Dan kom ik wel op bezoek bij je moeder. Ze kent mij toch al een heel klein beetje.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind dit een beter idee hoor Joost.
Nee, wij gaan naar een restaurant en dan gaan we mosselen eten en dan ga jij alles betalen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
Ik kan ieder geval niet koken. Dan gewoon naar een plaatselijke visboer en dan mossels inslaan.
Hij negeert ons.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, wij gaan naar een restaurant en dan gaan we mosselen eten en dan ga jij alles betalen.
Dan vind ik kreeft lekkorder.quote:
Hoeveel alcohol heb je op?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Keauning het volgende:
Wat een kutland is het toch ook, overal regen hier in Nederland.
Hardcorequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
Morgen: werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: werken
Zondag: vrij
Maandag: naar Geldrop
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: werken
Zondag: werken![]()
Ik ben al 9 maanden werkloos of zoquote:
Een vriendin bezoeken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf ga je in Geldrop doen?Da's om de hoek voor mij.
Wat lief van Sander.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Etsu, Sander komt naar mijn verjaardag.
Doe ik maandag en dinsdagquote:
Oh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, want ik ga niet meer mee naar FF.
Dat net niet. Maar haar moeder komt mij om 1u ophalen hoe ideaal is dat.quote:
Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.Naja, wel nice van Sander.
Geen gekke dingen doen met hem met Marks bijzijn he
Jij hebt toch een rijbewijs?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat net niet. Maar haar moeder komt mij om 1u ophalen hoe ideaal is dat.
Ja maar ze bood aan om mij op te halen. En ik heb nog geen eigen auto dus dit is een perfecte oplossingquote:
Ze kent Mark ook van FOK! dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
Maar Hero, wat als iedereen vraagt waar je Sander van kent, wat ga je dan zeggen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
Maar Hero, wat als iedereen vraagt waar je Sander van kent, wat ga je dan zeggen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze kent Mark ook van FOK! dus dat zal geen probleem zijn.
Ze is al vaker hier wezen 'slapen' dus hosselen is het niet echt. Ze had het zelf gevraagd aangezien ze al 2 weken op de camping staat maar zich verveeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
Joosterd gaat maandag een chick hosselen en gaat dinsdag hevig neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |