abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99434721

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
pi_99434905
quote:
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 20:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Sjeeeshhhhhhhh bestudeer je wat vrouwen willen ofzo , het komt net over alsof je ze alsof je ze als een project zie.
Bestudeer het vrouwelijke ras , ze is bijna met uitsterven bedreigd.
quote:
jouw boy bestudeert jou toch ook. hij weet precies wat jij lekker vindt, welke plekjes en wat jij van hem wilt.
De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.

Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.

Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.

Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.

Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.

Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?

Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.

Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:21:44 #3
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_99434965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, je moet inderdaad laten zien wat je wilt, maar dat doe je pas als zij weer naar je toe komt. Anders is het meer een soort van laatste wanhoop actie om jezelf erbij beter te voelen. (In deze situatie dus). Als ze weer naar hem toe komt, kan hij ja of nee zeggen.
dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.
na na na na na na na Badjasman!
pi_99435104
Waarom reageren jullie daar nog op?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:25:06 #5
13411 NaRRaToR
pi_99435121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef Galene het volgende:

[..]

[..]

De punt is dat Vlieg (ik heb inmiddels een tour gemaakt door zijn postgeschiedenis) heilig gelooft dat hij ook -nee zelf beter- weet wat formerjellybean en Alle vrouwen lekker vinden en wat zij en Alle andere vrouwen willen en hoe zij en Alle vrouwen in mekaar zitten.

Daarin heeft hij wonderbaarlijk genoeg De Wijsheid en Waarheid in pacht, gelooft hij zelf - een op zich best aardige jongen hoor, die denkt dat hij een 'alpha'-man is.

Dit aan de hand van het ongevraagd opdreunen van evangeliserende pua-teksten en meer van dit soort wanstaltige, o zo lege pulp, ontsproten uit de commerciële breinen van internet-seduction-guru's, met een zorgwekkend vrouw-beeld waar je letterlijk niet goed van wordt. Hij doet dan ook nog net alsof dat allemaal uit zijn eigen brein komt, is daar ontwijkend over en daarmee oneerlijk.

Het is iig allemaal begonnen 'op de middelbare school', waar God (een echte 'alpha'-man) tot hem heeft gesproken om in de woestijn roepende, onzekere, doch gezonde, oprechte jonge knullen te manipuleren en valselijk te profeteren.

Dat hij van vrouwen (en mannen) complete karikaturale misbaksels maakt, en daar door meer dan menig vrouw (en waarachtige man als Mystikvm, Techno en anderen) hier herhaaldelijk -de plank zo tenenkrommend misslaand- op wordt gewezen, dat hij voor zichzelf dient te spreken en niet voor anderen, laat staan vrouwen, lapt hij hardnekkig en in alle arrogantie aan zijn laars.

Dat komt -zacht uitgedrukt- respectloos en vooral onoprecht over. Had ik berekenend en opportunistisch al genoemd?

Alsof vrouwen inderdaad labaratorium-materiaal zijn , waarop je met wat uiterst doorzichtige trucjes, strafjes en beloninkjes ze, in zijn eigen woorden, 'alles mee kan doen wat je wilt'.

Bravo voor deze 'alpha'-man. Daar zitten wij meisjes en vrouwen echt op te wachten. Waar is mijn vliegenmepper?
lol hahaha +veel. Hoewel de sociale psychologie achter sommige items van dat pua spul niet eens zo gek is is het geen heilige graal. Ik geloof best dat sommige mensen er baat bij hebben, maar sommige mensen niet. Juist om de reden dat ze zich heel anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. Prima dat ze daarnee sletjes kunnen hosselen maar op de lange termijn vallen ze door de mand.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:25:57 #6
13411 NaRRaToR
pi_99435160
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef Tamashii het volgende:
Waarom reageren jullie daar nog op?
kom net terug van sporten. moest er van mijzelf nog even op reageren. :)
pi_99435181
Oke, ik was er al mee gestopt namelijk. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99435251
quote:

[..]

[..]

Heldin. _O_
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_99435254
quote:

[..]

[..]

En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:28:53 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435269
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik was er al mee gestopt namelijk. :D
Want entertainment.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99435304
Leuke dag gehad? Nog bezig geweest met versieren? :P
pi_99435305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat is echt totale bullshit. waarom wachten op een vrouw die je aan de kant zet voor een zogenaamd ander. het zegt alleen maar iets dat je juist zo slap bent om te wachten op de date van die vrouw en op de achtergrond te treden als een keus b.
Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weer :{
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99435323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
En al voor de zoveel duizendste keer: Je moet geen truukjes uitvoeren. Daar blijf ik op hameren, maar natuurlijk wil je dat niet horen. Al vanaf het begin zei ik dat je jezelf moet blijven. Leuk verhaaltje verder.
Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf? :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:30:26 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.

Je spreekt jezelf nog al tegen.
C'est la vie
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:31:18 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat hij op haar moest wachten. Valse beschuldigingen weer :{
Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.
C'est la vie
pi_99435370
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Gast, jij BENT een truukje. Je gelooft zo heilig in jouw eigen verhaaltjes dat je zo nep en gemaakt overkomt... dat je het zelf niet eens door hebt. Serieus, word je nu niet moe van jezelf? :')
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.
pi_99435381
quote:

Respect. _O_
pi_99435386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat jij doet is zeggen dat je je zelf moet zijn maar ondertussen wel met allemaal regeltjes op de proppen komt waarmee vrouwen op je af komen en je zullen willen.

Je spreekt jezelf nog al tegen.
Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.
pi_99435423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt zelf gezegd dat ie de optie moest openhouden hetzelfde als wachten dus.
Optie openhouden als in: later altijd nog kunnen beslissen, maar niet als in: wachten. Gewoon verder gaan met je leven dus.
pi_99435439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
Reageer inhoudelijk, in plaats van inhoud loos te zeuren op verschillende mensen. Quote een stukje tekst met argumentatie.
Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerkten sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 23:33:56 ]
pi_99435487
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Zoals talloze mensen hier al opmerken sinds je in deze reeks begon te posten. Is het je uberhaupt al opgevallen dat niet één vrouw het met je eens is? Hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.
pi_99435509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
Quote een stukje tekst waar je het mee oneens bent, dan praten we verder.
Tieft lekker op uit deze reeks, of wil je weer een ban?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:35:14 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99435543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Welke regel bijvoorbeeld? (Quote) , daar reageer ik inhoudelijk op.
Je komt de hele met dit soort teksten:

"Een vrouw wil een alpha man"

A. Hoe weet je dat? En waarom zijn er dan genoeg vrouwen die dat niet willen?
B. Zeg je dus dat de mannen hier maar een alpha man moeten worden.

Dat is dus niet jezelf blijven. Dus weer fake. Dus niet jezelf blijven. Dus je spreekt jezelf tegen dus daag. :W
C'est la vie
pi_99435618
Vlieg, ga JIJ eens in op wat gepost wordt over jouw houding, je attitude, je nonsens die je als 'feiten' presenteert. Je luistert niet. je voelt je meteen 'valselijk beschuldigt; als mensen je doorhebben en je daarme confronteren.
Leer eens luisteren en dingen ter harte nemen. dat doen echte mannen.
Zolang je dat niet doet, ben je een incongruente flapdrol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Galene op 13-07-2011 23:37:44 (typvout) ]
pi_99435622
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Je komt de hele met dit soort teksten:

"Een vrouw wil een alpha man"

A. Hoe weet je dat? En waarom zijn er dan genoeg vrouwen die dat niet willen?
B. Zeg je dus dat de mannen hier maar een alpha man moeten worden.

Dat is dus niet jezelf blijven. Dus weer fake. Dus niet jezelf blijven.
A: De meeste vrouwen willen een alpha man. Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft.

B: Je moet dan veranderen, maar op het moment dat je een vrouw benaderd ben je dan geheel jezelf en hoef je niets te faken. Je bent dan daadwerkelijk de man die emotioneel stabiel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')