Dus je ontkent niet dat je hevig gaat neuken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze is al vaker hier wezen 'slapen' dus hosselen is het niet echt. Ze had het zelf gevraagd aangezien ze al 2 weken op de camping staat maar zich verveeld.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat je hevig gaat neuken?
Met haar ouders erbij in een sta caravan. Weet niet of dat wat wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat je hevig gaat neuken?
Dat was min of meer 1 van mijn date's ja.quote:
Je zou kunnen vragen of ze mee willen doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met haar ouders erbij in een sta caravan. Weet niet of dat wat wordt.
Nee niets officieels in ieder gevalquote:
Dan zou ik haar 2 zussen ook maar gelijk vragen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou kunnen vragen of ze mee willen doen.
Deels mee eensquote:
Ik word moeilijk verliefdquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Verliefd worden.
Naar iemand verlangen.
Seksen.
Handje en handje vasthouden.
Heel triest allemaal.
Ruilen? Ik word heel makkelijk verliefd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik word moeilijk verliefd
Rest is allemaal niet zo erg
Is goed. Hoe gaan we dat regelen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ruilen? Ik word heel makkelijk verliefd.
Zullen we bloedbroeders worden?quote:
Owkeuhj. Dan krijg je wel super veel meisjes achter je aan met dat bloed. Moet je wel van houden.quote:
Hmmh, dat meisjes gedeelte bevalt me niet zo, mag ik er even over nadenken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Owkeuhj. Dan krijg je wel super veel meisjes achter je aan met dat bloed. Moet je wel van houden.
Kutter is als je verliefd wordt op iemand waarvan je weet dat die ook verliefd op jou is, maar het niets kan worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
Wat al helemaal kut is, is dat je verliefd bent op iemand waarvan je al 99,99% zeker weet dat het niet wederzijds is en je diegene niet uit het hoofd kan zetten.
Waarom kan het niets worden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kutter is als je verliefd wordt op iemand waarvan je weet dat die ook verliefd op jou is, maar het niets kan worden.
O.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.Ja, dat is echt kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste keer dat ik verliefd was op het VMBO...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
Wat al helemaal kut is, is dat je verliefd bent op iemand waarvan je al 99,99% zeker weet dat het niet wederzijds is en je diegene niet uit het hoofd kan zetten.
Gemiste kans dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik verliefd was op het VMBO...Kocht ik haar havo boeken vorig jaar toen ik aangeschoten was en zij ook ( was op een stadsfeest waar zij woonden en zij had ook Vavo gedaan).. Kwamen we in gesprek bleek zij mij ook heel gevonden te hebben. Maar nu woonde ze al samen met een kerel op 20 jarige leeftijd .
Ik ook..?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik verliefd was op het VMBO...Kocht ik haar havo boeken vorig jaar toen ik aangeschoten was en zij ook ( was op een stadsfeest waar zij woonden en zij had ook Vavo gedaan).. Kwamen we in gesprek bleek zij mij ook heel gevonden te hebben. Maar nu woonde ze al samen met een kerel op 20 jarige leeftijd .
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Driehonderdduizendtriljoen keer gehad en worstel er ook mee op dit moment.
Ja kansen beter benutten. Maar bij de laatste 2 meisjes die hier hebben geslapen dit jaar voelde ik niets vond ze alleen super aardig en vond het leuk om met hun om te gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gemiste kans dus.Heb je er wat van geleerd?
Ja maar anders had ik nog een kans gehad bij haar.quote:
Haha ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja kansen beter benutten. Maar bij de laatste 2 meisjes die hier hebben geslapen dit jaar voelde ik niets vond ze alleen super aardig en vond het leuk om met hun om te gaan.
[..]
Ja maar anders had ik nog een kans gehad bij haar.
Ik trouw nog wel met je als ik iets met Mark heb.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hero, als het uit gaat met Mark, wil je dan met me trouwen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:47 schreef Joosterd het volgende:
Maar het kutte is dat anderen wel sneller verliefd worden en je zelf nog niets voelt. Bij examenuitreiking moest ik al die ouders in de ogen kijken waar ik had geslapen en toch niets mee geworden is.![]()
FML
Dat was echt te lame voor woorden.quote:
Wat lieeeeeeeeefquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Etsu, ik trouw ook nog wel met je als ik nog iets met Mark heb!
Nu wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Joosterd het volgende:
Etsoe jij hebt mij helemaal niet toegevoegd op FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |