SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
quote:quote:
Op woensdag 13 juli 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sjeeeshhhhhhhh bestudeer je wat vrouwen willen ofzo , het komt net over alsof je ze alsof je ze als een project zie.
Bestudeer het vrouwelijke ras , ze is bijna met uitsterven bedreigd.
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.quote:jouw boy bestudeert jou toch ook. hij weet precies wat jij lekker vindt, welke plekjes en wat jij van hem wilt.
dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, je moet inderdaad laten zien wat je wilt, maar dat doe je pas als zij weer naar je toe komt. Anders is het meer een soort van laatste wanhoop actie om jezelf erbij beter te voelen. (In deze situatie dus). Als ze weer naar hem toe komt, kan hij ja of nee zeggen.
lol hahaha +veel. Hoewel de sociale psychologie achter sommige items van dat pua spul niet eens zo gek is is het geen heilige graal. Ik geloof best dat sommige mensen er baat bij hebben, maar sommige mensen niet. Juist om de reden dat ze zich heel anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. Prima dat ze daarnee sletjes kunnen hosselen maar op de lange termijn vallen ze door de mand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.
Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.
Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.
Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.
Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.
Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?
Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.
Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
kom net terug van sporten. moest er van mijzelf nog even op reageren.quote:
Heldin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.
Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.
Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.
Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.
Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.
Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?
Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.
Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
[..]
[..]
Want entertainment.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik was er al mee gestopt namelijk.
Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.
Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weer
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf?
Respect.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:
Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.
Je spreekt jezelf nog al tegen.
Optie openhouden als in: later altijd nog kunnen beslissen, maar niet als in: wachten. Gewoon verder gaan met je leven dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.
Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerkten sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerken sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?
Tieft lekker op uit deze reeks, of wil je weer een ban?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.
Je komt de hele met dit soort teksten:quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.
A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je komt de hele met dit soort teksten:
"Een vrouw wil een alpha man"
A. Hoe weet je dat? En waarom zijn er dan genoeg vrouwen die dat niet willen?
B. Zeg je dus dat de mannen hier maar een alpha man moeten worden.
Dat is dus niet jezelf blijven. Dus weer fake. Dus niet jezelf blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |