niet uitgaan. Jij met je Quintes obsessie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu toch aan quintes, en nog erger een die 'ey swa' zegt...
Sorry man.
Ik weet niet. Dat moet je aan de mensen vragen die dat willen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen zijn?![]()
Zeker teveel Een Vandaag gekeken ofzo?
Hahahaha. Lijkt mij ook niks joh, vind ik gewoon vies als een meisje dat zomaar doet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je, ik zou me de tyfus schrikken als er ineens iemand aan me zit (al ziet ze er nog zo goed uit (dan laat ik haar wel doorgaan daar niet van))...
Awesome. Ik ben nu al een fan van je en ik bewonder je manier van versieren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
2 waren gemiddeld, 1 knap en 1 superknap. Het was leuk! Ik was zelfs zo aardig om een maat van me te roepen dat hij ook daar op moet, want hij heeft nog angst om zulke dingen te doen. Helaas durfde hij niet, dus stond ik daar als enige man. Geweldig! Maar ik moet er niet teveel waarde aan hechten en verder gaan met waar ik mee bezig ben met ontwikkelen.
Tuurlijk jongen, want ze kenden je ook allemaal op voorhand. Echt, je wordt met de post ongeloofwaardiger.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef firefly3 het volgende:
Nee hoor, ze wisten wel dat ik hetero was. Jammer voor je
Sorry zo denk ik nou eenmaalquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten toch maar niet uitgaan. Jij met je Quintes obsessie.
Even serieus, zo bizar is dat toch ook weer niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, want ze kenden je ook allemaal op voorhand. Echt, je wordt met de post ongeloofwaardiger.
Je hoort niet bij de laatste categorie, daar kies je om bij te horen. Wat jij van jezelf denkt, gaan andere van je denken (met grenzen natuurlijk). En ik weet dat je dat niet zomaar veranderd, maar besef dat je niet vast ligt in zo'n categorie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben inmiddels al 21![]()
Sommige mensen zijn cool, leuk en uniek door anders te zijn dan de rest. Andere mensen zijn sukkels als ze anders zijn dan de rest. Ik hoor helaas bij die laatste categorie.
[..]
Dat klopt, dat herken ik wel. Maar weet gewoon niet wat ik anders moet.
Vluchten is misschien wel zwak, maar ik vlucht liever op mijn hoogtepunt dan als ik straks een oud mannetje ben en de natuur me laat vluchten. Het scheelt iig een hoop lijden. Ik ben bang dat als ik straks oud ben ik niets/niemand in mijn leven zal hebben als mijn ouders er niet meer zijn
Maar uiteindelijk heb je geen van de 4 geneukt. Nou nou, wat een player ben jij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef firefly3 het volgende:
2 waren gemiddeld, 1 knap en 1 superknap. Het was leuk! Ik was zelfs zo aardig om een maat van me te roepen dat hij ook daar op moet, want hij heeft nog angst om zulke dingen te doen. Helaas durfde hij niet, dus stond ik daar als enige man. Geweldig! Maar ik moet er niet teveel waarde aan hechten en verder gaan met waar ik mee bezig ben met ontwikkelen.
Yep, 2 daarvan kwamen van een groep van 4 die ik benaderd had hehe. Ik stond eerder op de catwalk met die andere twee beetje te klooien, toen kwamen die andere 2 van daarvoor er ook nog eens bij. Jammer voor je.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, want ze kenden je ook allemaal op voorhand. Echt, je wordt met de post ongeloofwaardiger.
Nee klopt, iemand anders. Wat probeer je nou?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je geen van de 4 geneukt. Nou nou, wat een player ben jij.
Bellen en haar uitleggen wat je ons nu vertelt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb een toepasselijk nummer voor jou en je belevenissen:quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep, 2 daarvan kwamen van een groep van 4 die ik benaderd had hehe. Ik stond eerder op de catwalk met die andere twee beetje te klooien, toen kwamen die andere 2 van daarvoor er ook nog eens bij. Jammer voor je.
Dit topic gaat toch echt om versieren... en de dingen die daaruit volgen. Ja, voor 500 bath heb ik ook 4 Thaise snollen die de hele avond met me lapdancen, dus dat zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Mpj het volgende:
Even serieus, zo bizar is dat toch ook weer niet.
Ik zeg niet dat ik hem geloof (alles bij elkaar), maar zo'n prestatie is het nou ook weer niet om met vier sletten op de bar te staan dansen.. Ongeloofwaardig is het dus ook weer niet..
Catwalkquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Even serieus, zo bizar is dat toch ook weer niet.
Ik zeg niet dat ik hem geloof (alles bij elkaar), maar zo'n prestatie is het nou ook weer niet om met vier sletten op de bar te staan dansen.. Ongeloofwaardig is het dus ook weer niet..
KvKquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een toepasselijk nummer voor jou en je belevenissen:
Hulde hulde hulde aan deze kameraadquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Myraela het volgende:
Serieus, anders stoppen jullie gewoon met dat stomme gehaat de hele tijd. Het kan me niet schelen wie de alpha is of wie maar wat praatjes heeft, 1 irritante user is al kut, eentje waar de hele tijd op gehapt wordt is nog erger.
Het zegt niks, maar ongeloofwaardig is het niet aangezien er altijd wel gewillige en makkelijke dozen zijn te vinden, dat weet iedereen wel. Tsja, het is alleen de vraag waarom hij het in de groep gooit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch echt om versieren... en de dingen die daaruit volgen. Ja, voor 500 bath heb ik ook 4 Thaise snollen die de hele avond met me lapdancen, dus dat zegt helemaal niets.
Dus je geeft toe dat je geen van die 4 geneukt hebt? Waarom schep je er dan over op?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef firefly3 het volgende:
Nee klopt, iemand anders. Wat probeer je nou?
yeah right dat je dat jammer vind... anyway doe geen moeite heb nog niets specifieks gepost.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah dat vind ik echt jammer. Ik wil wel op je verhaal/probleem reageren? Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Okee omdat je zo'n bazin bent stop ik er mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Myraela het volgende:
Serieus, anders stoppen jullie gewoon met dat stomme gehaat de hele tijd. Het kan me niet schelen wie de alpha is of wie maar wat praatjes heeft, 1 irritante user is al kut, eentje waar de hele tijd op gehapt wordt is nog erger.
Ik vind het wel grappig hoe techno altijd hapt als iemand succes heeft gehad. Hij kan er blijkbaar niet tegen door persoonlijke redenen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het zegt niks, maar ongeloofwaardig is het niet aangezien er altijd wel gewillige en makkelijke dozen zijn te vinden, dat weet iedereen wel. Tsja, het is alleen de vraag waarom hij het in de groep gooit.
Voor dochterlief hoef je niet bang te zijn hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Okee omdat je zo'n bazin bent stop ik er mee.
Deze is zo kansloos, dat verdient gewoon repliek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bij haar in de achtertuin zitten vreten dus naar haar wil ik wel luisteren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor dochterlief hoef je niet bang te zijn hoor.
Deze is zo mooi, sorry Myr nog een keer ik kan het niet laten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe techno altijd hapt als iemand succes heeft gehad. Hij kan er blijkbaar niet tegen door persoonlijke redenen.
Dat probeer ik al sinds een deel of 10 terug, maar zolang de rest blijft happen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Zullen we afspreken dat we vanaf nu af aan ons niet meet bezig houden met irritante kutuser maar met de eckte probleemgevallen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe techno altijd hapt als iemand ik succes heeft heb gehad. Hij kan er blijkbaar niet tegen door persoonlijke redenen. gelooft mij niet omdat ik me hier profileer als iemand die de ballen verstand heeft van normale communicatie tussen man en vrouw.
LOL! Onwetende nitwit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe techno altijd hapt als iemand succes heeft gehad. Hij kan er blijkbaar niet tegen door persoonlijke redenen.
okay, nu moet ik zelf even. "quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ach gewoon doorgaan jongen komt vast wel wat leuks voorbij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Overigens ben ik simpelweg gedumpt door die meid uit Londen, aangezien ze niet heeft gereageerd en niet gaat reageren. Alleen maar omdat ze mij ziet als ''relatie materiaal'' en omdat ik een andere scharrel had blablabla.
Weer een faal op het gebied van versieren, tenminste, zo voelt het. Vind ik iemand écht beginnend leuk, gebeurt er zoiets.. maar komt goed..
En toch hapt hij als een gek, dan is er toch iets goed mis. Verder, tja internet dating. Zeker via fok ontmoet? Ik heb hier ook een paar exen rondlopen. In het echt kan je tenminste veel meer kiezen en beter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze is zo mooi, sorry Myr nog een keer ik kan het niet laten.
Techno heeft een vriendin die hij sufneukt, nitwit ____________________________________!!!
Tevens sorry Mera.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze is zo mooi, sorry Myr nog een keer ik kan het niet laten.
Techno heeft een vriendin die hij sufneukt, nitwit ____________________________________!!!
Tevens sorry Mera.
Ze kan toch niet vanaf het begin verwachten dat je geen scharrels hebt. Daar zou ik nog eens goed mee praten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Overigens ben ik simpelweg gedumpt door die meid uit Londen, aangezien ze niet heeft gereageerd en niet gaat reageren. Alleen maar omdat ze mij ziet als ''relatie materiaal'' en omdat ik een andere scharrel had blablabla.
Weer een faal op het gebied van versieren, tenminste, zo voelt het. Vind ik iemand écht beginnend leuk, gebeurt er zoiets.. maar komt goed..
Tuurlijk meneer de internetheld. Post eens wat namen dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef firefly3 het volgende:
En toch hapt hij als een gek, dan is er toch iets goed mis. Verder, tja internet dating. Zeker via fok ontmoet? Ik heb hier ook een paar exen rondlopen. In het echt kan je tenminste veel meer kiezen en beter.
Ja moest het even zo zeggen, want je weet seksueel gefrustreerd he.quote:
Troost je met de gedachte dat het door de afstand waarschijnlijk toch niet had gewerkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Nope, ik hou ze anoniem. Verder ben ik onder een andere account en heb ik ze al jaren niet meer gesproken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk meneer de internetheld. Post eens wat namen dan.
Tsja, maar deze meid is wel anders. Vandaar dat ik er op sommige momenten nog wel een beetje mee zit, als ik in bed lig of zo. Of nu. Ik weet niet wat het precies is, het voelt gewoon fucked up.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach gewoon doorgaan jongen komt vast wel wat leuks voorbij.
Te laat, ze wilt geen contact meer. Alles geblokkeerd blabla, ze wilt niks meer van mij zien aangezien ze niets van mij wil herinneren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kan toch niet vanaf het begin verwachten dat je geen scharrels hebt. Daar zou ik nog eens goed mee praten.
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ik hou ze anoniem. Verder ben ik onder een andere account en heb ik ze al jaren niet meer gesproken.
Oh dat ken ik. Maar ze is mooier dan iedereen en ze is leuker dan iedereen dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tsja, maar deze meid is wel anders. Vandaar dat ik er op sommige momenten nog wel een beetje mee zit, als ik in bed lig of zo. Of nu. Ik weet niet wat het precies is, het voelt gewoon fucked up.
Ja ja, jaren niet meer gesproken. En dat terwijl je pas op 23 januari 2011 geregistreerd bent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef firefly3 het volgende:
Nope, ik hou ze anoniem. Verder ben ik onder een andere account en heb ik ze al jaren niet meer gesproken.
Zelfs daar faal ik in.quote:
Andere account.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja ja, jaren niet meer gesproken. En dat terwijl je pas op 23 januari 2011 geregistreerd bent.
Maakt niet uit, ik heb denk ik precies hetzelfde. Op internet is het niks betreft vrouwen maar IRL wel. Alsof ik op internet heel anders overkom. Altijd als ik op MSN praat met bekenden zeggen ze dat ik heel kortaf antwoord, terwijl ik me daar niet bewust van ben. IRL gaat het makkelijker, denk dat jij dat ook hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen dat je haar verdedigt omdat je haar kent, maar internet dating en echt versieren vind ik een groot verschil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
okay, nu moet ik zelf even. "![]()
![]()
"
Hij heeft een vriendin, een verdomd toffe ook nog eens. Wat is jouw "succes" dan?
Het gaat om het eindresultaat vriend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen dat je haar verdedigt omdat je haar kent, maar internet dating en echt versieren vind ik een groot verschil.
In 1 zin: Genoeg. En ze weten het van elkaar.
Ja dat klopt, maar ik vind ook dat je veel meer keuze hebt en sneller kan zien wie je leuk vind in het echt, dan via het internet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb denk ik precies hetzelfde. Op internet is het niks betreft vrouwen maar IRL wel. Alsof ik op internet heel anders overkom. Altijd als ik op MSN praat met bekenden zeggen ze dat ik heel kortaf antwoord, terwijl ik me daar niet bewust van ben. IRL gaat het makkelijker, denk dat jij dat ook hebt.
Daar ga je al mank... alpha's hoeven helemaal niet te versieren. Die hebben aanbod genoeg. Maar jij bent te lelijk om dat ooit te ondervinden en dat ga je ook niet in die pua-boekjes van je leren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik kan het begrijpen dat je haar verdedigt omdat je haar kent, maar internet dating en echt versieren vind ik een groot verschil.
Ik ken haar niet, dus daar gaat het me niet om. Wat maakt het uit waar je elkaar van kent, als het irl nog goed gaat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het eindresultaat is een lange afstand relatie? Verder heb je veel minder keus op fok dan in de echte wereld. Heeft techno ook nog een kind overigens ofzo van iemand anders of was dat niet zo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om het eindresultaat vriend.
Het topic gaat over versieren. Ik neem aan dat het niet gaat over versieren via het internet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, dus daar gaat het me niet om. Wat maakt het uit waar je elkaar van kent, als het irl nog goed gaat?
Ja dat ook, maar ik kom ook anders over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik vind ook dat je veel meer keuze hebt en sneller kan zien wie je leuk vind in het echt, dan via het internet.
Het maakt sowieso niet uit hoe je contact legt. Uiteindelijk ontmoet je elkaar IRL en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt.quote:
Herkenbaar wel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik kom ook anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |